AaB - Lyngby d. 13/9 2024

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Balken
Drenge
Drenge
Favoritspiller: Ahlmann

AaB - Lyngby d. 13/9 2024

Indlæg af Balken » 12. sep 2024, 10:26

Forventet start-11

Muller
KJ-Otoa-Diakhite-Noel
Jimenez-Jasson-Widell
MJ-Helenius-Ross

Er i tvivl om Davidsen har karantæne, men hvis ikke så starter han fremfor Jimenez.

Helenius i stedet for Iredale, da Iredale har været på en lang rejsedag efter landsholdstjeneste, så tænker ikke han er klar til 90 min.

Der er også mulighed for MJ på toppen, og så Bruus på kanten.

Hvad tænker i?

1885Cricket
1. div
1. div
Favoritspiller: Jan Pedersen

Re: AaB - Lyngby d. 13/9 2024

Indlæg af 1885Cricket » 12. sep 2024, 11:42

Jeg tænker at Bruus skal starte. Hvor ved jeg ikke, men ellers giver det 0 mening i min verden at hente ham.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 12. sep 2024, 11:51

1885Cricket skrev:
12. sep 2024, 11:42
Jeg tænker at Bruus skal starte. Hvor ved jeg ikke, men ellers giver det 0 mening i min verden at hente ham.
Men ved vi, hvilken tilstand han er i? Han fik jo kun et lille indhop i pokalen, hvor man ellers skulle mene, at han burde have kunnet følge med i 90 minutter næsten uanset formen.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 12. sep 2024, 17:25

jeg kommer med en fræk en her:
KJ - otoa - oumar - Arnorsson
jasson - jimenez - widell
bruus - MJ - Ross
for alt i verden har jeg brug for at se at Iredale ikke starter, og så synes jeg davidsen trænger til en pause fra start 11eren.
widell og jasson må nok ned på 8eren for at skabe mere løb og pres derfra og også sætte spillet.

PonySlaystation
Superliga
Superliga

Indlæg af PonySlaystation » 12. sep 2024, 17:53

Der er ikke nogen der har karantæne, men vi har 3 spillere i karantænefare. Mylian Jimenez uanset strafpoint, samt Kasper Davidsen og Andres Jasson ved 6 strafpoint. Det vil nok ikke være en helt dårlig idé for dem at sørge for at få de strafpoint mod Lyngby, så de kan afsones når vi møder FCK i parken. Så er de klar til Sønderjyske kampen.

gwailo
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af gwailo » 12. sep 2024, 18:02

baresi skrev:
12. sep 2024, 17:25
bruus - MJ - Ross
for alt i verden har jeg brug for at se at Iredale ikke starter, og så synes jeg davidsen trænger til en pause fra start 11eren.
widell og jasson må nok ned på 8eren for at skabe mere løb og pres derfra og også sætte spillet.
Ifølge træningen er det Ross på toppen, jf https://sport.tv2.dk/fodbold/2024-09-11 ... og-ronaldo
Så måske bare ham og MJ byttet...
// gwailo

Brugeravatar
YentotreKaffe
2. div
2. div

Indlæg af YentotreKaffe » 12. sep 2024, 21:15

Vores bedste skal sættes i gode positioner til at klappe den i kassen i morgen, forestiller mig chancerne bør komme.

Tingene hang bedre sammen centralt mod Randers, efter Jimenez og Davidsen fik andre derind til at hjælpe dem til at sætte ro på bolden i pressede situationer. Og holdet skal og bliver spillet sammen lige så stille. Men den her kamp, og kampene mod Viborg, Vejle og SE er 6 points kampe.

Holdet skal spilles 100% sammen her over efteråret, 6 pointskampene kommer til at hobe sig op når vi rammer foråret.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 12. sep 2024, 21:30

gwailo skrev:
12. sep 2024, 18:02
baresi skrev:
bruus - MJ - Ross
Ifølge træningen er det Ross på toppen, jf https://sport.tv2.dk/fodbold/2024-09-11 ... og-ronaldo
Kunne være fedt med Ross på 9'eren.
Hvad jeg håber på:
KJ - Oumar - Otoa - Noel
Jasson - Jimenez - Bomholt
MJ - Ross - Widell

På tide at vi får Bomholt at se fra start igen, han er en fantastisk fodboldspiller.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

1885Cricket
1. div
1. div

Indlæg af 1885Cricket » 13. sep 2024, 07:34

Kasper skrev:
gwailo skrev:
baresi skrev:
bruus - MJ - Ross
Hvad jeg håber på:
KJ - Oumar - Otoa - Noel
MJ - Ross - Widell

På tide at vi får Bomholt at se fra start igen, han er en fantastisk fodboldspiller.
Troede egentlig at trænerteamet var klogere. Ross på 9’er er den største fuser, man bare ikke skal gå tilbage til.

Dennis Nielsen
Allstar
Allstar

Indlæg af Dennis Nielsen » 13. sep 2024, 07:43

YentotreKaffe skrev:
12. sep 2024, 21:15
Vores bedste skal sættes i gode positioner til at klappe den i kassen i morgen, forestiller mig chancerne bør komme.

Tingene hang bedre sammen centralt mod Randers, efter Jimenez og Davidsen fik andre derind til at hjælpe dem til at sætte ro på bolden i pressede situationer. Og holdet skal og bliver spillet sammen lige så stille. Men den her kamp, og kampene mod Viborg, Vejle og SE er 6 points kampe.

Holdet skal spilles 100% sammen her over efteråret, 6 pointskampene kommer til at hobe sig op når vi rammer foråret.
Det så bedre ud, fordi vi fokuserede på struktur og sammenhæng i det defensive koncept - stort set uden højt pres.

Jeg forventer en hel anden tilgang i dag. Ingen kompromis, fuldstændig hensynsløse ift Lyngby og deres taktik.

Jeg kan godt forstå, at vi fravalgte det høje pres mod Randers og gik på kompromis. Det accepterer jeg ikke i dag. Nu skal vi vise, at vi har intentioner ift en specifik stil og efterlever det.

Snæver 2-1 sejr.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar

Indlæg af Kasper » 13. sep 2024, 08:00

1885Cricket skrev:
13. sep 2024, 07:34
Kasper skrev:
gwailo skrev:
baresi skrev:
bruus - MJ - Ross
Hvad jeg håber på:
KJ - Oumar - Otoa - Noel
MJ - Ross - Widell

Troede egentlig at trænerteamet var klogere. Ross på 9’er er den største fuser, man bare ikke skal gå tilbage til.

Jeg tror meget på ham.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 13. sep 2024, 09:19

Kasper skrev:
13. sep 2024, 08:00
1885Cricket skrev:
13. sep 2024, 07:34
Kasper skrev:
gwailo skrev:
baresi skrev:
bruus - MJ - Ross
Hvad jeg håber på:
KJ - Oumar - Otoa - Noel
MJ - Ross - Widell

Men det har vel egentligt set bedre ud som venstre kant end som spids.

Jeg ville nok gå med Bruus, MJ, Ross fremme med Bruus og Ross på siderne.
Det paradoksable er så, at det kan koste Melker en tur på bænken da jeg tror vi er nødt til at spille Jasson, Davidsen, JImenez på midten for at holde balancen i holdet.
Jeg tror meget på ham.
RAUS RAUS SSE!

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 13. sep 2024, 16:50

Müller
Jørgensen-Otoa-Diakhite-Arnor
Davidsen-Jimenez
Jørgensen-Jasson-Widell
Ross

Vi vinder 2-0. Jeg har Arnor på venstrebacken, fordi jeg ikke er sikker på Marc Nielsens tilstand. Hverken Jimenez eller Davidsen er klassiske 6'ere, men er vel det tætteste vi kommer på "holdende" midtbanespillere, mens Jasson+Widell er klart bedst offensivt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Portland
1. div
1. div
Favoritspiller: Pallesen

Indlæg af Portland » 13. sep 2024, 16:58

Jeg gætter på 50.000 i bøde for pyro.

I tilfælde af nederlag yderligere 50.000 i bøde for tilskueruroligheder.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar

Indlæg af Kasper » 13. sep 2024, 17:07

Aften kampe er altså for fede, men ventetiden er ulidelig.
Har gået og sjatpisset siden kl. 6 imorges. Mine nerver er ved at brænde totalt sammen.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 13. sep 2024, 17:15

jonas386 skrev:
13. sep 2024, 16:50
Müller
Jørgensen-Otoa-Diakhite-Arnor
Davidsen-Jimenez
Jørgensen-Jasson-Widell
Ross

Vi vinder 2-0. Jeg har Arnor på venstrebacken, fordi jeg ikke er sikker på Marc Nielsens tilstand. Hverken Jimenez eller Davidsen er klassiske 6'ere, men er vel det tætteste vi kommer på "holdende" midtbanespillere, mens Jasson+Widell er klart bedst offensivt.
Udgik Arnor ikke af træningen forleden?
Har dog ikke kunnet finde andet end, at han udgik. Derudover er min forventning, at Marc Nielsen snart må være klar til at starte inde. Dog ikke set ham nok til at vide om han er bedre end Noel.
Mon ikke også vi kan være sikre på, at der findes plads til Andreas Bruus. Det interessante er så om det bliver på backen eller længere fremme. En bruger på Twitter mente, at vide at det bliver Bruus, M. Jørgensen og Ross fremme.
Det vil så desværre koste Widell pladsen da jeg er enig i din midtbanekonstellation.

Jeg ville nok gerne se den her konstellation.

Müller

Bruus, Oumar, Otoa, Noel/Marc

Davidsen, Jimenez

Widell, Jasson, Ross

M. Jørgensen

Jeg kunne godt tænke mig at se Widell længere fremme da jeg synes hans fysik er lige svag nok til midtbanen.
Derudover synes jeg ikke, at KJ har imponeret i Superligaen.
Widell og Ross har derudover en god forståelse så måske de kunne shine sammen som kanter.
RAUS RAUS SSE!

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 13. sep 2024, 17:32

Jakobsen skrev:
13. sep 2024, 17:15
Udgik Arnor ikke af træningen forleden?
Har dog ikke kunnet finde andet end, at han udgik. Derudover er min forventning, at Marc Nielsen snart må være klar til at starte inde. Dog ikke set ham nok til at vide om han er bedre end Noel.
Mon ikke også vi kan være sikre på, at der findes plads til Andreas Bruus. Det interessante er så om det bliver på backen eller længere fremme. En bruger på Twitter mente, at vide at det bliver Bruus, M. Jørgensen og Ross fremme.
Jeg tror bestemt at Marc Nielsen kommer til at starte inde, når han bliver klar til 90 minutter. Men med først haltende form og så en lyskeskade(?), så tror jeg stadigvæk en startplads er et par uger væk. Måske først efter næste landskampspause. Det er dog bare et bud.

Hvis ikke Arnor er klar, så tror jeg mere på Otoa derude end Andreas Bruus, som jeg også forestiller mig er et stykke fra topform. Hvis han starter inde, så tror jeg dog mere på venstrebacken end højrekanten. Jeg er sådan set med på ideen om Jørgensen på 9'eren, som han og Van Dam skulle have diskuteret op til sæsonstart, men så tror jeg mere på enten Jasson eller Ross til højre, og så Widell eller Adedeji (der eftersigende har været god til træning efter at være blevet skadesfri) til venstre.

Der er jo også en mulighed i den mere Silkeborglignende juletræsformation med
Bomholt-Jimenez-Davidsen
Jasson-Widell
Jørgensen

Anyway, så gør det mig ikke det store, så længe vi bare får en af vores bedre kampe, og kan gå derfra med tre point, samtidig med at BIF (bvadr) slår SønderjyskE.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 13. sep 2024, 18:04

Nå, Bruus starter da inde. Det er dejligt hurtigt. Ud fra navnene på de andre startere, ligner det dog venstrebacken. Davidsen og Jimenez starter begge, og Iredale starter ude (Ross inde).

Det ligner umiddelbart

Muller
Jørgensen-Diakhite-Otoa-Bruus
Jassom-Jimemez-Davidsen
Jørgensen-Ross-Widell

1885Cricket
1. div
1. div

Indlæg af 1885Cricket » 13. sep 2024, 18:08

jonas386 skrev:Nå, Bruus starter da inde. Det er dejligt hurtigt. Ud fra navnene på de andre startere, ligner det dog venstrebacken. Davidsen og Jimenez starter begge, og Iredale starter ude (Ross inde).

Det ligner umiddelbart

Muller
Jørgensen-Diakhite-Otoa-Bruus
Jassom-Jimemez-Davidsen
Jørgensen-Ross-Widell
Bruus til højre, Jørgensen til Venstre. Tror jeg.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 13. sep 2024, 18:09

Svært at Caballo og bliver forbigået på backen.

Ikke noget om ham som spiller. Blot som en observation.
- FlæskeFrank

Besvar