AaB - Silkeborg IF, søndag d. 28. august 2024
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: AaB - Silkeborg IF, søndag d. 28. august 2024
Jasson er en fucking terrier
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Ind centralt med Ross.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Jeg glæder mig bare til at se kampe lidt tættere på min adresse, når de kommende runder byder på kampe i Herning og Viborg
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
PIS! Nu bliver det nervøst!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Forhelvede Müller han må aldrig kunne sparke den ind derfra
Katastrofe positionering af Müller..
Endnu værre end 3-0 målet mod FCN..
Men også meget let opspil hele vejen igennem vores kerne helt nede fra Larsen..
Og fuldt fortjent rødt der..
Kom nu for fanden!!!
Endnu værre end 3-0 målet mod FCN..
Men også meget let opspil hele vejen igennem vores kerne helt nede fra Larsen..
Og fuldt fortjent rødt der..
Kom nu for fanden!!!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
JAAAAA!!!! For saddan da.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
En forløsende sejr. Jasson er altså god og Oumar skal bare spille fra nu af. Nu er det fandme sommer 
Müller med en stor rolle i, at vi kan gå til pause med en føring, og generelt sikker i sine aktioner.
Jasson fortjener næsten MoM, kors for et indhop.
M. Jørgensen desværre igen lidt usynlig, bortset selvfølgelig fra målet.
Utroligt lækkert med 3 point. Vi var ikke uheldige, må msn nok sige, men nu er der lige pludselig en helt anden arbejdsro.
Jasson fortjener næsten MoM, kors for et indhop.
M. Jørgensen desværre igen lidt usynlig, bortset selvfølgelig fra målet.
Utroligt lækkert med 3 point. Vi var ikke uheldige, må msn nok sige, men nu er der lige pludselig en helt anden arbejdsro.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Super vigtig sejr!
sådan AaB. Virkelig vigtigt at få startet godt hjemme og få lidt point på tavlen i et svært startprogram!
Jeg er vild med at vi angriber kampene nu. Ja der er nogle sårbarheder bagude men vi ser også at Silkeborg bliver mindst lige så farlige når de får os presset ned. Vi må være ærlige at sige at det var en kamp der snildt kunne være tippet anderledes, men vi har marginalerne og får styr på kampen i 2. halvleg. Unødvendigt at Müller, der ellers havde stået solidt, skal lukke dem ind i kampen igen.
Gode takter fra flere, men Widell bliver klart min MOM igen. Elsker den knægt
Jeg er vild med at vi angriber kampene nu. Ja der er nogle sårbarheder bagude men vi ser også at Silkeborg bliver mindst lige så farlige når de får os presset ned. Vi må være ærlige at sige at det var en kamp der snildt kunne være tippet anderledes, men vi har marginalerne og får styr på kampen i 2. halvleg. Unødvendigt at Müller, der ellers havde stået solidt, skal lukke dem ind i kampen igen.
Gode takter fra flere, men Widell bliver klart min MOM igen. Elsker den knægt
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
R Rosenberg
- Allstar

Vi er tilbage! Vi bliver gode. Stærkt af mange.
I øvrigt er jeg stadig ikke tryg ved Müller.
I øvrigt er jeg stadig ikke tryg ved Müller.
Ædruelighedens stemme
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Widell er ligesom når der kommer løn ind på kontoen. Ham har vi ikke ret længe tror jeg.
Kampen mod FCN kunne også godt have kastet nogle mål af sig til AaB.Hanga skrev: ↑28. jul 2024, 18:05sådan AaB. Virkelig vigtigt at få startet godt hjemme og få lidt point på tavlen i et svært startprogram!
Gode takter fra flere, men Widell bliver klart min MOM igen. Elsker den knægt![]()
Hvorfor den kritik af Müller ved SIF-målet? Skulle han have stået inde på stregen?
Ja jeg synes han står noget fejlplaceret og Silkeborg spilleren kan relativt nemt smide bolden i mål uden at placere den helt oppe i krogen eller noget. Så nok både en kombination af at være fejlplaceret plus ikke at have den rækkevidde han burde i situationen.Funky skrev: ↑28. jul 2024, 18:12Kampen mod FCN kunne også godt have kastet nogle mål af sig til AaB.Hanga skrev: ↑28. jul 2024, 18:05sådan AaB. Virkelig vigtigt at få startet godt hjemme og få lidt point på tavlen i et svært startprogram!
Gode takter fra flere, men Widell bliver klart min MOM igen. Elsker den knægt![]()
Hvorfor den kritik af Müller ved SIF-målet? Skulle han have stået inde på stregen?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Så har vi allerede én af de fire sejre vi formåede at skrabe sammen sidst vi var i SL. Så galt tror jeg simpelthen ikke det går i år. Nogle snitterne her og der, men vi skal nok tage godt med sejre. Det er et fedt hold vi har nu. Tænk bare når de bliver spillet sammen. Jeg skal have en Jasson trøje allerede nu.
Jeg synes, det mest af alt er godt sparket ind, ligesom FCN’s 3-0 mål. Nå, jeg må lige se det igen.Hanga skrev: ↑28. jul 2024, 18:13Ja jeg synes han står noget fejlplaceret og Silkeborg spilleren kan relativt nemt smide bolden i mål uden at placere den helt oppe i krogen eller noget. Så nok både en kombination af at være fejlplaceret plus ikke at have den rækkevidde han burde i situationen.Funky skrev: ↑28. jul 2024, 18:12Kampen mod FCN kunne også godt have kastet nogle mål af sig til AaB.Hanga skrev: ↑28. jul 2024, 18:05sådan AaB. Virkelig vigtigt at få startet godt hjemme og få lidt point på tavlen i et svært startprogram!
Tre point, god anden halvleg og mange opløftende præstationer. Jeg tænker vi nok skal klare os bedre end VFF, Lyngby og Vejle.
Lidt ærgerligt med det sidste mål, men det vigtige er de tre point.
Lidt ærgerligt med det sidste mål, men det vigtige er de tre point.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Sågar 9.439 tilskuere om man må være lettere krakilsk i samme sommerferie. Dette tilskuertal er forbløffende højt, sommerferien, åbningsnederlaget og den generelle frygt/skepsis taget i betragtning. Faktisk ville et sådant tilskuertal til en sådan kamp have været komplet utænkeligt i de 33 års Superligahistorie, der er gået forud, uanset modstander.
Jeg vover pelsen og erklærer de lige knap 9000 tilskuere, der dukkede op i forrige sæsons pendant den 29/7 mod Horsens, for den hidtidige rekord for en premierekamp på hjemmebane. Denne fandt paradoksalt nok sted i 1. division, men opstod imidlertid på vingerne af gratis adgang og en 3-0 - sejr i den sæsons premiere. De knap 7500 tilskuere runden efter mod Fredericia gav nok et mere ædrueligt billede.
Det mest tankevækkende er imidlertid, at der iflg. AaBs hjemmeside i går var godt 9000 billetter i omløb til dagens kamp. Dette tal har historisk indikeret, at der i praksis ville troppe mellem 7000 og 8000 tilskuere op. Og nok tættere på det første end det sidste.
Nu står der ganske vist "mere end 9000 billetter er solgt". Vi kan dog med sindsro gå ud fra, at dette tal ikke er "tæt på 9500".
Findes der bare ét eneste eksempel i historien på, at det faktiske tilskuertal ikke blot matcher, men ligefrem overgår udmeldingerne dagen før på AaBs hjemmeside?