AaB Reklamer og Merchandise
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Re: AaB Reklamer og Merchandise
Fornyelsens vinde blæser over AaB, så lad os nu få afskaffet de striber, eventuelt blot som et forsøg for en enkelt sæson. Det duer ikke med lodrette striber, og da slet ikke i de nuancer, som AaB opererer med. Som absolut minimum bør man gå med en mørkere rød.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Kunne godt leve med en mere nedtonet rød. Det har jo i forvejen varieret lidt, men striberne skal blive. Alternativet er jo at blive endnu et hold der bare spiller i rødt. Der er meget færre rød-hvid stribede hold og i Danmark er vi de eneste på topplan så lad os holde fast i det særkende.Gnu skrev:Fornyelsens vinde blæser over AaB, så lad os nu få afskaffet de striber, eventuelt blot som et forsøg for en enkelt sæson. Det duer ikke med lodrette striber, og da slet ikke i de nuancer, som AaB opererer med. Som absolut minimum bør man gå med en mørkere rød.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Hvis man husker tilbage på, hvordan der blev hamstret høtyve og fakler, sidst der blev præcenteret en trøje, som ikke var med striber, så tror jeg de fleste vil fraråde de onde SSE21 at acceptere sådan en trøje. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor meget "nogen" vil gå i selvsving på Twitter/X!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Ingen striber? Galskab. Intet mindre. Den første Stoke trøje der blev postet er perfekt. Nr.2 er noget lort, men jeg frygter det er der vi lander.
-
Gnu
- Allstar

Man skal ikke undlade at træffe en rigtig beslutning bare fordi det afføder en negativ reaktion. Det må man stå igennem.le Cid skrev: ↑24. jun 2024, 12:19Hvis man husker tilbage på, hvordan der blev hamstret høtyve og fakler, sidst der blev præcenteret en trøje, som ikke var med striber, så tror jeg de fleste vil fraråde de onde SSE21 at acceptere sådan en trøje. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor meget "nogen" vil gå i selvsving på Twitter/X!!!
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
Sæt spørgsmålet om striberne til afstemning blandt fansene. En stemme til alle sæsonkort holdere og derudover en stemme til alle, som køber billet til en af efterårets hjemmekampe. Man skal naturligvis registreres, så man kun kan afgive en stemme.Gnu skrev: ↑24. jun 2024, 13:28Man skal ikke undlade at træffe en rigtig beslutning bare fordi det afføder en negativ reaktion. Det må man stå igennem.le Cid skrev: ↑24. jun 2024, 12:19Hvis man husker tilbage på, hvordan der blev hamstret høtyve og fakler, sidst der blev præcenteret en trøje, som ikke var med striber, så tror jeg de fleste vil fraråde de onde SSE21 at acceptere sådan en trøje. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor meget "nogen" vil gå i selvsving på Twitter/X!!!
Men hvad er den rigtige beslutning. Det må vel lige i det her tilfælde komme an på hvad flertallet sf fans synes. Der vil jeg vurdere, at du er i voldsomt undertal.Gnu skrev:Man skal ikke undlade at træffe en rigtig beslutning bare fordi det afføder en negativ reaktion. Det må man stå igennem.le Cid skrev: ↑24. jun 2024, 12:19Hvis man husker tilbage på, hvordan der blev hamstret høtyve og fakler, sidst der blev præcenteret en trøje, som ikke var med striber, så tror jeg de fleste vil fraråde de onde SSE21 at acceptere sådan en trøje. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor meget "nogen" vil gå i selvsving på Twitter/X!!!
RAUS RAUS SSE!
Uden tvivl!Jakobsen skrev: ↑24. jun 2024, 14:04Men hvad er den rigtige beslutning. Det må vel lige i det her tilfælde komme an på hvad flertallet sf fans synes. Der vil jeg vurdere, at du er i voldsomt undertal.Gnu skrev:Man skal ikke undlade at træffe en rigtig beslutning bare fordi det afføder en negativ reaktion. Det må man stå igennem.le Cid skrev: ↑24. jun 2024, 12:19Hvis man husker tilbage på, hvordan der blev hamstret høtyve og fakler, sidst der blev præcenteret en trøje, som ikke var med striber, så tror jeg de fleste vil fraråde de onde SSE21 at acceptere sådan en trøje. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor meget "nogen" vil gå i selvsving på Twitter/X!!!
Selvom jeg også har svært ved at se det moderigtige i røde/hvide striber, så er det bare så stor en del af klubidentiteten, at det vil være selvmord for SSE21 at pille ved dem. Det har jo heller ikke ligefrem gået stille for sig, når andre europæiske klubber har fået en ny spillerdragt trukket ned over hovedet af en ny ejer!
-
Gnu
- Allstar

Selvfølgelig er jeg i undertal, men hvor vil du hen med det?Jakobsen skrev: ↑24. jun 2024, 14:04Men hvad er den rigtige beslutning. Det må vel lige i det her tilfælde komme an på hvad flertallet sf fans synes. Der vil jeg vurdere, at du er i voldsomt undertal.Gnu skrev:Man skal ikke undlade at træffe en rigtig beslutning bare fordi det afføder en negativ reaktion. Det må man stå igennem.le Cid skrev: ↑24. jun 2024, 12:19Hvis man husker tilbage på, hvordan der blev hamstret høtyve og fakler, sidst der blev præcenteret en trøje, som ikke var med striber, så tror jeg de fleste vil fraråde de onde SSE21 at acceptere sådan en trøje. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor meget "nogen" vil gå i selvsving på Twitter/X!!!
Hvis man altid skal rette sig efter hvad flertallet mener, kommer man ingen vegne. Af og til er det nødvendigt at træffe upopulære beslutninger, hvor genvinsten måske først viser sig senere. Det her kunne sagtens være en af dem.
Kan ikke se det skulle være nødvendigt at træffe den beslutning.Gnu skrev:Selvfølgelig er jeg i undertal, men hvor vil du hen med det?Jakobsen skrev: ↑24. jun 2024, 14:04Men hvad er den rigtige beslutning. Det må vel lige i det her tilfælde komme an på hvad flertallet sf fans synes. Der vil jeg vurdere, at du er i voldsomt undertal.Gnu skrev:Man skal ikke undlade at træffe en rigtig beslutning bare fordi det afføder en negativ reaktion. Det må man stå igennem.le Cid skrev: ↑24. jun 2024, 12:19Hvis man husker tilbage på, hvordan der blev hamstret høtyve og fakler, sidst der blev præcenteret en trøje, som ikke var med striber, så tror jeg de fleste vil fraråde de onde SSE21 at acceptere sådan en trøje. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor meget "nogen" vil gå i selvsving på Twitter/X!!!
Hvis man altid skal rette sig efter hvad flertallet mener, kommer man ingen vegne. Af og til er det nødvendigt at træffe upopulære beslutninger, hvor genvinsten måske først viser sig senere. Det her kunne sagtens være en af dem.
- man arbejder benhårdt på økonomisk turnaround
- ny sportslig strategi er i gang med at blive implementeret
- man arbejder på at øge sponsorgrundlaget.
Man sidder med et ret nyt projekt med nærmest ny besætning. Nogen ser rødt over det og andre er usikre. Hvorfor kaste os ud i det stormvejr for måske marginalt at kunne øge trøjesalget om fem år.
Det nye projekt næres af at få tillid og opbakning fra fans og lokalområde. Der skal tages nogle kampe helt sikkert og de omgivelser der tror vi har penge til/bare bliver top 6 med det samme skal sluge nogle kameler. Derfor er at skifte trøjedesign en helt unødvendig og ligegyldig kamp der absolut intet rationelt argument er for at tage!
RAUS RAUS SSE!
-
Gnu
- Allstar

At man arbejder på en ny sportslig strategi og en række andre områder er ikke nogen hindring for også at arbejde på et nyt trøjedesign. Nu er man alligevel i gang med grundlæggende at omkalfatre AaB og så kan man lige så godt gøre det på dette område også.Jakobsen skrev: ↑24. jun 2024, 14:56Kan ikke se det skulle være nødvendigt at træffe den beslutning.Gnu skrev:Selvfølgelig er jeg i undertal, men hvor vil du hen med det?Jakobsen skrev: ↑24. jun 2024, 14:04Men hvad er den rigtige beslutning. Det må vel lige i det her tilfælde komme an på hvad flertallet sf fans synes. Der vil jeg vurdere, at du er i voldsomt undertal.Gnu skrev:Man skal ikke undlade at træffe en rigtig beslutning bare fordi det afføder en negativ reaktion. Det må man stå igennem.le Cid skrev: ↑24. jun 2024, 12:19Hvis man husker tilbage på, hvordan der blev hamstret høtyve og fakler, sidst der blev præcenteret en trøje, som ikke var med striber, så tror jeg de fleste vil fraråde de onde SSE21 at acceptere sådan en trøje. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor meget "nogen" vil gå i selvsving på Twitter/X!!!
Man sidder med et ret nyt projekt med nærmest ny besætning. Nogen ser rødt over det og andre er usikre. Hvorfor kaste os ud i det stormvejr for måske marginalt at kunne øge trøjesalget om fem år.
Det nye projekt næres af at få tillid og opbakning fra fans og lokalområde. Der skal tages nogle kampe helt sikkert og de omgivelser der tror vi har penge til/bare bliver top 6 med det samme skal sluge nogle kameler. Derfor er at skifte trøjedesign en helt unødvendig og ligegyldig kamp der absolut intet rationelt argument er for at tage!
Men hvorfor putte sig selv i det stormvejr eller bruge kræfter på det når det ikke er nødvendigt? Du har på ingen måde givet et godt argument for, at det er så vigtigt at skifte trøjedesign og tage den kamp med fansene.Gnu skrev: ↑24. jun 2024, 15:02At man arbejder på en ny sportslig strategi og en række andre områder er ikke nogen hindring for også at arbejde på et nyt trøjedesign. Nu er man alligevel i gang med grundlæggende at omkalfatre AaB og så kan man lige så godt gøre det på dette område også.Jakobsen skrev: ↑24. jun 2024, 14:56Kan ikke se det skulle være nødvendigt at træffe den beslutning.Gnu skrev:Selvfølgelig er jeg i undertal, men hvor vil du hen med det?Jakobsen skrev: ↑24. jun 2024, 14:04Men hvad er den rigtige beslutning. Det må vel lige i det her tilfælde komme an på hvad flertallet sf fans synes. Der vil jeg vurdere, at du er i voldsomt undertal.Gnu skrev:Man skal ikke undlade at træffe en rigtig beslutning bare fordi det afføder en negativ reaktion. Det må man stå igennem.le Cid skrev: ↑24. jun 2024, 12:19
Hvis man husker tilbage på, hvordan der blev hamstret høtyve og fakler, sidst der blev præcenteret en trøje, som ikke var med striber, så tror jeg de fleste vil fraråde de onde SSE21 at acceptere sådan en trøje. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor meget "nogen" vil gå i selvsving på Twitter/X!!!
RAUS RAUS SSE!
-
Gnu
- Allstar

Det er en smagssag, og det er jo ikke noget, man rigtigt kan argumentere for. Jeg synes at de rød-hvide striber er grimme, og så ved jeg godt at mange vil mene det modsatte.Jakobsen skrev: ↑24. jun 2024, 15:25Men hvorfor putte sig selv i det stormvejr eller bruge kræfter på det når det ikke er nødvendigt? Du har på ingen måde givet et godt argument for, at det er så vigtigt at skifte trøjedesign og tage den kamp med fansene.Gnu skrev: ↑24. jun 2024, 15:02At man arbejder på en ny sportslig strategi og en række andre områder er ikke nogen hindring for også at arbejde på et nyt trøjedesign. Nu er man alligevel i gang med grundlæggende at omkalfatre AaB og så kan man lige så godt gøre det på dette område også.Jakobsen skrev: ↑24. jun 2024, 14:56Kan ikke se det skulle være nødvendigt at træffe den beslutning.Gnu skrev:Selvfølgelig er jeg i undertal, men hvor vil du hen med det?Jakobsen skrev: ↑24. jun 2024, 14:04Men hvad er den rigtige beslutning. Det må vel lige i det her tilfælde komme an på hvad flertallet sf fans synes. Der vil jeg vurdere, at du er i voldsomt undertal.Gnu skrev: Man skal ikke undlade at træffe en rigtig beslutning bare fordi det afføder en negativ reaktion. Det må man stå igennem.
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg elsker striberne. Men, ja, det er jo heldigvis en smagssag, og det kan man som bekendt ikke diskutere. Jeg synes rosenkål burde være forbudt ved lov, mens andre synes det smager fantastisk.Gnu skrev: ↑24. jun 2024, 15:29Det er en smagssag, og det er jo ikke noget, man rigtigt kan argumentere for. Jeg synes at de rød-hvide striber er grimme, og så ved jeg godt at mange vil mene det modsatte.Jakobsen skrev: ↑24. jun 2024, 15:25Men hvorfor putte sig selv i det stormvejr eller bruge kræfter på det når det ikke er nødvendigt? Du har på ingen måde givet et godt argument for, at det er så vigtigt at skifte trøjedesign og tage den kamp med fansene.Gnu skrev: ↑24. jun 2024, 15:02At man arbejder på en ny sportslig strategi og en række andre områder er ikke nogen hindring for også at arbejde på et nyt trøjedesign. Nu er man alligevel i gang med grundlæggende at omkalfatre AaB og så kan man lige så godt gøre det på dette område også.Jakobsen skrev: ↑24. jun 2024, 14:56Kan ikke se det skulle være nødvendigt at træffe den beslutning.Gnu skrev:Selvfølgelig er jeg i undertal, men hvor vil du hen med det?
Det er svært at lave en æstetisk og stilren trøje med striber, enig. Det går også sjældent super godt i spænd med sponsortryk, og så er der den trælse boks på ryggen. Vi kommer nok aldrig til at få ligaens flotteste trøje set med neutrale øjne. Men jeg synes nu engang at AaB spiller i rødhvide striber - og så må vi få det bedste ud af det. Det kan lade sig gøre at lave trøjer der ser rimeligt fornuftige ud. Jeg synes f.eks. at OB er lykkedes ret gode de seneste sæsoner, hvis vi ser bort fra det retro rædsel de får nu. Og ellers har Atletico Madrid jo altid evnet at levere en efter min mening flot rød-hvid stribet trøje. Af dem der er linket til i tråden, så synes jeg bedst om Sociadads trøje. Generelt fan af at man forsøger at holde det så stilrent som muligt uden alt for meget " flimmer". Og logoet på brystet, klart, og så skal designet være så logoet sidder midt i én stribe uden overlap.Gnu skrev: ↑24. jun 2024, 15:29Det er en smagssag, og det er jo ikke noget, man rigtigt kan argumentere for. Jeg synes at de rød-hvide striber er grimme, og så ved jeg godt at mange vil mene det modsatte.Jakobsen skrev: ↑24. jun 2024, 15:25Men hvorfor putte sig selv i det stormvejr eller bruge kræfter på det når det ikke er nødvendigt? Du har på ingen måde givet et godt argument for, at det er så vigtigt at skifte trøjedesign og tage den kamp med fansene.Gnu skrev: ↑24. jun 2024, 15:02At man arbejder på en ny sportslig strategi og en række andre områder er ikke nogen hindring for også at arbejde på et nyt trøjedesign. Nu er man alligevel i gang med grundlæggende at omkalfatre AaB og så kan man lige så godt gøre det på dette område også.Jakobsen skrev: ↑24. jun 2024, 14:56Kan ikke se det skulle være nødvendigt at træffe den beslutning.Gnu skrev:Selvfølgelig er jeg i undertal, men hvor vil du hen med det?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Gnu har jo ret. Der skal nytænkes på trøjerne.
Da Michael Laudrup spillede i Juventus var den stribede trøje lækker. Dagens udgave er bare ikke spændende.
Udover tilhørsforhold hvorfor vi alle herinde alligevel køber trøjen, så må trøjen også gerne være attraktiv til et lidt bredere publikum. Der må den godt være anderledes end sidste sæsons trøje.
Der var en for nogle år siden her på sitet, som brokkede sig over, at den nye trøje var hvid med røde striber på, og den skulle være rød med hvide striber på. Det gør fornyelsen svær...
Da Michael Laudrup spillede i Juventus var den stribede trøje lækker. Dagens udgave er bare ikke spændende.
Udover tilhørsforhold hvorfor vi alle herinde alligevel køber trøjen, så må trøjen også gerne være attraktiv til et lidt bredere publikum. Der må den godt være anderledes end sidste sæsons trøje.
Der var en for nogle år siden her på sitet, som brokkede sig over, at den nye trøje var hvid med røde striber på, og den skulle være rød med hvide striber på. Det gør fornyelsen svær...
- FlæskeFrank
OB har altså formået at lave pæne stribede trøjer, bl.a. i 2022 (også ifølge "eksperter"):
https://www.euroman.dk/mode/euroman-ran ... ga-troejer
https://www.euroman.dk/mode/euroman-ran ... ga-troejer
Man skal godt nok også være modig som ny udenlandsk ejer, hvis man i sin 2. sæson skrotter klubbens farver og kendetegn igennem næsten 150 år, fordi det er grimt. Med den afbalancerede reaktion på omrokeringen i klubhuset, er jeg sikker på det vil falde i god jord, hos majoriteten af AaB-fans.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
HVIS der på den måde skal pilles ved klubidentiteten, så kræver det nok en større dialog mellem SSE, fansene og også moderklubben. Ellers vil det bare resultere i en enorm splittelse. Jeg forestiller mig en længerevarende process, hvor forskellige forslag præcenteres, og der findes en løsning, der er spiselig for alle. Det kunne f.eks. være nogen hen i retningen af Ajax-trøjen, som ret beset vel er én meget tyk rød stribe med hvidt i siderne...
Striberne er der i hvert fald endnu...
[tweet]https://x.com/aabsportdk/status/1805254640780374310[/tweet]
[tweet]https://x.com/aabsportdk/status/1805254640780374310[/tweet]
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14