Jeg tror de begge skal spille - hvis der har været interesse for KJ så bremser man ikke den interesse ved at smide ham på bænken. Samt at hans dynamiske spillestil passer stadig godt ind.raekkeettre skrev: ↑2. sep 2024, 16:35Men man står lidt og tænker, hvad deres tanker er om KJ gør man ikke - for det er jo ikke fordi det er en erfaren back og en ung fremadstormende ung back vi har - de er jo ret etableret begge to. Så ja, er sgu lidt usikker på hvad denne her plan er, da man også må gå udfra at han koster, bare lidt løn kroner - venter stadigvæk på min 6'er men det har jeg gjort i 6 år nuFunky skrev: ↑2. sep 2024, 16:33Det er vel fint nok. Overraskende, men logisk set i lyset af manglen på alternativer til en Kasper Jørgensen, som har haft det lidt svært siden oprykningen. I går var dog en udmærket kamp fra hans side, men nej, Bruus kommer næppe for at sidde på bænken.Erasmus Montanus skrev: ↑2. sep 2024, 16:27Bruus bekræftet af Gow.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/fran ... et-er-fedt![]()
Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Det synes de nok også. Det tyder alt i hvert fald på.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Vi får jo også en 6er ind, slap nu af mand!
H
Gow om ny cm:
"Som det ser ud nu, sker det ikke"
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... anespiller
Gow om ny cm:
Legaliser pyro!
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Må sgu da betyde ikke idag. De kan vel ikke mene at der ingen skal ind.AaBager skrev: ↑2. sep 2024, 17:36H
Gow om ny cm:
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
DenSataniskeHest
- Allstar

That aged like milkbedstefar skrev: ↑2. sep 2024, 17:17Vi får jo også en 6er ind, slap nu af mand!
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
HahaDenSataniskeHest skrev: ↑2. sep 2024, 17:43That aged like milkbedstefar skrev: ↑2. sep 2024, 17:17Vi får jo også en 6er ind, slap nu af mand!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Lad os nu seDenSataniskeHest skrev: ↑2. sep 2024, 17:43That aged like milkbedstefar skrev: ↑2. sep 2024, 17:17Vi får jo også en 6er ind, slap nu af mand!
“Som det ser ud lige nu sker det heller ikke” udtaler gow sig om ift at hente en erstatning for højholt
What ? Det lyder da helt GoNat hvis det er rigtigt
Hvis ikke de finder penge til en 6er er vi slagtet.
What ? Det lyder da helt GoNat hvis det er rigtigt
Hvis ikke de finder penge til en 6er er vi slagtet.
Godt nok ærgerligt hvis vi ikke får fat i en central midtbane spiller med kvalitet inden næste superliga kamp..
Det er jo ikke til at læse, om han mener “i dag” eller “i dette vindue”. Men det indikerer vel, at nej, man ryster altså ikke bare lige pengetræet, fordi der er pres på.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Det tror jeg faktisk man har gjort og det er derfor det bliver et nej
Jeg tror man har rystet og rystet men ææææh det der kom ned ….
AaB - BIF 13/4 2014
Jeg læser det nok anderledes, men anyhow…det kunne også lyde som om, Gow har fat i nogle emner som er gode nok til at have bedre muligheder.Maglau skrev: ↑2. sep 2024, 18:30
Det tror jeg faktisk man har gjort og det er derfor det bliver et nej![]()
Jeg tror man har rystet og rystet men ææææh det der kom ned ….
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Meget skuffende hvis det ikke bliver i dette vindue. Midtbanen har været en akilleshæl i årevis, og selvom Jasson og Widell er gode tilføjelser, så mangler vi både balance, bredde og kvalitet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Var den primære grund til jeg var skuffet over endnu en back. Får vi styr på midtbanen så tænker jeg andre steder på banen kommer i bedre balance, så man burde have brugt pengene der..
Det bliver så åbenbart ikke nu og her. Man må håbe, at vi har nogle spillere på vej, som bliver mahogni inden for meget kort tid!le Cid skrev: ↑2. sep 2024, 15:32Det må simpelthen ikke glippe!Sauer skrev: ↑2. sep 2024, 15:24Nej, Gow siger, man vil forstærke midtbanen.
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... n-deadline
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... itet-i-dag
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Enig. Jeg stoler dog også på, at det ikke nødvendigvis har været et spørgsmål om enten/eller. Navnlig ikke når vi allerede var ude efter en midtbane så snart Højholt var ude af døren.DenSataniskeHest skrev: ↑2. sep 2024, 19:10Var den primære grund til jeg var skuffet over endnu en back. Får vi styr på midtbanen så tænker jeg andre steder på banen kommer i bedre balance, så man burde have brugt pengene der..
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Helt enig. Tingene må jo være glippet eller man venter på en spiller der har andre førsteprioriteter. De har jo skyggehold og masser af emner, men de skal jo også prøve at lande dem der er forstærkninger.jonas386 skrev:Enig. Jeg stoler dog også på, at det ikke nødvendigvis har været et spørgsmål om enten/eller. Navnlig ikke når vi allerede var ude efter en midtbane så snart Højholt var ude af døren.DenSataniskeHest skrev: ↑2. sep 2024, 19:10Var den primære grund til jeg var skuffet over endnu en back. Får vi styr på midtbanen så tænker jeg andre steder på banen kommer i bedre balance, så man burde have brugt pengene der..
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!