Kommer ikke til at købe nogen som helst. Vi kører med 20-30 millioner om året i underskud. Kassen er fuldstændig tom. Vi har budgetter tæt på det dobbelt af Sønderjyske, Vejle og Lyngby. Og samme niveau som Silkeborg, Viborg og Randers. Det skal være nok til overlevelseraekkeettre skrev: ↑18. jul 2024, 09:50Jeg er super enig. Jeg frygter Højholt og måske Thelander/Kramer også ryger. Nu sidder jeg ikke lige ved en computer, men gad dælme godt lige undersøge hvor mange superligakampe der er i den her trup. Før Bakiz røg og inden der var kommet et hav af uforløste/spændende spillere ind kunne jeg sagtens se os på en 7-9 plads. Men SHIT jeg frygter det her, det er enden galt eller genialt...Men synes sgu det er mega spændende spillere og ville være kanon at hente dem hvis det var spillere til 12-20 pladsen i truppen og ikke til start-eleveren.Hovedet skrev: ↑17. jul 2024, 23:33Nu har jeg ikke ligefrem været med på første parket i forhold til AaB henover sommerpausen. Det var jeg heller ikke i fjor op til sæsonstarten; det var imidlertid intet problem, for truppen var stort set identisk med den, der var rykket ned; og - i hvert fald under kompetent ledelse - sagtens kunne have været i spil til et mesterskabsslutspil i Superligaen, da den i praksis var stærkere end den, der havde opnået en 4. plads i Superligaens grundspil i 2022.
Havde jeg til gengæld stiftet bekendtskab med den nuværende trup, ville jeg have skidt grønne uhyrer og lidt til; altså i forhold til, hvorvidt denne besynderlighed overhovedet kunne komme i et oprykningsslutspil i 1. division!
Det kan jo være vanskeligt at gøre sig til objektiv dommer over AaB. Så vi kunne jo antage, at det var OB, der havde lavet et monumentalt fuckup i AaB-stil tilbage i 2023, og nu var vendt tilbage til Superligaen med en trup som den, AaB skal spille med i Nordsjælland - af alle steder! - om mindre end to døgn.
I så fald ville dommen jo have været klar: Et i huj og hast sammensat discounthold sammensat af arbitrære udlændinge, hvor den eneste røde tråd er billige spillere - langt under den trups standard, som OB havde indledt forrige sæson i 1. division med.
Det er ingen gratis omgang det her. Hvis AaB rykker ned - og der findes ikke en eneste objektiv indikator, der ikke peger i retning af en klokkeklar degradering, der potentielt kan ende som et af de værste tilfælde overhovedet i Superligaens historie - er hele tyskernes investering væk. Og det samme er tyskerne. For AaBs vedkommende vil det så kræve endnu mere massiv kapitaltilførsel, hvis klubben skal gøre sig forhåbninger om blot nogenlunde standsmæssig status - altså som den vi havde i Gaardeæraen, som vel at mærke var den suverænt ringeste i AaBs Superligahistorie.
Tyskerne kom ikke til klubben for at skabe et Hobrolignende divisionshold. Og rykker vi ned, har de fejlet i så enormt et omfang, at det får Gaarde- og Ingeæraen til at fremstå som et sportsligt og økonomisk mesterværk.
Så jeg håber - også for deres egen og deres penge skyld - at de er visionære genier, der ser noget helt andet, end almindeligt dødelige er i stand til, når de vurderer AaB-truppen kvalitet. For de har jo tydeligt sagt, at målet sagt, at AaB skal være en del af toppen i dansk fodbold. Og de har haft uforholdsmæssigt gunstige vilkår, hvad angår forberedelse.
Men få nu købt en rutineret 6er og få vores venstre back ind, hvis han forhåbentligt er bedre end dem vi har. Så kan vi starte på at snakke en mulig overlevelse.
FC NORDSJÆLLAND--AAB--fr--19--07--2024--Kl. 20:00
Re: FC NORDSJÆLLAND--AAB--fr--19--07--2024--Kl. 20:00
Altså kassen er tom/vi har underskud men alligevel er vi på niveau med SIF, VFF og Randers?!?! Det giver ikke mening - i øvrigt har du noget dokumentation på vores budget ifht de nævnte?Alexis skrev: ↑18. jul 2024, 10:44Kommer ikke til at købe nogen som helst. Vi kører med 20-30 millioner om året i underskud. Kassen er fuldstændig tom. Vi har budgetter tæt på det dobbelt af Sønderjyske, Vejle og Lyngby. Og samme niveau som Silkeborg, Viborg og Randers. Det skal være nok til overlevelseraekkeettre skrev: ↑18. jul 2024, 09:50Jeg er super enig. Jeg frygter Højholt og måske Thelander/Kramer også ryger. Nu sidder jeg ikke lige ved en computer, men gad dælme godt lige undersøge hvor mange superligakampe der er i den her trup. Før Bakiz røg og inden der var kommet et hav af uforløste/spændende spillere ind kunne jeg sagtens se os på en 7-9 plads. Men SHIT jeg frygter det her, det er enden galt eller genialt...Men synes sgu det er mega spændende spillere og ville være kanon at hente dem hvis det var spillere til 12-20 pladsen i truppen og ikke til start-eleveren.Hovedet skrev: ↑17. jul 2024, 23:33Nu har jeg ikke ligefrem været med på første parket i forhold til AaB henover sommerpausen. Det var jeg heller ikke i fjor op til sæsonstarten; det var imidlertid intet problem, for truppen var stort set identisk med den, der var rykket ned; og - i hvert fald under kompetent ledelse - sagtens kunne have været i spil til et mesterskabsslutspil i Superligaen, da den i praksis var stærkere end den, der havde opnået en 4. plads i Superligaens grundspil i 2022.
Havde jeg til gengæld stiftet bekendtskab med den nuværende trup, ville jeg have skidt grønne uhyrer og lidt til; altså i forhold til, hvorvidt denne besynderlighed overhovedet kunne komme i et oprykningsslutspil i 1. division!
Det kan jo være vanskeligt at gøre sig til objektiv dommer over AaB. Så vi kunne jo antage, at det var OB, der havde lavet et monumentalt fuckup i AaB-stil tilbage i 2023, og nu var vendt tilbage til Superligaen med en trup som den, AaB skal spille med i Nordsjælland - af alle steder! - om mindre end to døgn.
I så fald ville dommen jo have været klar: Et i huj og hast sammensat discounthold sammensat af arbitrære udlændinge, hvor den eneste røde tråd er billige spillere - langt under den trups standard, som OB havde indledt forrige sæson i 1. division med.
Det er ingen gratis omgang det her. Hvis AaB rykker ned - og der findes ikke en eneste objektiv indikator, der ikke peger i retning af en klokkeklar degradering, der potentielt kan ende som et af de værste tilfælde overhovedet i Superligaens historie - er hele tyskernes investering væk. Og det samme er tyskerne. For AaBs vedkommende vil det så kræve endnu mere massiv kapitaltilførsel, hvis klubben skal gøre sig forhåbninger om blot nogenlunde standsmæssig status - altså som den vi havde i Gaardeæraen, som vel at mærke var den suverænt ringeste i AaBs Superligahistorie.
Tyskerne kom ikke til klubben for at skabe et Hobrolignende divisionshold. Og rykker vi ned, har de fejlet i så enormt et omfang, at det får Gaarde- og Ingeæraen til at fremstå som et sportsligt og økonomisk mesterværk.
Så jeg håber - også for deres egen og deres penge skyld - at de er visionære genier, der ser noget helt andet, end almindeligt dødelige er i stand til, når de vurderer AaB-truppen kvalitet. For de har jo tydeligt sagt, at målet sagt, at AaB skal være en del af toppen i dansk fodbold. Og de har haft uforholdsmæssigt gunstige vilkår, hvad angår forberedelse.
Men få nu købt en rutineret 6er og få vores venstre back ind, hvis han forhåbentligt er bedre end dem vi har. Så kan vi starte på at snakke en mulig overlevelse.
Budget er det planlagte. Hvor mange penge der planlægges at bruge. Altså f.eks. lønninger og omkostninger der er på aktuelle kontrakter, afskrivninger fra tidligere investeringer, faste udgifter, osv. Der er AaB ganske rigtigt på niveau med de klubber.
Der er 0 kroner i det planlagte budget til transfer, fordi det budget allerede kommer til at resultere i et meget stort minus, selv hvis der sælges for de ønskede/planlagte 20 millioner.
Du kan godt have et budget på 4 milliarder og stadig have 0 kroner at købe for, hvis dine indtægter ikke er højere end dit budget.
Der er stadig virkelig mange herinde der ikke helt kan/vil forstå den økonomiske virkelighed der er i AaB lige nu, som er konsekvens er urealistiske budgetter og manglende strategi fra den gamle bestyrelse og ledelse. De nye ejere gør det eneste rigtige/ansvarlige hvis ikke klubben skulle gå konkurs på få år, og der er ikke så meget andet man kan gøre.
Den passer helt sikkert til dit hoved, behold du den bare
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Det er helt korrekt, så når man mener at vi er konkurrencedygtige med SIF og Viborg, med baggrund i vi har ca lige store budgetter, så er det ren nonsens. Især set i lyset af at de raffineret deres trup over flere år, mens kernen på vores hold er et stort spørgsmålstegn. Især understreget af at de lønførende spillere ikke passer ind på holdet længere.Belwas skrev: ↑18. jul 2024, 11:36Budget er det planlagte. Hvor mange penge der planlægges at bruge. Altså f.eks. lønninger og omkostninger der er på aktuelle kontrakter, afskrivninger fra tidligere investeringer, faste udgifter, osv. Der er AaB ganske rigtigt på niveau med de klubber.
Der er 0 kroner i det planlagte budget til transfer, fordi det budget allerede kommer til at resultere i et meget stort minus, selv hvis der sælges for de ønskede/planlagte 20 millioner.
Du kan godt have et budget på 4 milliarder og stadig have 0 kroner at købe for, hvis dine indtægter ikke er højere end dit budget.
Der er stadig virkelig mange herinde der ikke helt kan/vil forstå den økonomiske virkelighed der er i AaB lige nu, som er konsekvens er urealistiske budgetter og manglende strategi fra den gamle bestyrelse og ledelse. De nye ejere gør det eneste rigtige/ansvarlige hvis ikke klubben skulle gå konkurs på få år, og der er ikke så meget andet man kan gøre.
Da Viborg smadrede 1.div og rykkede op, fordoblede de deres budget for at være med i Superligaen. Vi spillede rædselsfuldt og planlægger at bruge færre penge end sidste år på vores hold.
James Gow bliver en eftertragtet herre i fodboldeuropa, hvis den mission lykkedes.
Jeg har det okay med at det potentielt koster en nedrykning, så længe vi er vedholdende i forhold til strategien, og herunder spillestilen.
Jeg mangler fortsat at høre SSE22 melde ud at det er en svær mission, og de er klar til endnu et år i 1. div, for som det påpeges, så er deres kasse tom næste sommer, og da de har meldt ud, at de ikke spytter flere penge i, hvor står vi så ved en potentiel nedrykning?
Er der en tråd der hedder ‘når vi rykker ned igen og alt går galt’ I kan tage den i? Skulle vi ikke starte med at sætte point på kontoen i morgen? Der er vel ikke mange AaB fans tilbage, som ikke er klar over status…Sønderhof skrev: ↑18. jul 2024, 12:33Det er helt korrekt, så når man mener at vi er konkurrencedygtige med SIF og Viborg, med baggrund i vi har ca lige store budgetter, så er det ren nonsens. Især set i lyset af at de raffineret deres trup over flere år, mens kernen på vores hold er et stort spørgsmålstegn. Især understreget af at de lønførende spillere ikke passer ind på holdet længere.Belwas skrev: ↑18. jul 2024, 11:36Budget er det planlagte. Hvor mange penge der planlægges at bruge. Altså f.eks. lønninger og omkostninger der er på aktuelle kontrakter, afskrivninger fra tidligere investeringer, faste udgifter, osv. Der er AaB ganske rigtigt på niveau med de klubber.
Da Viborg smadrede 1.div og rykkede op, fordoblede de deres budget for at være med i Superligaen. Vi spillede rædselsfuldt og planlægger at bruge færre penge end sidste år på vores hold.
James Gow bliver en eftertragtet herre i fodboldeuropa, hvis den mission lykkedes.
Jeg har det okay med at det potentielt koster en nedrykning, så længe vi er vedholdende i forhold til strategien, og herunder spillestilen.
Jeg mangler fortsat at høre SSE22 melde ud at det er en svær mission, og de er klar til endnu et år i 1. div, for som det påpeges, så er deres kasse tom næste sommer, og da de har meldt ud, at de ikke spytter flere penge i, hvor står vi så ved en potentiel nedrykning?
Det er næsten umuligt at forudsige noget som helst i suppen anyhow…
Det bliver en fin test i morgen som start på en lang sæson
Nu er det jo en kamptråd så vi skal tage udgangspunkt i kampen.
Då programmet kom ud var min første tanke at det er den værst tænkelige modstander i første kamp ud fra præmisser man hører vi fremover skal spille.
Højt aggressivt pres mod ligaens traditionelt mest boldsikre hold med hurtigløbere i front……
Det har ikke ændret sig jeg tror stadig vi får en på hatten i den kamp.
Angående sæsonen så er der ingen tvivl om at vi kommer i bund 6 og helt givet også bund 4. Men ser os heller ikke dårligere end Sdrjyske Vejle og lyngby så nedrykningen er i mine 50/50.
Alt afhænger af hvor hurtigt spillerne får Menno konceptet indarbejdet og at der ikke tøves undervejs.
Et forventeligt klart nederlag i morgen får ikke mig til at råbe dommedag.
Då programmet kom ud var min første tanke at det er den værst tænkelige modstander i første kamp ud fra præmisser man hører vi fremover skal spille.
Højt aggressivt pres mod ligaens traditionelt mest boldsikre hold med hurtigløbere i front……
Det har ikke ændret sig jeg tror stadig vi får en på hatten i den kamp.
Angående sæsonen så er der ingen tvivl om at vi kommer i bund 6 og helt givet også bund 4. Men ser os heller ikke dårligere end Sdrjyske Vejle og lyngby så nedrykningen er i mine 50/50.
Alt afhænger af hvor hurtigt spillerne får Menno konceptet indarbejdet og at der ikke tøves undervejs.
Et forventeligt klart nederlag i morgen får ikke mig til at råbe dommedag.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Jeg ser heller ikke de store sejrs chancer i morgen, men jeg glæder mig helt vildt til at stå på udsbaneafsnittet og støtte og indleve sig i kampen
Det jeg forventer i morgen er opløftende momenter i en svær kamp, at vi får testet vores nye spillere og, at jeg kam genkende hvad man vil. Jeg har en fidus til FCN kan overraskes på fart of direkthed, men jeg tror ikke det rækker til en sejr.
Jeg sælger den her sæson for en 10 plads, positiv udvikling, ingen radikale kursskift og længe ventet ro på bagsmækken. Skulle overlevelsen gå hen at glippe vil jeg, at man holder fast i den kurs man har udstukket.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Det jeg forventer i morgen er opløftende momenter i en svær kamp, at vi får testet vores nye spillere og, at jeg kam genkende hvad man vil. Jeg har en fidus til FCN kan overraskes på fart of direkthed, men jeg tror ikke det rækker til en sejr.
Jeg sælger den her sæson for en 10 plads, positiv udvikling, ingen radikale kursskift og længe ventet ro på bagsmækken. Skulle overlevelsen gå hen at glippe vil jeg, at man holder fast i den kurs man har udstukket.
RAUS RAUS SSE!
Fornuftige betragtninger, og man kan jo godt være både realist og forsigtig optimist på en og samme tid. At alle fodboldjournalister ikke har dømt AaB til en fiasko sæson, kan man forvisse sig om her https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... erligaen-2Jakobsen skrev: ↑18. jul 2024, 14:50Jeg ser heller ikke de store sejrs chancer i morgen, men jeg glæder mig helt vildt til at stå på udsbaneafsnittet og støtte og indleve sig i kampen
Det var satme en omgang blandt ekspertise - enkelte havde os som sæsonens største skuffelse men rigtigt mange havde os som den største overraskelse.Raptorr skrev: ↑18. jul 2024, 15:11Fornuftige betragtninger, og man kan jo godt være både realist og forsigtig optimist på en og samme tid. At alle fodboldjournalister ikke har dømt AaB til en fiasko sæson, kan man forvisse sig om her https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... erligaen-2Jakobsen skrev: ↑18. jul 2024, 14:50Jeg ser heller ikke de store sejrs chancer i morgen, men jeg glæder mig helt vildt til at stå på udsbaneafsnittet og støtte og indleve sig i kampen
Vildt
AaB - BIF 13/4 2014
Når en af journalisterne udtaler, at vi så rigtig gode ud i sidste sæson, mister man en hel del troværdighed. Kan kun komme i tanke om en lille håndfuld kampe, hvor vi leverede en helstøbt indsats.Maglau skrev: ↑18. jul 2024, 15:16Det var satme en omgang blandt ekspertise - enkelte havde os som sæsonens største skuffelse men rigtigt mange havde os som den største overraskelse.Raptorr skrev: ↑18. jul 2024, 15:11Fornuftige betragtninger, og man kan jo godt være både realist og forsigtig optimist på en og samme tid. At alle fodboldjournalister ikke har dømt AaB til en fiasko sæson, kan man forvisse sig om her https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... erligaen-2Jakobsen skrev: ↑18. jul 2024, 14:50Jeg ser heller ikke de store sejrs chancer i morgen, men jeg glæder mig helt vildt til at stå på udsbaneafsnittet og støtte og indleve sig i kampen
Vildt
Håber vi med Menno har fundet ny energi, og at man faktisk kan se, hvordan AaB vil vinde kampe.
Til alle de negative hvis vi taber i morgen så er vi ikke nødvendigvis På vej til at rygge ned og hvis vi vinder er vi ikke nødvendigvis på vej til at blive mester tag det nu lige roligt 

AaB AaB AaB AaB
Jeg har ingen forventning om sejr eller endda point i morgen. Men jeg forventer at se tegninger til det spil vi ønsker at praktisere fremadrettet og så glæder jeg mig til at se de nye spillere.
Pointene skal nok komme henover sæsonen. Om der så bliver nok af dem må tiden vise.
Pointene skal nok komme henover sæsonen. Om der så bliver nok af dem må tiden vise.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Holdet er egenligt fint nok, ud fra de midler man havde at købe ind for. Man håber jo altid på, at nogen kommer og smider millioner i vores elskede klub, så vi kan købe en perlerække af superligaprofiler. Så jeg synes transfervinduet, indtil videre, har set rigtigt fint ud. Dog skal der ikke mere end ét salg til at ødelægge det. (Widell eller MJ)
Der hvor kæden hopper af for mig, er den himmelråbende naive tilgang til taktikken. Jeg kan simpelthen ikke forstå, man vil starte suppen med højt pres og høj bagkæde. Vi har alt for mange rookies, til det kan lykkes og vores bagkæde kan ikke stå højt - det har vi set et hav af gange efterhånden. Det virker både respektløst og viser manglende indsigt overfor superligaen.
Håber ikke der skal mere end 3-4 store lussinger til, før man vælger at sadle om.
Der hvor kæden hopper af for mig, er den himmelråbende naive tilgang til taktikken. Jeg kan simpelthen ikke forstå, man vil starte suppen med højt pres og høj bagkæde. Vi har alt for mange rookies, til det kan lykkes og vores bagkæde kan ikke stå højt - det har vi set et hav af gange efterhånden. Det virker både respektløst og viser manglende indsigt overfor superligaen.
Håber ikke der skal mere end 3-4 store lussinger til, før man vælger at sadle om.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Det er helt enkelt fordi, at det er den vedtagne strategi og spillestil, og den bliver ikke lavet om. Så hvis ikke vi skulle implementere den nu, hvornår skulle det så ske?Brodernumsi skrev: ↑18. jul 2024, 17:21Holdet er egenligt fint nok, ud fra de midler man havde at købe ind for. Man håber jo altid på, at nogen kommer og smider millioner i vores elskede klub, så vi kan købe en perlerække af superligaprofiler. Så jeg synes transfervinduet, indtil videre, har set rigtigt fint ud. Dog skal der ikke mere end ét salg til at ødelægge det. (Widell eller MJ)
Nu har man valgt en stil og så må man grundlæggende være tro mod den. Jeg forventer dog også, at man giver det et pragmatisk twist i turneringen, men jeg er egentlig vild med man er gået all in på en stil og har gjort det i optakten.Brodernumsi skrev: ↑18. jul 2024, 17:21Holdet er egenligt fint nok, ud fra de midler man havde at købe ind for. Man håber jo altid på, at nogen kommer og smider millioner i vores elskede klub, så vi kan købe en perlerække af superligaprofiler. Så jeg synes transfervinduet, indtil videre, har set rigtigt fint ud. Dog skal der ikke mere end ét salg til at ødelægge det. (Widell eller MJ)
Jeg vil egentlig hellere se AaB være konsistente omkring en stil og se en positiv udvikling end jeg vil se man sadler om og går tilbage til fem mands forsvaret og står dybt i et naivt håb om at fedte den hjem. Så faktisk hellere rykke ned med et projekt der har et længere sigte end pointmaksimering i få kampe. AaB har sadlet alt for meget om og gået tilbage til pindsvinefodbold siden 2016 og i den tid kan man bedre forsvare det med, at truppen ikke rigtigt var sammensat i en bestemt retning. Nu har vi en trup der nærmest alle mand enten er castet til en spillestil eller mestrer den. Det må og skal vi holde fast i og udvikle på. Der kommer en øretæv en gang imellem og so be it så længe vi over tid flytter os på de underliggende parametre.
Ting som tre stoppere og Rasmus Thelander som fast mand bør være totalt bandlyst i denne sæson.
RAUS RAUS SSE!
Jeg har gjort nogle af de samme tanker, det er fedt med en tydelig spillestil, men det er en meget ambitiøs måde vi vil forsøge at spille på, specielt med et af de laveste budgetter i rækken, og sidder presset ikke lige i skabet, så så vi mod Viborg hvad der sker.Brodernumsi skrev: ↑18. jul 2024, 17:21Holdet er egenligt fint nok, ud fra de midler man havde at købe ind for. Man håber jo altid på, at nogen kommer og smider millioner i vores elskede klub, så vi kan købe en perlerække af superligaprofiler. Så jeg synes transfervinduet, indtil videre, har set rigtigt fint ud. Dog skal der ikke mere end ét salg til at ødelægge det. (Widell eller MJ)
Jeg havde gerne set en lidt mere defensiv/forsigtig strategi, med en solid defensiv kombineret med nogle hurtige folk oppe foran, også må vi bygge på spillet med bolden derfra.
Det er dog ikke sådan tyskerne ønsker det, men lykkedes de med deres strategi vil jeg blive meget imponeret! Jeg håber bare ikke de undervurderer niveauet i superligaen, som jo efterhånden er temmelig højt.
Det er bestemt ambitiøst og vi kan absolut rende ind i nogle regulære snittere. At starte i Farum er vel sagtens den hårdeste test vi kan få med deres altid hurtige offensive spillere der kan true i dybden. Det er næppe sådan en kamp vi skal måle os på, men nærmere de indbyrdes opgør mod de øvrige bundkandidater.troelsh skrev: ↑18. jul 2024, 18:12Jeg har gjort nogle af de samme tanker, det er fedt med en tydelig spillestil, men det er en meget ambitiøs måde vi vil forsøge at spille på, specielt med et af de laveste budgetter i rækken, og sidder presset ikke lige i skabet, så så vi mod Viborg hvad der sker.Brodernumsi skrev: ↑18. jul 2024, 17:21Holdet er egenligt fint nok, ud fra de midler man havde at købe ind for. Man håber jo altid på, at nogen kommer og smider millioner i vores elskede klub, så vi kan købe en perlerække af superligaprofiler. Så jeg synes transfervinduet, indtil videre, har set rigtigt fint ud. Dog skal der ikke mere end ét salg til at ødelægge det. (Widell eller MJ)
Jeg havde gerne set en lidt mere defensiv/forsigtig strategi, med en solid defensiv kombineret med nogle hurtige folk oppe foran, også må vi bygge på spillet med bolden derfra.
Det er dog ikke sådan tyskerne ønsker det, men lykkedes de med deres strategi vil jeg blive meget imponeret! Jeg håber bare ikke de undervurderer niveauet i superligaen, som jo efterhånden er temmelig højt.
Jeg vælger at tro på at det på den lange bane er den rigtige spillestil at prøve at indføre. Og skulle det lykkes så er det jo heldigvis også en attraktiv form for fodbold som vi kan være glade for, i modsætning til mange af de røvsyge sejre vi fik i sidste sæson.
Tålmodighed bliver et nøgleord. Vi skal huske tilbage på Silkeborg der først måtte rykke ned, bruge en sæson i 1 division på at spille systemet helt ind på rygraden, og derfra kunne rykke op og finde stabilitet på Superliganiveau trods at de dengang fortsat hentede spillere fra lavere niveau. Det er deres rejse vi skal forsøge at kopiere, minus at må en tur ned igen naturligvis
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Stegosaurus
- Allstar

En defensiv/forsigtig strategi har vi prøvet et år i NB, og målene haglede ind. Forsvaret er stadig det samme, og stadig ret elendigt. Hvorfor tænker du vi skal fortsætte en taktik, der ikke virker?troelsh skrev: ↑18. jul 2024, 18:12Jeg har gjort nogle af de samme tanker, det er fedt med en tydelig spillestil, men det er en meget ambitiøs måde vi vil forsøge at spille på, specielt med et af de laveste budgetter i rækken, og sidder presset ikke lige i skabet, så så vi mod Viborg hvad der sker.Brodernumsi skrev: ↑18. jul 2024, 17:21Holdet er egenligt fint nok, ud fra de midler man havde at købe ind for. Man håber jo altid på, at nogen kommer og smider millioner i vores elskede klub, så vi kan købe en perlerække af superligaprofiler. Så jeg synes transfervinduet, indtil videre, har set rigtigt fint ud. Dog skal der ikke mere end ét salg til at ødelægge det. (Widell eller MJ)