AaB - Lyngby d. 13/9 2024
Re: AaB - Lyngby d. 13/9 2024
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLL!!!!
Fantastisk - men absolut et tyveri....
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
-
PonySlaystation
- Superliga

Hvor er det ufortjent! Men JAAAA!
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Heldigt.. Men godt sparket ind men tror ikke på man overleverDenSataniskeHest skrev: ↑13. sep 2024, 21:02Spiller i bund af Lyngby... Tak sse22... Måske i kan sende nogle flere spillere ud af klubben med penge i hånden i jeres forsøg på at laver en Jammerbugt.
Fuldt fortjent. 3 nye point efter endnu en dominerende indsats. Flot sparket ind af Bomholt!
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Man kan bare mærke helt inde i sjælen du håber de ryger ned. Hver eneste gang de er bagud eller der er problemer så spammer du chatten med svinere i øst og vest. Når de er foran eller vinder så er der totalt stille. Glæd dig nu for dælen, vi har fået 3 point. Der kommer masser af kampe hvor du kan glæde dig over vi taber senere på sæsonenDenSataniskeHest skrev: ↑13. sep 2024, 21:03Heldigt.. Men godt sparket ind men tror ikke på man overleverDenSataniskeHest skrev: ↑13. sep 2024, 21:02Spiller i bund af Lyngby... Tak sse22... Måske i kan sende nogle flere spillere ud af klubben med penge i hånden i jeres forsøg på at laver en Jammerbugt.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Forfærdelig indsats.
Nærmest den værste i sæsonen. I hvert fald anden halvleg.
Tak til fodboldguderne for tre meget ufortjente point.
Tak til Diakhite! Hold kæft en mandfolkeindsats.
Kelvin John ligner i øvrigt ikke en professionel fodboldspiller.
Nærmest den værste i sæsonen. I hvert fald anden halvleg.
Tak til fodboldguderne for tre meget ufortjente point.
Tak til Diakhite! Hold kæft en mandfolkeindsats.
Kelvin John ligner i øvrigt ikke en professionel fodboldspiller.
JAJAJAAAA JAJAJAJAJA JAJAJAJAJ OWAJDOIEAJGISEJGijrwJGijgesgjeofjego JAAAAAAAAAAAAA
Så fucking vigtigt... Vi er piv ringe, og det er bekymrende, men hold nu op en forløsning

Så fucking vigtigt... Vi er piv ringe, og det er bekymrende, men hold nu op en forløsning
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- KongGulerod
- Landshold

Hvor er det dejlig ufortjent. Arbejdssejr!!!
Horribel anden halvleg.
Diakithe og Müller ser ikke gode ud ved målet, men samtidig er de også skyld i, at vi ikke er bagud med 2 og 3, inden vi scorer igen. Og hele forsvaret ser skidte ud ved målet.
Ross er klart ringeste mand i min bog. Han er simpelthen ikke frontangriber.
Jeg tror stadig på overlevelse, for Lyngby, Vejle og SønderjyskE er lige så ringe som os. Og jeg tror stadig vi bliver bedre i løbet af sæsonen - teknisk og fysisk, hvor jeg tror, den øgede træningsmængde sætter sine spor i kampene pt.
Anden halvleg til skraldespanden. 0 point næste kamp, og fuld fokus på Vejle og SønderjyskE, hvor vi skal præstere bedre!
Diakithe og Müller ser ikke gode ud ved målet, men samtidig er de også skyld i, at vi ikke er bagud med 2 og 3, inden vi scorer igen. Og hele forsvaret ser skidte ud ved målet.
Ross er klart ringeste mand i min bog. Han er simpelthen ikke frontangriber.
Jeg tror stadig på overlevelse, for Lyngby, Vejle og SønderjyskE er lige så ringe som os. Og jeg tror stadig vi bliver bedre i løbet af sæsonen - teknisk og fysisk, hvor jeg tror, den øgede træningsmængde sætter sine spor i kampene pt.
Anden halvleg til skraldespanden. 0 point næste kamp, og fuld fokus på Vejle og SønderjyskE, hvor vi skal præstere bedre!
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Hold kæft det er ufortjent men holdkæft hvor det dejligt!!
Hvert point bliver guld værd i kampen for overlevelse!!
Hvert point bliver guld værd i kampen for overlevelse!!
Helenius lavede et fint stykke arbejde med et fylde i boksen ved Bomholts scoring, i øvrigt.
Men for satan for en katastrofal 2. halvleg. Vi startede nervøst, fair nok, men slides os så ganske fint ind i kampen. Og så går vi ud og leverer sådan en 2. halvleg...
Diakhité, dårlig, dårlig, start, også halvsvag ved Lyngbys mål, men har alligevel tonsvis af afgørende indgreb nede i det forsvar. Jimenez var faktisk bedre på backen. Kasper Jørgensen, kæmpe arbejdsindsats. Müller, hold nu op med at jagte manden, han har nogle kæmpe redninger i denne kamp. Bomholt, fint indhop, må man sige. John, not so much. Ross, don't get me started.
Lyngby spillede på at slå os med erfaring og nærkampstyrke, og det var lige ved at lykkes for dem. De får også lov til lidt bissespil, men sådan ser det ud, når en flok mere erfarne superligaspillere skal møde en masse nye, unge spillere, som ikke rigtigt kender ligaen.
Men for satan for en katastrofal 2. halvleg. Vi startede nervøst, fair nok, men slides os så ganske fint ind i kampen. Og så går vi ud og leverer sådan en 2. halvleg...
Diakhité, dårlig, dårlig, start, også halvsvag ved Lyngbys mål, men har alligevel tonsvis af afgørende indgreb nede i det forsvar. Jimenez var faktisk bedre på backen. Kasper Jørgensen, kæmpe arbejdsindsats. Müller, hold nu op med at jagte manden, han har nogle kæmpe redninger i denne kamp. Bomholt, fint indhop, må man sige. John, not so much. Ross, don't get me started.
Lyngby spillede på at slå os med erfaring og nærkampstyrke, og det var lige ved at lykkes for dem. De får også lov til lidt bissespil, men sådan ser det ud, når en flok mere erfarne superligaspillere skal møde en masse nye, unge spillere, som ikke rigtigt kender ligaen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Men det er jo det, der er planen. Hver gang vi har bolden, forsøger de at spille direkte, men mister boldbesiddelsen igen. Hver gang Lyngby spiller bolden rundt i forsvaret, forsøger vi at presse dem, men bliver overspillet nemt og kommer i undertal på midtbanen igen og igen. Kun held og en mandfolkepræstation af midterforsvaret i AaB sikrede os, at vi overhovedet fik point i dag.Funky skrev: ↑13. sep 2024, 20:56Men vi spiller jo ikke engang offensiv presfodbold. Gjorde vi så bare det...Nordic skrev: ↑13. sep 2024, 20:54AaB`s hold er simpelthen ikke godt nok. De nye spillere er næsten alle et godt stykke over Superliganiveau. Kun Jasson og Diakhite er gode nok af de nye. John, Iredale og Müller er decideret elendige. Dertil kommer en træner, der står stædigt på offensivt presfodbold, selv om holdet ikke er godt nok til det.
Selvfølgelig ufortjent, men lige præcis sådan noget der kan give lidt fornyet tro på det, for det her urutinerede hold. Efter tre nederlag i træk, får de en ufortjent sejr i de sidste minutter. Der er en verden til forskel på det og så nederlag, som de var uhyggelig tæt på. Dertil en scoring til Bomholt. Fedt!!
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Vi er ikke ret gode, tilgengæld er vi heldige.
Fantastisk kæmpet af Diakhité.
Fantastisk kæmpet af Diakhité.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
R Rosenberg
- Allstar

3 af de noget svineheldige point. Tjek.
Men efter en lovende start, der bragte tro på sæsonen, er optimismen omkring Proziekt Deutschland godt nok blegnet de seneste runder.
Lyngby er et usandsynligt ringe hold, men alligevel ser man lange perioder, hvor man skulle tro, at det var Bayern München mod FV Venusberg, og hvor vi ikke fik et ben til jorden. Det er helt åndssvagt bekymrende, men kan man hive svineheldige sejre hjem mod de direkte midtabdere, så kan det måske gå. Det er bare voldsomt uholdbart og noget af et gamble.
Til gengæld rart at se nogle klasseredninger fra Müller. Godt endelige at se den slags fra ham også.
Men efter en lovende start, der bragte tro på sæsonen, er optimismen omkring Proziekt Deutschland godt nok blegnet de seneste runder.
Lyngby er et usandsynligt ringe hold, men alligevel ser man lange perioder, hvor man skulle tro, at det var Bayern München mod FV Venusberg, og hvor vi ikke fik et ben til jorden. Det er helt åndssvagt bekymrende, men kan man hive svineheldige sejre hjem mod de direkte midtabdere, så kan det måske gå. Det er bare voldsomt uholdbart og noget af et gamble.
Til gengæld rart at se nogle klasseredninger fra Müller. Godt endelige at se den slags fra ham også.
Ædruelighedens stemme
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Vi har flest skud på mål og flest skud overall. Så helt skidt var det jo ikke. Men det så noget mere skidt ud mellem felterne.