AaB - Lyngby d. 13/9 2024
Re: AaB - Lyngby d. 13/9 2024
Davidsen og Jimenez må gerne trække en advarsel, så de er klar til efter fck kampen. 2-0 sejr, Ross og Widell på tavlen. Kom så drenge!
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Jeg har det sværere med at man ikke putter Helenius på top, Ross er IKKE angriber.FlæskeFrank skrev:Svært at Caballo og bliver forbigået på backen.
Ikke noget om ham som spiller. Blot som en observation.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Fordi ingen gider se Helenius gå rundt og brokke sig1885Cricket skrev: ↑13. sep 2024, 18:10Jeg har det sværere med at man ikke putter Helenius på top, Ross er IKKE angriber.FlæskeFrank skrev:Svært at Caballo og bliver forbigået på backen.
Jeg kan ikke greje ud fra de navne, hvor Bruus skal spille.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Bruus som Wing, Jimenez er back
Hvis han kan veksle med Kasper jørgensen, så skal sidstnævnte forhåbentlig ikke ligge på VB!
Ved sgu ikke hvor meget jeg tror på Jimenez som back. Men fint nok, hvis der er et godt makkerskab mellem Bruus og Jørgensen til højre, det er den slags relationer vi skal bruge flere af.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg håber virkelig, Menno og co. føler sig sikre i deres valg. Jimenez bliver sat ud på en af de notorisk mest udsatte pladser på holdet, hvor folk kommer imod ham med fart, og han har indtil videre haft det svært med tempoet inde på midten. Uha uha.
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Nej, det er nemlig rigtigt. Vi vil hellere se spillere uden for deres rigtige position, og spiller, der endnu ikke har slået til. My bad.DenSataniskeHest skrev:Fordi ingen gider se Helenius gå rundt og brokke sig1885Cricket skrev: ↑13. sep 2024, 18:10Jeg har det sværere med at man ikke putter Helenius på top, Ross er IKKE angriber.FlæskeFrank skrev:Svært at Caballo og bliver forbigået på backen.
KJ - otoa - oumar - jimenez
Jasson - Davidsen - widell
Bruus - Ross - MJ
Jasson - Davidsen - widell
Bruus - Ross - MJ
Jeg er meget spændt på denne kamp. Det er første kamp i den nye sæson hvor vi kan betragtes som svage favoritter og hvor der er et forventningspres om 3 point. Hvordan griber vi kampen an både taktisk og mentalt? Vi har virket lidt ramt på begge dele i de to foregående hjemmekampe. Det er en nøglekamp hvor 3 point vil betyde utrolig meget! Godt at jeg ikke kan købe mig til et resultat for så var jeg en pænt fattigere mand. Kom så AaB!!!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Er der nogen, som ved, hvorfor Noel ikke er med?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Jeg glæder mig for vildt til at se Bruus! I min brok/kritik u anden tråd er det spillere som Bruus jeg håber vi ser mere af, så håber virkelig han træder i karakter i dag med et niveau der kan sikre os næste sæson i Suppen uden det bliver alt for presset
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Det har du ret i Ross bliver aldrig en angriber1885Cricket skrev: ↑13. sep 2024, 18:10Jeg har det sværere med at man ikke putter Helenius på top, Ross er IKKE angriber.FlæskeFrank skrev:Svært at Caballo og bliver forbigået på backen.
AaB AaB AaB AaB
Jimenez som back overfor Amon. Jeg lukker øjnene... 
Jeg er træt af at se spillere ude af position
Dommeren allerede udskiftet inden kampstart!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Hvad fanden var det der.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE