Og i sådan en blæst skal han jo heller ikke stå så langt fremme. Placering. Igen.
AaB - AGF, superliga 6. rd. 23.08.24
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: AaB - AGF, superliga 6. rd. 23.08.24
Ædruelighedens stemme
Det er efterhånden mindre pinligt bare at gå ned i omklædningsrummet og tage et skrivebordsnederlag. Samme som sidste kamp.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Tyskernes spare hold bliver godt nok udstillet nu.. De har undervurderet ligaen...
At spille med John Iredale er lidt som at spille med en mand i undertal. Han har absolut ingenting vist i de kampe, han har været med i. Han ligner faktisk en angriber, der også ville have haft det vanskeligt i sidste sæson i Nordicbet Ligaen
Man kan jo så spørge hvorfor det aldrig er os der får udnyttet "tilfældighederne" ved de her vejrforhold.Funky skrev: ↑23. aug 2024, 19:24Jeg kan simpelthen ikke se, hvordan han lige skulle kunne beregne vindens effekt på sådant et indlæg. Billederne viser jo tydeligt, hvor åndssvagt meget bolden bliver påvirket.
Hvad fanden er odds for, at AGF skal have den slags hjælp fra vejrguderne lige netop mod os...
Sorry, men det er ikke godt ok af Müller at sådan en får lov at sejle ind. Vind eller ej.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
BeregneFunky skrev: ↑23. aug 2024, 19:24Jeg kan simpelthen ikke se, hvordan han lige skulle kunne beregne vindens effekt på sådant et indlæg. Billederne viser jo tydeligt, hvor åndssvagt meget bolden bliver påvirket.
Hvad fanden er odds for, at AGF skal have den slags hjælp fra vejrguderne lige netop mod os...
Det bør være logik at bolden svæver bagover - han placerer sig elendigt igen / placeringsevnen svigter
Jeg sidder lige ud for ham
Og så lå vi bare indrømme at vi intet skaber og eller kan holde på bolden
Det blir desværre for stor klasse forskel
Det er til af få øje på at vi mangler Højholt, det defensive fundament er fuldstændig væk, vi taber med mindst 4 igen i dag
Præcis min pointe. Det her ender galt og med en ny nedrykning.DenSataniskeHest skrev: ↑23. aug 2024, 19:27Tyskernes spare hold bliver godt nok udstillet nu.. De har undervurderet ligaen...
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Det er slet ikke samme som sidste kamp. Det her er komplet skøre forhold for at spille fodbold. AGF er da gode, ja, og lige nu ser vi rystede ud pga af deres mål, men de spiller ikke samme spil som BIF. Det, som irriterer mig mest, det er sådant set, at jeg fik ret i, at Links kører rundt med Kasper Jørgensen, som lader til at være meget langt fra den form, han viste den sidste halvdel af 1. division. Det var sgu til at forudse!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Det bliver en lang kamp om at holde 2 hold bag os i denne sæson. Det kan sagtens ende grimt. Lige nu er Vejle vel kun ringere end os.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Müllers placeringsevne er den dårligste, jeg kan huske hos nogen keeper i AaB. Selv De Boer placerer sig bedre, selvom han alt i alt er endnu dårligere.
Hader København!
-
R Rosenberg
- Allstar

Hvis vi gerne vil være top 6-hold igen, er der mange, der skal skiftes ud igen.
Der er masser af energi og pølen og renden, men der er godt nok få, der kan noget med en bold.
Der er masser af energi og pølen og renden, men der er godt nok få, der kan noget med en bold.
Ædruelighedens stemme
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Elendig spiller. Har sagt det næsten fra start.
Han vinder ikke nogle dueller med hovedet. Han har ikke evnet at modtage bolden med en mand I ryggen og fastholde bolden - agere opspilsstation.
Også kommer noget, som en del fans ikke vil synes om - Van Damme har fejlet med Jasson centralt og Widell på kanten. Jasson er for nem at kyse.
"Beregne". Come on, der er da ikke nogen målmand, som lige kan lave den slags beregninger på vindstød. Det er ikke nogen fair kritik. Men lige nu ligner vi en hund i et spil kegler, og hvis Iredale er blind passager, så ved jeg ikke, hvad jeg skal kalde Davidsen...baresi skrev: ↑23. aug 2024, 19:28BeregneFunky skrev: ↑23. aug 2024, 19:24Jeg kan simpelthen ikke se, hvordan han lige skulle kunne beregne vindens effekt på sådant et indlæg. Billederne viser jo tydeligt, hvor åndssvagt meget bolden bliver påvirket.
Det bør være logik at bolden svæver bagover - han placerer sig elendigt igen / placeringsevnen svigter
Jeg sidder lige ud for ham
Og så lå vi bare indrømme at vi intet skaber og eller kan holde på bolden
Det blir desværre for stor klasse forskel
Jeg er i øvrigt enig i, at Widell skal ind centralt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Enig.. Og Iredale fylder intet frem afDennis Nielsen skrev: ↑23. aug 2024, 19:34Elendig spiller. Har sagt det næsten fra start.
Han vinder ikke nogle dueller med hovedet. Han har ikke evnet at modtage bolden med en mand I ryggen og fastholde bolden - agere opspilsstation.
Også kommer noget, som en del fans ikke vil synes om - Van Damme har fejlet med Jasson centralt og Widell på kanten. Jasson er for nem at kyse.
AaB har slet ikke haft et skud på mål men er bare spillet helt ned.. Discount hold ryger direkte ned
Enig - Vil hellere have Jason ned centralt og så Widell op på kantenDennis Nielsen skrev: ↑23. aug 2024, 19:34Elendig spiller. Har sagt det næsten fra start.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.