U19, U17 og U15 tråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 653
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Trickster » 19. jun 2024, 22:36

Erasmus Montanus skrev:
19. jun 2024, 22:24
U17 smadrede Vejle 6-0 og sikrede sig dermed bronzemedaljer i ligaen.
Flot sæson af de unge knøse.

U15 missede akkurat bronzemedaljerne på en flot fjerdeplads.

U19 har ikke leveret pointmæssigt, men vi har da skrevet lange kontrakter med nogle stykker på holdet. Bomholt, Davidsen, Noshe, Arnosson og Diagne. Er der flere?

Er der nogen, der har set en masse ungdomskampe og kan sætte nogle flere ord på sæsonen? Og eventuelt de største talenter i hver årgang?
Hair is not a right: it´s a privilege!

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1630
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Stegosaurus » 19. jun 2024, 23:17

Trickster skrev:
19. jun 2024, 22:36
Erasmus Montanus skrev:
19. jun 2024, 22:24
U17 smadrede Vejle 6-0 og sikrede sig dermed bronzemedaljer i ligaen.
Flot sæson af de unge knøse.

U15 missede akkurat bronzemedaljerne på en flot fjerdeplads.

U19 har ikke leveret pointmæssigt, men vi har da skrevet lange kontrakter med nogle stykker på holdet. Bomholt, Davidsen, Noshe, Arnosson og Diagne. Er der flere?

Er der nogen, der har set en masse ungdomskampe og kan sætte nogle flere ord på sæsonen? Og eventuelt de største talenter i hver årgang?
På U19 har Diagne været meget fremtrædende - er faktisk i tvivl om han stadig er U19 næste sæson?? Ellers har svenske Alvarez også gjort det fint i forsvaret.

På U17 har Valdemar Møller været aldeles fremragende på midtbanen. Han skal bare have en 5-årig kontrakt NU. Bertram Skovgaard har også spillet på meget højt og stabilt niveau i angrebet og gør også, at jeg ikke græder snot over at Oliver Ross ikke gider forlænge.

DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Indlæg: 830
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af DarkHorse9000 » 20. jun 2024, 10:32

Stegosaurus skrev:
19. jun 2024, 23:17
Trickster skrev:
19. jun 2024, 22:36
Erasmus Montanus skrev:
19. jun 2024, 22:24
U17 smadrede Vejle 6-0 og sikrede sig dermed bronzemedaljer i ligaen.
Flot sæson af de unge knøse.

U15 missede akkurat bronzemedaljerne på en flot fjerdeplads.

U19 har ikke leveret pointmæssigt, men vi har da skrevet lange kontrakter med nogle stykker på holdet. Bomholt, Davidsen, Noshe, Arnosson og Diagne. Er der flere?

Er der nogen, der har set en masse ungdomskampe og kan sætte nogle flere ord på sæsonen? Og eventuelt de største talenter i hver årgang?
På U19 har Diagne været meget fremtrædende - er faktisk i tvivl om han stadig er U19 næste sæson?? Ellers har svenske Alvarez også gjort det fint i forsvaret.

På U17 har Valdemar Møller været aldeles fremragende på midtbanen. Han skal bare have en 5-årig kontrakt NU. Bertram Skovgaard har også spillet på meget højt og stabilt niveau i angrebet og gør også, at jeg ikke græder snot over at Oliver Ross ikke gider forlænge.
Hvilken type er Skovgaard?

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1630
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Stegosaurus » 20. jun 2024, 11:06

DarkHorse9000 skrev:
20. jun 2024, 10:32
Stegosaurus skrev:
19. jun 2024, 23:17
Trickster skrev:
19. jun 2024, 22:36
Erasmus Montanus skrev:
19. jun 2024, 22:24
U17 smadrede Vejle 6-0 og sikrede sig dermed bronzemedaljer i ligaen.
Flot sæson af de unge knøse.

U15 missede akkurat bronzemedaljerne på en flot fjerdeplads.

U19 har ikke leveret pointmæssigt, men vi har da skrevet lange kontrakter med nogle stykker på holdet. Bomholt, Davidsen, Noshe, Arnosson og Diagne. Er der flere?

Er der nogen, der har set en masse ungdomskampe og kan sætte nogle flere ord på sæsonen? Og eventuelt de største talenter i hver årgang?
På U19 har Diagne været meget fremtrædende - er faktisk i tvivl om han stadig er U19 næste sæson?? Ellers har svenske Alvarez også gjort det fint i forsvaret.

På U17 har Valdemar Møller været aldeles fremragende på midtbanen. Han skal bare have en 5-årig kontrakt NU. Bertram Skovgaard har også spillet på meget højt og stabilt niveau i angrebet og gør også, at jeg ikke græder snot over at Oliver Ross ikke gider forlænge.
Hvilken type er Skovgaard?
Stor, fysisk stærk, god til at dække bolden, ret hurtig, god til at indgå i spillet. Er meget komplet.

DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Indlæg: 830
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af DarkHorse9000 » 22. jun 2024, 13:58

Stegosaurus skrev:
20. jun 2024, 11:06
DarkHorse9000 skrev:
20. jun 2024, 10:32
Stegosaurus skrev:
19. jun 2024, 23:17
Trickster skrev:
19. jun 2024, 22:36
Erasmus Montanus skrev:
19. jun 2024, 22:24
U17 smadrede Vejle 6-0 og sikrede sig dermed bronzemedaljer i ligaen.
Flot sæson af de unge knøse.

U15 missede akkurat bronzemedaljerne på en flot fjerdeplads.

U19 har ikke leveret pointmæssigt, men vi har da skrevet lange kontrakter med nogle stykker på holdet. Bomholt, Davidsen, Noshe, Arnosson og Diagne. Er der flere?

Er der nogen, der har set en masse ungdomskampe og kan sætte nogle flere ord på sæsonen? Og eventuelt de største talenter i hver årgang?
På U19 har Diagne været meget fremtrædende - er faktisk i tvivl om han stadig er U19 næste sæson?? Ellers har svenske Alvarez også gjort det fint i forsvaret.

På U17 har Valdemar Møller været aldeles fremragende på midtbanen. Han skal bare have en 5-årig kontrakt NU. Bertram Skovgaard har også spillet på meget højt og stabilt niveau i angrebet og gør også, at jeg ikke græder snot over at Oliver Ross ikke gider forlænge.
Hvilken type er Skovgaard?
Stor, fysisk stærk, god til at dække bolden, ret hurtig, god til at indgå i spillet. Er meget komplet.
Lovende beskrivelse - bliver spændende om han kan tage de næste skridt i U19 ligaen efter sommerferien.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12537
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af jonas386 » 24. jun 2024, 11:44

To AaB'ere udtaget til U17 landsholdet

https://bold.dk/fodbold/klubber/danmark ... andsholdet
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 717
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Gamling » 30. jun 2024, 08:18

Hvilke spillere fra 23/24 truppen smutter fra u19 holdet nu ud meedom. Og hvor mange og hvem fra u17 rykkes op i u19 nu ?
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6774
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Jakobsen » 30. jun 2024, 09:33

Gamling skrev:Hvilke spillere fra 23/24 truppen smutter fra u19 holdet nu ud meedom. Og hvor mange og hvem fra u17 rykkes op i u19 nu ?
Har intet overblik, men de nævnte i går i streamet fra træningskampen at Hobros Benjamin Damgaard var en tilgang fra AaB U19


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2488
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Moen » 1. jul 2024, 21:02

Gamling skrev:
30. jun 2024, 08:18
Hvilke spillere fra 23/24 truppen smutter fra u19 holdet nu ud meedom. Og hvor mange og hvem fra u17 rykkes op i u19 nu ?
Sebastian Stahlfest, Emil Nymann Andersen, Benjamin Damsgaard, Filip Jeppesen, Malthe Gyldenløve-Lyebalk, Oscar Meedom, Jacob Buus og Patrick Allentoft forlader klubben

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6607
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af FIDEL » 4. jul 2024, 12:04

Moen skrev:
1. jul 2024, 21:02
Gamling skrev:
30. jun 2024, 08:18
Hvilke spillere fra 23/24 truppen smutter fra u19 holdet nu ud meedom. Og hvor mange og hvem fra u17 rykkes op i u19 nu ?
Sebastian Stahlfest, Emil Nymann Andersen, Benjamin Damsgaard, Filip Jeppesen, Malthe Gyldenløve-Lyebalk, Oscar Meedom, Jacob Buus og Patrick Allentoft forlader klubben
Hej Moen

Har du et overblik over hvem der rykkes op på U19 til den kommende sæson?

Martino1
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 27. feb 2024, 09:31
Favoritspiller: Winsnes

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Martino1 » 4. jul 2024, 12:12

Moen skrev:
1. jul 2024, 21:02
Gamling skrev:
30. jun 2024, 08:18
Hvilke spillere fra 23/24 truppen smutter fra u19 holdet nu ud meedom. Og hvor mange og hvem fra u17 rykkes op i u19 nu ?
Sebastian Stahlfest, Emil Nymann Andersen, Benjamin Damsgaard, Filip Jeppesen, Malthe Gyldenløve-Lyebalk, Oscar Meedom, Jacob Buus og Patrick Allentoft forlader klubben
Meedom til Hobro og Benjamin Damsgaard til “prøvetræning” samme sted. Nogen der ved noget om hvor de andre fortsætter ?

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6774
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Jakobsen » 4. jul 2024, 13:19

Martino1 skrev:
Moen skrev:
1. jul 2024, 21:02
Gamling skrev:
30. jun 2024, 08:18
Hvilke spillere fra 23/24 truppen smutter fra u19 holdet nu ud meedom. Og hvor mange og hvem fra u17 rykkes op i u19 nu ?
Sebastian Stahlfest, Emil Nymann Andersen, Benjamin Damsgaard, Filip Jeppesen, Malthe Gyldenløve-Lyebalk, Oscar Meedom, Jacob Buus og Patrick Allentoft forlader klubben
Meedom til Hobro og Benjamin Damsgaard til “prøvetræning” samme sted. Nogen der ved noget om hvor de andre fortsætter ?
Allentoft og Stahlfest er Københavnere så mon ikke de vil hjem. Tænker ikke de har markeret sig så jyske divisionsklubber står i kø.

Buus synes jeg var spændende i en træningskamp for et par år siden. Han kunne vel godt være et Hobro projekt.

Det hele er bare tanker fra min side. Jeg er også lidt nysgerrig på hvor de ender


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2488
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Moen » 4. jul 2024, 17:44

FIDEL skrev:
4. jul 2024, 12:04
Hej Moen

Har du et overblik over hvem der rykkes op på U19 til den kommende sæson?
Desværre ikke, men jeg kan lige hurtigt opliste spillerne fra årgang 2007, som altså nu er færdige med at spille U17.

Bertil Grønkjær, Marcus Bonde, Valdemar Møller, Bertram Skovgaard, Georg Ejsing, Mads Samson, Gustav Andreasen, Felix Skovholm, Christian Tcacenco, Victor Fjeldgaard, Marcus Emil Sørensen, Jimmy Bihame

Brugeravatar
Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 653
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Trickster » 4. jul 2024, 21:50

Moen skrev:
4. jul 2024, 17:44
FIDEL skrev:
4. jul 2024, 12:04
Hej Moen

Har du et overblik over hvem der rykkes op på U19 til den kommende sæson?
Desværre ikke, men jeg kan lige hurtigt opliste spillerne fra årgang 2007, som altså nu er færdige med at spille U17.

Bertil Grønkjær, Marcus Bonde, Valdemar Møller, Bertram Skovgaard, Georg Ejsing, Mads Samson, Gustav Andreasen, Felix Skovholm, Christian Tcacenco, Victor Fjeldgaard, Marcus Emil Sørensen, Jimmy Bihame
Rykker AaB aldrig de største talenter en årgang op et år før tid? Det giver selvfølgelig kun mening, hvis man mener det er det rigtige, men så vidt jeg ved er det noget fcm, fck osv. gør sig meget i
Hair is not a right: it´s a privilege!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8750
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Forza » 5. jul 2024, 08:06

Trickster skrev:
4. jul 2024, 21:50
Moen skrev:
4. jul 2024, 17:44
FIDEL skrev:
4. jul 2024, 12:04
Hej Moen

Har du et overblik over hvem der rykkes op på U19 til den kommende sæson?
Desværre ikke, men jeg kan lige hurtigt opliste spillerne fra årgang 2007, som altså nu er færdige med at spille U17.

Bertil Grønkjær, Marcus Bonde, Valdemar Møller, Bertram Skovgaard, Georg Ejsing, Mads Samson, Gustav Andreasen, Felix Skovholm, Christian Tcacenco, Victor Fjeldgaard, Marcus Emil Sørensen, Jimmy Bihame
Rykker AaB aldrig de største talenter en årgang op et år før tid? Det giver selvfølgelig kun mening, hvis man mener det er det rigtige, men så vidt jeg ved er det noget fcm, fck osv. gør sig meget i
Gjorde man ikke også det med Theo Sander?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Martino1
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 27. feb 2024, 09:31
Favoritspiller: Winsnes

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Martino1 » 5. jul 2024, 08:44

Jakobsen skrev:
4. jul 2024, 13:19
Martino1 skrev:
Moen skrev:
1. jul 2024, 21:02
Gamling skrev:
30. jun 2024, 08:18
Hvilke spillere fra 23/24 truppen smutter fra u19 holdet nu ud meedom. Og hvor mange og hvem fra u17 rykkes op i u19 nu ?
Sebastian Stahlfest, Emil Nymann Andersen, Benjamin Damsgaard, Filip Jeppesen, Malthe Gyldenløve-Lyebalk, Oscar Meedom, Jacob Buus og Patrick Allentoft forlader klubben
Meedom til Hobro og Benjamin Damsgaard til “prøvetræning” samme sted. Nogen der ved noget om hvor de andre fortsætter ?
Allentoft og Stahlfest er Københavnere så mon ikke de vil hjem. Tænker ikke de har markeret sig så jyske divisionsklubber står i kø.

Buus synes jeg var spændende i en træningskamp for et par år siden. Han kunne vel godt være et Hobro projekt.

Det hele er bare tanker fra min side. Jeg er også lidt nysgerrig på hvor de ender


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jacob Buus burde vel i så fald træne med i Hobro allerede nu, hvis han måske skulle dertil. Var han ikke til prøvetræning i Italien på et tidspunkt? Måske han håber på en kontrakt udenlandsk. Stahlfest virkede til at gå helt i stå - han var jo ret tidligt med i 1.holdstruppen enkelte gange. Men ja Allentoft og Stahlfest ender nok på Sjælland.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6774
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Jakobsen » 5. jul 2024, 09:03

Martino1 skrev:
Jakobsen skrev:
4. jul 2024, 13:19
Martino1 skrev:
Moen skrev:
1. jul 2024, 21:02
Gamling skrev:
30. jun 2024, 08:18
Hvilke spillere fra 23/24 truppen smutter fra u19 holdet nu ud meedom. Og hvor mange og hvem fra u17 rykkes op i u19 nu ?
Sebastian Stahlfest, Emil Nymann Andersen, Benjamin Damsgaard, Filip Jeppesen, Malthe Gyldenløve-Lyebalk, Oscar Meedom, Jacob Buus og Patrick Allentoft forlader klubben
Meedom til Hobro og Benjamin Damsgaard til “prøvetræning” samme sted. Nogen der ved noget om hvor de andre fortsætter ?
Allentoft og Stahlfest er Københavnere så mon ikke de vil hjem. Tænker ikke de har markeret sig så jyske divisionsklubber står i kø.

Buus synes jeg var spændende i en træningskamp for et par år siden. Han kunne vel godt være et Hobro projekt.

Det hele er bare tanker fra min side. Jeg er også lidt nysgerrig på hvor de ender


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jacob Buus burde vel i så fald træne med i Hobro allerede nu, hvis han måske skulle dertil. Var han ikke til prøvetræning i Italien på et tidspunkt? Måske han håber på en kontrakt udenlandsk. Stahlfest virkede til at gå helt i stå - han var jo ret tidligt med i 1.holdstruppen enkelte gange. Men ja Allentoft og Stahlfest ender nok på Sjælland.
Du har nok ret mht. Buus. Tænker bare ud fra den smule vi har set, at han nok er den mest interessante for divisionshold udover Meedom og Damsgaard


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6774
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Jakobsen » 12. jul 2024, 09:14

Islandske Olafur Bjarnasson er blevet hyret som head of coaching

https://aabsport.dk/nyheder/2024/juli/o ... ing-i-AaB/

Hans CV (udover at have været forbi IAOs Stabæk) lyder godt og virkelig gode skudsmål fra Gow og Krogh.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7617
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af R Rosenberg » 12. jul 2024, 09:50

Jakobsen skrev:
12. jul 2024, 09:14
Islandske Olafur Bjarnasson er blevet hyret som head of coaching

https://aabsport.dk/nyheder/2024/juli/o ... ing-i-AaB/

Hans CV (udover at have været forbi IAOs Stabæk) lyder godt og virkelig gode skudsmål fra Gow og Krogh.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Altså, det trækker ned eller er nævnt som en del af hans gode CV?
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6774
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Jakobsen » 12. jul 2024, 10:02

R Rosenberg skrev:
12. jul 2024, 09:50
Jakobsen skrev:
12. jul 2024, 09:14
Islandske Olafur Bjarnasson er blevet hyret som head of coaching

https://aabsport.dk/nyheder/2024/juli/o ... ing-i-AaB/

Hans CV (udover at have været forbi IAOs Stabæk) lyder godt og virkelig gode skudsmål fra Gow og Krogh.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Altså, det trækker ned eller er nævnt som en del af hans gode CV?
Det er jo svært at sige. Jeg får bare lidt nervøse tics ved ordet Stabæk efter IAO.
RAUS RAUS SSE!

Besvar