Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Vigtigt. Både for AaB’s nuværende behov på banen - men også for at Marc ikke skal gå et halvt år uden fodbold.Erasmus Montanus skrev: ↑20. jul 2024, 09:02https://aabsport.dk/nyheder/2024/juli/m ... il-AaB-nu/
Marc er på plads
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Enig, men interessant hvilken forfatning han er i og hvor hurtigt han er kampklar.Forza skrev:Vigtigt. Både for AaB’s nuværende behov på banen - men også for at Marc ikke skal gå et halvt år uden fodbold.Erasmus Montanus skrev: ↑20. jul 2024, 09:02https://aabsport.dk/nyheder/2024/juli/m ... il-AaB-nu/
Marc er på plads
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Rishøjs Corner har lige smidt et interview op med Marc Nielsen. Han virker sgu som en frisk type. Glæder mig til at se ham på banen.
------------------------------------------------
Så mangler vi vel kun at få afklaret:
1. Om Højholt forlænger eller smutter, og om AaB i sidstnævnte tilfælde går ud og henter en ny defensiv midt.
2. Om vi mister Widell eller en af de andre salgbare spillere i dette vindue, og om AaB ligeledes har en plan for erstatning klar dér.
3. Jeg kunne også skrive noget om Thelander eller Helenius ud, men det betragter jeg som relativt urealistisk.
1. Om Højholt forlænger eller smutter, og om AaB i sidstnævnte tilfælde går ud og henter en ny defensiv midt.
2. Om vi mister Widell eller en af de andre salgbare spillere i dette vindue, og om AaB ligeledes har en plan for erstatning klar dér.
3. Jeg kunne også skrive noget om Thelander eller Helenius ud, men det betragter jeg som relativt urealistisk.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Backup til Kasper måske?Funky skrev: ↑20. jul 2024, 17:08Så mangler vi vel kun at få afklaret:
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
https://youtu.be/cALJ3cCYNec?si=KuuE36lCFTOa5D3KJakobsen skrev: ↑20. jul 2024, 09:24Enig, men interessant hvilken forfatning han er i og hvor hurtigt han er kampklar.Forza skrev:Vigtigt. Både for AaB’s nuværende behov på banen - men også for at Marc ikke skal gå et halvt år uden fodbold.Erasmus Montanus skrev: ↑20. jul 2024, 09:02https://aabsport.dk/nyheder/2024/juli/m ... il-AaB-nu/
Marc er på plads
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Han forklarer selv at han ikke har haft holdtræning i ca. 1 ½ uge. Så det lyder ikke som super langt fra at kunne være med
Jeg tror det er urealistisk at Højholt bliver solgt - i hvert fald at vi får noget for ham - men jeg håber, at Jimenez kan overtage 6'eren. Nu da vi ikke har råd til at hente en prøvet og stærk 6'er udefra. Dernæst at Arnorsson - nu da Marc Nielsen er på plads - kan få spilletid i midterforsvaret. Med T, Kramer, Pudel, Arnorsson og Otoa til de to pladser, skulle man i øvrigt tro, at der var en på vej væk.
https://aabsport.dk/nyheder/2024/juli/a ... dtstopper/
De er godt nok gode til at hente folk man aldrig har hørt om! Aldrig nogle rygter eller noget..
Mon ikke det betyder at Thelander eller Kramer er på vej væk.
Men spændende CV må man sige!
De er godt nok gode til at hente folk man aldrig har hørt om! Aldrig nogle rygter eller noget..
-
JacobKoustrup
- 1. div

- Favoritspiller: Rasmus Würtz
Tyskeren skrev: ↑20. jul 2024, 18:35https://aabsport.dk/nyheder/2024/juli/a ... dtstopper/
Ja en ny spiller havde jeg ikke set komme og især ikke en midterforsvarer. Der må simpelthen minimum være en på vej ud. Men udemærket med noget erfaring
Så håber jeg virkelig det er Kramer eller Thelander der er på vej ud og ikke Otoa.JacobKoustrup skrev: ↑20. jul 2024, 18:48Tyskeren skrev: ↑20. jul 2024, 18:35https://aabsport.dk/nyheder/2024/juli/a ... dtstopper/
Ja en ny spiller havde jeg ikke set komme og især ikke en midterforsvarer. Der må simpelthen minimum være en på vej ud. Men udemærket med noget erfaring
Allerhelst Thelander da han jo tydeligvis er en færdig mand i klubben. Men det er nok mere sandsynligt at det er en af de to andre.Kokkefar skrev: ↑20. jul 2024, 18:51Så håber jeg virkelig det er Kramer eller Thelander der er på vej ud og ikke Otoa.JacobKoustrup skrev: ↑20. jul 2024, 18:48Tyskeren skrev: ↑20. jul 2024, 18:35https://aabsport.dk/nyheder/2024/juli/a ... dtstopper/
Virkelig endnu et random navn som jeg godt gad vide hvor meget du egentlig kender til, og hvor meget der "bare" er anbefalinger gennem netværk.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det kan også være både Kramer og ThelanderKokkefar skrev: ↑20. jul 2024, 18:51Så håber jeg virkelig det er Kramer eller Thelander der er på vej ud og ikke Otoa.JacobKoustrup skrev: ↑20. jul 2024, 18:48Tyskeren skrev: ↑20. jul 2024, 18:35https://aabsport.dk/nyheder/2024/juli/a ... dtstopper/
Ideelt set, ja.Raptorr skrev: ↑20. jul 2024, 19:04Det kan også være både Kramer og ThelanderKokkefar skrev: ↑20. jul 2024, 18:51Så håber jeg virkelig det er Kramer eller Thelander der er på vej ud og ikke Otoa.JacobKoustrup skrev: ↑20. jul 2024, 18:48Tyskeren skrev: ↑20. jul 2024, 18:35https://aabsport.dk/nyheder/2024/juli/a ... dtstopper/
Ja en ny spiller havde jeg ikke set komme og især ikke en midterforsvarer. Der må simpelthen minimum være en på vej ud. Men udemærket med noget erfaring![]()
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Der er ingen der er uundværlige i det forsvar.Kokkefar skrev: ↑20. jul 2024, 18:51Så håber jeg virkelig det er Kramer eller Thelander der er på vej ud og ikke Otoa.JacobKoustrup skrev: ↑20. jul 2024, 18:48Tyskeren skrev: ↑20. jul 2024, 18:35https://aabsport.dk/nyheder/2024/juli/a ... dtstopper/
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Jeg er sgu godt nok lidt bekymret for alle de nedrykkede/2.holds udenlandske spillere vi henter på samme tid. Frygter vi bliver et hold af unge talenter og “lejesvende” uden rygrad i truppen, som skal præstere i klubbens mest sårbare periode i nyere tid.
Det er et helt helt andet AaB hold og sammensætning end vi nogensinde har set, modsat tidligere med danske og nordiske spillere og profiler. Kan vi stadig genkende klubben og AaB i alt det her? Det er ihvertfald en kæmpe omvæltning - men jeg bakker naturligvis op og håber på det bedste
Det er et helt helt andet AaB hold og sammensætning end vi nogensinde har set, modsat tidligere med danske og nordiske spillere og profiler. Kan vi stadig genkende klubben og AaB i alt det her? Det er ihvertfald en kæmpe omvæltning - men jeg bakker naturligvis op og håber på det bedste
Vi henter alt der er gratis.
Men hvis de allesammen skal have løn bliver det dyrt!
Men hvis de allesammen skal have løn bliver det dyrt!
-
Stegosaurus
- Allstar

Vi har de seneste år haft en trup fuld af profilerede rutinerede spillere på lange kontrakter - og det virkede sgu ikke særligt godt. De havde ikke ryggrad. Kan vi stadig genkende klubben og AaB i det her? Forhåbentligt ikke - baseret på de seneste otte år.DGK skrev: ↑20. jul 2024, 19:26Jeg er sgu godt nok lidt bekymret for alle de nedrykkede/2.holds udenlandske spillere vi henter på samme tid. Frygter vi bliver et hold af unge talenter og “lejesvende” uden rygrad i truppen, som skal præstere i klubbens mest sårbare periode i nyere tid.
Det er et helt helt andet AaB hold og sammensætning end vi nogensinde har set, modsat tidligere med danske og nordiske spillere og profiler. Kan vi stadig genkende klubben og AaB i alt det her?
I øvrigt - husker jeg forkert, eller har nr. 2 ikke hidtil været låst til ære for Torben Boye?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14