Det er vel ikke Hvidovres problem, at AaB ikke vil betale en ordentlig transfer?Eksil skrev: ↑9. jul 2024, 10:42Det er også rigtigt nok, men for at få en spiller et halvt år tidligere er vi nede i så små beløb at der kan flyttes rundt på lidt og så burde man kunne finde det.Forza skrev: ↑9. jul 2024, 10:35Men vi har ingen penge til transfers. AaB har jo udelukkende tilbudt Hvidovre procenter ved videresalg, hvilket de har afvist.Eksil skrev: ↑9. jul 2024, 10:31Det er jo klart et forhandlingsoplæg. Nu har vi ham og så kan man sige til Lassen: "Vil du beholde ham eller vil du have eks. 200.000 kr og 15 % af næste salg"?Reyad skrev: ↑9. jul 2024, 10:16Så kan vi tælle ned til, at Lassen går ud og tuder i medierne
Fedt vi bare henter ham. Så må vi håbe for alle parter, at der findes en god løsning inden 1.1. Marc Nielsen burde have noget kredit i Hvidovre, da han har spillet der i mange år. Men Lassen er ikke til at forudse.
Ellers klarer vi os nok igennem med Caballo, Amankwah og Arnorsson. Måske vi henter en back-up til højre back, der også kan dække venstre back.
Igen ros for at agere rettidigt til ledelsen!
Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
UAGTET hvad så synes jeg OJK Performer big time i det her vindueEksil skrev: ↑9. jul 2024, 10:42Det er også rigtigt nok, men for at få en spiller et halvt år tidligere er vi nede i så små beløb at der kan flyttes rundt på lidt og så burde man kunne finde det.Forza skrev: ↑9. jul 2024, 10:35Men vi har ingen penge til transfers. AaB har jo udelukkende tilbudt Hvidovre procenter ved videresalg, hvilket de har afvist.Eksil skrev: ↑9. jul 2024, 10:31Det er jo klart et forhandlingsoplæg. Nu har vi ham og så kan man sige til Lassen: "Vil du beholde ham eller vil du have eks. 200.000 kr og 15 % af næste salg"?Reyad skrev: ↑9. jul 2024, 10:16Så kan vi tælle ned til, at Lassen går ud og tuder i medierne
Fedt vi bare henter ham. Så må vi håbe for alle parter, at der findes en god løsning inden 1.1. Marc Nielsen burde have noget kredit i Hvidovre, da han har spillet der i mange år. Men Lassen er ikke til at forudse.
Ellers klarer vi os nok igennem med Caballo, Amankwah og Arnorsson. Måske vi henter en back-up til højre back, der også kan dække venstre back.
Spillerne har været på radaren i lang tid.
De er hentet tidligt i et meget langt vindue
man går ikke og venter på en transferfri slut vinduet
man rydder også op i truppen og er givetvis ikke færdig
Og så er man tror mod at man ikke kan købe for penge der ikke findes - nu er der også fokus på sund drift.
jeg er sgu tilhænger af den retning og styring
og så er spillerne hentet fuldstændigt ud fra et koncept man vil spille efter og hvordan de præcist skal passe ind i på den lange bane og ikke 6-12 mdr af gangen og så ny stil.
Der er noget bund i det der sker og en tydelighed og retning vi ikke har set længe, og så er det krydret med stor beslutsomhed.
Lassen ville ikke gå med på AaBs præmisser - jamen så signer man ham gratis fra nytår - stærkt.
Det er også en mulighed. Afhænger nok også lidt af spilleren. Nogen kan fint håndtere at være væk om et halvt år, andre mister fokus (eks. Spalvis).Portland skrev: ↑9. jul 2024, 10:38Kan jo også være at Lassen bare lader ham spille, da Hvidovre nok gerne vil rykke opEksil skrev: ↑9. jul 2024, 10:31Det er jo klart et forhandlingsoplæg. Nu har vi ham og så kan man sige til Lassen: "Vil du beholde ham eller vil du have eks. 200.000 kr og 15 % af næste salg"?Reyad skrev: ↑9. jul 2024, 10:16Så kan vi tælle ned til, at Lassen går ud og tuder i medierne
200.000 og en videresalgsklausul er jo på niveau med at byde en pose Matador Mix.
Ja, det er i småtingsafdelingen, men det hvad der er at rutte med. Han kan evt. en kupon til to fadøl og to pølser på stadion med oveni.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Iskoldt bare at hente ham til Januar på bossman. Hvis Hvidovre ikke er til at hugge i, så er det jo deres problem og ikke vores. Vi har venstreback der kan spille indtil Nielsen ankommer. Dumt af Lassen. Nu får de intet ud af den afgang.
Fedt. Spændende med Marc Nielsen, og nok ikke dumt med lidt dansk islæt til truppen.
Håber vi kan få ham tidligere, og Hvidvore hellere vil have et par hundredetusind og lidt videresalg end nul og niks.
Vi er vel efterhånden der hvor vi skal være. Det er rigtig stærkt
Håber vi kan få ham tidligere, og Hvidvore hellere vil have et par hundredetusind og lidt videresalg end nul og niks.
Vi er vel efterhånden der hvor vi skal være. Det er rigtig stærkt
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Hvad skulle Lassen da have gjort anderledes? Hvis Marc Nielsen kun vil til AaB og vi på ingen måde vil betale transfer så kunne det jo kun ende her.
Både AaB og Hvidovre har en interesse i at skiftet sker nu men jeg kan omvendt godt forstå hvis de vil insistere på at det skal koste en smule. Mon ikke vi når i mål med det.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
R Rosenberg
- Allstar

Men det var jo så for 3/4's vedkommende også en løgn.Erasmus Montanus skrev: ↑9. jul 2024, 10:35Det lyder jo unægteligt som Frederik Børsting, da han nævnte rykket op i 2014:
"Han er egentlig god til det hele; han har stor løbekapacitet, han er en stærk erobringsspiller og han er boldsikker og kan afdrible en mand", som vores talentchef sagde dengang.
Jeg har hørt, at Marc ikke har så megen fart i stængerne. Men mon ikke han har en god indlægsfod? Han laver i hvert fald mange assist.
Så må vi se, om det er mere sandt med Nielsen.
Ædruelighedens stemme
smid en kontrakt til BJARNE PUDEL - også klart pga. navnet
og så hent Ludewig retur - så er vi DONE og klar til suppen
og så hent Ludewig retur - så er vi DONE og klar til suppen
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... aermer-sig
Kunne godt se ud til at Pudel hentes permanent.
OJK gør det temmelig klart at en midtstopper er en prioritet at hente. Ligner et farvel til Thelander eller Kramer, eller måske endda begge to.
Kunne godt se ud til at Pudel hentes permanent.
OJK gør det temmelig klart at en midtstopper er en prioritet at hente. Ligner et farvel til Thelander eller Kramer, eller måske endda begge to.
-
JacobKoustrup
- 1. div

- Favoritspiller: Rasmus Würtz
Alle siger truppen nu er på plads.
Jo jo enten Kramer eller Thelander kan ryge videre (Ikke begge to) og Helenius og Makaric kan også ryge videre, nok kun sandsynligt Maka ryger da ingen vil overtage Helenius løn.
Så to af ovennævnte ryger nok, hvilket er fint.
Men det der mangler er, hvad gør vi når Kasper Jørgensen bliver skadet???
Orker ikke Otoa skal spille positioner han ikke er god til.
Eller er jeg den eneste der synes en højre back mangler?
Jo jo enten Kramer eller Thelander kan ryge videre (Ikke begge to) og Helenius og Makaric kan også ryge videre, nok kun sandsynligt Maka ryger da ingen vil overtage Helenius løn.
Så to af ovennævnte ryger nok, hvilket er fint.
Men det der mangler er, hvad gør vi når Kasper Jørgensen bliver skadet???
Orker ikke Otoa skal spille positioner han ikke er god til.
Eller er jeg den eneste der synes en højre back mangler?
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Sangbogen med spillersange skal da finpudses noget så gevaldigt, før den nye sæson.

1 2 3 Jimmy er en mur!
Den der med at ingen vil overtage helenius' løn og at han ikke vil videre fordi han er godt betalt her, er det bare sådan en offentlig hemmelighed? Mon ikke det handler mere om at ingen vil overtage den lade holdning?
Nu ved jeg ikke, hvad Helenius får i løn her. Og jeg ved ikke, hvad de betaler i andre klubber.
Synes bare jeg hørte et sted at Helenius og Thelanders løn udgjorde 25% af de lønbudget man havde nu? Ved ikke om jeg har hørt forkert? Mener det var i en eller anden podcast.
Men ja. Han får sikkert ikke kassen i forhold til, hvad de store klubber her hjemme kan give.
Tror du har helt ret i at det er hans egen attitude som spænder ben for at en anden klub vil hente ham.
Det var Klaus Egelund fra Ekstra Bladet i Mediano.Gaarde6 skrev: ↑9. jul 2024, 12:18Nu ved jeg ikke, hvad Helenius får i løn her. Og jeg ved ikke, hvad de betaler i andre klubber.
Synes bare jeg hørte et sted at Helenius og Thelanders løn udgjorde 25% af de lønbudget man havde nu? Ved ikke om jeg har hørt forkert? Mener det var i en eller anden podcast.
Men ja. Han får sikkert ikke kassen i forhold til, hvad de store klubber her hjemme kan give.
Tror du har helt ret i at det er hans egen attitude som spænder ben for at en anden klub vil hente ham.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det er velbeskrevet at Helenius har en meget høj løn i AaB. Både af journalister i Mediano og dengang AaB købte ham. Se eksempelvis: https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... eborg-loen
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Der gik rygter på, at han fordoblede sin SIF løn ved skiftet. Han fik 125k-ish i SIF. Han fik desuden halveret den løn igen ved nedrykningen. Den stiger dog nok til samme niveau igen ved oprykning.Forza skrev: ↑9. jul 2024, 12:34Det er velbeskrevet at Helenius har en meget høj løn i AaB. Både af journalister i Mediano og dengang AaB købte ham. Se eksempelvis: https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... eborg-loen
Pudel Bjanes sang bør i hvert fald laves på melodien til Shubiduas Vuffeli-vov.white splash skrev: ↑9. jul 2024, 11:22Sangbogen med spillersange skal da finpudses noget så gevaldigt, før den nye sæson.![]()
![]()
Jeg har ikke hørt eller læst nogen steder at han gik ned i halv løn ved nedrykningen?Kokkefar skrev: ↑9. jul 2024, 12:39Der gik rygter på, at han fordoblede sin SIF løn ved skiftet. Han fik 125k-ish i SIF. Han fik desuden halveret den løn igen ved nedrykningen. Den stiger dog nok til samme niveau igen ved oprykning.Forza skrev: ↑9. jul 2024, 12:34Det er velbeskrevet at Helenius har en meget høj løn i AaB. Både af journalister i Mediano og dengang AaB købte ham. Se eksempelvis: https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... eborg-loen
Der blev spekuleret i det omkring Lucas, men ikke Helenius, så vidt jeg ved?
------------------------------------------------
Da Lucas blev hentet var der vel ingen der i deres vildeste fantasi troede, at nedrykning kunne blive aktuelt.Forza skrev: ↑9. jul 2024, 12:42Jeg har ikke hørt eller læst nogen steder at han gik ned i halv løn ved nedrykningen?Kokkefar skrev: ↑9. jul 2024, 12:39Der gik rygter på, at han fordoblede sin SIF løn ved skiftet. Han fik 125k-ish i SIF. Han fik desuden halveret den løn igen ved nedrykningen. Den stiger dog nok til samme niveau igen ved oprykning.Forza skrev: ↑9. jul 2024, 12:34Det er velbeskrevet at Helenius har en meget høj løn i AaB. Både af journalister i Mediano og dengang AaB købte ham. Se eksempelvis: https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... eborg-loen
Der blev spekuleret i det omkring Lucas, men ikke Helenius, så vidt jeg ved?
Da Helenius kom var det derimod et uhyre sandsynligt scenarie så har Bælum bare haft lidt hjerneceller har der været en nedrykingsklausul.
RAUS RAUS SSE!