Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
Trickster
- Superliga

- Indlæg: 653
- Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Indlæg
af Trickster » 19. jun 2024, 22:36
Erasmus Montanus skrev: ↑19. jun 2024, 22:24
U17 smadrede Vejle 6-0 og sikrede sig dermed bronzemedaljer i ligaen.
Flot sæson af de unge knøse.
U15 missede akkurat bronzemedaljerne på en flot fjerdeplads.
U19 har ikke leveret pointmæssigt, men vi har da skrevet lange kontrakter med nogle stykker på holdet. Bomholt, Davidsen, Noshe, Arnosson og Diagne. Er der flere?
Er der nogen, der har set en masse ungdomskampe og kan sætte nogle flere ord på sæsonen? Og eventuelt de største talenter i hver årgang?
Hair is not a right: it´s a privilege!
-
Stegosaurus
- Allstar

- Indlæg: 1630
- Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07
Indlæg
af Stegosaurus » 19. jun 2024, 23:17
Trickster skrev: ↑19. jun 2024, 22:36
Erasmus Montanus skrev: ↑19. jun 2024, 22:24
U17 smadrede Vejle 6-0 og sikrede sig dermed bronzemedaljer i ligaen.
Flot sæson af de unge knøse.
U15 missede akkurat bronzemedaljerne på en flot fjerdeplads.
U19 har ikke leveret pointmæssigt, men vi har da skrevet lange kontrakter med nogle stykker på holdet. Bomholt, Davidsen, Noshe, Arnosson og Diagne. Er der flere?
Er der nogen, der har set en masse ungdomskampe og kan sætte nogle flere ord på sæsonen? Og eventuelt de største talenter i hver årgang?
På U19 har Diagne været meget fremtrædende - er faktisk i tvivl om han stadig er U19 næste sæson?? Ellers har svenske Alvarez også gjort det fint i forsvaret.
På U17 har Valdemar Møller været aldeles fremragende på midtbanen. Han skal bare have en 5-årig kontrakt NU. Bertram Skovgaard har også spillet på meget højt og stabilt niveau i angrebet og gør også, at jeg ikke græder snot over at Oliver Ross ikke gider forlænge.
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Indlæg: 830
- Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Indlæg
af DarkHorse9000 » 20. jun 2024, 10:32
Stegosaurus skrev: ↑19. jun 2024, 23:17
Trickster skrev: ↑19. jun 2024, 22:36
Erasmus Montanus skrev: ↑19. jun 2024, 22:24
U17 smadrede Vejle 6-0 og sikrede sig dermed bronzemedaljer i ligaen.
Flot sæson af de unge knøse.
U15 missede akkurat bronzemedaljerne på en flot fjerdeplads.
U19 har ikke leveret pointmæssigt, men vi har da skrevet lange kontrakter med nogle stykker på holdet. Bomholt, Davidsen, Noshe, Arnosson og Diagne. Er der flere?
Er der nogen, der har set en masse ungdomskampe og kan sætte nogle flere ord på sæsonen? Og eventuelt de største talenter i hver årgang?
På U19 har Diagne været meget fremtrædende - er faktisk i tvivl om han stadig er U19 næste sæson?? Ellers har svenske Alvarez også gjort det fint i forsvaret.
På U17 har Valdemar Møller været aldeles fremragende på midtbanen. Han skal bare have en 5-årig kontrakt NU. Bertram Skovgaard har også spillet på meget højt og stabilt niveau i angrebet og gør også, at jeg ikke græder snot over at Oliver Ross ikke gider forlænge.
Hvilken type er Skovgaard?
-
Stegosaurus
- Allstar

- Indlæg: 1630
- Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07
Indlæg
af Stegosaurus » 20. jun 2024, 11:06
DarkHorse9000 skrev: ↑20. jun 2024, 10:32
Stegosaurus skrev: ↑19. jun 2024, 23:17
Trickster skrev: ↑19. jun 2024, 22:36
Erasmus Montanus skrev: ↑19. jun 2024, 22:24
U17 smadrede Vejle 6-0 og sikrede sig dermed bronzemedaljer i ligaen.
Flot sæson af de unge knøse.
U15 missede akkurat bronzemedaljerne på en flot fjerdeplads.
U19 har ikke leveret pointmæssigt, men vi har da skrevet lange kontrakter med nogle stykker på holdet. Bomholt, Davidsen, Noshe, Arnosson og Diagne. Er der flere?
Er der nogen, der har set en masse ungdomskampe og kan sætte nogle flere ord på sæsonen? Og eventuelt de største talenter i hver årgang?
På U19 har Diagne været meget fremtrædende - er faktisk i tvivl om han stadig er U19 næste sæson?? Ellers har svenske Alvarez også gjort det fint i forsvaret.
På U17 har Valdemar Møller været aldeles fremragende på midtbanen. Han skal bare have en 5-årig kontrakt NU. Bertram Skovgaard har også spillet på meget højt og stabilt niveau i angrebet og gør også, at jeg ikke græder snot over at Oliver Ross ikke gider forlænge.
Hvilken type er Skovgaard?
Stor, fysisk stærk, god til at dække bolden, ret hurtig, god til at indgå i spillet. Er meget komplet.
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Indlæg: 830
- Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Indlæg
af DarkHorse9000 » 22. jun 2024, 13:58
Stegosaurus skrev: ↑20. jun 2024, 11:06
DarkHorse9000 skrev: ↑20. jun 2024, 10:32
Stegosaurus skrev: ↑19. jun 2024, 23:17
Trickster skrev: ↑19. jun 2024, 22:36
Erasmus Montanus skrev: ↑19. jun 2024, 22:24
U17 smadrede Vejle 6-0 og sikrede sig dermed bronzemedaljer i ligaen.
Flot sæson af de unge knøse.
U15 missede akkurat bronzemedaljerne på en flot fjerdeplads.
U19 har ikke leveret pointmæssigt, men vi har da skrevet lange kontrakter med nogle stykker på holdet. Bomholt, Davidsen, Noshe, Arnosson og Diagne. Er der flere?
Er der nogen, der har set en masse ungdomskampe og kan sætte nogle flere ord på sæsonen? Og eventuelt de største talenter i hver årgang?
På U19 har Diagne været meget fremtrædende - er faktisk i tvivl om han stadig er U19 næste sæson?? Ellers har svenske Alvarez også gjort det fint i forsvaret.
På U17 har Valdemar Møller været aldeles fremragende på midtbanen. Han skal bare have en 5-årig kontrakt NU. Bertram Skovgaard har også spillet på meget højt og stabilt niveau i angrebet og gør også, at jeg ikke græder snot over at Oliver Ross ikke gider forlænge.
Hvilken type er Skovgaard?
Stor, fysisk stærk, god til at dække bolden, ret hurtig, god til at indgå i spillet. Er meget komplet.
Lovende beskrivelse - bliver spændende om han kan tage de næste skridt i U19 ligaen efter sommerferien.
-
Gamling
- Superliga

- Indlæg: 717
- Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: København
Indlæg
af Gamling » 30. jun 2024, 08:18
Hvilke spillere fra 23/24 truppen smutter fra u19 holdet nu ud meedom. Og hvor mange og hvem fra u17 rykkes op i u19 nu ?
Gamling
"Ib Simonsen forever"
-
Jakobsen
- Allstar

- Indlæg: 6774
- Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
- Favoritspiller: Augu
Indlæg
af Jakobsen » 30. jun 2024, 09:33
Gamling skrev:Hvilke spillere fra 23/24 truppen smutter fra u19 holdet nu ud meedom. Og hvor mange og hvem fra u17 rykkes op i u19 nu ?
Har intet overblik, men de nævnte i går i streamet fra træningskampen at Hobros Benjamin Damgaard var en tilgang fra AaB U19
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
-
Moen
- Allstar

- Indlæg: 2488
- Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
- Favoritspiller: Robert Kakeeto
-
Kontakt:
Indlæg
af Moen » 1. jul 2024, 21:02
Gamling skrev: ↑30. jun 2024, 08:18
Hvilke spillere fra 23/24 truppen smutter fra u19 holdet nu ud meedom. Og hvor mange og hvem fra u17 rykkes op i u19 nu ?
Sebastian Stahlfest, Emil Nymann Andersen, Benjamin Damsgaard, Filip Jeppesen, Malthe Gyldenløve-Lyebalk, Oscar Meedom, Jacob Buus og Patrick Allentoft forlader klubben
-
FIDEL
- Allstar

- Indlæg: 6607
- Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
- Favoritspiller: Milan Makaric
Indlæg
af FIDEL » 4. jul 2024, 12:04
Moen skrev: ↑1. jul 2024, 21:02
Gamling skrev: ↑30. jun 2024, 08:18
Hvilke spillere fra 23/24 truppen smutter fra u19 holdet nu ud meedom. Og hvor mange og hvem fra u17 rykkes op i u19 nu ?
Sebastian Stahlfest, Emil Nymann Andersen, Benjamin Damsgaard, Filip Jeppesen, Malthe Gyldenløve-Lyebalk, Oscar Meedom, Jacob Buus og Patrick Allentoft forlader klubben
Hej Moen
Har du et overblik over hvem der rykkes op på U19 til den kommende sæson?
-
Martino1
- Superliga

- Indlæg: 621
- Tilmeldt: 27. feb 2024, 09:31
- Favoritspiller: Winsnes
Indlæg
af Martino1 » 4. jul 2024, 12:12
Moen skrev: ↑1. jul 2024, 21:02
Gamling skrev: ↑30. jun 2024, 08:18
Hvilke spillere fra 23/24 truppen smutter fra u19 holdet nu ud meedom. Og hvor mange og hvem fra u17 rykkes op i u19 nu ?
Sebastian Stahlfest, Emil Nymann Andersen, Benjamin Damsgaard, Filip Jeppesen, Malthe Gyldenløve-Lyebalk, Oscar Meedom, Jacob Buus og Patrick Allentoft forlader klubben
Meedom til Hobro og Benjamin Damsgaard til “prøvetræning” samme sted. Nogen der ved noget om hvor de andre fortsætter ?
-
Jakobsen
- Allstar

- Indlæg: 6774
- Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
- Favoritspiller: Augu
Indlæg
af Jakobsen » 4. jul 2024, 13:19
Martino1 skrev:Moen skrev: ↑1. jul 2024, 21:02
Gamling skrev: ↑30. jun 2024, 08:18
Hvilke spillere fra 23/24 truppen smutter fra u19 holdet nu ud meedom. Og hvor mange og hvem fra u17 rykkes op i u19 nu ?
Sebastian Stahlfest, Emil Nymann Andersen, Benjamin Damsgaard, Filip Jeppesen, Malthe Gyldenløve-Lyebalk, Oscar Meedom, Jacob Buus og Patrick Allentoft forlader klubben
Meedom til Hobro og Benjamin Damsgaard til “prøvetræning” samme sted. Nogen der ved noget om hvor de andre fortsætter ?
Allentoft og Stahlfest er Københavnere så mon ikke de vil hjem. Tænker ikke de har markeret sig så jyske divisionsklubber står i kø.
Buus synes jeg var spændende i en træningskamp for et par år siden. Han kunne vel godt være et Hobro projekt.
Det hele er bare tanker fra min side. Jeg er også lidt nysgerrig på hvor de ender
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
-
Moen
- Allstar

- Indlæg: 2488
- Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
- Favoritspiller: Robert Kakeeto
-
Kontakt:
Indlæg
af Moen » 4. jul 2024, 17:44
FIDEL skrev: ↑4. jul 2024, 12:04
Hej Moen
Har du et overblik over hvem der rykkes op på U19 til den kommende sæson?
Desværre ikke, men jeg kan lige hurtigt opliste spillerne fra årgang 2007, som altså nu er færdige med at spille U17.
Bertil Grønkjær, Marcus Bonde, Valdemar Møller, Bertram Skovgaard, Georg Ejsing, Mads Samson, Gustav Andreasen, Felix Skovholm, Christian Tcacenco, Victor Fjeldgaard, Marcus Emil Sørensen, Jimmy Bihame
-
Trickster
- Superliga

- Indlæg: 653
- Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Indlæg
af Trickster » 4. jul 2024, 21:50
Moen skrev: ↑4. jul 2024, 17:44
FIDEL skrev: ↑4. jul 2024, 12:04
Hej Moen
Har du et overblik over hvem der rykkes op på U19 til den kommende sæson?
Desværre ikke, men jeg kan lige hurtigt opliste spillerne fra årgang 2007, som altså nu er færdige med at spille U17.
Bertil Grønkjær, Marcus Bonde, Valdemar Møller, Bertram Skovgaard, Georg Ejsing, Mads Samson, Gustav Andreasen, Felix Skovholm, Christian Tcacenco, Victor Fjeldgaard, Marcus Emil Sørensen, Jimmy Bihame
Rykker AaB aldrig de største talenter en årgang op et år før tid? Det giver selvfølgelig kun mening, hvis man mener det er det rigtige, men så vidt jeg ved er det noget fcm, fck osv. gør sig meget i
Hair is not a right: it´s a privilege!
-
Forza
- Allstar

- Indlæg: 8750
- Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59
Indlæg
af Forza » 5. jul 2024, 08:06
Trickster skrev: ↑4. jul 2024, 21:50
Moen skrev: ↑4. jul 2024, 17:44
FIDEL skrev: ↑4. jul 2024, 12:04
Hej Moen
Har du et overblik over hvem der rykkes op på U19 til den kommende sæson?
Desværre ikke, men jeg kan lige hurtigt opliste spillerne fra årgang 2007, som altså nu er færdige med at spille U17.
Bertil Grønkjær, Marcus Bonde, Valdemar Møller, Bertram Skovgaard, Georg Ejsing, Mads Samson, Gustav Andreasen, Felix Skovholm, Christian Tcacenco, Victor Fjeldgaard, Marcus Emil Sørensen, Jimmy Bihame
Rykker AaB aldrig de største talenter en årgang op et år før tid? Det giver selvfølgelig kun mening, hvis man mener det er det rigtige, men så vidt jeg ved er det noget fcm, fck osv. gør sig meget i
Gjorde man ikke også det med Theo Sander?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Martino1
- Superliga

- Indlæg: 621
- Tilmeldt: 27. feb 2024, 09:31
- Favoritspiller: Winsnes
Indlæg
af Martino1 » 5. jul 2024, 08:44
Jakobsen skrev: ↑4. jul 2024, 13:19
Martino1 skrev:Moen skrev: ↑1. jul 2024, 21:02
Gamling skrev: ↑30. jun 2024, 08:18
Hvilke spillere fra 23/24 truppen smutter fra u19 holdet nu ud meedom. Og hvor mange og hvem fra u17 rykkes op i u19 nu ?
Sebastian Stahlfest, Emil Nymann Andersen, Benjamin Damsgaard, Filip Jeppesen, Malthe Gyldenløve-Lyebalk, Oscar Meedom, Jacob Buus og Patrick Allentoft forlader klubben
Meedom til Hobro og Benjamin Damsgaard til “prøvetræning” samme sted. Nogen der ved noget om hvor de andre fortsætter ?
Allentoft og Stahlfest er Københavnere så mon ikke de vil hjem. Tænker ikke de har markeret sig så jyske divisionsklubber står i kø.
Buus synes jeg var spændende i en træningskamp for et par år siden. Han kunne vel godt være et Hobro projekt.
Det hele er bare tanker fra min side. Jeg er også lidt nysgerrig på hvor de ender
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jacob Buus burde vel i så fald træne med i Hobro allerede nu, hvis han måske skulle dertil. Var han ikke til prøvetræning i Italien på et tidspunkt? Måske han håber på en kontrakt udenlandsk. Stahlfest virkede til at gå helt i stå - han var jo ret tidligt med i 1.holdstruppen enkelte gange. Men ja Allentoft og Stahlfest ender nok på Sjælland.
-
Jakobsen
- Allstar

- Indlæg: 6774
- Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
- Favoritspiller: Augu
Indlæg
af Jakobsen » 5. jul 2024, 09:03
Martino1 skrev:Jakobsen skrev: ↑4. jul 2024, 13:19
Martino1 skrev:Moen skrev: ↑1. jul 2024, 21:02
Gamling skrev: ↑30. jun 2024, 08:18
Hvilke spillere fra 23/24 truppen smutter fra u19 holdet nu ud meedom. Og hvor mange og hvem fra u17 rykkes op i u19 nu ?
Sebastian Stahlfest, Emil Nymann Andersen, Benjamin Damsgaard, Filip Jeppesen, Malthe Gyldenløve-Lyebalk, Oscar Meedom, Jacob Buus og Patrick Allentoft forlader klubben
Meedom til Hobro og Benjamin Damsgaard til “prøvetræning” samme sted. Nogen der ved noget om hvor de andre fortsætter ?
Allentoft og Stahlfest er Københavnere så mon ikke de vil hjem. Tænker ikke de har markeret sig så jyske divisionsklubber står i kø.
Buus synes jeg var spændende i en træningskamp for et par år siden. Han kunne vel godt være et Hobro projekt.
Det hele er bare tanker fra min side. Jeg er også lidt nysgerrig på hvor de ender
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jacob Buus burde vel i så fald træne med i Hobro allerede nu, hvis han måske skulle dertil. Var han ikke til prøvetræning i Italien på et tidspunkt? Måske han håber på en kontrakt udenlandsk. Stahlfest virkede til at gå helt i stå - han var jo ret tidligt med i 1.holdstruppen enkelte gange. Men ja Allentoft og Stahlfest ender nok på Sjælland.
Du har nok ret mht. Buus. Tænker bare ud fra den smule vi har set, at han nok er den mest interessante for divisionshold udover Meedom og Damsgaard
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7617
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Indlæg
af R Rosenberg » 12. jul 2024, 09:50
Altså, det trækker ned eller er nævnt som en del af hans gode CV?
Ædruelighedens stemme
-
Jakobsen
- Allstar

- Indlæg: 6774
- Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
- Favoritspiller: Augu
Indlæg
af Jakobsen » 12. jul 2024, 10:02
R Rosenberg skrev: ↑12. jul 2024, 09:50
Altså, det trækker ned eller er nævnt som en del af hans gode CV?
Det er jo svært at sige. Jeg får bare lidt nervøse tics ved ordet Stabæk efter IAO.
RAUS RAUS SSE!