Jeg kan knap nok styre de unger normeringen kræver..Erasmus Montanus skrev: ↑8. jul 2024, 08:55Hvad er din spidskompetence???RicoBR02 skrev: ↑8. jul 2024, 08:02Og heldigvis for det.. Jeg ville være noget mere nervøs for vores klub hvis det var os sofa managere der skulle sætte holdet. Vi kan have vores holdninger til spillere og opstillinger, men i sidste ende er der nok en grund til at jeg er dårligt betalt pædagog og ikke superligatræner..Erasmus Montanus skrev: ↑8. jul 2024, 07:35Højholt og Ross er begge udmærkede spillere med forskellige kvaliteter.
Godt at ledelsen kan se det og vil forlænge.
De har heldigvis styr på fodbold.
Hvis du siger, at du kan håndtere flere børn, end normeringerne kræver, så vil jeg gerne diskutere, om det er en spidskompetence eller måske bare en kompetence.
Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Solkongen fra Sæbys tvilling Aske Adelgaard er på vej væk fra OB. Kunne det være os?
Han spiller venstre back og har en god alder.
https://fyens.dk/ob/en-af-ob-s-egne-er- ... ra-aadalen
Helt sikkert ikke. Han har kontrakt til 2027. Ham får vi ikke uden en anseelig transfersum og vi er ikke engang villige til at lægge en uanseelig transfersum i dette vindue.troelsh skrev: ↑8. jul 2024, 13:47Solkongen fra Sæbys tvilling Aske Adelgaard er på vej væk fra OB. Kunne det være os?
Det kunne være en lejeaftale, især hvis vi har tænkt os at vente på ham fra Hvidovre.Kokkefar skrev: ↑8. jul 2024, 14:00Helt sikkert ikke. Han har kontrakt til 2027. Ham får vi ikke uden en anseelig transfersum og vi er ikke engang villige til at lægge en uanseelig transfersum i dette vindue.troelsh skrev: ↑8. jul 2024, 13:47Solkongen fra Sæbys tvilling Aske Adelgaard er på vej væk fra OB. Kunne det være os?
Har set for få af OBs kampe til at kunne bedømme ham ordentligt. Har været noget ind og ud af deres hold umiddelbart, og det ser ikke super kønt ud at han nu træner for sig selv.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Han er heller ikke god nok. Han er røget ned i kadence, så inden han rammer niveau igen, så er vi videre og skal kigge andetsteds.
- FlæskeFrank
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hvaae, hvad skete der med ham knægten fra elfenbenskysten, Abdramane Konaté? Tipsbladet breakede ham for kort tid siden. Men mindes ikke der er kommet noget officielt ud.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Forestiller mig der måske er problemer med ophold/arbejdstilladelse? Kender ikke reglerne til fulde, men mener der er en normering på minimum x antal kr i løn om året, foruden en masse bureakrati for at blive godkendt til gyldig opholds- og arbejdstilladelse som ikke EU/EØS borger.Buzz Killington skrev: ↑8. jul 2024, 16:03Hvaae, hvad skete der med ham knægten fra elfenbenskysten, Abdramane Konaté? Tipsbladet breakede ham for kort tid siden. Men mindes ikke der er kommet noget officielt ud.
-
R Rosenberg
- Allstar

Hvad sker der!!! Det er så vigtigt. Jeg kan allerede smage den play off sejr vi tager

-
sorenmoller95
- 2. div

-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Hvor fanden kom den fra? Men lækkert
Det må vel efterhånden betyde et farvel til helenius og makaric? Ellers har vi vel 5 til den forreste plads hvilket lige er i overkanten.. Spændende med iredale! Er han allerede klar på lørdag?
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Endnu en 'spændende' spiller.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
sorenmoller95
- 2. div

Jeg lægger især mærke til at han er kommet pga Menno da de har arbejdet sammen tidligere - det synes jeg lyder som et klasse tegn!
Forventer du at vi henter proven kvalitet der går direkte i start 11 eller hvordan skal din kommentar forståes?
24 år. 55 kampe og 9 mål for Weisbaden. 2 landskampe og 1 mål.
Nice mate!
Nice mate!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Spændende transfer, men kontraktlængde?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus