David N og Juncker. Ret absurd, “ikke frispark, fordi vi kan ikke li’ reglen”.
[Superliga, rd. 3] FCM - AaB 3.8.24
Re: [Superliga, rd. 3] FCM - AaB 3.8.24
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Junker og David Nielsen. De mente også, at forsvarsspilleren bør have ansvaret for hvor han stiller sig, fordi man som angriber skal have lov at føre sig spark færdigt. Og at det knap var en berøring.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Presspillet ?
Irreale har ikke presset nogen i 1. Halvleg
Hans omgang med bolden har været ringe
Han er ikke rigtigt med i noget opspil
Han smider mange bolde væk
Og værst Han kom ikke frem til bolden på en ret stor chance
Syns iredale har været ringe Idag og der kunne man godt prøve at skifte
Helenius er god i opstillet og afslutninger
Ikke i pres nej men forventer vi kommer til at stå lavere end vi er vant til
Knap en berøring, som har skadet Jimenez. Et stolt øjeblik for fodboldeksperten Juncker.
Det var satme dumme “analyser” i studietFunky skrev: ↑3. aug 2024, 17:05Knap en berøring, som har skadet Jimenez. Et stolt øjeblik for fodboldeksperten Juncker.
-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Ikke meget bedre i kommentatorboksen. Hebo fik gjort Caballo til centerforsvarSauer skrev: ↑3. aug 2024, 17:07Det var satme dumme “analyser” i studietFunky skrev: ↑3. aug 2024, 17:05Knap en berøring, som har skadet Jimenez. Et stolt øjeblik for fodboldeksperten Juncker.
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
Det er stadigvæk tideligt i Iredales tid i AaB, men umiddelbart slår han mig som en spiller, der nemt kan ryge i top 1 af dårligeste spillere i AaB over de seneste 10 år.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Jeg kender ikke de eksakte regler, men fcm spilleren afslutter. Og det er ham der kommer først. Jimenez prøver at blokere. Det ser jeg simpelthen ikke som et frispark, der skal diskvalificere et mål.
Kaotisk lige nu!
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Han har haft det rigtig svært i denne kamp, hvor han er blevet overmatchet tempomæssigt og fysisk. Men han er med i spillet, så lad os nu se.
I øvrigt lettere tilfældigt at vi ikke har fået scoret. Lidt som mod FCN, skarpheden mangler. Tag nu eks. Ross, som lige har pisset et godt angreb væk på sin dårlige teknik. Forsguhelved da.
Kan du nævne en dårligere AaB spillere? Han har spillet 3 kampe og stadigvæk intet lavet endnu, der har været rigtig positivt - han er mega langsom, hans teknik er meget ringe og overblikket ligeså. Jeg skriver, at det forsat er tideligt i hans tid i klubben og indikerer dermed, at der kan komme forbedringer. Men er dette er hans niveau, er det altså bekymrende.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Ross for Satan
Safranko og ikke mindst Makaric. Nkada var heller ikke et hitNordic skrev: ↑3. aug 2024, 17:24Kan du nævne en dårligere AaB spillere? Han har spillet 3 kampe og stadigvæk intet lavet endnu, der har været rigtig positivt. Jeg skriver, at det forsat er tideligt i hans tid i klubben og indikerer dermed, at der kan komme forbedringer. Men er dette er hans niveau, er det altså bekymrende.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Iredale var med til at skabe op til flere gode chancer mod Silkeborg, selvom han også har haft sine udfordringer. Du behøver ikke grave ret dybt i AaB-historien for at finde dårligere spillere. Så det er sgu lidt noget pjat at tale i den slags overskrifter efter tre kampe.Nordic skrev: ↑3. aug 2024, 17:24Kan du nævne en dårligere AaB spillere? Han har spillet 3 kampe og stadigvæk intet lavet endnu, der har været rigtig positivt. Jeg skriver, at det forsat er tideligt i hans tid i klubben og indikerer dermed, at der kan komme forbedringer. Men er dette er hans niveau, er det altså bekymrende.
Vi har mange der ser lidt trætte ud, det er også et vanvittigt tempo, jeg håber Bomholt og Marc Nielsen kommer ind
Ærgerligt at vi er klart det bedste hold men indkasserer to klassemål.
AaB - BIF 13/4 2014
Det lå lidt i kortene. Vores offensiv og afstanden mellem kæderne her efter pausen er guf for kontraer.
Ærgerligt. Jeg synes, vi har stor ære af den her kamp.
Ærgerligt. Jeg synes, vi har stor ære af den her kamp.
-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
En skam. Men lå jo lidt i kortene, som vi har skulle jagte et mål
Absolut godkendt præstation, især i første halvleg. Som holdet bliver spillet bedre, er jeg absolut fortrøstningsfuld
Absolut godkendt præstation, især i første halvleg. Som holdet bliver spillet bedre, er jeg absolut fortrøstningsfuld
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!