FC NORDSJÆLLAND--AAB--fr--19--07--2024--Kl. 20:00
Re: FC NORDSJÆLLAND--AAB--fr--19--07--2024--Kl. 20:00
Resultatet er træls, men ikke uventet. Der vil komme nogle fejl, når vi spiller så ung og ambitiøst. Det er nogle dumme mål.
Jeg synes, vi spiller en ganske fin kamp ellers. FCN er lidt en skrækmodstander på den bane med den her stil på det her tidspunkt. Vi kommer frem til chancer, presset virker forholdsvis afstemt, flere af spillerne virker til at ramme et fint niveau.
Iredale virker ikke til at være rette mand i denne kamp. Jeg glæder mig til at se flere af de nye på banen.
Widell er med afstand bedste mand på banen.
Jeg synes, vi spiller en ganske fin kamp ellers. FCN er lidt en skrækmodstander på den bane med den her stil på det her tidspunkt. Vi kommer frem til chancer, presset virker forholdsvis afstemt, flere af spillerne virker til at ramme et fint niveau.
Iredale virker ikke til at være rette mand i denne kamp. Jeg glæder mig til at se flere af de nye på banen.
Widell er med afstand bedste mand på banen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Vi skal sgu score på vores chancer.. Otoa og Kramer har ikke helt fundet hinanden derinde, ellers fint spil fra os og ikke mange hold som henter point mod Nordsjælland på deres bane.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg kan ikke se dette hold rykker ned. Det er ganske enkelt for meget i harmoni.
- FlæskeFrank
Ved nærmere gennemsyn får Ankersen plads til at score det andet mål, fordi Widell svigter i sit returløb.
Forsvaret er på plads, men så kommer der en modstanderback på bageste stolpe.
Müller gør sit arbejde. Han kan ikke lastes for målet.

Forsvaret er på plads, men så kommer der en modstanderback på bageste stolpe.
Müller gør sit arbejde. Han kan ikke lastes for målet.
Så fik man lige genopfrisket, hvor dårlig TV3's dækning er. Der blev nævnt, at Svaghesten er tidligere FCN-træner... uden at nævne, at han faktisk har trænet begge klubber...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Nu lagde Ross så lige ud med den type blind aflevering lige ind til en FCN'er, som giver den en farlig kontra og skud på mål.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Vi laver virkelig dumme fejl på stribe i øjeblikket.
Den skal være indenfor rammen!!!!
Den skal simpelthen sættes inden for rammen, Davidsen...
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Puha jeg synes ikke højholt er superliga niveau… glæder mig til mylian kommer ind og overtager de næste par kampe… Kasper Davidsen er klart bedre midtbane… og så er jeg altså nervøs for Kasper Jørgensen på det her niveau.. han får nogle koncentrationssvigt af og til…
Men ellers dejlig offensiv tilgang… fint underholdning selvom vi er bagud…
Men ellers dejlig offensiv tilgang… fint underholdning selvom vi er bagud…
Hvordan har Daviden gjort det? Lidt overraskende for mig at han starter, men måske Jasson og Jimenez ikke er helt klar endnu.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Ja, og det er ikke engang fordi, jeg synes, FCN spiller voldsomt hurtigt. Men deres pres er noget højere nu. Højholt og co. har endnu mindre tid på bolden.
Og dér skulle Davidsen så have ramt kassen også. Det er altså træls nok, at vi ikke har puttet bare en enkelt ind på de chancer, vi har skabt. Det er bare ikke godt nok foran kassen.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Ham John ser satme ringe ud!
Han har lige ramt forbi målet fra midt i straffesparksfeltet! Har fået en advarsel, men ellers tilforladeligt!
Burde have lavet mindst 1 nu.
Skaber fint med chancer
Skaber fint med chancer
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Han er ikke falder igennem. En stabil kamp centralt, synes jeg. Widell har været god derinde centralt. Davidsen ok og Højholt har haft nogle for store fejl.
Kramer har virket OK solid.
Han får en advarsel, som han tager for at rette op på hans egen tåbelige fejl.
Og så brænder han en direktør fra midt i feltet.
Vi må have bedre spillere på den plads.
Han kunne godt lige have holdt sit skud inden for rammen, så havde det været helt fint.Dennis Nielsen skrev: ↑19. jul 2024, 21:16Han er ikke falder igennem. En stabil kamp centralt, synes jeg. Widell har været god derinde centralt. Davidsen ok og Højholt har haft nogle for store fejl.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ja, hans manglende fart er knapt så stort et issue med et par hurtige unge gutter omkring ham. Havde været katastrofalt med både ham og Thelander.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus