Enig, har heller ikke set nogen steder, at Thelanders ego skulle være et problem. Men han er tydeligvis i overskud og den sportslige ledelses lyst til at komme af med ham, smitter ret hurtige af på visse fans omtale af manden.1885Cricket skrev: ↑2. aug 2024, 10:20Der rammer du hele italesætningen omkring Thelander.Forza skrev:AaB’s nutid og fremtid må være det vigtigste. Ikke Thelanders ego.Jakobsen skrev: ↑2. aug 2024, 10:01Arh jeg synes vi så i foråret, at han er blevet dårligere, men det bliver selvfølgelig ikke bedre af, at han ikke passer ind i spillestilen.FlæskeFrank skrev:Nu kan det godt være, at jeg har misset noget.
Men Thelander er vel stadig en god spiller, han passer bare ikke ind i AaBs nye spillestil.
Det lyder nærmest som, om han har mistet begge ben. Han var lidt udfordret i foråret, men det var hele holdet.
Anyway har jeg det sgu stramt med det store ramaskrig omkring, at Thelandsr ikke er blevet behandlet ordentligt. Der har intet været fremme som kan underbygge det. Det sker jo hele tiden, at spillere bliver for gamle eller at klubber tager et valg om deres spillestil som gavner nogle spillere og ikke gavner andre. AaB har valgt en stil og bygget hele holdet derefter. Derfor skal vores ledende spillere altså være dem der passer ind i systemet og det gør Thelander. Gudskelov indretter AaB ikke holdet efter en 33 årig afdanket stopper som ikke passer ind i spillestilen. Havde han ikke heddet Rasmus Thelander og haft hans historik havde ingen løftet øjenbryn over det.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
AaB har valgt en overordnet stil som han slet ikke passer i. Hans spillemæssige output i 1. div har dalende. Det sker naturligt for mange ældre spillere. Oveni det har han en guldrandet kontrakt der i den grad er en klods om benet for klubben.
Hans ego må acceptere at AaB har valgt en anden retning - og man ikke længere beholder 3 i bagkæden eller spiller langt tilbage på banen, selvom han ønsker det.
“Hans ego”, hvor har der været indikationer af at hans ego er for stort??
Hvor har vi læst at han er gift at have i truppen??
Han ytrede sig omkring anførerbindet, men det var sgu holdt meget sobert.
Det er som om folk herinde gør ham både dårligere end han er, og til en mere skidt fyr en nogen ved om han er.
Thelander er ikke den spiller han var mere, men bør i det mindste omtales med respekt.
Når jeg sad og så sidste kamp, tænker jeg også at det er lønudgiften man gerne vil af med, for Thelander havde umuligt gjort det ringere end Kramer.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Legaliser pyro!
AaBager skrev: ↑2. aug 2024, 10:47Enig, har heller ikke set nogen steder, at Thelanders ego skulle være et problem. Men han er tydeligvis i overskud og den sportslige ledelses lyst til at komme af med ham, smitter ret hurtige af på visse fans omtale af manden.1885Cricket skrev: ↑2. aug 2024, 10:20Der rammer du hele italesætningen omkring Thelander.Forza skrev:AaB’s nutid og fremtid må være det vigtigste. Ikke Thelanders ego.Jakobsen skrev: ↑2. aug 2024, 10:01Arh jeg synes vi så i foråret, at han er blevet dårligere, men det bliver selvfølgelig ikke bedre af, at han ikke passer ind i spillestilen.FlæskeFrank skrev:Nu kan det godt være, at jeg har misset noget.
Men Thelander er vel stadig en god spiller, han passer bare ikke ind i AaBs nye spillestil.
Det lyder nærmest som, om han har mistet begge ben. Han var lidt udfordret i foråret, men det var hele holdet.
Anyway har jeg det sgu stramt med det store ramaskrig omkring, at Thelandsr ikke er blevet behandlet ordentligt. Der har intet været fremme som kan underbygge det. Det sker jo hele tiden, at spillere bliver for gamle eller at klubber tager et valg om deres spillestil som gavner nogle spillere og ikke gavner andre. AaB har valgt en stil og bygget hele holdet derefter. Derfor skal vores ledende spillere altså være dem der passer ind i systemet og det gør Thelander. Gudskelov indretter AaB ikke holdet efter en 33 årig afdanket stopper som ikke passer ind i spillestilen. Havde han ikke heddet Rasmus Thelander og haft hans historik havde ingen løftet øjenbryn over det.
AaB har valgt en overordnet stil som han slet ikke passer i. Hans spillemæssige output i 1. div har dalende. Det sker naturligt for mange ældre spillere. Oveni det har han en guldrandet kontrakt der i den grad er en klods om benet for klubben.
Hans ego må acceptere at AaB har valgt en anden retning - og man ikke længere beholder 3 i bagkæden eller spiller langt tilbage på banen, selvom han ønsker det.
“Hans ego”, hvor har der været indikationer af at hans ego er for stort??
Hvor har vi læst at han er gift at have i truppen??
Han ytrede sig omkring anførerbindet, men det var sgu holdt meget sobert.
Det er som om folk herinde gør ham både dårligere end han er, og til en mere skidt fyr en nogen ved om han er.
Thelander er ikke den spiller han var mere, men bør i det mindste omtales med respekt.
Når jeg sad og så sidste kamp, tænker jeg også at det er lønudgiften man gerne vil af med, for Thelander havde umuligt gjort det ringere end Kramer.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Thelander er tydeligvis utilfreds med at være smidt på tribunen uden anførerbind. Som han selv skrev var han uforstående overfor det. Jeg opfatter det som at hans ego ikke kan erkende at niveauet ikke er hvad det var. Vi spenderede flere år med en anfører som aldrig spillede, og når han gjorde, præsterede han sjældent særligt godt. Det ønsker klubben at gøre op med. Jeg er fan af det initiativ.
Samtidig har der i årevis været rygter om at han, som leder i toppen af hierarkiet, pressede imod ved de trænere der forsøgte at ændre til en 4-back kæde. Der har eftersigende været møder med cheftrænere med henblik på at skifte tilbage til en 5-back kæde (der tilgodeser hans egen position og kompetencer).
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Selvfølgelig skal Thelander være skuffet og jeg synes ikke man kan kalde det ego at sige at han er uforstående overfor det. Jeg synes samlet set at han har taklet det pænt og der har ikke været mange pip fra ham siden den udmelding, også selvom han jo gået fra at være en af holdets vigtigste spiller til nu at være sat helt ud på sidelinjen nærmest. Det står jo skrevet i sol og måne at AaB vil af med ham, jeg kan godt forstå hvis han føler sig lidt hængt ud til tørre. Men sådan er det i en professionel verden, og det synes jeg også han tackler sådan.Forza skrev: ↑2. aug 2024, 12:37
Thelander er tydeligvis utilfreds med at være smidt på tribunen uden anførerbind. Som han selv skrev var han uforstående overfor det. Jeg opfatter det som at hans ego ikke kan erkende at niveauet ikke er hvad det var. Vi spenderede flere år med en anfører som aldrig spillede, og når han gjorde, præsterede han sjældent særligt godt. Det ønsker klubben at gøre op med. Jeg er fan af det initiativ.
Samtidig har der i årevis været rygter om at han, som leder i toppen af hierarkiet, pressede imod ved de trænere der forsøgte at ændre til en 4-back kæde. Der har eftersigende været møder med cheftrænere med henblik på at skifte tilbage til en 5-back kæde (der tilgodeser hans egen position og kompetencer).
Hans niveau bliver virkelig gjort markant dårligere herinde af flere end det reelt er. Men det er klart til hans ulempe at vi vil spille med høj bagkæde, det er helt sikkert ikke noget han bryder sig om. Det er en debatside sandhed at han har haft en finger med i spillet ift. formationsændringen sidste sæson og tidligere, men jeg er enig i at det er sandsynligt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det med formationen underbygges i hvert fald så langt, at Thelanders daværende agent(Gaardsøe) i Ripodsten udtalte at forlængelse ikke blev aktuelt så længe AaB spillede med to stoppere/havde en træner dee ville det så var forlængelse ikke aktuelt.Hanga skrev:Selvfølgelig skal Thelander være skuffet og jeg synes ikke man kan kalde det ego at sige at han er uforstående overfor det. Jeg synes samlet set at han har taklet det pænt og der har ikke været mange pip fra ham siden den udmelding, også selvom han jo gået fra at være en af holdets vigtigste spiller til nu at være sat helt ud på sidelinjen nærmest. Det står jo skrevet i sol og måne at AaB vil af med ham, jeg kan godt forstå hvis han føler sig lidt hængt ud til tørre. Men sådan er det i en professionel verden, og det synes jeg også han tackler sådan.Forza skrev: ↑2. aug 2024, 12:37
Hans niveau bliver virkelig gjort markant dårligere herinde af flere end det reelt er. Men det er klart til hans ulempe at vi vil spille med høj bagkæde, det er helt sikkert ikke noget han bryder sig om. Det er en debatside sandhed at han har haft en finger med i spillet ift. formationsændringen sidste sæson og tidligere, men jeg er enig i at det er sandsynligt.
Derudover tydede Helenius’ udtalelser om formationsskiftet tilbage til 5-4-1 på at det var et ønske fra bærende spillere.
RAUS RAUS SSE!
Fuldstændig enig.Hanga skrev: ↑2. aug 2024, 12:45Selvfølgelig skal Thelander være skuffet og jeg synes ikke man kan kalde det ego at sige at han er uforstående overfor det. Jeg synes samlet set at han har taklet det pænt og der har ikke været mange pip fra ham siden den udmelding, også selvom han jo gået fra at være en af holdets vigtigste spiller til nu at være sat helt ud på sidelinjen nærmest. Det står jo skrevet i sol og måne at AaB vil af med ham, jeg kan godt forstå hvis han føler sig lidt hængt ud til tørre. Men sådan er det i en professionel verden, og det synes jeg også han tackler sådan.Forza skrev: ↑2. aug 2024, 12:37
T er en god stopper i det rigtige system og med de rigtige medspillere. Og jeg er sikker på at, hvis han skifter til eks en norsk klub..så vil han igen vise hans sande jeg.
Han trænger til luft forandring og et system han er skræddersyet til. Så vil han helt sikkert blomstre op igen.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Må erklære mig fuldstændig uenig, er med på at en lavt stående bagkæde vil få Thelander, og Kramer for den sags skyld, til at se bedre ud, men jeg kan ikke se at nogen af dem har niveauet til at spille for AaB. Måske de er gode nok til Superligaen, men jeg har min tvivl. Thelander havde engang, Kramer har aldrig haft det.
Tænker også der er en grund til at AaB har hentet 2 nye stoppere ind.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Kramer havde vist fint Superliga-niveau i Viborg, og deres fans var ærgerlige over at miste ham.Kasper skrev: ↑2. aug 2024, 17:26Må erklære mig fuldstændig uenig, er med på at en lavt stående bagkæde vil få Thelander, og Kramer for den sags skyld, til at se bedre ud, men jeg kan ikke se at nogen af dem har niveauet til at spille for AaB. Måske de er gode nok til Superligaen, men jeg har min tvivl. Thelander havde engang, Kramer har aldrig haft det.
Det sidste er der jo ikke nogen der modsiger dig i. Der er ingen tvivl om at AaB gerne vil af med Kramer og især Thelander. Dels fordi det nye system ikke passer dem, og dels fordi de begge er i et lønniveau vi ikke længere kan tilbyde.Kasper skrev: ↑2. aug 2024, 17:26Må erklære mig fuldstændig uenig, er med på at en lavt stående bagkæde vil få Thelander, og Kramer for den sags skyld, til at se bedre ud, men jeg kan ikke se at nogen af dem har niveauet til at spille for AaB. Måske de er gode nok til Superligaen, men jeg har min tvivl. Thelander havde engang, Kramer har aldrig haft det.
Men jeg er helt sikker på at andre skandinaviske klubber i bedste række kan bruge dem, hvis de spiller en stil der passer dem bedre.
Jeg er spændt på at se om bagkæden holder når den kommer til at hedde Diakhite og Okore, som meget tyder på skal være den foretrukne duo på sigt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ikke flere AaB-koryfæer, blev der sagt!Hanga skrev: ↑2. aug 2024, 18:59Det sidste er der jo ikke nogen der modsiger dig i. Der er ingen tvivl om at AaB gerne vil af med Kramer og især Thelander. Dels fordi det nye system ikke passer dem, og dels fordi de begge er i et lønniveau vi ikke længere kan tilbyde.Kasper skrev: ↑2. aug 2024, 17:26Må erklære mig fuldstændig uenig, er med på at en lavt stående bagkæde vil få Thelander, og Kramer for den sags skyld, til at se bedre ud, men jeg kan ikke se at nogen af dem har niveauet til at spille for AaB. Måske de er gode nok til Superligaen, men jeg har min tvivl. Thelander havde engang, Kramer har aldrig haft det.
Men jeg er helt sikker på at andre skandinaviske klubber i bedste række kan bruge dem, hvis de spiller en stil der passer dem bedre.
Jeg er spændt på at se om bagkæden holder når den kommer til at hedde Diakhite og Okore, som meget tyder på skal være den foretrukne duo på sigt.
Haha Otoa selvfølgeligSauer skrev: ↑2. aug 2024, 19:05Ikke flere AaB-koryfæer, blev der sagt!Hanga skrev: ↑2. aug 2024, 18:59Det sidste er der jo ikke nogen der modsiger dig i. Der er ingen tvivl om at AaB gerne vil af med Kramer og især Thelander. Dels fordi det nye system ikke passer dem, og dels fordi de begge er i et lønniveau vi ikke længere kan tilbyde.Kasper skrev: ↑2. aug 2024, 17:26Må erklære mig fuldstændig uenig, er med på at en lavt stående bagkæde vil få Thelander, og Kramer for den sags skyld, til at se bedre ud, men jeg kan ikke se at nogen af dem har niveauet til at spille for AaB. Måske de er gode nok til Superligaen, men jeg har min tvivl. Thelander havde engang, Kramer har aldrig haft det.
Jeg er spændt på at se om bagkæden holder når den kommer til at hedde Diakhite og Okore, som meget tyder på skal være den foretrukne duo på sigt.![]()
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Kasper
- Allstar

Tror sagtens andre kan finde på at hente dem, men mener ikke det vil være specielt gode indkøb. Skal dog siges at jeg intet ser fra norsk og svensk fodbold.Hanga skrev: ↑2. aug 2024, 18:59Det sidste er der jo ikke nogen der modsiger dig i. Der er ingen tvivl om at AaB gerne vil af med Kramer og især Thelander. Dels fordi det nye system ikke passer dem, og dels fordi de begge er i et lønniveau vi ikke længere kan tilbyde.Kasper skrev: ↑2. aug 2024, 17:26Må erklære mig fuldstændig uenig, er med på at en lavt stående bagkæde vil få Thelander, og Kramer for den sags skyld, til at se bedre ud, men jeg kan ikke se at nogen af dem har niveauet til at spille for AaB. Måske de er gode nok til Superligaen, men jeg har min tvivl. Thelander havde engang, Kramer har aldrig haft det.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- Kasper
- Allstar

Men ikke en større stjerne end at de ikke tog ham med mod AaB i den Europa kamp de slår os i.Sauer skrev: ↑2. aug 2024, 17:33Kramer havde vist fint Superliga-niveau i Viborg, og deres fans var ærgerlige over at miste ham.Kasper skrev: ↑2. aug 2024, 17:26Må erklære mig fuldstændig uenig, er med på at en lavt stående bagkæde vil få Thelander, og Kramer for den sags skyld, til at se bedre ud, men jeg kan ikke se at nogen af dem har niveauet til at spille for AaB. Måske de er gode nok til Superligaen, men jeg har min tvivl. Thelander havde engang, Kramer har aldrig haft det.
Ja, han blev jo sat af, da han ikke ville forlænge - og det var en offentlig hemmelighed, at han skiftede til os.Kasper skrev: ↑2. aug 2024, 19:55Men ikke en større stjerne end at de ikke tog ham med mod AaB i den Europa kamp de slår os i.Sauer skrev: ↑2. aug 2024, 17:33Kramer havde vist fint Superliga-niveau i Viborg, og deres fans var ærgerlige over at miste ham.Kasper skrev: ↑2. aug 2024, 17:26Må erklære mig fuldstændig uenig, er med på at en lavt stående bagkæde vil få Thelander, og Kramer for den sags skyld, til at se bedre ud, men jeg kan ikke se at nogen af dem har niveauet til at spille for AaB. Måske de er gode nok til Superligaen, men jeg har min tvivl. Thelander havde engang, Kramer har aldrig haft det.
Jeg tror og håber ikke, at Kramer bliver fast mand i vores startopstilling i denne sæson. Men jeg mener, det er forkert at sige, han aldrig har haft niveau til Superligaen.
Jeg har stor respekt for Thelander og tak til ham for indsatsen og for kæmpe oplevelser. Egentlig tror jeg ikke, at der er så meget drama omkring hans situation. AaB har været tydelige omkring hans fremtidige rolle i truppen, og jeg tror også han er professionel og loyal. Mon ikke man finder en løsning. I forhold til niveauet, så var jeg ikke imponeret af ham i 1. div, ligesom han han jo i praksis var kaptajn for et hold af nedrykkere. Kramer har slet ikke T's historik og goodwill i min bog. Han virker dog professionel og som en fin fyr. Det gør bare ondt at se ham i løbedueller, ligesom jeg nok er præget af, at han også var en del nedrykker holdet. Hans indsats i den sidste kamp imod Silkeborg forrige sæson var forfærdelig.
Med nuværende strategi og spillestil bør begge være fortid. Jeg har dog en lille fidus til Kramer i og med, at han spillede et lignende aggressivt system med højt pres under Lars Friis i VFF.Raptorr skrev:Jeg har stor respekt for Thelander og tak til ham for indsatsen og for kæmpe oplevelser. Egentlig tror jeg ikke, at der er så meget drama omkring hans situation. AaB har været tydelige omkring hans fremtidige rolle i truppen, og jeg tror også han er professionel og loyal. Mon ikke man finder en løsning. I forhold til niveauet, så var jeg ikke imponeret af ham i 1. div, ligesom han han jo i praksis var kaptajn for et hold af nedrykkere. Kramer har slet ikke T's historik og goodwill i min bog. Han virker dog professionel og som en fin fyr. Det gør bare ondt at se ham i løbedueller, ligesom jeg nok er præget af, at han også var en del nedrykker holdet. Hans indsats i den sidste kamp imod Silkeborg forrige sæson var forfærdelig.
Mht Thelander situationen synes jeg kritikken af AaB er for skinger. Manden passer ikke til spilkoncept eller strategi og er derudover over the hill. Af åbenlyse årsager kan han derfor hverken starte inde eller være anfører. Det er professionelt og sagligt valg som på alle måder er rationelt. Jeg kan ikke snuppe at vores ledelse skal kaldes uordentlige osv. for konsekvent at understøtte strategi med handling. At de sikkert også ønsker at afskibbe et par store lønchecks, hvor niveauet ikke længere svarer til lønnen er helt fint. Medmindre folk kan underbygge at Thelander er bliver behandlet dårligt i dagligdagen er der altså ingen sag i det her udover at Thelander sikkert ikke er tilfreds med degraderingen.
Når det er sagt har han sikkert 1,5 divisionsniveau så selvfølgelig skal han ikke forærer til en konkurrent i bunden f.eks.
RAUS RAUS SSE!
Thelander har angiveligt tilbudt sig hernede i Ådalen. Ved ikke så meget om hvad der er gået galt hos jer ift ham, men interessen er ikke gensidig.Jakobsen skrev: ↑3. aug 2024, 00:21Med nuværende strategi og spillestil bør begge være fortid. Jeg har dog en lille fidus til Kramer i og med, at han spillede et lignende aggressivt system med højt pres under Lars Friis i VFF.Raptorr skrev:Jeg har stor respekt for Thelander og tak til ham for indsatsen og for kæmpe oplevelser. Egentlig tror jeg ikke, at der er så meget drama omkring hans situation. AaB har været tydelige omkring hans fremtidige rolle i truppen, og jeg tror også han er professionel og loyal. Mon ikke man finder en løsning. I forhold til niveauet, så var jeg ikke imponeret af ham i 1. div, ligesom han han jo i praksis var kaptajn for et hold af nedrykkere. Kramer har slet ikke T's historik og goodwill i min bog. Han virker dog professionel og som en fin fyr. Det gør bare ondt at se ham i løbedueller, ligesom jeg nok er præget af, at han også var en del nedrykker holdet. Hans indsats i den sidste kamp imod Silkeborg forrige sæson var forfærdelig.
Mht Thelander situationen synes jeg kritikken af AaB er for skinger. Manden passer ikke til spilkoncept eller strategi og er derudover over the hill. Af åbenlyse årsager kan han derfor hverken starte inde eller være anfører. Det er professionelt og sagligt valg som på alle måder er rationelt. Jeg kan ikke snuppe at vores ledelse skal kaldes uordentlige osv. for konsekvent at understøtte strategi med handling. At de sikkert også ønsker at afskibbe et par store lønchecks, hvor niveauet ikke længere svarer til lønnen er helt fint. Medmindre folk kan underbygge at Thelander er bliver behandlet dårligt i dagligdagen er der altså ingen sag i det her udover at Thelander sikkert ikke er tilfreds med degraderingen.
Når det er sagt har han sikkert 1,5 divisionsniveau så selvfølgelig skal han ikke forærer til en konkurrent i bunden f.eks.
Vi har noget der ligner 6/7 mand til den plads i forvejen. Slotsager er ikke engang førstevalg.
God sæson til jer.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det giver mening, at han - hvis holder vand - skulle have valgt det frem for fx Hjørring eller andet: En lavere liga, men i en klub, som han ved, har pengene til, at han kan holde sit lønniveau.Since skrev: ↑3. aug 2024, 08:47Thelander har angiveligt tilbudt sig hernede i Ådalen. Ved ikke så meget om hvad der er gået galt hos jer ift ham, men interessen er ikke gensidig.Jakobsen skrev: ↑3. aug 2024, 00:21Med nuværende strategi og spillestil bør begge være fortid. Jeg har dog en lille fidus til Kramer i og med, at han spillede et lignende aggressivt system med højt pres under Lars Friis i VFF.Raptorr skrev:Jeg har stor respekt for Thelander og tak til ham for indsatsen og for kæmpe oplevelser. Egentlig tror jeg ikke, at der er så meget drama omkring hans situation. AaB har været tydelige omkring hans fremtidige rolle i truppen, og jeg tror også han er professionel og loyal. Mon ikke man finder en løsning. I forhold til niveauet, så var jeg ikke imponeret af ham i 1. div, ligesom han han jo i praksis var kaptajn for et hold af nedrykkere. Kramer har slet ikke T's historik og goodwill i min bog. Han virker dog professionel og som en fin fyr. Det gør bare ondt at se ham i løbedueller, ligesom jeg nok er præget af, at han også var en del nedrykker holdet. Hans indsats i den sidste kamp imod Silkeborg forrige sæson var forfærdelig.
Vi har noget der ligner 6/7 mand til den plads i forvejen. Slotsager er ikke engang førstevalg.
God sæson til jer.
Ædruelighedens stemme
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Jeg undrer mig faktisk over, at vi har hentet Mr Senegal, inden vi fik skudt T afsted. Når kongeriget fattes penge, så undrer jeg mig over, at han blev hentet. Jeg har perfekt udsyn fra min stadion plads - øverst på Nord og ved midterlinjen. Moderat hurtigere end T, moderat dårligere på bolden. Generelt ligner de to spillere hinanden, hvis jeg skal være ærlig.R Rosenberg skrev: ↑3. aug 2024, 09:03Det giver mening, at han - hvis holder vand - skulle have valgt det frem for fx Hjørring eller andet: En lavere liga, men i en klub, som han ved, har pengene til, at han kan holde sit lønniveau.Since skrev: ↑3. aug 2024, 08:47Thelander har angiveligt tilbudt sig hernede i Ådalen. Ved ikke så meget om hvad der er gået galt hos jer ift ham, men interessen er ikke gensidig.Jakobsen skrev: ↑3. aug 2024, 00:21Med nuværende strategi og spillestil bør begge være fortid. Jeg har dog en lille fidus til Kramer i og med, at han spillede et lignende aggressivt system med højt pres under Lars Friis i VFF.Raptorr skrev:Jeg har stor respekt for Thelander og tak til ham for indsatsen og for kæmpe oplevelser. Egentlig tror jeg ikke, at der er så meget drama omkring hans situation. AaB har været tydelige omkring hans fremtidige rolle i truppen, og jeg tror også han er professionel og loyal. Mon ikke man finder en løsning. I forhold til niveauet, så var jeg ikke imponeret af ham i 1. div, ligesom han han jo i praksis var kaptajn for et hold af nedrykkere. Kramer har slet ikke T's historik og goodwill i min bog. Han virker dog professionel og som en fin fyr. Det gør bare ondt at se ham i løbedueller, ligesom jeg nok er præget af, at han også var en del nedrykker holdet. Hans indsats i den sidste kamp imod Silkeborg forrige sæson var forfærdelig.
God sæson til jer.
Du kan ikke seriøst mene af den nye Senegaleser minder om T.Dennis Nielsen skrev: ↑3. aug 2024, 10:58Jeg undrer mig faktisk over, at vi har hentet Mr Senegal, inden vi fik skudt T afsted. Når kongeriget fattes penge, så undrer jeg mig over, at han blev hentet. Jeg har perfekt udsyn fra min stadion plads - øverst på Nord og ved midterlinjen. Moderat hurtigere end T, moderat dårligere på bolden. Generelt ligner de to spillere hinanden, hvis jeg skal være ærlig.R Rosenberg skrev: ↑3. aug 2024, 09:03Det giver mening, at han - hvis holder vand - skulle have valgt det frem for fx Hjørring eller andet: En lavere liga, men i en klub, som han ved, har pengene til, at han kan holde sit lønniveau.Since skrev: ↑3. aug 2024, 08:47Thelander har angiveligt tilbudt sig hernede i Ådalen. Ved ikke så meget om hvad der er gået galt hos jer ift ham, men interessen er ikke gensidig.Jakobsen skrev: ↑3. aug 2024, 00:21Med nuværende strategi og spillestil bør begge være fortid. Jeg har dog en lille fidus til Kramer i og med, at han spillede et lignende aggressivt system med højt pres under Lars Friis i VFF.Raptorr skrev:Jeg har stor respekt for Thelander og tak til ham for indsatsen og for kæmpe oplevelser. Egentlig tror jeg ikke, at der er så meget drama omkring hans situation. AaB har været tydelige omkring hans fremtidige rolle i truppen, og jeg tror også han er professionel og loyal. Mon ikke man finder en løsning. I forhold til niveauet, så var jeg ikke imponeret af ham i 1. div, ligesom han han jo i praksis var kaptajn for et hold af nedrykkere. Kramer har slet ikke T's historik og goodwill i min bog. Han virker dog professionel og som en fin fyr. Det gør bare ondt at se ham i løbedueller, ligesom jeg nok er præget af, at han også var en del nedrykker holdet. Hans indsats i den sidste kamp imod Silkeborg forrige sæson var forfærdelig.
God sæson til jer.
Alene baseret på 2. halvleg mod SIF er der kæmpe forskel, og de største er klart hurtighed og boldsikkerhed/spilforståelse. I disse discipliner bliver T sat til vægs.
At T så nok er bedre i luftdueller er en anden snak
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Jo det gør jeg. Han var ikke sikker på bolden - tværtimod synes jeg. De minder om hinanden. Du er uenig, sådan er livet.Peroni21 skrev: ↑3. aug 2024, 12:54Du kan ikke seriøst mene af den nye Senegaleser minder om T.Dennis Nielsen skrev: ↑3. aug 2024, 10:58Jeg undrer mig faktisk over, at vi har hentet Mr Senegal, inden vi fik skudt T afsted. Når kongeriget fattes penge, så undrer jeg mig over, at han blev hentet. Jeg har perfekt udsyn fra min stadion plads - øverst på Nord og ved midterlinjen. Moderat hurtigere end T, moderat dårligere på bolden. Generelt ligner de to spillere hinanden, hvis jeg skal være ærlig.R Rosenberg skrev: ↑3. aug 2024, 09:03Det giver mening, at han - hvis holder vand - skulle have valgt det frem for fx Hjørring eller andet: En lavere liga, men i en klub, som han ved, har pengene til, at han kan holde sit lønniveau.Since skrev: ↑3. aug 2024, 08:47Thelander har angiveligt tilbudt sig hernede i Ådalen. Ved ikke så meget om hvad der er gået galt hos jer ift ham, men interessen er ikke gensidig.Jakobsen skrev: ↑3. aug 2024, 00:21Med nuværende strategi og spillestil bør begge være fortid. Jeg har dog en lille fidus til Kramer i og med, at han spillede et lignende aggressivt system med højt pres under Lars Friis i VFF.Raptorr skrev:Jeg har stor respekt for Thelander og tak til ham for indsatsen og for kæmpe oplevelser. Egentlig tror jeg ikke, at der er så meget drama omkring hans situation. AaB har været tydelige omkring hans fremtidige rolle i truppen, og jeg tror også han er professionel og loyal. Mon ikke man finder en løsning. I forhold til niveauet, så var jeg ikke imponeret af ham i 1. div, ligesom han han jo i praksis var kaptajn for et hold af nedrykkere. Kramer har slet ikke T's historik og goodwill i min bog. Han virker dog professionel og som en fin fyr. Det gør bare ondt at se ham i løbedueller, ligesom jeg nok er præget af, at han også var en del nedrykker holdet. Hans indsats i den sidste kamp imod Silkeborg forrige sæson var forfærdelig.
God sæson til jer.
Alene baseret på 2. halvleg mod SIF er der kæmpe forskel, og de største er klart hurtighed og boldsikkerhed/spilforståelse. I disse discipliner bliver T sat til vægs.
At T så nok er bedre i luftdueller er en anden snak