Træningskampe sommeren 2024
Re: Træningskampe sommeren 2024
Så står der 3-1 på noget, der lignede et fint angribermål, men jeg kunne ikke se, hvem det var, og kommentatorlyden er forsvundet.
I øvrigt udmærket neutral kommentering.
I øvrigt udmærket neutral kommentering.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Diagne er altså en spændende spiller. Det ligner at bruger ham på venstrekanten i de minutter jeg har set. Det er vel også en position der er up for grabs.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Ingen graverende fejl, men det er vist en fynsk dommer, der dømmer kampen ...
Hair is not a right: it´s a privilege!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Amankwah ligner en nogenlunde voksen fodboldspiller på højre back. Måske er det tiltro til ham der gør at man ikke har virket desperate efter at erstatte Caballo.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Slut 3-1, ikke et mål for meget til AaB. Masser af godt spil, OB brugte det meste af kampen på at træne forsvarsspil, og alligevel slipper de meget nådigt.
Tjek. Det lignede også et klassisk angriber-mål.
Virkelig god præstation hele vejen rundt. Var specielt imponeret af Jasson, widell og Diagne. Sidstnævnte var virkelig god! Tænker ikke han kommer til at spille meget u-19, han kommer ind omkring holdet allerede nu. Jimenez med udemærket debut.
Pudel blev ikke udfordret specielt meget defensivt, men slog en del gode bolde op i banen.
Hvor gammel er Valdemar Møller? Han scorede også i en træningskamp mod FCM i vinters, så han kan sagtens begå sig på det her niveau
Pudel blev ikke udfordret specielt meget defensivt, men slog en del gode bolde op i banen.
Hvor gammel er Valdemar Møller? Han scorede også i en træningskamp mod FCM i vinters, så han kan sagtens begå sig på det her niveau
-
Stegosaurus
- Allstar

I hørte det jo her først for længe siden. Amar Diagne er pissegod og Fede PC har fucket op. Amar er så hurtig og kvik i opfattelsen at det undrer hvorfor han først nu spiller på førsteholdet.FlemmingG skrev: ↑6. jul 2024, 16:26Virkelig god præstation hele vejen rundt. Var specielt imponeret af Jasson, widell og Diagne. Sidstnævnte var virkelig god! Tænker ikke han kommer til at spille meget u-19, han kommer ind omkring holdet allerede nu. Jimenez med udemærket debut.
Ja, der var mange gode præstationer, og for en gang skyld blev det ikke hat og briller, da man skiftede et helt hold efter 66 minutter. Der må efterhånden være et meget klar og indarbejdet idé om, hvordan man gerne vil spille, når der stadig kan være så meget sammenhæng i holdet efter sådant et bytte.FlemmingG skrev: ↑6. jul 2024, 16:26Virkelig god præstation hele vejen rundt. Var specielt imponeret af Jasson, widell og Diagne. Sidstnævnte var virkelig god! Tænker ikke han kommer til at spille meget u-19, han kommer ind omkring holdet allerede nu. Jimenez med udemærket debut.
- Trickster
- Superliga

Det må være et spørgsmål om tid før han hives op i Superligatruppen. Gerne allerede i dag. Han kan sagtens være med.Stegosaurus skrev: ↑6. jul 2024, 16:48I hørte det jo her først for længe siden. Amar Diagne er pissegod og Fede PC har fucket op. Amar er så hurtig og kvik i opfattelsen at det undrer hvorfor han først nu spiller på førsteholdet.FlemmingG skrev: ↑6. jul 2024, 16:26Virkelig god præstation hele vejen rundt. Var specielt imponeret af Jasson, widell og Diagne. Sidstnævnte var virkelig god! Tænker ikke han kommer til at spille meget u-19, han kommer ind omkring holdet allerede nu. Jimenez med udemærket debut.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Det er vildt så forskelligt vi kan se en kampTrickster skrev: ↑6. jul 2024, 16:53Det må være et spørgsmål om tid før han hives op i Superligatruppen. Gerne allerede i dag. Han kan sagtens være med.Stegosaurus skrev: ↑6. jul 2024, 16:48I hørte det jo her først for længe siden. Amar Diagne er pissegod og Fede PC har fucket op. Amar er så hurtig og kvik i opfattelsen at det undrer hvorfor han først nu spiller på førsteholdet.FlemmingG skrev: ↑6. jul 2024, 16:26Virkelig god præstation hele vejen rundt. Var specielt imponeret af Jasson, widell og Diagne. Sidstnævnte var virkelig god! Tænker ikke han kommer til at spille meget u-19, han kommer ind omkring holdet allerede nu. Jimenez med udemærket debut.
Men vores 17 og manden fra NYC var jeg dælme imponeret over. Han bliver sygt god for os!!
Var der ham med nr 47 på venstre kant? Det jeg så smed han bolden væk hele tiden og var for langsom til at skille sig af med den, så OB gik på kroppen af ham.Stegosaurus skrev: ↑6. jul 2024, 16:48I hørte det jo her først for længe siden. Amar Diagne er pissegod og Fede PC har fucket op. Amar er så hurtig og kvik i opfattelsen at det undrer hvorfor han først nu spiller på førsteholdet.FlemmingG skrev: ↑6. jul 2024, 16:26Virkelig god præstation hele vejen rundt. Var specielt imponeret af Jasson, widell og Diagne. Sidstnævnte var virkelig god! Tænker ikke han kommer til at spille meget u-19, han kommer ind omkring holdet allerede nu. Jimenez med udemærket debut.
// gwailo
-
Stegosaurus
- Allstar

Har hørt at Wolfsburg, Genoa og Twente følger Amar Diagne. Wolfsburg har i øvrigt fulgt gode, gamle Ramkilde de sidste seks år. Diagne er væk om max 1,5 år, og fuck hvor er ham dog underholdende.Trickster skrev: ↑6. jul 2024, 16:53Det må være et spørgsmål om tid før han hives op i Superligatruppen. Gerne allerede i dag. Han kan sagtens være med.Stegosaurus skrev: ↑6. jul 2024, 16:48I hørte det jo her først for længe siden. Amar Diagne er pissegod og Fede PC har fucket op. Amar er så hurtig og kvik i opfattelsen at det undrer hvorfor han først nu spiller på førsteholdet.FlemmingG skrev: ↑6. jul 2024, 16:26Virkelig god præstation hele vejen rundt. Var specielt imponeret af Jasson, widell og Diagne. Sidstnævnte var virkelig god! Tænker ikke han kommer til at spille meget u-19, han kommer ind omkring holdet allerede nu. Jimenez med udemærket debut.
- Trickster
- Superliga

Det er heller ikke kun baseret på kampen i dag, men også mod Hobro. Jeg kan ikke se hvorfor han ikke skal kunne dække både venstre kant og venstre midt på det hold her. I mine øjne deltog han fint i kombinationerne med de andre AaB-spillere over for et OB-hold, der stod meget langt tilbage efter regnpausen. Jeg synes i øvrigt dommeren var vag og overså flere klare frispark på ham.raekkeettre skrev: ↑6. jul 2024, 17:41Det er vildt så forskelligt vi kan se en kampTrickster skrev: ↑6. jul 2024, 16:53Det må være et spørgsmål om tid før han hives op i Superligatruppen. Gerne allerede i dag. Han kan sagtens være med.Stegosaurus skrev: ↑6. jul 2024, 16:48I hørte det jo her først for længe siden. Amar Diagne er pissegod og Fede PC har fucket op. Amar er så hurtig og kvik i opfattelsen at det undrer hvorfor han først nu spiller på førsteholdet.FlemmingG skrev: ↑6. jul 2024, 16:26Virkelig god præstation hele vejen rundt. Var specielt imponeret af Jasson, widell og Diagne. Sidstnævnte var virkelig god! Tænker ikke han kommer til at spille meget u-19, han kommer ind omkring holdet allerede nu. Jimenez med udemærket debut.
Hvor gammel er Valdemar Møller? Han scorede også i en træningskamp mod FCM i vinters, så han kan sagtens begå sig på det her niveauJeg var dælme ikke imponeret over Amar. Synes han blev fysisk overtrumfet, gav helt op til sidst, var for langsom i hans boldomgang. Synes det man så på en 8'er position var meget bedre end at se ham på denne her wing. Men potentiale har han da, helt vildt! Så der er vi enig. Men var helt væk de sidste 20 min af den her kamp.
Men vores 17 og manden fra NYC var jeg dælme imponeret over. Han bliver sygt god for os!!
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Den del er vi enig om, synes også han skulle havde haftTrickster skrev: ↑6. jul 2024, 18:25Det er heller ikke kun baseret på kampen i dag, men også mod Hobro. Jeg kan ikke se hvorfor han ikke skal kunne dække både venstre kant og venstre midt på det hold her. I mine øjne deltog han fint i kombinationerne med de andre AaB-spillere over for et OB-hold, der stod meget langt tilbage efter regnpausen. Jeg synes i øvrigt dommeren var vag og overså flere klare frispark på ham.raekkeettre skrev: ↑6. jul 2024, 17:41Det er vildt så forskelligt vi kan se en kampTrickster skrev: ↑6. jul 2024, 16:53Det må være et spørgsmål om tid før han hives op i Superligatruppen. Gerne allerede i dag. Han kan sagtens være med.Stegosaurus skrev: ↑6. jul 2024, 16:48I hørte det jo her først for længe siden. Amar Diagne er pissegod og Fede PC har fucket op. Amar er så hurtig og kvik i opfattelsen at det undrer hvorfor han først nu spiller på førsteholdet.FlemmingG skrev: ↑6. jul 2024, 16:26Virkelig god præstation hele vejen rundt. Var specielt imponeret af Jasson, widell og Diagne. Sidstnævnte var virkelig god! Tænker ikke han kommer til at spille meget u-19, han kommer ind omkring holdet allerede nu. Jimenez med udemærket debut.
Hvor gammel er Valdemar Møller? Han scorede også i en træningskamp mod FCM i vinters, så han kan sagtens begå sig på det her niveauJeg var dælme ikke imponeret over Amar. Synes han blev fysisk overtrumfet, gav helt op til sidst, var for langsom i hans boldomgang. Synes det man så på en 8'er position var meget bedre end at se ham på denne her wing. Men potentiale har han da, helt vildt! Så der er vi enig. Men var helt væk de sidste 20 min af den her kamp.
Flere frispark der ikke blev dømt. Men han lod også tvivlen om dem komme de andre til gode. Og derfor synes jeg det gik alt for langsomt. Men synes han så bedst ud som 8er, de gange jeg har set ham. Men han bliver god..enig.
Ved godt det er et tyndt grundlag at bedømme holdet på, men jeg har ikke været så optimistisk på holdets vegne i MANGE år. Og det giver jo som sagt ingen mening, taget i betragtning at vi er nyoprykket og kører med et af de mindste budgetter i ligaen. Men jeg synes virkelig vores hold ser spændende ud - masser af spillere med fremtid og udviklingspotentiale. Og så har jeg en virkelig god fornemmelse omkring vores træner, tror han magter at få det absolut bedste ud af sine spillere.. måske min positivitet er skudt helt ned når de 4 første runder er spillet, men lige pt ser jeg virkelig kæmpe potentiale i vores hold
-
Stegosaurus
- Allstar

Jamen fyr Lynge/Gaarde/IAO/Bælum…???FlemmingG skrev: ↑6. jul 2024, 20:47Ved godt det er et tyndt grundlag at bedømme holdet på, men jeg har ikke været så optimistisk på holdets vegne i MANGE år. Og det giver jo som sagt ingen mening, taget i betragtning at vi er nyoprykket og kører med et af de mindste budgetter i ligaen. Men jeg synes virkelig vores hold ser spændende ud - masser af spillere med fremtid og udviklingspotentiale. Og så har jeg en virkelig god fornemmelse omkring vores træner, tror han magter at få det absolut bedste ud af sine spillere.. måske min positivitet er skudt helt ned når de 4 første runder er spillet, men lige pt ser jeg virkelig kæmpe potentiale i vores hold
Meget enig. Jeg tror slet ikke vi skal undervurdere det arbejde ledelsen har gjort det sidste års tid.FlemmingG skrev: ↑6. jul 2024, 20:47Ved godt det er et tyndt grundlag at bedømme holdet på, men jeg har ikke været så optimistisk på holdets vegne i MANGE år. Og det giver jo som sagt ingen mening, taget i betragtning at vi er nyoprykket og kører med et af de mindste budgetter i ligaen. Men jeg synes virkelig vores hold ser spændende ud - masser af spillere med fremtid og udviklingspotentiale. Og så har jeg en virkelig god fornemmelse omkring vores træner, tror han magter at få det absolut bedste ud af sine spillere.. måske min positivitet er skudt helt ned når de 4 første runder er spillet, men lige pt ser jeg virkelig kæmpe potentiale i vores hold
Det har handlet om at rydde op i truppen til at starte med samtidig med man rykkede op, men det har hele tiden være mhp. at implementere den spillestil vi ser nu. Det er også positivt, at de spillerer man virkelig er gået all in på (Widell, M. Jørgensen, John, Jasson og Jimenez) virkelig ligner nogen som er skræddersyede til at spille som man vil spille nu. Den nye ledelse har en klar plan med det hele og de gør lige nøjagtigt det de siger de vil gøre. Jeg tror det her bliver mega spændende selvom succeskriteriet for sæson 1 tilbage i Suppen er overlevelse. Til gengæld tror jeg virkelig på det her koncept og, at der et vi kan udvikle gode spillere i.
RAUS RAUS SSE!
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Der står en træningskamp på side 1 i denne tråd til 9 juli.
Er modstander og lokation meldt ud?
Er modstander og lokation meldt ud?