Hvad er det? At han er aflønnet på livstid?Lyfe skrev: ↑20. jul 2024, 22:24Thelander gik ned i løn sidste år. Men har fået et vilkår ind i kontrakten der gør han næppe smutter nogen steder.troelsh skrev:Jeg tror helt sikkert det er Kramer der er på vej ud.
Thelander smutter ikke med den kæmpe løn, og Otoa skal ikke sælges medmindre nogle betaler kassen, og det tror jeg ikke han har vist nok til endnu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Ædruelighedens stemme
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Afrika
Asien
Antarktis
Europa
Nordamerika
Sydamerika
Australien
Har vi nogensinde hentet spillere fra fire kontinenter på ét transfervindue?
Asien
Antarktis
Europa
Nordamerika
Sydamerika
Australien
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Du mangler JohnHolm.Erasmus Montanus skrev: ↑21. jul 2024, 00:14Afrika![]()
Asien![]()
Antarktis![]()
Europa![]()
Nordamerika![]()
Sydamerika![]()
Australien
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Mylian Jimenez er halvt colombianer, så vi kan godt tilføje Sydamerika til listen.Erasmus Montanus skrev: ↑21. jul 2024, 00:14Afrika![]()
Asien![]()
Antarktis![]()
Europa![]()
Nordamerika![]()
Sydamerika![]()
Australien
Så gerne en spiller fra Asien i truppen evt. Indien eller Indonesien. Eller måske der en kinesisk udvekslingsstudent på universitetet, man kan få på en fri transfer?
Salget af spillertrøjer vil jo eksplodere
Jeg forventer 1-2 transferfrie spillere i løbet af ugen.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Jeg drøner ned og køber rejer til rejemaden, hvor kan man få den der drue “ad libitum”?
Hader København!
Indonesien er ikke helt urealistisk..Kempes skrev: ↑21. jul 2024, 07:26Mylian Jimenez er halvt colombianer, så vi kan godt tilføje Sydamerika til listen.Erasmus Montanus skrev: ↑21. jul 2024, 00:14Afrika![]()
Asien![]()
Antarktis![]()
Europa![]()
Nordamerika![]()
Sydamerika![]()
Australien
Så gerne en spiller fra Asien i truppen evt. Indien eller Indonesien. Eller måske der en kinesisk udvekslingsstudent på universitetet, man kan få på en fri transfer?
Salget af spillertrøjer vil jo eksplodere![]()
https://www.transfermarkt.com/thom-haye ... ler/178219
Det er også et godt sted. Der stod nogle fulde tyskeren og havde købt en lottokupon, som de ikke ville betale foralithebeast skrev: ↑21. jul 2024, 09:06Jeg drøner ned og køber rejer til rejemaden, hvor kan man få den der drue “ad libitum”?
Jeg forstår ikke dem der har blind tillid til SSE22’s ageren.
Med baggrund i scoutingen af spillere, har kun 2 af 10 fra deres første år haft det ønskede niveau.
Jeg synes ligesom Jakobsen, at mange af de spilere der er hentet her til sommer ser spændende ud.
Med objektive briller, så virker ham her senegaleseren som en total tilfældig spiller, som ikke passer ind i strategien. Er det en spiller til startopstillingen, eller ligesom Pudel en man håber overrasker? Jeg har efterlyst en leder til såvel forsvar som 6’er. Jeg havde håbet på noget fra en højere hylde end der her.
Der er ingen af os der kender ham, men end ikke Lyngby og Vejle leder efter spillere der ikke har bevist sig på højere niveau end ham her.
Tænker man skal huske på at SSE22 og Menno Van Dam har et overordnet mål i år ..Sønderhof skrev: ↑21. jul 2024, 11:10Jeg forstår ikke dem der har blind tillid til SSE22’s ageren.
Med baggrund i scoutingen af spillere, har kun 2 af 10 fra deres første år haft det ønskede niveau.
Jeg synes ligesom Jakobsen, at mange af de spilere der er hentet her til sommer ser spændende ud.
Med objektive briller, så virker ham her senegaleseren som en total tilfældig spiller, som ikke passer ind i strategien. Er det en spiller til startopstillingen, eller ligesom Pudel en man håber overrasker? Jeg har efterlyst en leder til såvel forsvar som 6’er. Jeg havde håbet på noget fra en højere hylde end der her.
Der er ingen af os der kender ham, men end ikke Lyngby og Vejle leder efter spillere der ikke har bevist sig på højere niveau end ham her.
Vinde nok fodboldkampe til at blive i superligaen ..
Spille direkte fodbold og hente spillere der passer til stilen..
Gøre de unge spillere attraktive således de kan sælges for mere end vi har været vant til
Skulle vi ende med at rykke ned, har vi rygraden på holdet med os, således vi kan fortsætte med ovenstående og bygge på ..
SSE22 er ikke lige som Horsens ejer, der smider mange penge i klubben ..
De vil have en bæredygtig forretning og får vi først når vi kan sælge spillere for mange mio kroner
AaB - nu, i morgen & altid! 
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Vi aner jo ikke meget om spilleren, men er der ikke god ræson i at hente en hurtig stopper, når vi skal stå så højt heletiden?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Men hvad er det som SSE22 skulle gøre anderledes end at hente spillere på det niveau de har gjort? Vi HAR ikke midlerne til at hente store profiler. Og vi HAR ikke en rig onkel i USA der kan hjælpe os. Det må efterhånden være velkendt fakta for de fleste. SSE22 er heller ikke hyret til at komme med lastbiler læsset med guldbarrer. De er kommet for at vende et skib der allerede tog vand ind.Sønderhof skrev: ↑21. jul 2024, 11:10Jeg forstår ikke dem der har blind tillid til SSE22’s ageren.
Jeg har meget stor tillid til SSE22 og den måde de gør tingene på og jeg tror på at det bliver rigtig godt på sigt.
Jo bestemt. Det gav også mening at hente en lynhurtig spiller som Nkada, dengang truppen ikke havde den slags spillere. Eller Caballo der har en god indlægsfod og De Boer som er god til spillet med fødderne.Erasmus Montanus skrev: ↑21. jul 2024, 11:30Vi aner jo ikke meget om spilleren, men er der ikke god ræson i at hente en hurtig stopper, når vi skal stå så højt heletiden?
Vi har makset ud på kvantitet, jeg så gerne man fx hentede én super stærk(og løntunge) stopper, fremfor to af mere tvivlsom kvalitet.
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Hvad er en højere hylde? Ham her har spillet mere end 5.000 minutter i den bedste portugisiske række og 3.300 minutter i 2. bundesliga. Og hvor skal pengene komme fra, hvis vedkommende ikke er gratis og billig i løn?Sønderhof skrev: ↑21. jul 2024, 11:10Jeg forstår ikke dem der har blind tillid til SSE22’s ageren.
Hvad får dig til at tro, at ham senegaleseren her er hentet til startopstilling og ikke som gardering/trupspiller? Det kan jo godt være, at Thelander og/eller Kramer har accepteret, at de skal videre i dette transfervindue.
Lyngbys største salgsobjekt og mest værdifulde spiller hentede de i øvrigt fra Dortmunds U23-hold i januar '23.
Hair is not a right: it´s a privilege!
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Bruger du minutter, fordi det lyder mere imponerende end 90 kampe på 10 år?Trickster skrev: ↑21. jul 2024, 12:11Hvad er en højere hylde? Ham her har spillet mere end 5.000 minutter i den bedste portugisiske række og 3.300 minutter i 2. bundesliga. Og hvor skal pengene komme fra, hvis vedkommende ikke er gratis og billig i løn?Sønderhof skrev: ↑21. jul 2024, 11:10Jeg forstår ikke dem der har blind tillid til SSE22’s ageren.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Jeg bruger minutter fordi det er nemt at aflæse på transfermarkt.Brodernumsi skrev: ↑21. jul 2024, 12:18Bruger du minutter, fordi det lyder mere imponerende end 90 kampe på 10 år?Trickster skrev: ↑21. jul 2024, 12:11Hvad er en højere hylde? Ham her har spillet mere end 5.000 minutter i den bedste portugisiske række og 3.300 minutter i 2. bundesliga. Og hvor skal pengene komme fra, hvis vedkommende ikke er gratis og billig i løn?Sønderhof skrev: ↑21. jul 2024, 11:10Jeg forstår ikke dem der har blind tillid til SSE22’s ageren.
Hvad er en højere hylde? Hvad får dig til at tro, at 2. bundesliga er dårligere end Superligaen?
Hair is not a right: it´s a privilege!
-
Stegosaurus
- Allstar

Man kan stille sit ur efter Søndergaard. Det må virkelig gøre ondt at se hvad der foregår i AaB.Trickster skrev: ↑21. jul 2024, 12:21Jeg bruger minutter fordi det er nemt at aflæse på transfermarkt.Brodernumsi skrev: ↑21. jul 2024, 12:18Bruger du minutter, fordi det lyder mere imponerende end 90 kampe på 10 år?Trickster skrev: ↑21. jul 2024, 12:11Hvad er en højere hylde? Ham her har spillet mere end 5.000 minutter i den bedste portugisiske række og 3.300 minutter i 2. bundesliga. Og hvor skal pengene komme fra, hvis vedkommende ikke er gratis og billig i løn?Sønderhof skrev: ↑21. jul 2024, 11:10Jeg forstår ikke dem der har blind tillid til SSE22’s ageren.
Hvad er en højere hylde? Hvad får dig til at tro, at 2. bundesliga er dårligere end Superligaen?
-
R Rosenberg
- Allstar

Det så vi nok alle helst.Sønderhof skrev: ↑21. jul 2024, 12:03Jo bestemt. Det gav også mening at hente en lynhurtig spiller som Nkada, dengang truppen ikke havde den slags spillere. Eller Caballo der har en god indlægsfod og De Boer som er god til spillet med fødderne.Erasmus Montanus skrev: ↑21. jul 2024, 11:30Vi aner jo ikke meget om spilleren, men er der ikke god ræson i at hente en hurtig stopper, når vi skal stå så højt heletiden?
Vi har makset ud på kvantitet, jeg så gerne man fx hentede én super stærk(og løntunge) stopper, fremfor to af mere tvivlsom kvalitet.
Men 1. han har et væsentligt stærkere CV end 9/10 forsvarsspillere i superligaen, og 2. AaB er bare stadig, trods oprykning, heller ikke det mest appellerende tilbud for en klasse A-spiller. Der er simpelthen for meget usikkerhed forbundet med, om vi overhoved holder os i superligaen.
Havde vi været et solidt funderet top 6-hold, ville vi kunne tiltrække nogle helt andre spillere.
Ædruelighedens stemme
Her er løsningen på vores kvaler:
https://sport.tv2.dk/fodbold/2024-07-21 ... -med-i-fcn
Den er lige i øjet. Transferfri og mon ikke han kan begå sig i Superligaen.
https://sport.tv2.dk/fodbold/2024-07-21 ... -med-i-fcn
Den er lige i øjet. Transferfri og mon ikke han kan begå sig i Superligaen.
- Gentleman Finn
- Allstar

Ousman er en fin tilføjelse af rutine og fart, vi har nogle stoppere der ikke passer til det system vi spiller, det gør han. Alle vi henter behøver ikke at være i starten af 20erne. Hverken Kramer eller Thelander kan vi stå højt med, uden at den anden stopper kommer til at blive sat på overarbejde, og det er nogle af vores mest rutinerede kræfter. 2. Bundesliga er ca. På niveau med superligaen.
Jeg forstår virkeligt ikke dem der ikke kan se det giver mening. Eller tror vi kan hente fra en større hylde. Det har vi stort set aldrig kunne, så hvorfor skulle vi kunne nu, hvor vi lige er rykket op. Det er peak debatside at brokke sig uden at have set ham spille i vores system.
Jeg forstår virkeligt ikke dem der ikke kan se det giver mening. Eller tror vi kan hente fra en større hylde. Det har vi stort set aldrig kunne, så hvorfor skulle vi kunne nu, hvor vi lige er rykket op. Det er peak debatside at brokke sig uden at have set ham spille i vores system.