Kasper Jørgensen rygtes til Elfsborg.Forza skrev: ↑25. jun 2024, 06:58https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... 1719287373
Hvem er der interesse for?
Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Jeg har ikke indblik i lønningerne i AaB, så jeg må være dig svar skyldig. Jeg kan heller ikke se, at det har så meget at gøre med, om klubben er en man vælger, fordi man ved, at her behandles folk ordentligt. Jeg forventer ikke, at der er nogen, der spiller gratis!Stegosaurus skrev: ↑25. jun 2024, 06:51Hvilke gode spillere har vi tiltrukket de sidste 8 år, som ikke samtidig fik en monsterløn? Vi har været Danmarks svar på Sunderland.le Cid skrev: ↑24. jun 2024, 23:21Jeg må (som en af de største jubeloptimister) erkende, at jeg den seneste tid har haft svært ved at forstå mange beslutninger. For ikke så mange år siden kunne AaB tiltrække spillere på baggrund af, at det var et godt sted at være - en klub, som behandler folk godt. Jeg kan godt være bange for, at den goodwill, som vi havde engang, er på vej til lige så stille at fordufte. Er der en venlig sjæl, der kan overbevise mig om, at jeg tager fejl?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Tak. Så skal de sgu punge ud.Tyskeren skrev: ↑25. jun 2024, 07:26Kasper Jørgensen rygtes til Elfsborg.Forza skrev: ↑25. jun 2024, 06:58https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... 1719287373
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Hvornår har AaB sidst været rigtig attraktiv for spillere udefra? Det tænker jeg, at vi bliver, når vi har en veldrevet klub, som kan spille med, hvor det er sjovt, og som kan udvikle spillere og sende dem videre til større adresser. Hvornår er seneste eksempel på det sidste?le Cid skrev: ↑24. jun 2024, 23:21Jeg må (som en af de største jubeloptimister) erkende, at jeg den seneste tid har haft svært ved at forstå mange beslutninger. For ikke så mange år siden kunne AaB tiltrække spillere på baggrund af, at det var et godt sted at være - en klub, som behandler folk godt. Jeg kan godt være bange for, at den goodwill, som vi havde engang, er på vej til lige så stille at fordufte. Er der en venlig sjæl, der kan overbevise mig om, at jeg tager fejl?
Det er også meget længe siden. Før i tiden fik vi dog spillere til, som ved tiltrædelsen nævnte, at de var blevet anbefalet at skifte til AaB af tidligere spillere. Det kan godt være, at det bare er mig, men den måde, som vi ser klubben prøve at fryse spillere ude, ligner ikke tidligere tiders ageren fra AaBs side.Raptorr skrev: ↑25. jun 2024, 07:40Hvornår har AaB sidst været rigtig attraktiv for spillere udefra? Det tænker jeg, at vi bliver, når vi har en veldrevet klub, som kan spille med, hvor det er sjovt, og som kan udvikle spillere og sende dem videre til større adresser. Hvornår er seneste eksempel på det sidste?le Cid skrev: ↑24. jun 2024, 23:21Jeg må (som en af de største jubeloptimister) erkende, at jeg den seneste tid har haft svært ved at forstå mange beslutninger. For ikke så mange år siden kunne AaB tiltrække spillere på baggrund af, at det var et godt sted at være - en klub, som behandler folk godt. Jeg kan godt være bange for, at den goodwill, som vi havde engang, er på vej til lige så stille at fordufte. Er der en venlig sjæl, der kan overbevise mig om, at jeg tager fejl?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
HamTyskeren skrev: ↑25. jun 2024, 07:26Kasper Jørgensen rygtes til Elfsborg.Forza skrev: ↑25. jun 2024, 06:58https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... 1719287373
Håber jeg for alt i verden ikke vi sælger nu.
Senere men ikke nu.
Stor fysisk pakke
Mål igang assist mangler lidt men skal nok komme og så har han gjort det klart bedre defensivt
Desuden kommer han med noget vildskab og mentalitet der er brug for.
Han er blevet en nøglespiller syns jeg.
-
R Rosenberg
- Allstar

Enig. Han har virkelig øget sin værdi for holdet.baresi skrev: ↑25. jun 2024, 08:08HamTyskeren skrev: ↑25. jun 2024, 07:26Kasper Jørgensen rygtes til Elfsborg.Forza skrev: ↑25. jun 2024, 06:58https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... 1719287373
Senere men ikke nu.
Stor fysisk pakke
Mål igang assist mangler lidt men skal nok komme og så har han gjort det klart bedre defensivt
Men det ville passe fint med strategien at sælge de bedste og erstatte med nogen fra Kyrgyz Premier League.
Ædruelighedens stemme
Men problemet er også at man kun gav ham en 3-årig kontrakt. Så han har halvandet år tilbage nu. Ergo skal han sælges nu hvis vi skal have gode penge for ham.R Rosenberg skrev: ↑25. jun 2024, 08:15Enig. Han har virkelig øget sin værdi for holdet.baresi skrev: ↑25. jun 2024, 08:08HamTyskeren skrev: ↑25. jun 2024, 07:26Kasper Jørgensen rygtes til Elfsborg.Forza skrev: ↑25. jun 2024, 06:58https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... 1719287373
Senere men ikke nu.
Stor fysisk pakke
Men det ville passe fint med strategien at sælge de bedste og erstatte med nogen fra Kyrgyz Premier League.
Ja, hvis man skal sige, at 1. division har gjort noget godt noget sted i AaB, så er det bla. i forhold til KJ, som efter et laaaangt indløb endelig fandt sig til rette på den højreback/kant og blev til en profil. Dømt ude flere gange, dejligt at se, at der alligevel var mere i ham. Han kan sagtens ende som en god "case" for AaB, både i superligaen og som salgsobjekt.baresi skrev: ↑25. jun 2024, 08:08HamTyskeren skrev: ↑25. jun 2024, 07:26Kasper Jørgensen rygtes til Elfsborg.Forza skrev: ↑25. jun 2024, 06:58https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... 1719287373
Senere men ikke nu.
Stor fysisk pakke
Og han skal ikke sælges nu nej.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Men hvornår så? Efter sæsonen har han et halvt år igen.Funky skrev: ↑25. jun 2024, 08:35Ja, hvis man skal sige, at 1. division har gjort noget godt noget sted i AaB, så er det bla. i forhold til KJ, som er et laaaangt indløb endelig fandt sig til rette på den højreback/kant og blev til en profil. Dømt ude flere gange, dejligt at se, at der alligevel var mere i ham. Han kan sagtens ende som en god "case" for AaB, både i superligaen og som salgsobjekt.baresi skrev: ↑25. jun 2024, 08:08HamTyskeren skrev: ↑25. jun 2024, 07:26Kasper Jørgensen rygtes til Elfsborg.Forza skrev: ↑25. jun 2024, 06:58https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... 1719287373
Senere men ikke nu.
Stor fysisk pakke
Ja det er desværre en god pointe. Det er jo en spiller man rigtig gerne ville have i truppen den næste sæson, men han skal senest sælges til vinter, hvis han skal indbringe en fornuftig mønt. Ideelt forlænger vi men det vil jo nok kræve en pæn lønforhøjelse eller evt. stor andel til ham i et salg.Forza skrev: ↑25. jun 2024, 08:23Men problemet er også at man kun gav ham en 3-årig kontrakt. Så han har halvandet år tilbage nu. Ergo skal han sælges nu hvis vi skal have gode penge for ham.R Rosenberg skrev: ↑25. jun 2024, 08:15Enig. Han har virkelig øget sin værdi for holdet.baresi skrev: ↑25. jun 2024, 08:08HamTyskeren skrev: ↑25. jun 2024, 07:26Kasper Jørgensen rygtes til Elfsborg.Forza skrev: ↑25. jun 2024, 06:58https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... 1719287373
Senere men ikke nu.
Stor fysisk pakke
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Mulighederne er jo velkendte: Man kan enten søge at forlænge, sælge til vinter, eller lade ham løbe kontrakten ud, og dermed acceptere, at man ikke få en transferindtægt mod så at kunne drage nytte af hans kompetencer længst muligt. Jeg ved ikke, hvor han ligger i lønhierarkiet, men hvis ikke han sprænger rammerne kan vi vel tillade os at formode, at AaB i det mindste vil forsøge at forlænge.Forza skrev: ↑25. jun 2024, 08:40Men hvornår så? Efter sæsonen har han et halvt år igen.Funky skrev: ↑25. jun 2024, 08:35Ja, hvis man skal sige, at 1. division har gjort noget godt noget sted i AaB, så er det bla. i forhold til KJ, som er et laaaangt indløb endelig fandt sig til rette på den højreback/kant og blev til en profil. Dømt ude flere gange, dejligt at se, at der alligevel var mere i ham. Han kan sagtens ende som en god "case" for AaB, både i superligaen og som salgsobjekt.baresi skrev: ↑25. jun 2024, 08:08HamTyskeren skrev: ↑25. jun 2024, 07:26Kasper Jørgensen rygtes til Elfsborg.Forza skrev: ↑25. jun 2024, 06:58https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... 1719287373
Senere men ikke nu.
Stor fysisk pakke
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Ja - profiler forlænger bare sjældent med AaB som tiden er nu.Hanga skrev: ↑25. jun 2024, 08:46Ja det er desværre en god pointe. Det er jo en spiller man rigtig gerne ville have i truppen den næste sæson, men han skal senest sælges til vinter, hvis han skal indbringe en fornuftig mønt. Ideelt forlænger vi men det vil jo nok kræve en pæn lønforhøjelse eller evt. stor andel til ham i et salg.Forza skrev: ↑25. jun 2024, 08:23Men problemet er også at man kun gav ham en 3-årig kontrakt. Så han har halvandet år tilbage nu. Ergo skal han sælges nu hvis vi skal have gode penge for ham.R Rosenberg skrev: ↑25. jun 2024, 08:15Enig. Han har virkelig øget sin værdi for holdet.baresi skrev: ↑25. jun 2024, 08:08HamTyskeren skrev: ↑25. jun 2024, 07:26Kasper Jørgensen rygtes til Elfsborg.Forza skrev: ↑25. jun 2024, 06:58https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... 1719287373
Senere men ikke nu.
Stor fysisk pakke
Jeg tror at man er åben for et salg hvis pengene er fine - men jeg tvivler på at Elfsborg smider mange penge for ham.
Jeg synes klart man skal holde på KJ som en af de driftssikre. Ikke en type spiller vi bør have på lang sigt, men for nu en ideel spiller at have i truppen.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Var det Bælum der gav næsten 5 mio i transfer og kun fik en 3-årig kontrakt?Forza skrev: ↑25. jun 2024, 08:23Men problemet er også at man kun gav ham en 3-årig kontrakt. Så han har halvandet år tilbage nu. Ergo skal han sælges nu hvis vi skal have gode penge for ham.R Rosenberg skrev: ↑25. jun 2024, 08:15Enig. Han har virkelig øget sin værdi for holdet.baresi skrev: ↑25. jun 2024, 08:08HamTyskeren skrev: ↑25. jun 2024, 07:26Kasper Jørgensen rygtes til Elfsborg.Forza skrev: ↑25. jun 2024, 06:58https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... 1719287373
Senere men ikke nu.
Stor fysisk pakke
Det er vel næsten retorisk det spørgsmål.Kokkefar skrev: ↑25. jun 2024, 08:57Var det Bælum der gav næsten 5 mio i transfer og kun fik en 3-årig kontrakt?Forza skrev: ↑25. jun 2024, 08:23Men problemet er også at man kun gav ham en 3-årig kontrakt. Så han har halvandet år tilbage nu. Ergo skal han sælges nu hvis vi skal have gode penge for ham.R Rosenberg skrev: ↑25. jun 2024, 08:15Enig. Han har virkelig øget sin værdi for holdet.baresi skrev: ↑25. jun 2024, 08:08HamTyskeren skrev: ↑25. jun 2024, 07:26Kasper Jørgensen rygtes til Elfsborg.Forza skrev: ↑25. jun 2024, 06:58https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... 1719287373
Senere men ikke nu.
Stor fysisk pakke
Jeg synes omvendt at sporene fra Fossum, Ferreira og Prip skræmmer så meget at jeg synes de skal cashe ind NU. Han har spillet sig op i Nordicbet ligaen, men hvor stort er potentialet egentlig herfra? Han er en fin spiller absolut, men jo ingen stjernespiller i Suppen.Forza skrev: ↑25. jun 2024, 08:23Men problemet er også at man kun gav ham en 3-årig kontrakt. Så han har halvandet år tilbage nu. Ergo skal han sælges nu hvis vi skal have gode penge for ham.R Rosenberg skrev: ↑25. jun 2024, 08:15Enig. Han har virkelig øget sin værdi for holdet.baresi skrev: ↑25. jun 2024, 08:08HamTyskeren skrev: ↑25. jun 2024, 07:26Kasper Jørgensen rygtes til Elfsborg.Forza skrev: ↑25. jun 2024, 06:58https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... 1719287373
Senere men ikke nu.
Stor fysisk pakke
Jeg kan godt følge dig i den tankegang.Martino1 skrev: ↑25. jun 2024, 09:02Jeg synes omvendt at sporene fra Fossum, Ferreira og Prip skræmmer så meget at jeg synes de skal cashe ind NU. Han har spillet sig op i Nordicbet ligaen, men hvor stort er potentialet egentlig herfra? Han er en fin spiller absolut, men jo ingen stjernespiller i Suppen.Forza skrev: ↑25. jun 2024, 08:23Men problemet er også at man kun gav ham en 3-årig kontrakt. Så han har halvandet år tilbage nu. Ergo skal han sælges nu hvis vi skal have gode penge for ham.R Rosenberg skrev: ↑25. jun 2024, 08:15Enig. Han har virkelig øget sin værdi for holdet.baresi skrev: ↑25. jun 2024, 08:08HamTyskeren skrev: ↑25. jun 2024, 07:26Kasper Jørgensen rygtes til Elfsborg.Forza skrev: ↑25. jun 2024, 06:58https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... 1719287373
Senere men ikke nu.
Stor fysisk pakke
Omvendt ligger vi med røven i vandskorpen. Få spillere har været profiler med pil opad for os. Han er en af de få.
Jeg synes det hele må afhænge af hvad AaB tilbydes.
Den mand, altså, hvad fanden.Forza skrev: ↑25. jun 2024, 08:58Det er vel næsten retorisk det spørgsmål.Kokkefar skrev: ↑25. jun 2024, 08:57Var det Bælum der gav næsten 5 mio i transfer og kun fik en 3-årig kontrakt?Forza skrev: ↑25. jun 2024, 08:23Men problemet er også at man kun gav ham en 3-årig kontrakt. Så han har halvandet år tilbage nu. Ergo skal han sælges nu hvis vi skal have gode penge for ham.R Rosenberg skrev: ↑25. jun 2024, 08:15Enig. Han har virkelig øget sin værdi for holdet.baresi skrev: ↑25. jun 2024, 08:08Ham
Senere men ikke nu.
Stor fysisk pakke
Selvfølgelig - de skal op med et seriøst beløb; ellers synes jeg klart de skal beholde ham.Forza skrev: ↑25. jun 2024, 09:10Jeg kan godt følge dig i den tankegang.Martino1 skrev: ↑25. jun 2024, 09:02Jeg synes omvendt at sporene fra Fossum, Ferreira og Prip skræmmer så meget at jeg synes de skal cashe ind NU. Han har spillet sig op i Nordicbet ligaen, men hvor stort er potentialet egentlig herfra? Han er en fin spiller absolut, men jo ingen stjernespiller i Suppen.Forza skrev: ↑25. jun 2024, 08:23Men problemet er også at man kun gav ham en 3-årig kontrakt. Så han har halvandet år tilbage nu. Ergo skal han sælges nu hvis vi skal have gode penge for ham.R Rosenberg skrev: ↑25. jun 2024, 08:15Enig. Han har virkelig øget sin værdi for holdet.baresi skrev: ↑25. jun 2024, 08:08Ham
Senere men ikke nu.
Stor fysisk pakke
Omvendt ligger vi med røven i vandskorpen. Få spillere har været profiler med pil opad for os. Han er en af de få.
Jeg synes det hele må afhænge af hvad AaB tilbydes.