Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Besvar
baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)

Indlæg af baresi » 2. sep 2024, 19:45

Live interview med Gow på TV2 transfer live
Der fik han da sagt at man ikke er lykkes med den / de midtbane emner man selv havde udset sig.
Og Gow sagde at han det skal være en spiller i start 11eren som forstærker holdet.
Til gengæld roste de Bruus meget i studiet og sagde at ham var fremragende i bif. Og Gow virkede ret begejstret for Bruus.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 2. sep 2024, 19:45

Kunne det mon være os der forsøger os med Hillerøds Justinussen her i sidste øjeblik?

26 årig late bloomer med en nylig opblomstring på en billig kontrakt i 1 div. Den kunne være fræk, men kræver helt sikkert en erkendtlighed til Hillerød

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!

baresi
Allstar
Allstar

Indlæg af baresi » 2. sep 2024, 19:46

Jakobsen skrev:
2. sep 2024, 19:45
Kunne det mon være os der forsøger os med Hillerøds Justinussen her i sidste øjeblik?

26 årig late bloomer med en nylig opblomstring på en billig kontrakt i 1 div. Den kunne være fræk, men kræver helt sikkert en erkendtlighed til Hillerød

Tænkte det samme - men tror da ikke man fyrer 2-4 mio af på ham.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar

Indlæg af Jakobsen » 2. sep 2024, 19:50

baresi skrev:
Jakobsen skrev:

Tænkte det samme - men tror da ikke man fyrer 2-4 mio af på ham.
Nej man kunne godt frygte det var Sønderjyske eller Lyngby der render med ham. Lyder til Vejles ejer bare sætter Onugkha pengene i banken og lejer Yeboah hos svinene.

RAUS RAUS SSE!

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Favoritspiller: Milan Timko

Indlæg af Lyngehoevdingen » 2. sep 2024, 19:52

baresi skrev:
Der fik han da sagt at man ikke er lykkes med den / de midtbane emner man selv havde udset sig.
Og Gow sagde at han det skal være en spiller i start 11eren som forstærker holdet.
Til gengæld roste de Bruus meget i studiet og sagde at ham var fremragende i bif. Og Gow virkede ret begejstret for Bruus.
Hvis han passede godt under Zorniger giver det jo også mening, at Van Dam vil have ham.

Moses Opondo er lige blevet fritstillet. I hans bedste perioder ville han godt kunne styrke vor nuværende midtbane. Men er der nogen der kender han nuværende niveau? Det er jo ikke et kvalitetsstempel at blive fritstillet i Horsens.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

Det var Fossums brændte straffespark, der rykkede os ned.

SteenA
1. div
1. div

Indlæg af SteenA » 2. sep 2024, 19:53

Bruus vil være et markant løft i den side, ikke mindst defensivt, hvor Kasper Jørgensen ikke helt holder superliganiveau.

Man må vel lure på en transferfri spiller til 6'eren? Det kan også sagtens være at foretrække frem for at lave endnu et lejemål.

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Indlæg af strangecap » 2. sep 2024, 19:54

Kunne Opondo bruges, han har da erfaring fra suppen?

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Krage » 2. sep 2024, 19:55

Hmmm... Det giver vel ikke rigtig mening at vi henter Opondo? Kunne godt lide ham i Vendsyssel, men det er vel gået ned ad bakke siden og nu har han lige ophævet med Horsens...

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar

Indlæg af Jakobsen » 2. sep 2024, 19:55

Lyngehoevdingen skrev:
baresi skrev:
Hvis han passede godt under Zorniger giver det jo også mening, at Van Dam vil have ham.

Moses Opondo er lige blevet fritstillet. I hans bedste perioder ville han godt kunne styrke vor nuværende midtbane. Men er der nogen der kender han nuværende niveau? Det er jo ikke et kvalitetsstempel at blive fritstillet i Horsens.
Tænkte det samme med Opondo, men han er vel ikke så meget 6’er? Det vil afgjort give en værdi at have en mere garvet spiller end Davidsen.
Ved ikke hvor Opondo aktuelt er, men han kan vel også være lidt et offer for det nye projekt i Horsens.

RAUS RAUS SSE!

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 2. sep 2024, 19:56

Jeg er så træt af vi ikke har nogle penge. Ikke engang en minimal transfer er der råd til. Så nu ender vi med en tvivlsom transferfri signing til den allervigtigste plads.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 2. sep 2024, 19:59

Bruus er en såkaldt polyvant spiller, der har et enormt løbepensum der også kan bruges på midtbanen. Han var populær hos Zorniger. Hvis vi ikke får en cm ind, hvilket meget tyder på, så vil det ikke være overraskende hvis vi prøver med ham derinde

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar

Indlæg af Jakobsen » 2. sep 2024, 20:03

Gentleman Finn skrev:Bruus er en såkaldt polyvant spiller, der har et enormt løbepensum der også kan bruges på midtbanen. Han var populær hos Zorniger. Hvis vi ikke får en cm ind, hvilket meget tyder på, så vil det ikke være overraskende hvis vi prøver med ham derinde
Men mangler vi ikke bare ham der også har lidt mere af det der spilfordeler gen og forståelse for at skabe balance på midtbanen. Dermed ikke sagt det ikke er muligt at gå fra back til stopper, men om Bruus rummer det tvivler jeg nok mere på.

RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 2. sep 2024, 20:07

Gentleman Finn skrev:
2. sep 2024, 19:59
Bruus er en såkaldt polyvant spiller, der har et enormt løbepensum der også kan bruges på midtbanen. Han var populær hos Zorniger. Hvis vi ikke får en cm ind, hvilket meget tyder på, så vil det ikke være overraskende hvis vi prøver med ham derinde
Kommer bag på mig, at du (Morten Olsen) har en bruger herinde.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 2. sep 2024, 20:11

Hear me out.

Bruus som højrekant og så m. Jørgensen centralt. Og han kan vikariere på højre back.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar

Indlæg af Kasper » 2. sep 2024, 20:13

FIDEL skrev:
2. sep 2024, 20:11
Hear me out.

Bruus som højrekant og så m. Jørgensen centralt. Og han kan vikariere på højre back.
Jeg fatter ikke hvad jeg lige har læst.
Hvorfor og hvordan er du kommet frem til det?
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 2. sep 2024, 20:17

Jakobsen skrev:
2. sep 2024, 20:03
Gentleman Finn skrev:Bruus er en såkaldt polyvant spiller, der har et enormt løbepensum der også kan bruges på midtbanen. Han var populær hos Zorniger. Hvis vi ikke får en cm ind, hvilket meget tyder på, så vil det ikke være overraskende hvis vi prøver med ham derinde
Men mangler vi ikke bare ham der også har lidt mere af det der spilfordeler gen og forståelse for at skabe balance på midtbanen. Dermed ikke sagt det ikke er muligt at gå fra back til stopper, men om Bruus rummer det tvivler jeg nok mere på.

Jeg har ikke set hvor rolig han er på bolden, men det er det en som Davidsen og Jimenez mangler, er en de kan smide den hen til når de er presset. De skal lige vænne sig til tempoet. Synes dog det så bedre ud i går, selvom der blev lavet en stor fejl.

Jeg ved heller ikke om Bruus er tiltænkt den rolle, kun at han kan spillere en del positioner.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 2. sep 2024, 20:18

Kasper skrev:
2. sep 2024, 20:07
Gentleman Finn skrev:
Jeg har altid været fan af AaB, der var derfor jeg ikke besøgte Aalborg stadion som landstræner. Det ville være for åbenlyst

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 2. sep 2024, 20:19

Kasper skrev:
2. sep 2024, 20:13
FIDEL skrev:
2. sep 2024, 20:11
Hear me out.

Jeg fatter ikke hvad jeg lige har læst.
Hvorfor og hvordan er du kommet frem til det?
Har tidligere spillet kant og wingback, og er meget hurtig.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar

Indlæg af Kasper » 2. sep 2024, 20:26

Gentleman Finn skrev:
2. sep 2024, 20:18
Kasper skrev:
2. sep 2024, 20:07
Gentleman Finn skrev:
Jeg har altid været fan af AaB, der var derfor jeg ikke besøgte Aalborg stadion som landstræner. Det ville være for åbenlyst
Godt tænkt :aabfan:

baresi
Allstar
Allstar

Indlæg af baresi » 2. sep 2024, 20:31

Opondo til AaB er totakt useriøst og jo netop ikke en forstærkning til start 11eren
Men han er også lige signet af Fredericia

Besvar