Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
https://sport.tv2.dk/live/fodbold/2024- ... sk-fodbold
Lyder dog fra en tv2 journalist, at Greve er på blokken i Randers, og har været det et stykke tid, lyder på ham som om den nærmest er i hus. Han spillede også der før han smuttede til bif.
Men det er den type spiller der vil se god ud i vores system, en der kan bidrage både med presset og ro på bolden.
Lyder dog fra en tv2 journalist, at Greve er på blokken i Randers, og har været det et stykke tid, lyder på ham som om den nærmest er i hus. Han spillede også der før han smuttede til bif.
Men det er den type spiller der vil se god ud i vores system, en der kan bidrage både med presset og ro på bolden.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Jacob Larsen. Klubmand blev han kaldt herinde.. spændende om han er i Midtjylland når det lokalkendskabet hører op om et par år.
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
...der ventes.....
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
Bliver en lang dag hvis du har planlagt det hver time
TRANSFERØNSKER!!
-
Lyngehoevdingen
- 1. div

- Favoritspiller: Milan Timko
Der begynder at tegne sig et billede af, hvorfor vi kunne lave så mange gode talenter i en periode omkring 2010.
Jacob Larsen, Jacob Friis og Lars Knudsen er tydeligvis alle eftertragtede. Ærgerligt at man troede, at vi bare kunne blive ved, da de forsvandt uden der blev investeret i det.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.
Det var Fossums brændte straffespark, der rykkede os ned.
Det var Fossums brændte straffespark, der rykkede os ned.
Lej Victor Lind i FCM. De er ved at lave endnu et stort indkøb af en tjekke, og det må formodes at presse Lind endnu længere væk fra holdet.
Men har han vist noget der gør ham attraktiv? Kunne ikke rigtig slå igennem i Vejle senest.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Den falske Greve skifter fra svinene retur til Randers i følge Tipsbladet.
Mht. Viktor Lind - hvorfor? Har ikke bemærket ham udover, at der kom til angribere op i Superligaen ca. samtidig der hedder Lind og, at ham i FCM har vist mindst.
Mht. Viktor Lind - hvorfor? Har ikke bemærket ham udover, at der kom til angribere op i Superligaen ca. samtidig der hedder Lind og, at ham i FCM har vist mindst.
RAUS RAUS SSE!
Snakker vi leje og FCM, synes jeg Bryhildsen ser mere spændene ud, og bliver også presset helt væk fra spilletid, hvis de skriver med Tjekken og Cho kommer tilbage fra skade.
Klart, men også en lidt anden lønramme kunne jeg forestille mig. Hentet fhv. dyrt i Molde og som en stor profil fra Tippeligaen. Hvis FCM vil af med ham, skal der nok være bejlere der vil betale en bedre løn såvel som transfer.
Dygtig angriber dog.
Et realistisk bud, der også passer ind i strategien, kan være Wahid Faghir. Spilletid i Stuttgart virker utænkeligt, og det er vel begrænset hvor mange af de større klubber i ligaen der har mod på at tage chancen med ham efter de sidste par ophold. To år tilbage af kontrakten, og Stuttgart er nok ikke ellevilde med at lade ham gå tæt på gratis, medmindre vi kan tilbyde en heftig videresalgsklausul.
Det kræver nok også at vi formår at afskibbe både Thelander og Helenius, hvis vi skal have mere end den lovede midtbanespiller ind.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Ja, det er dog et stykke tid siden, men han var en stærk presspiller, som kom frem til mange målchancer eller skabte dem, da han brød igennem i FCM. Noget som burde passe til vores nye stil, og noget Helenius ikke kan leve op til. Men enig, det er ikke en totalt udpræget proven målscorer vi i så fald henter.
Men det store spørgsmål er jo hvad kan vi forvente at kunne tiltrække?
Ja det er jo det.andrii skrev: ↑30. aug 2024, 11:47Ja, det er dog et stykke tid siden, men han var en stærk presspiller, som kom frem til mange målchancer eller skabte dem, da han brød igennem i FCM. Noget som burde passe til vores nye stil, og noget Helenius ikke kan leve op til. Men enig, det er ikke en totalt udpræget proven målscorer vi i så fald henter.
Men det store spørgsmål er jo hvad kan vi forvente at kunne tiltrække?![]()
Men jeg synes ikke det giver mening at hente en offensiv spiller der ikke er bedre end det vi allerede har, og det mener jeg afgjort ikke at han er.
Nå, kom nu med en stærk 6'er, det mangler vi virkelig.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Gentleman Finn
- Allstar

En boldsikker alsidig 6er, der både kan hjælpe i pres og med bolden. For de 2 unge stresser lidt for meget med den, og skal bruge lidt hjælp her i startenHanga skrev: ↑30. aug 2024, 12:23Ja det er jo det.andrii skrev: ↑30. aug 2024, 11:47Ja, det er dog et stykke tid siden, men han var en stærk presspiller, som kom frem til mange målchancer eller skabte dem, da han brød igennem i FCM. Noget som burde passe til vores nye stil, og noget Helenius ikke kan leve op til. Men enig, det er ikke en totalt udpræget proven målscorer vi i så fald henter.
Men det store spørgsmål er jo hvad kan vi forvente at kunne tiltrække?![]()
Men jeg synes ikke det giver mening at hente en offensiv spiller der ikke er bedre end det vi allerede har, og det mener jeg afgjort ikke at han er.
Nå, kom nu med en stærk 6'er, det mangler vi virkelig.
-
PohlErDenNyeAugo
- 2. div

- Favoritspiller: Augo
- Geografisk sted: Skalborg
Gad virkelig godt vi fik noget inde på den 6er position. Kunne ham her ikke få lidt hjemvé
https://bold.dk/fodbold/stillinger/ital ... -pa-skifte
https://bold.dk/fodbold/stillinger/ital ... -pa-skifte
Er kassen tom er det selvfølgelig de barske kendsgerninger, men når man ser på hvad man skal betale bare et par millioner for at få af nogenlunde decent spillere nu om dage virker "gratis" standpunktet håbløst medmindre det er et udtryk for de benhårde realiteter. Omvendt har AaB altså 63 millioner eller deromkring i kassen lige nu jf. seneste regnsakbsmeddelse så der er midler i klubben.
Jeg er med på, at man ikke bare kan gå ud at bruge løs da der skal stå penge nok til driften hele sæsonen, men der kommer jo også løbende indtægter fra TV og matchday. Hvordan sponsoraterne lige afregnes aner jeg ikke noget om, men de 63 millioner der er i kassen burde anyway langt overstige AaBs nuværende sportslige budget.
Jeg er med på, at man ikke bare kan gå ud at bruge løs da der skal stå penge nok til driften hele sæsonen, men der kommer jo også løbende indtægter fra TV og matchday. Hvordan sponsoraterne lige afregnes aner jeg ikke noget om, men de 63 millioner der er i kassen burde anyway langt overstige AaBs nuværende sportslige budget.
RAUS RAUS SSE!
Budget og likviditet er ikke det samme. Halvdelen af de midler er væk hvis årets budget realiseres, dvs klubben er fallit om 1,5 år hvis ikke budget for næste år er markant anderledes. En afskrivning på, lad os sige 10 millioner i transfer og 1,5 års løn for en "billig" profil hjælper ikke ligefrem på den situation.Jakobsen skrev: ↑30. aug 2024, 15:56Er kassen tom er det selvfølgelig de barske kendsgerninger, men når man ser på hvad man skal betale bare et par millioner for at få af nogenlunde decent spillere nu om dage virker "gratis" standpunktet håbløst medmindre det er et udtryk for de benhårde realiteter. Omvendt har AaB altså 63 millioner eller deromkring i kassen lige nu jf. seneste regnsakbsmeddelse så der er midler i klubben.
Sådan fungerer det bare ikke. Der er allerede budgetteret med underskud i størrelsen 25 millioner i år, og det tal skal ned snarere end op. Ellers er kassen tom på rekordtid. Vil tro, at scoutede og prioriterede transfer mål i klassen Widell og M. Jørgensen kan få dem til at bruge penge, men sikkert kun hvis Thelander kommer afsted, og det er der vist ikke udsigt til. Rygterne siger, at AEL Limassol har været interesseret, men det blev der ikke noget af. Tror desværre T. sidder den ud.Jakobsen skrev: ↑30. aug 2024, 15:56Er kassen tom er det selvfølgelig de barske kendsgerninger, men når man ser på hvad man skal betale bare et par millioner for at få af nogenlunde decent spillere nu om dage virker "gratis" standpunktet håbløst medmindre det er et udtryk for de benhårde realiteter. Omvendt har AaB altså 63 millioner eller deromkring i kassen lige nu jf. seneste regnsakbsmeddelse så der er midler i klubben.