Hvis vi skal blive i den argumentation, ser jeg også gerne folk holder op med at stå på ski, pumpe madolie i armene, æde for meget, ryge for meget, gå til firmafodbold, bo i byen, rense tagrender og meget andet.SteenA skrev: ↑5. aug 2024, 13:26Så længe der sidder folk her på et seriøst fan-debatmedie og viser forståelse for at fangrupper udøver vold mod hinanden (og der er snart mange eksempler i denne tråd), så er der lang vej til at få udryddet dette uvæsen. Det er altså heller ikke ok, at lege krig på en mark i 2024 og efterfølgende snylte på det danske sundhedsvæsen med læge eller hospitalsbesøg.
Gå dog til noget kampsport eller lad jer hverve til militæret eller hjemmeværnet (hvis straffeattesten tillader det). Altså: Få afreageret under ordnede, lovlige forhold.
Den eneste måde at stoppe det her på er ved at vise nultolerance fra politi, klub og de ægte fodboldfans.
I øvrigt udviser jeg ingen forståelse for det, og jeg så det da også helst ikke eksistere. Men det kommer ikke til at ske, og så er det da bedst, at de pøler langt fra almindelige mennesker, hvis det er en hobby, de tænder på.