Jeg huskede det som at det var den samme spiller som lavede en uduelig aflevering og derefter en god aflevering til MJ.Kokkefar skrev: ↑30. jul 2024, 13:38Ikke for at være en "teknisk-set"-dude, men det er vel Iredale, og Widell, der havde fået ishockey assist på det første mål, men det er rigtigt, at det er Malthe, der sætter det i gang med en hård og skarp aflevering frem til Iredale. Iøvrigt gjorde han det præcis sammen til Iredale i starten af kampen, hvor han ender alene med Larsen, men brænder. Det er som om der er blevet forløst noget fremadrettet spil i Malthe og det klæder ham i allerhøjeste grad. Lad os håbe det er en varig opblomstring.Dalbjerg skrev: ↑30. jul 2024, 13:15Han skabte også det første mål, og i ishockey havde han fået en assist for det.. Hans aflevering skærer deres hold i stykker, og skaber en kæmpe overtalssituation, som fører til mål.jonas386 skrev: ↑29. jul 2024, 13:32Afgjort flot mål af Højholt, og helt sikkert velfortjent efter så mange kampe, og store chancer der har været tæt på, men spillede han virkelig en god kamp udover det? Jeg synes vi havde udfordringer på midten, og på min halværgerlige forbindelse i regnskoven, lagde jeg mere mærke til Davidsen og Widell centralt. Forskellige roller og alt det der, men synes ikke jeg så meget til Højholt før scoringen, og det kan sagtens bare være mig.
Jeg er i øvrigt enig ift Muller. Målet var dårligt placeret, men derudover synes jeg han virkede rigtig stærk på stregen, og var den primære årsag til vi ikke var nede med to ved halvlegen.
Hvis det var henholdsvis Iredale og Widell, så helt korrekt..
Men ja, lad os håbe at han får tilliden og tager imod den fra træneren til at tænke fremad.
Men også fair, hvis træneren bare siger til ham, at han skal være et anker, som man så Nørgaard blev bedt om i BIF.
Han skal ihvertfald lige meget hvad have fundet hans plads, og så have lov til at forsøge at håndtere den, fremfor alle mulige forskellige ordre..