Det eneste problem er at Peter Lassen er komplet idiot.Kokkefar skrev: ↑18. jul 2024, 09:09Hvis Peter Lassen kræver 1 mio for en spiller han mister om 6 måneder og som han ikke kan bruge indtil da, så er han komplet idiot. Jeg tror nærmere vi snakker 2-300.000 kr. Og dem bør vi betale ASAP.Kasper skrev: ↑18. jul 2024, 08:48Det er selvfølgelig en god pointe, men jeg mener at 1 million er en fair pris, tror dog nærmere at det drejer sig om noget mindre.FlæskeFrank skrev: ↑17. jul 2024, 21:46Men kan I ikke lige komme med et bud på, hvad håndører er?
Jeg er enig i, at op til 250.000 kr. bør afregnes asap. Men jeg kan måske godt forstå, at 500.000 kr. for en spiller med deltidskontrakt og udløb måske godt kan være i overkanten.
Hvis Lassen kræver en million(han har jo trods alt lige spillet en god sæson i superligaen og er ung), så ser vi nok ikke Marc Nielsen den første måned.
Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Fuck..bonanza skrev: ↑18. jul 2024, 09:36Det eneste problem er at Peter Lassen er komplet idiot.Kokkefar skrev: ↑18. jul 2024, 09:09Hvis Peter Lassen kræver 1 mio for en spiller han mister om 6 måneder og som han ikke kan bruge indtil da, så er han komplet idiot. Jeg tror nærmere vi snakker 2-300.000 kr. Og dem bør vi betale ASAP.Kasper skrev: ↑18. jul 2024, 08:48Det er selvfølgelig en god pointe, men jeg mener at 1 million er en fair pris, tror dog nærmere at det drejer sig om noget mindre.FlæskeFrank skrev: ↑17. jul 2024, 21:46Men kan I ikke lige komme med et bud på, hvad håndører er?
Jeg er enig i, at op til 250.000 kr. bør afregnes asap. Men jeg kan måske godt forstå, at 500.000 kr. for en spiller med deltidskontrakt og udløb måske godt kan være i overkanten.
Hvis Lassen kræver en million(han har jo trods alt lige spillet en god sæson i superligaen og er ung), så ser vi nok ikke Marc Nielsen den første måned.
Kokkefar skrev: ↑18. jul 2024, 09:45Fuck..bonanza skrev: ↑18. jul 2024, 09:36Det eneste problem er at Peter Lassen er komplet idiot.Kokkefar skrev: ↑18. jul 2024, 09:09Hvis Peter Lassen kræver 1 mio for en spiller han mister om 6 måneder og som han ikke kan bruge indtil da, så er han komplet idiot. Jeg tror nærmere vi snakker 2-300.000 kr. Og dem bør vi betale ASAP.Kasper skrev: ↑18. jul 2024, 08:48Det er selvfølgelig en god pointe, men jeg mener at 1 million er en fair pris, tror dog nærmere at det drejer sig om noget mindre.FlæskeFrank skrev: ↑17. jul 2024, 21:46Men kan I ikke lige komme med et bud på, hvad håndører er?
Det er ikke Peter Lassen problem, at AaB har den holdning, at det gerne vil handle, men ikke betale.
Buzz Killington skrev: ↑17. jul 2024, 22:08Den halve million vi har betalt i pyro-bøder sidste år ville da godt nok varme en smule i disse dage.
Der glemmer du, at det er gratis penge, som ingen skal betale, og ikke har nogen indflydelse i så stor en koncern som AaB..
(minder om ham kommunistens argumentation over på Twitter i disse dage, som angiver at butikstyveri i supermarkeder ikke ender med at blive betalt af de andre kunder, fordi supermarkedskæden har et overskud at tage det fra..)
Få nu betalt de skide penge altså, vi snakker om maks 200000 kroner. Havde vi nu bare betalt de penge, så havde han været i start-11eren i morgen. Nu går der 3-4 kampe før han er inde på holdet..
Hvorfor skulle Hvidovre nøjes med 200.000?
De kan da bare sige nej til småpenge og ikke lade sig koste rundt med.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Altså, Hvidovre kommer jo under ingen omstændigheder til at bruge Marc Nielsen mere. Så meget ligger fast. De er videre med en ny venstre back, så Peter Lassen har jo tid nok til at vente på at AaB får taget sig sammen og betalt.
Det store spørgsmål er så, hvor længe AaB kan leve med at deres nye back går uden ordentlig træning og uden at komme i kamp.
Det store spørgsmål er så, hvor længe AaB kan leve med at deres nye back går uden ordentlig træning og uden at komme i kamp.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Ja, der er dog lige den detalje, at Hvidovre er kontraktlig forpligtiget til at tilbyde ham relevant træning. Umiddelbart betyder det træning med førsteholdstruppen, og det kan de ikke. Det er derfor i alles interesse at finde en løsning hurtigst muligt.Gnu skrev: ↑18. jul 2024, 10:57Altså, Hvidovre kommer jo under ingen omstændigheder til at bruge Marc Nielsen mere. Så meget ligger fast. De er videre med en ny venstre back, så Peter Lassen har jo tid nok til at vente på at AaB får taget sig sammen og betalt.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Det kommer an på om det står i kontrakten, og det ved hverken du eller jeg. Måske er træning med U23 også at tolke som relevant træning.Raptorr skrev: ↑18. jul 2024, 11:19Ja, der er dog lige den detalje, at Hvidovre er kontraktlig forpligtiget til at tilbyde ham relevant træning. Umiddelbart betyder det træning med førsteholdstruppen, og det kan de ikke. Det er derfor i alles interesse at finde en løsning hurtigst muligt.Gnu skrev: ↑18. jul 2024, 10:57Altså, Hvidovre kommer jo under ingen omstændigheder til at bruge Marc Nielsen mere. Så meget ligger fast. De er videre med en ny venstre back, så Peter Lassen har jo tid nok til at vente på at AaB får taget sig sammen og betalt.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
Det har vist været under behandling, og u23 var ikke en løsning ift kontrakten - som jeg forstod det
Er der meldt noget ud siden denne artikel fra i mandags? Her lyder det ikke til at være afklaret, om træning med U23 tæller som relevant træning.
https://bold.dk/fodbold/nyheder/for-AaB ... d-hvidovre
Jeg mener det var Ripodsten som snakkede om det, men måske jeg fik galt fat i det…Sauer skrev: ↑18. jul 2024, 13:20Er der meldt noget ud siden denne artikel fra i mandags? Her lyder det ikke til at være afklaret, om træning med U23 tæller som relevant træning.
-
Stegosaurus
- Allstar

Håber på det, men tvivler. Peter Lassen har et vanvittigt ego. Det er jo Lars Friis om igen, bare light-light-versionen.Dr.Jones skrev: ↑18. jul 2024, 17:58Jeg mener det var Ripodsten som snakkede om det, men måske jeg fik galt fat i det…Sauer skrev: ↑18. jul 2024, 13:20Er der meldt noget ud siden denne artikel fra i mandags? Her lyder det ikke til at være afklaret, om træning med U23 tæller som relevant træning.
-
Baatnakken
- 1. div

- Favoritspiller: Prica
Forventer du at Hvidovre forærer deres spiller til os bare fordi vi ikke har kongens mønt. Selvfølgelig skal Hvidovre da presse lidt penge ud af den overgang, sådan er gametStegosaurus skrev: ↑18. jul 2024, 20:14Håber på det, men tvivler. Peter Lassen har et vanvittigt ego. Det er jo Lars Friis om igen, bare light-light-versionen.Dr.Jones skrev: ↑18. jul 2024, 17:58Jeg mener det var Ripodsten som snakkede om det, men måske jeg fik galt fat i det…Sauer skrev: ↑18. jul 2024, 13:20Er der meldt noget ud siden denne artikel fra i mandags? Her lyder det ikke til at være afklaret, om træning med U23 tæller som relevant træning.
Jeg forventer Hvidovre overholder kontrakten - kan de ikke det, hvis det hedder førsteholdsfodbold, forventer jeg at Marc Nielsen er i sin ret til at rive kontrakten over da de ikke lever op til deres forpligtigelser..Baatnakken skrev: ↑19. jul 2024, 08:37Forventer du at Hvidovre forærer deres spiller til os bare fordi vi ikke har kongens mønt. Selvfølgelig skal Hvidovre da presse lidt penge ud af den overgang, sådan er gametStegosaurus skrev: ↑18. jul 2024, 20:14Håber på det, men tvivler. Peter Lassen har et vanvittigt ego. Det er jo Lars Friis om igen, bare light-light-versionen.Dr.Jones skrev: ↑18. jul 2024, 17:58Jeg mener det var Ripodsten som snakkede om det, men måske jeg fik galt fat i det…Sauer skrev: ↑18. jul 2024, 13:20Er der meldt noget ud siden denne artikel fra i mandags? Her lyder det ikke til at være afklaret, om træning med U23 tæller som relevant træning.
Så hvis Hvidovre ønsker at få noget ud af handlen, er det da bedre for dem, at de tager imod det tilbud med gensalgsklausul, og diverse bonusser for hvad Marc Nielsen kommer igennem
AaB - nu, i morgen & altid! 
Selvfølgelig. Men de har et problem ift kontrakten. De har også et problem mht ry, hvis de holder 6md på en spiller de hverken kan træne eller bruge.Baatnakken skrev: ↑19. jul 2024, 08:37Forventer du at Hvidovre forærer deres spiller til os bare fordi vi ikke har kongens mønt. Selvfølgelig skal Hvidovre da presse lidt penge ud af den overgang, sådan er gametStegosaurus skrev: ↑18. jul 2024, 20:14Håber på det, men tvivler. Peter Lassen har et vanvittigt ego. Det er jo Lars Friis om igen, bare light-light-versionen.Dr.Jones skrev: ↑18. jul 2024, 17:58Jeg mener det var Ripodsten som snakkede om det, men måske jeg fik galt fat i det…Sauer skrev: ↑18. jul 2024, 13:20Er der meldt noget ud siden denne artikel fra i mandags? Her lyder det ikke til at være afklaret, om træning med U23 tæller som relevant træning.
-
R Rosenberg
- Allstar

En rutineret, stærk, vokal, arbejdsom leder-6'er med hår på kassen og gerne en fødselsdato før 2000..
Skulle tysken indse, at det er lige dét, vi mangler, så ville dette hold være ganske kompetent og potent.
Vi har så meget potentiale og endelig også en masse vinnarskalle, så kunne vi få sådan en karl, som kunne temperere kampene, erobre og fordele samt lede alle de galopperende knøse, så ville vi have et virkelig spændende hold.
Skulle tysken indse, at det er lige dét, vi mangler, så ville dette hold være ganske kompetent og potent.
Vi har så meget potentiale og endelig også en masse vinnarskalle, så kunne vi få sådan en karl, som kunne temperere kampene, erobre og fordele samt lede alle de galopperende knøse, så ville vi have et virkelig spændende hold.
Ædruelighedens stemme
Præcis det jeg ønskede et par sider tilbage.R Rosenberg skrev: ↑19. jul 2024, 23:58En rutineret, stærk, vokal, arbejdsom leder-6'er med hår på kassen og gerne en fødselsdato før 2000..
Selv FCN som også har et ungt hold, har suppleret opstillingen med lidt rutine i form af Kian Hansen, Jeppe Tverskov og Peter Ankersen.
Der skal lige være lidt rutine til at holde fast når det stormer.
Ellers synes jeg faktisk det så spændene ud mod FCN. Håber alle står bag Van Dam lige meget, hvad. Jeg tror han kommer til at opnå store ting med hans tilgang til det hele..
Fuld opbakning herfra.
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Det samme kan skrives om 10’er.R Rosenberg skrev:En rutineret, stærk, vokal, arbejdsom leder-6'er med hår på kassen og gerne en fødselsdato før 2000..
Sent from my iPhone using Tapatalk