Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Jeg er vildt med Pudel Bjarnes navn, og alene af den grund bør vi hente ham.
Men det er et lige lovligt undervælende cv han har til at skulle erstatte Kramer.
Men det er et lige lovligt undervælende cv han har til at skulle erstatte Kramer.
Nu må vi hellere passe på. Ellers ender Nordjyske med at skulle spørge manden om hans sjove navn, fordi 'det diskuteres i fankredse', og det kan jo være, han har hørt alle jokes 10.000 gange og er ved at være liiiidt træt af det....
Wouldn't blame him, heller.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Jeg fisket egentlig også efter om nogle var rygtet væk. Håber på Kramer som ny førstemand i forsvaret - mest for kontinuitetens skyld. Derudover er vores to største talenter midtstoppere. Det koster ikke noget at ose og navnet er legendarisk.Hanga skrev: ↑2. jul 2024, 19:28Det kunne jo være at der pludselig er spillere der skifter væk, og så skader det ikke at have testet nogle muligheder.DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 18:33Jo, men hvorfor tage en stopper på prøve, hvis der ingen mangler på positionen. Lige nu er der fem stoppere i truppen til to pladser.RicoBR02 skrev: ↑2. jul 2024, 18:20Det er vel bare en spiller vi har på prøvetræning ikke? Dem har vi jo et hav af i løbet af en sæson, det betyder ikke nødvendigvis at det bliver til en kontrakt..DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 18:11Henter de en stopper, må der være en anden på vej ud.Jakobsen skrev: ↑2. jul 2024, 17:59Jeg kan ikke helt blive enig med mig selv om det lyder mest som en mandrilkarakter eller bare et helt almindeligt øgenavn i en landsby nordenfjords.
Når jeg læser den samlede pakke og alder tænker jeg ikke det er noget særligt og, at han er lige gammel nok til at være et talent. Har været positiv ved de andre transfers også fordi de er castet til noget vi ikke har. Jeg kan ikke se hvad ham her skulle selvom vi har et issue med en gammel og tung Thelander og Otoa der ikke virker skarp. Derudover er venstre stoppere jo altid interessante, hvis de så ellers også kan forsvare, men det er ikke en spiller jeg tænker vi har vildt meget brug for.
Dog skal vi huske som en anden siger, at Lyngby fandt Finsson på Dortmunds andethold så det er ikke et muligt sted at finde gode spillere.
Men hvem?
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Jeg begriber ikke at du vil forlænge med Kramer. Det vil være en større fadæse end Pallesens forlængelse i sin tid.DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 20:04Jeg fisket egentlig også efter om nogle var rygtet væk. Håber på Kramer som ny førstemand i forsvaret - mest for kontinuitetens skyld. Derudover er vores to største talenter midtstoppere. Det koster ikke noget at ose og navnet er legendarisk.Hanga skrev: ↑2. jul 2024, 19:28Det kunne jo være at der pludselig er spillere der skifter væk, og så skader det ikke at have testet nogle muligheder.DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 18:33Jo, men hvorfor tage en stopper på prøve, hvis der ingen mangler på positionen. Lige nu er der fem stoppere i truppen til to pladser.RicoBR02 skrev: ↑2. jul 2024, 18:20Det er vel bare en spiller vi har på prøvetræning ikke? Dem har vi jo et hav af i løbet af en sæson, det betyder ikke nødvendigvis at det bliver til en kontrakt..DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 18:11Henter de en stopper, må der være en anden på vej ud.Jakobsen skrev: ↑2. jul 2024, 17:59
Jeg kan ikke helt blive enig med mig selv om det lyder mest som en mandrilkarakter eller bare et helt almindeligt øgenavn i en landsby nordenfjords.
Når jeg læser den samlede pakke og alder tænker jeg ikke det er noget særligt og, at han er lige gammel nok til at være et talent. Har været positiv ved de andre transfers også fordi de er castet til noget vi ikke har. Jeg kan ikke se hvad ham her skulle selvom vi har et issue med en gammel og tung Thelander og Otoa der ikke virker skarp. Derudover er venstre stoppere jo altid interessante, hvis de så ellers også kan forsvare, men det er ikke en spiller jeg tænker vi har vildt meget brug for.
Dog skal vi huske som en anden siger, at Lyngby fandt Finsson på Dortmunds andethold så det er ikke et muligt sted at finde gode spillere.
Men hvem?
Jeg mener Kramer har været vores absolut dårligste spiller i de to seneste sæsoner.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
DarkHorse9000
- Landshold

Kramer viste lovende takter i firebackkæden under L. Friis og han var på stats den bedste midtstopper i 1. division sidste efterår foran Thelander (hørt i Mediano). Herudover skulle han være en klasse mand i omklædningsrummet.Kasper skrev: ↑2. jul 2024, 21:38Jeg begriber ikke at du vil forlænge med Kramer. Det vil være en større fadæse end Pallesens forlængelse i sin tid.DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 20:04Jeg fisket egentlig også efter om nogle var rygtet væk. Håber på Kramer som ny førstemand i forsvaret - mest for kontinuitetens skyld. Derudover er vores to største talenter midtstoppere. Det koster ikke noget at ose og navnet er legendarisk.Hanga skrev: ↑2. jul 2024, 19:28Det kunne jo være at der pludselig er spillere der skifter væk, og så skader det ikke at have testet nogle muligheder.DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 18:33Jo, men hvorfor tage en stopper på prøve, hvis der ingen mangler på positionen. Lige nu er der fem stoppere i truppen til to pladser.RicoBR02 skrev: ↑2. jul 2024, 18:20Det er vel bare en spiller vi har på prøvetræning ikke? Dem har vi jo et hav af i løbet af en sæson, det betyder ikke nødvendigvis at det bliver til en kontrakt..DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 18:11
Henter de en stopper, må der være en anden på vej ud.
Men hvem?
Jeg mener Kramer har været vores absolut dårligste spiller i de to seneste sæsoner.
-
PonySlaystation
- Superliga

Bare af ren nysgerrighed, hvor mener du så de Boer ligger på den liste som Kramer åbenbart topper?Kasper skrev: ↑2. jul 2024, 21:38Jeg begriber ikke at du vil forlænge med Kramer. Det vil være en større fadæse end Pallesens forlængelse i sin tid.DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 20:04Jeg fisket egentlig også efter om nogle var rygtet væk. Håber på Kramer som ny førstemand i forsvaret - mest for kontinuitetens skyld. Derudover er vores to største talenter midtstoppere. Det koster ikke noget at ose og navnet er legendarisk.Hanga skrev: ↑2. jul 2024, 19:28Det kunne jo være at der pludselig er spillere der skifter væk, og så skader det ikke at have testet nogle muligheder.DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 18:33Jo, men hvorfor tage en stopper på prøve, hvis der ingen mangler på positionen. Lige nu er der fem stoppere i truppen til to pladser.RicoBR02 skrev: ↑2. jul 2024, 18:20Det er vel bare en spiller vi har på prøvetræning ikke? Dem har vi jo et hav af i løbet af en sæson, det betyder ikke nødvendigvis at det bliver til en kontrakt..DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 18:11
Henter de en stopper, må der være en anden på vej ud.
Men hvem?
- Kasper
- Allstar

Han skulle aldrig have været på banen, desværre.PonySlaystation skrev: ↑2. jul 2024, 21:44Bare af ren nysgerrighed, hvor mener du så de Boer ligger på den liste som Kramer åbenbart topper?Kasper skrev: ↑2. jul 2024, 21:38Jeg begriber ikke at du vil forlænge med Kramer. Det vil være en større fadæse end Pallesens forlængelse i sin tid.DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 20:04Jeg fisket egentlig også efter om nogle var rygtet væk. Håber på Kramer som ny førstemand i forsvaret - mest for kontinuitetens skyld. Derudover er vores to største talenter midtstoppere. Det koster ikke noget at ose og navnet er legendarisk.Hanga skrev: ↑2. jul 2024, 19:28Det kunne jo være at der pludselig er spillere der skifter væk, og så skader det ikke at have testet nogle muligheder.DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 18:33Jo, men hvorfor tage en stopper på prøve, hvis der ingen mangler på positionen. Lige nu er der fem stoppere i truppen til to pladser.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Den største udfordring med Kramer er den manglende fart. Men jeg synes han er bedre end Thelander.DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 21:44Kramer viste lovende takter i firebackkæden under L. Friis og han var på stats den bedste midtstopper i 1. division sidste efterår foran Thelander (hørt i Mediano). Herudover skulle han være en klasse mand i omklædningsrummet.Kasper skrev: ↑2. jul 2024, 21:38Jeg begriber ikke at du vil forlænge med Kramer. Det vil være en større fadæse end Pallesens forlængelse i sin tid.DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 20:04Jeg fisket egentlig også efter om nogle var rygtet væk. Håber på Kramer som ny førstemand i forsvaret - mest for kontinuitetens skyld. Derudover er vores to største talenter midtstoppere. Det koster ikke noget at ose og navnet er legendarisk.Hanga skrev: ↑2. jul 2024, 19:28Det kunne jo være at der pludselig er spillere der skifter væk, og så skader det ikke at have testet nogle muligheder.DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 18:33Jo, men hvorfor tage en stopper på prøve, hvis der ingen mangler på positionen. Lige nu er der fem stoppere i truppen til to pladser.
Desværre forlænger han næppe kontrakten, så vi skal nok planlægge en fremtid uden ham.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Kasper
- Allstar

L. Friis? Målene haglede ind og vi tabte stort set alle kampe han var i spidsen for AaB.DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 21:44Kramer viste lovende takter i firebackkæden under L. Friis og han var på stats den bedste midtstopper i 1. division sidste efterår foran Thelander (hørt i Mediano). Herudover skulle han være en klasse mand i omklædningsrummet.Kasper skrev: ↑2. jul 2024, 21:38Jeg begriber ikke at du vil forlænge med Kramer. Det vil være en større fadæse end Pallesens forlængelse i sin tid.DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 20:04Jeg fisket egentlig også efter om nogle var rygtet væk. Håber på Kramer som ny førstemand i forsvaret - mest for kontinuitetens skyld. Derudover er vores to største talenter midtstoppere. Det koster ikke noget at ose og navnet er legendarisk.Hanga skrev: ↑2. jul 2024, 19:28Det kunne jo være at der pludselig er spillere der skifter væk, og så skader det ikke at have testet nogle muligheder.DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 18:33Jo, men hvorfor tage en stopper på prøve, hvis der ingen mangler på positionen. Lige nu er der fem stoppere i truppen til to pladser.
Jeg betvivler ikke at han er vellidt og at han giver sig alt. Det respekterer jeg ham også for, men jeg synes han er pivringe.
Utrolig langsom, skidt omgang med bolden, dårlige placeringsevner. Hans styrke må være hans duelspil, men mod Kolding i foråret lignede han en bette skoledreng mod deres stærke angribere.
Da De Boer kom i mål i foråret stoppede vi med at vinde, men samme periode fik vi også Kramer tilbage.
Hverken Kramer eller Thelander dur, hvis vi virkelig vil stå med en høj bagkæde. Slet ikke hvis de skal spille sammen.Kasper skrev: ↑2. jul 2024, 22:00L. Friis? Målene haglede ind og vi tabte stort set alle kampe han var i spidsen for AaB.DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 21:44Kramer viste lovende takter i firebackkæden under L. Friis og han var på stats den bedste midtstopper i 1. division sidste efterår foran Thelander (hørt i Mediano). Herudover skulle han være en klasse mand i omklædningsrummet.Kasper skrev: ↑2. jul 2024, 21:38Jeg begriber ikke at du vil forlænge med Kramer. Det vil være en større fadæse end Pallesens forlængelse i sin tid.DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 20:04Jeg fisket egentlig også efter om nogle var rygtet væk. Håber på Kramer som ny førstemand i forsvaret - mest for kontinuitetens skyld. Derudover er vores to største talenter midtstoppere. Det koster ikke noget at ose og navnet er legendarisk.Hanga skrev: ↑2. jul 2024, 19:28Det kunne jo være at der pludselig er spillere der skifter væk, og så skader det ikke at have testet nogle muligheder.DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 18:33
Jo, men hvorfor tage en stopper på prøve, hvis der ingen mangler på positionen. Lige nu er der fem stoppere i truppen til to pladser.
Jeg betvivler ikke at han er vellidt og at han giver sig alt. Det respekterer jeg ham også for, men jeg synes han er pivringe.
Utrolig langsom, skidt omgang med bolden, dårlige placeringsevner. Hans styrke må være hans duelspil, men mod Kolding i foråret lignede han en bette skoledreng mod deres stærke angribere.
Da De Boer kom i mål i foråret stoppede vi med at vinde, men samme periode fik vi også Kramer tilbage.
Udover at de er langsomme og dårlige på bolden, så laver de for mange fejl. Det her med at snuble og fejllæse spillet, skaber kæmpe usikkerhed. Tilgiver aldrig Kramers opdækning på Alexander Linds mål i sidste kamp forrige sæson. Der var ren serie 4.
- Kasper
- Allstar

Nej de passer overhovedet ikke ind i den nye spillestil. Det samme kan vel siges om Højholt og Helenius.Sønderhof skrev: ↑2. jul 2024, 23:12Hverken Kramer eller Thelander dur, hvis vi virkelig vil stå med en høj bagkæde. Slet ikke hvis de skal spille sammen.Kasper skrev: ↑2. jul 2024, 22:00L. Friis? Målene haglede ind og vi tabte stort set alle kampe han var i spidsen for AaB.DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 21:44Kramer viste lovende takter i firebackkæden under L. Friis og han var på stats den bedste midtstopper i 1. division sidste efterår foran Thelander (hørt i Mediano). Herudover skulle han være en klasse mand i omklædningsrummet.Kasper skrev: ↑2. jul 2024, 21:38Jeg begriber ikke at du vil forlænge med Kramer. Det vil være en større fadæse end Pallesens forlængelse i sin tid.DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 20:04Jeg fisket egentlig også efter om nogle var rygtet væk. Håber på Kramer som ny førstemand i forsvaret - mest for kontinuitetens skyld. Derudover er vores to største talenter midtstoppere. Det koster ikke noget at ose og navnet er legendarisk.
Udover at de er langsomme og dårlige på bolden, så laver de for mange fejl. Det her med at snuble og fejllæse spillet, skaber kæmpe usikkerhed. Tilgiver aldrig Kramers opdækning på Alexander Linds mål i sidste kamp forrige sæson. Der var ren serie 4.
Præcis den situation mod SIF gør at jeg aldrig nogensinde stoler på ham igen. Han er alt for langsom i tanke og handling.
Ifølge Bold har vi sagt nej til Leopold Wahlstedt.
- Steve-Dave
- Landshold

Inden folk tænker what the fuck mand, har AaB virkelig råd til at betale en milliontransfer for en målmand!? har jeg denne betragtning.
Jeg tror, Portlands sætning henviser til en kommentar af en bruger på bold.dk og ikke mediet i sig selv.
Brugeren "klogesen" skriver: "Er der nogen, der ved noget om, hvorfor AaB takkede nej til ham?".
Se kommentaren her:
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... -wahlstedt
Her vurderer jeg, vi igen har at gøre med en vits, der henviser til dengang IAO påstod, at AaB blev tilbudt Jack Wilshire før AGF skrev kontrakt med ham:
https://bold.dk/fodbold/nyheder/AaB-afs ... k-wilshere
Således tvivler jeg på, at AaB har set Leopold Wahlstedt som en mulighed, men jeg kan jo tage fejl.
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Gjorde IAOs kommentar virkelig så ondt på dig? Er det ikke på tide at komme videre i Århus?
Hair is not a right: it´s a privilege!
Synes også det bliver ret komisk efterhånden. IAO skulle da holde sin mund selvom han jo egentlig havde ret i de der for store til Superligaen has beens ofte fejler hvad end det så er manglende sult, skader eller bare niveauet der er for lavt. Utroligt de stadig kan blive ved at hyle over, at nogen kaldte det forudsigelige flop.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Skriver blot hvad jeg har læst på Bold, men tilsyneladende passer det ikke selvforståelsen hos nogle her.
Men pyt da med hvad Tricster og Jakobsen mener om det
-
DarkHorse9000
- Landshold

Kramer skal ligesom Thelander flankeres af et par hurtige folk, der kan sikre bagrummene. De minder for meget om hinanden, til at være makkere i en højtstående firebackkæde.Sønderhof skrev: ↑2. jul 2024, 23:12Hverken Kramer eller Thelander dur, hvis vi virkelig vil stå med en høj bagkæde. Slet ikke hvis de skal spille sammen.Kasper skrev: ↑2. jul 2024, 22:00L. Friis? Målene haglede ind og vi tabte stort set alle kampe han var i spidsen for AaB.DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 21:44Kramer viste lovende takter i firebackkæden under L. Friis og han var på stats den bedste midtstopper i 1. division sidste efterår foran Thelander (hørt i Mediano). Herudover skulle han være en klasse mand i omklædningsrummet.Kasper skrev: ↑2. jul 2024, 21:38Jeg begriber ikke at du vil forlænge med Kramer. Det vil være en større fadæse end Pallesens forlængelse i sin tid.DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 20:04Jeg fisket egentlig også efter om nogle var rygtet væk. Håber på Kramer som ny førstemand i forsvaret - mest for kontinuitetens skyld. Derudover er vores to største talenter midtstoppere. Det koster ikke noget at ose og navnet er legendarisk.
Dygtige på standarder, gode til forsvare fremad og vokale overfor deres omgivelser.
Jeg græder ikke snot, hvis Kramer sælges, men lige nu synes jeg han er et af de bedste bud på ledelsesmæssig kontinuitet i en meget ny sammenbragt trup. Hans lederegenskaber og fælles ophav med Van Dam, kan også gøre ham til en vigtig mand i bestræbelserne på at skabe et solidt kollektiv.
Der var eddermame mange der fejlet i forrige sæson!
Altså jeg kommenterede på GFs joke om IAOs udtalelse er ret slidt.Portland skrev:Skriver blot hvad jeg har læst på Bold, men tilsyneladende passer det ikke selvforståelsen hos nogle her.
Mht Wahlstedt så tror jeg ikke på vi har været seriøst inde i billedet. Det er da muligt man har sagt “tak, men nej tak” på en henvendelse eller har forhørt sig, men AaB har jo ikke 7,5 millioner til transfersum for en spiller.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Har en forhåbning om det hedder Otoa og Kramer fra start denne sæson. Thelander er simpelthen bare for ringe. Han har mistet al form for fart, og vender som en færge. Hans forudseenhed og placeringsevne er ikke god nok til at dæmme op for det. Kramer har lidt af de samme udfordringer, men alligevel er noget bedre spiller end Thelander. Han sejlede rundt i 1.div, de legede bare med ham, og det var tydeligt at alle modstandernes trænere havde udset sig Thelander som AaBs svageste kort og spillede bolde ned på ham hele tidenDarkHorse9000 skrev: ↑3. jul 2024, 09:05Kramer skal ligesom Thelander flankeres af et par hurtige folk, der kan sikre bagrummene. De minder for meget om hinanden, til at være makkere i en højtstående firebackkæde.Sønderhof skrev: ↑2. jul 2024, 23:12Hverken Kramer eller Thelander dur, hvis vi virkelig vil stå med en høj bagkæde. Slet ikke hvis de skal spille sammen.Kasper skrev: ↑2. jul 2024, 22:00L. Friis? Målene haglede ind og vi tabte stort set alle kampe han var i spidsen for AaB.DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 21:44Kramer viste lovende takter i firebackkæden under L. Friis og han var på stats den bedste midtstopper i 1. division sidste efterår foran Thelander (hørt i Mediano). Herudover skulle han være en klasse mand i omklædningsrummet.Kasper skrev: ↑2. jul 2024, 21:38Jeg begriber ikke at du vil forlænge med Kramer. Det vil være en større fadæse end Pallesens forlængelse i sin tid.DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 20:04
Jeg fisket egentlig også efter om nogle var rygtet væk. Håber på Kramer som ny førstemand i forsvaret - mest for kontinuitetens skyld. Derudover er vores to største talenter midtstoppere. Det koster ikke noget at ose og navnet er legendarisk.
Dygtige på standarder, gode til forsvare fremad og vokale overfor deres omgivelser.
Jeg græder ikke snot, hvis Kramer sælges, men lige nu synes jeg han er et af de bedste bud på ledelsesmæssig kontinuitet i en meget ny sammenbragt trup. Hans lederegenskaber og fælles ophav med Van Dam, kan også gøre ham til en vigtig mand i bestræbelserne på at skabe et solidt kollektiv.
Jeg har samme håb.Alexis skrev: ↑3. jul 2024, 09:14Har en forhåbning om det hedder Otoa og Kramer fra start denne sæson. Thelander er simpelthen bare for ringe. Han har mistet al form for fart, og vender som en færge. Hans forudseenhed og placeringsevne er ikke god nok til at dæmme op for det. Kramer har lidt af de samme udfordringer, men alligevel er noget bedre spiller end Thelander. Han sejlede rundt i 1.div, de legede bare med ham, og det var tydeligt at alle modstandernes trænere havde udset sig Thelander som AaBs svageste kort og spillede bolde ned på ham hele tidenDarkHorse9000 skrev: ↑3. jul 2024, 09:05Kramer skal ligesom Thelander flankeres af et par hurtige folk, der kan sikre bagrummene. De minder for meget om hinanden, til at være makkere i en højtstående firebackkæde.Sønderhof skrev: ↑2. jul 2024, 23:12Hverken Kramer eller Thelander dur, hvis vi virkelig vil stå med en høj bagkæde. Slet ikke hvis de skal spille sammen.Kasper skrev: ↑2. jul 2024, 22:00L. Friis? Målene haglede ind og vi tabte stort set alle kampe han var i spidsen for AaB.DarkHorse9000 skrev: ↑2. jul 2024, 21:44Kramer viste lovende takter i firebackkæden under L. Friis og han var på stats den bedste midtstopper i 1. division sidste efterår foran Thelander (hørt i Mediano). Herudover skulle han være en klasse mand i omklædningsrummet.
Thelander skal ikke spille fordi han er højt i hierarkiet. Han er en leder, mens hans spil er ikke prangende længere.
Kramer minder lidt om Thelander i styrker og svagheder, men er trods alt bedre end T. Til gengæld er det en ulempe at hans kontrakt udløber om et år. Så på længere sigt skal vi forberede en fremtid uden ham.
Otoa er ung og talentfuld, og så han har et stort salgspotentiale. Det er nødvendigt at vi tør give ham spilletid som CB.
------------------------------------------------