AaB - AGF, superliga 6. rd. 23.08.24
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Re: AaB - AGF, superliga 6. rd. 23.08.24
AGF får godt nok let frispark også
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Synes det er fair kritik. Det er ikke okay at tabe 4-0 hjemme og være bagud 3-0 hjemme mod GF i første halvleg.Kunji skrev: ↑23. aug 2024, 19:43Folk er godt nok hysteriske efter en dårlig kamp mod Brøndby og 37 minutter i modvind i orkan.
Selvfølgelig skal Müller se bedre ud ved mål #2, men den er svær at redde og så aner jeg simpelthen ikke hvad fanden der sker for opdækning ved tredje mål.
Men sådant mere langsigtet er jeg stadig optimistisk for denne sæson. Vi skal blive nummer 10, og det tror jeg stadig på. Det er en kalkuleret risiko, men der skal tænkes langt og ikke panikkes.
Men selvfølgelig skal anden halvleg være markant bedre end første.
Fair nok at have et langsigtet mål, men så grimt må det ikke være undervejs.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Han kan da ikke placere sig anderledes???alithebeast skrev: ↑23. aug 2024, 19:44Ja, men kun fordi han placerer sig ca. lige så godt som målmændene på min søns U11 hold.
Hvis han skal redde den bold skal han stå tættere på bagerste stolpe og dermed åbne hele området foran den forreste del af målet.
Jeg synes kritikken ved mål nr. 2 er fuldstændig forfejlet.
Nej, det er da mere det sorte svins skyld der løber rundt med fløjten, og kommentatorerne - de er også nogle røvhuller som jeg ikke orker at høre på.
Mangler vi at kritisere nogen?
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Der skal skiftes lidt.
Ud med:
Davidsen. Hund i er spil kegler. Kan ikke følge med. Ind med Ross. Jasson på midten.
Kramer. Arnorsson/Nielsen ind. Otoa ind i midten.
Iredale ud. Helenius ind - hvem skulle det ellers være?
Ud med:
Davidsen. Hund i er spil kegler. Kan ikke følge med. Ind med Ross. Jasson på midten.
Kramer. Arnorsson/Nielsen ind. Otoa ind i midten.
Iredale ud. Helenius ind - hvem skulle det ellers være?
Mind mig lige.... Hvad var det vi betalte Posavec for at han skulle forlade klubben...

-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Sjovt som tonen ændrer sig. Er Davidsens anssvar hvor han placerer sin fod (enig), men var ikke umiddelbart vigtigt mod FCM.. De mængde tågehorn blandt danske kommentatorer er imponerende
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Jeg ikke forstå, hvis det kommer som en overraskelse. Den naive og useriøse strategi, hvor man har troet, man kunne få et konkurrencedygtigt superligahold for nul kommer, er jo helt til grin.
Men igen, man kunne vel heller ikke forvente, at den tidligere ledelse, ville overlade klubben til kompetente ejere.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Ok hvis der er frispark til agf manden endsige kort så er der vidst ikke længere tvivl om at vi blev snydt ved FCM første mål.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Vi får jo i hvert fald at se i 2. halvleg om det virkelig er modvinden der gør så stor en forskel. Altså den er selvfølgelig til ulempe men det er ikke den der gør at vi kommer for sent i samtlige dueller og ikke kan ramme hinanden overhovedet.Kasper skrev: ↑23. aug 2024, 19:50Synes det er fair kritik. Det er ikke okay at tabe 4-0 hjemme og være bagud 3-0 hjemme mod GF i første halvleg.Kunji skrev: ↑23. aug 2024, 19:43Folk er godt nok hysteriske efter en dårlig kamp mod Brøndby og 37 minutter i modvind i orkan.
Selvfølgelig skal Müller se bedre ud ved mål #2, men den er svær at redde og så aner jeg simpelthen ikke hvad fanden der sker for opdækning ved tredje mål.
Men sådant mere langsigtet er jeg stadig optimistisk for denne sæson. Vi skal blive nummer 10, og det tror jeg stadig på. Det er en kalkuleret risiko, men der skal tænkes langt og ikke panikkes.
Men selvfølgelig skal anden halvleg være markant bedre end første.
Fair nok at have et langsigtet mål, men så grimt må det ikke være undervejs.
Jeg er stadig tilhænger af hvad vi forsøger. Vi vidste det ville give knubs. Men jeg håber også at ledelsen kan se at der mangler noget kvalitet. Jeg er ikke imponeret af vores tilgange pånær Jasson og Diakhite.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Hvad er det for noget pis.
Werner og Frimann er da helt væk. Davidsen spiller bolden, Links kommer for sent og så sidder de 2 fuck hoveder og ævler.
Werner og Frimann er da helt væk. Davidsen spiller bolden, Links kommer for sent og så sidder de 2 fuck hoveder og ævler.
Det tror jeg såmænd gerne de ville - men tror ikke muligheden bød sig. Men du har måske mere indsigtBrodernumsi skrev: ↑23. aug 2024, 19:51Jeg ikke forstå, hvis det kommer som en overraskelse. Den naive og useriøse strategi, hvor man har troet, man kunne få et konkurrencedygtigt superligahold for nul kommer, er jo helt til grin.
Men igen, man kunne vel heller ikke forvente, at den tidligere ledelse, ville overlade klubben til kompetente ejere.
AaB - BIF 13/4 2014
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Vi kunne også have brugt Makaric frem for Iredale.. Ham gav man jo også penge for at smutte.
Kasper dsvidsen falder igennem igen igen, det samme kan siges om en del andre. Den nye forsvars spillet gør det dog ok. Men jeg er ikke imponeret over sse22 evne til at scoute spillere.
11 løbestærke og hurtige bankelever - det kan ikke slå fejl! Giv det tid.Brodernumsi skrev: ↑23. aug 2024, 19:51Jeg ikke forstå, hvis det kommer som en overraskelse. Den naive og useriøse strategi, hvor man har troet, man kunne få et konkurrencedygtigt superligahold for nul kommer, er jo helt til grin.
4-3-3
KJ - oumar - otoa - arnorson
Jasson - Davidsen - widell
M j - Helenius - Ross
Stop så det otoa venstre back
Stop Iredale og stop 4-2-3-1
Jimenez fylder ingenting
Og så skal vi fandme ha styr på at forsvare anderledes og bedre
Og server sgu en pinlig halvleg og indsats
Selvfølgelig må man være kritisk - det her er grundlæggende for ringe
Patrick Mortensen ved bageste stolpe - den stod i avisen igår
KJ - oumar - otoa - arnorson
Jasson - Davidsen - widell
M j - Helenius - Ross
Stop så det otoa venstre back
Stop Iredale og stop 4-2-3-1
Jimenez fylder ingenting
Og så skal vi fandme ha styr på at forsvare anderledes og bedre
Og server sgu en pinlig halvleg og indsats
Selvfølgelig må man være kritisk - det her er grundlæggende for ringe
Patrick Mortensen ved bageste stolpe - den stod i avisen igår
Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvad du havde forventet ?DenSataniskeHest skrev: ↑23. aug 2024, 19:44Sse22 kan ringe til Chang
Tyskerne har undervurderet det hele og har ikke pengene til at levere noget brugbart
Men hvis du troede tyskerne først skulle købe AaB. Så dække 30-40 millioner kroners underskud hvert år, plus købe spillere ind.
Så kan jeg godt forstå du er skuffet.
Tror faktisk ikke det har noget med at undervurdere at gøre.
Tror det er et træk, der skal tages for at vende forretningen på sigt.
Ja det sutter røv at være fattig. Men det er jo rent faktisk ikke tyskernes skyld at vi er det. Det er vel ret beset de folk, som har brugt løs af pengene i AaB gennem mange år.
Nu får de så tæskene for den oprydning, som skulle være sat igang for længe siden..
Gakkelak dommer og halvleg i det hele taget, men skal man fremhæve det, man selv har indflydelse på, så bliver det (desværre) igen en midtbane-konstellation med Davidsen og Jimenez, som ikke holder niveau, og hej igen til vores faste, gamle ven, svaghed på høje bolde i feltet. Dårligt arbejde på træningsbanen ikke at være bedre forberedt på mål nr. 3.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Arnorsson , helenius og kelvin John fra start i 2. Halvleg
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
I forhold til hvor ondt han havde, så kunne han også løbe ret hurtigt mod dommeren efter fløjtetDennis Nielsen skrev: ↑23. aug 2024, 19:53Hvad er det for noget pis.
Hader København!