Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
-
AaBager
- 1. div

- Favoritspiller: Peter Rasmussen
R Rosenberg skrev: ↑13. jul 2024, 11:45
AaBager skrev: ↑13. jul 2024, 10:37
R Rosenberg skrev: ↑13. jul 2024, 10:11
AaBager skrev: ↑13. jul 2024, 09:42
R Rosenberg skrev: ↑13. jul 2024, 09:30
Hvor kan man læse de svinere?
Jeg har læst mange kommentarer om deres evner, spil, indsats, attitude. På banen. Men jeg er ikke stødt på svinere.
På Facebook, bolddk og herinde de sidste par år.
Ja, nu frekventerer jeg ikke førstnævnte og ej heller kommentarer på bold.dk. Men herinde har jeg endnu til gode at se svinere af dem. Du tror ikke, det bare er dig, der er lidt sensibel?
Rimelig frisk at påstå jeg er sensibel, i næsten samme sætning hvor du indrømmer du ikke har læst de kommentar, jeg henviser til. Kan det blive dummere?
Jeg er den type fan, der bakker klubbens spillere op. Loyalitet gælder begge veje.
Du påstår, at de også findes herinde. Og da jeg ikke har set dem eksistere, kan jeg i sagens natur ikke læse dem. Det er logik for perlehøns.
Alle herinde er nok den type fan. Men derfor behøver man jo ikke at være en ukritisk klappepølse, der ikke kan diskutere spilleres niveau, indstilling osv. Det har intet med svinere at gøre - altså medmindre man er den mere sensible type.
Jeg er lige præcis så sensibel, at jeg bliver ramt af ligegyldighed, når en anonym sidder bag en skærm og forsøger at nedgøre mig, ved at kalde mig den sensible type.
...og så taler jeg i øvrigt ikke om saglig kritik, når jeg bruger udtrykket "svinere".
Legaliser pyro!
-
Forza
- Allstar

AaBager skrev: ↑13. jul 2024, 12:00
Jeg har læst mange kommentarer om deres evner, spil, indsats, attitude. På banen. Men jeg er ikke stødt på svinere.
Ja, nu frekventerer jeg ikke førstnævnte og ej heller kommentarer på bold.dk. Men herinde har jeg endnu til gode at se svinere af dem. Du tror ikke, det bare er dig, der er lidt sensibel?
Rimelig frisk at påstå jeg er sensibel, i næsten samme sætning hvor du indrømmer du ikke har læst de kommentar, jeg henviser til. Kan det blive dummere?
Jeg er den type fan, der bakker klubbens spillere op. Loyalitet gælder begge veje.
Du påstår, at de også findes herinde. Og da jeg ikke har set dem eksistere, kan jeg i sagens natur ikke læse dem. Det er logik for perlehøns.
Alle herinde er nok den type fan. Men derfor behøver man jo ikke at være en ukritisk klappepølse, der ikke kan diskutere spilleres niveau, indstilling osv. Det har intet med svinere at gøre - altså medmindre man er den mere sensible type.
Jeg er lige præcis så sensibel, at jeg bliver ramt af ligegyldighed, når en anonym sidder bag en skærm og forsøger at nedgøre mig, ved at kalde mig den sensible type.
...og så taler jeg i øvrigt ikke om saglig kritik, når jeg bruger udtrykket "svinere".
Men så kom med eksempler på de svinere?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
FEDE
- 1. div

- Favoritspiller: Søren Dissing
AaBager skrev: ↑13. jul 2024, 11:29
FEDE skrev: ↑13. jul 2024, 11:25
AaBager skrev: ↑13. jul 2024, 08:55
Helt fair at han deler sin mening offentligt, så kommer han journalisterne i forkøbet. Thelander er klubbens mand, håber han får den respekt han fortjener. Især af den del af fangruppen, som har det med at svine spillerne til, når klubben ikke længere vil vide af dem, som vi så med Lucas og nu ser med Helenius.
Du er da helt væk.. Koncentrer du dig istedet om bold dk
Der er du bedre tjent
Du er da til gengæld knivskarp Supermand!
Godt spottet - måske er du ikke sååå uskarp

-
AaBager
- 1. div

- Favoritspiller: Peter Rasmussen
Forza skrev: ↑13. jul 2024, 12:10
Men så kom med eksempler på de svinere?
Jeg er ikke så opsat på at "vinde" denne debat, at jeg vil bruge tid på at finde og copy/paste gamle opslag, blot for at understrege min pointe. Jeg har også et liv offline. Jeg står stadig, hvad jeg oprindeligt skrev, at jeg håber Thelander ikke bliver omtalt lige så respektløst, som jeg læste mange omtale Lucas og Helenius og undrer mig over man kan være uenig i det. Måske jeg så primært har læst lort på Facebook end herinde, så den del trækker jeg tilbage, for ikke at min pointe drukner - hvad den umiddelbart har gjort.
Legaliser pyro!
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg ved ikke, hvem der forsøger at nedgøre dig. Det er bare ikke nyt, at nogle mennesker ser kritik af spilleres niveau, attitude, præstationer som sviner - og det er sensibelt.
Og igen, de svinere, du omtaler, har jeg endnu ikke set herinde, selvom du hævder det.
Ædruelighedens stemme
-
bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Nå tøser, transferygter. Thelanders Instagrampost var ikke en opfordring til jer andre om at tude.
Er vi færdige med at handle, eller sker der mere? En centermid og en højreback? Der var et afrikansk navn fremme og noget med at det trak ud, Elfenbenskysten hvis jeg ikke skyder helt ved siden af. Har vi nyt om det? Højreback kan komme ind helt på falderebet.
Er vi færdig eller er der endnu mere på vej?
-
Raptorr
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
bonanza skrev: ↑13. jul 2024, 12:46
Nå tøser, transferygter. Thelanders Instagrampost var ikke en opfordring til jer andre om at tude.
Er vi færdige med at handle, eller sker der mere? En centermid og en højreback? Der var et afrikansk navn fremme og noget med at det trak ud, Elfenbenskysten hvis jeg ikke skyder helt ved siden af. Har vi nyt om det? Højreback kan komme ind helt på falderebet.
Er vi færdig eller er der endnu mere på vej?
Mit gæt er, at der kun kommer mere ind, hvis der sker salg. Eks. hvis Højholt ikke forlænger og ryger videre, eller hvis man indgår en aftale med Thelander.
-
Forza
- Allstar

En anden det slet ikke er nævnt er Kramer. Han var jo 2. valget som anfører.
Man må formode at han stadig skal spille. Det er derfor bemærkelsesværdigt at han ikke indgår i anførergruppen. Måske skyldes det at han med kontraktudløb om et år ikke forventes at være her på længere sigt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Forza skrev: ↑13. jul 2024, 13:03
En anden det slet ikke er nævnt er Kramer. Han var jo 2. valget som anfører.
Man må formode at han stadig skal spille. Det er derfor bemærkelsesværdigt at han ikke indgår i anførergruppen. Måske skyldes det at han med kontraktudløb om et år ikke forventes at være her på længere sigt.
Rygterne gik tidligere på, at AaB har forsøgt at forlænge med ham, men at han har afvist dette.
Hvem er i øvrigt en del af anførergruppen foruden MJ og Widell?
Hair is not a right: it´s a privilege!
-
FIDEL
- Allstar

- Favoritspiller: Milan Makaric
Kan I ikke booke et værelse, i to....!?

-
Kokkefar
- Allstar

Nu bliver det svært at komme af med Helenius. Det ligner en knæskal der sidder forkert.
-
Debatjuntaen
- Administrator

Der er nu ryddet op i alt det fnidder der er foregået herinde i dag. I er advaret, hvis det fortsætter slår vi ned på det.
-
jayC
- Landshold

Kokkefar skrev: ↑13. jul 2024, 15:15
Nu bliver det svært at komme af med Helenius. Det ligner en knæskal der sidder forkert.
Hvor ser du det henne ? Er han skadet?
AaB - nu, i morgen & altid!

-
R Rosenberg
- Allstar

jayC skrev: ↑13. jul 2024, 16:57
Røg ned med stærke smerter i knæet. Lå maje længe. Kunne ikke støtte på benet, da han røg ud.
Knæet er en kompleks satan, og det kunne godt ligne én af de slemme.
Ædruelighedens stemme
-
Patmand
- Allstar

R Rosenberg skrev: ↑13. jul 2024, 16:58
Røg ned med stærke smerter i knæet. Lå maje længe. Kunne ikke støtte på benet, da han røg ud.
Knæet er en kompleks satan, og det kunne godt ligne én af de slemme.
Det er super super synd for Helenius, men det er mit indtryk at han ikke var tiltænkt ret meget spilletid.
-
Bros
- 2. div

- Favoritspiller: Jeppe Curth
Portland skrev: ↑13. jul 2024, 08:14
Husk det er endnu en af vores helte, som vi nu sviner til.
Fordi man har været en stor Helt for os for 10 år siden betyder ikke han er det nu,
T har en voldsom stor betydning for det mesterskab og pokalen i 14
men han har også stor andel i nedrykning
T passer bare ikke ind i AaB længere, om vi kan lide det eller ej sådan er gamet og jeg ser ham som 3valg lige pt til forsvaret og måske snart 4 valg
Men nu skal fokus jo være på at bakke op om dem der spiller.

-
jayC
- Landshold

Tænker der kommer en løsning med Thelander, lidt som man så det med Lucas i vinters ..
Kontrakten ophæves, han får et mindre beløb med, men kan så frit finde en ny klub .. Måske QPR kunne bruge ham?
Det samme med Helenius - hvis han vitterligt har fået en slem knæskade, giver det bedre mening at stikke ham hans penge, rive kontrakten over, for så skal sundhedsstaben ikke bruge tid og kræfter på hans genoptræning ..
Kampen i dag, blev tabt med 4-1, men det gør mig ikke nervøs .. Vi skal nok vinde vores kampe, og ende højere end 2 andre hold ..
Tror på projektet og Van Dam

AaB - nu, i morgen & altid!

-
Kokkefar
- Allstar

Det er blot et forsigtigt gæt ud fra tv-streamet. Jeg hæftede mig ved, at Simon Enevoldsen kiggede på knæet og signalerede udskiftning, hvorefter han “trøstede” Helenius. Var det korsbånd eller sideledbånd kan man ikke se det med det blotte øje, men må rykket i underbenet for at konstatere skuffe-eller sideløshed. Enevoldsen rørte ikke engang knæet. Desuden humpede Helenius ud med helt strakt ben. Almindeligvis vil man med en knæskade humpede ud med bøjet hængende ben, medmindre fleksionsfunktionen er begrænset.
Hvis jeg har ret er det meget bedre end en korsbåndsruptur, men værre end ruptur af sideledbånd. Han ryger under ingen omstændigheder noget vegne dette vindue.
-
Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
jayC skrev: ↑13. jul 2024, 18:54
Tænker der kommer en løsning med Thelander, lidt som man så det med Lucas i vinters ..
Kontrakten ophæves, han får et mindre beløb med, men kan så frit finde en ny klub .. Måske QPR kunne bruge ham?
Det samme med Helenius - hvis han vitterligt har fået en slem knæskade, giver det bedre mening at stikke ham hans penge, rive kontrakten over, for så skal sundhedsstaben ikke bruge tid og kræfter på hans genoptræning ..
Kampen i dag, blev tabt med 4-1, men det gør mig ikke nervøs .. Vi skal nok vinde vores kampe, og ende højere end 2 andre hold ..
Tror på projektet og Van Dam
Hvis Helenius har pådraget sig en slem knæskade idag, så skal klubben bakke ham fuldstændig op hele vejen.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby