Superliga 2024/2025
Re: Superliga 2024/2025
Fck får lukket sektion 12 i næste hjemmekamp mod os pga pyro. Øger mine forhåbninger om point fra 1 til 2 procent
Jeg tror næsten det er til deres fordel. Sædet brænder under Neestrup og de er blevet pebet ud flere gange. Det er ligesom når Brøndby har haft størst utilfredshed, der kan den utålmodige hjemmebanestøtte hurtigt blive vendt imod dem.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ligner en tæt på perfekt runde, hvis Sønderjyske taber til svinene. Så har vi øget luften til de tre åbenlyse konkurrenter.
Vi kan sagtens få en snitter mod FCK i næste runde, men FCK er så dårligt kørende og har skiftet næsten mere ud end os og med mindre plan virker det til. Jeg tror godt vi kan stjæle et point derovre på den rigtige dag.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Vi kan sagtens få en snitter mod FCK i næste runde, men FCK er så dårligt kørende og har skiftet næsten mere ud end os og med mindre plan virker det til. Jeg tror godt vi kan stjæle et point derovre på den rigtige dag.
RAUS RAUS SSE!
Den kamp ender et sted mellem 6-0 og 0-1. Måske lidt mere end 6-0.Jakobsen skrev: ↑15. sep 2024, 17:58Ligner en tæt på perfekt runde, hvis Sønderjyske taber til svinene. Så har vi øget luften til de tre åbenlyse konkurrenter.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Vejle ligner ikke et hold der nogensinde kommer i gang. Jeg er af samme grund lidt ligeglad med resultatet af FCK kampen. Alt vi får med derfra er ren bonus. Det er langt vigtigere vi slår SønderjyskE og tager point (gerne tre) mod Vejle. Det kan sagtens være vi tager i Parken og taber med tre, men det lever jeg med.Jakobsen skrev: ↑15. sep 2024, 17:58Ligner en tæt på perfekt runde, hvis Sønderjyske taber til svinene. Så har vi øget luften til de tre åbenlyse konkurrenter.
Man kan godt se at SønderjyskE griber kampen mere rutineret an end vi gjorde (imod BIF), men de har mindst lige så store problemer som vi havde. BIF kunne vel allerede havde lavet tre.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Vi taber med minimum 3 i Parken. Tror desværre det bliver rigtig grimt.
Hader København!
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Jeg spiller AaB med to.alithebeast skrev: ↑15. sep 2024, 18:41Vi taber med minimum 3 i Parken. Tror desværre det bliver rigtig grimt.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Eneste chance er at gå all-in tidligt og så satse på et hurtigt mål eller to. Den nuværende version af FCK kan chokeres.alithebeast skrev: ↑15. sep 2024, 18:41Vi taber med minimum 3 i Parken. Tror desværre det bliver rigtig grimt.
Selvom Fck ikke er i deres bedste forfatning pt, frygter jeg også vi kunne risikere at løbe ind i et stort nederlag
Alt under 4-0 er en succes.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Nej, kampen skal spilles for at vinde. De er kæmpe favoritter, men der er muligheder.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
I næste runde, hvor vi er kæmpe favoritter(til nederlag), skal vi vel håbe på at Vejle og Nordtyske spiller uafgjort.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Fck er bare ikke specielt skræmmende lige nu og jeg tror det er et perfekt tidspunkt vi skal møde dem på.. Vi vinder forhåbentlig over Fredericia på torsdag så der er tanket selvtillid og så kan vi godt gå hen og hive et enkelt point i parken, der er uden et fyldt sektion 12..
Sjovt, jeg synes det er et skidt tidspunkt at møde dem påRicoBR02 skrev: ↑16. sep 2024, 09:40Fck er bare ikke specielt skræmmende lige nu og jeg tror det er et perfekt tidspunkt vi skal møde dem på.. Vi vinder forhåbentlig over Fredericia på torsdag så der er tanket selvtillid og så kan vi godt gå hen og hive et enkelt point i parken, der er uden et fyldt sektion 12..
De virkede bedre i dele af kampen mod FCM end de har gjort hele sæsonen, så min frygt er at de begynder at være mere sammenspillet, og dermed bliver stærkere end de har været tidligere i sæsonen.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Jeg tror bare at frustrationerne begynder at melde sig, deres fan forum er jo værre end herinde og alle kræver neestrup fyret..Frygah skrev: ↑16. sep 2024, 09:42Sjovt, jeg synes det er et skidt tidspunkt at møde dem påRicoBR02 skrev: ↑16. sep 2024, 09:40Fck er bare ikke specielt skræmmende lige nu og jeg tror det er et perfekt tidspunkt vi skal møde dem på.. Vi vinder forhåbentlig over Fredericia på torsdag så der er tanket selvtillid og så kan vi godt gå hen og hive et enkelt point i parken, der er uden et fyldt sektion 12..![]()
De virkede bedre i dele af kampen mod FCM end de har gjort hele sæsonen, så min frygt er at de begynder at være mere sammenspillet, og dermed bliver stærkere end de har været tidligere i sæsonen.
Vi plejer jo at være verdensmestre i at sætte hold der i krise igang... Så ud fra den logik taber vi både i Parken og i VejleRicoBR02 skrev: ↑16. sep 2024, 10:32Jeg tror bare at frustrationerne begynder at melde sig, deres fan forum er jo værre end herinde og alle kræver neestrup fyret..Frygah skrev: ↑16. sep 2024, 09:42Sjovt, jeg synes det er et skidt tidspunkt at møde dem påRicoBR02 skrev: ↑16. sep 2024, 09:40Fck er bare ikke specielt skræmmende lige nu og jeg tror det er et perfekt tidspunkt vi skal møde dem på.. Vi vinder forhåbentlig over Fredericia på torsdag så der er tanket selvtillid og så kan vi godt gå hen og hive et enkelt point i parken, der er uden et fyldt sektion 12..![]()
Selvfølgelig bør det være en fordel at møde et hold FCK hold der er ikke er godt kørende, men spørgsmålet er om ikke kvalitetsforskellen bliver tydelig alligevel. Vi skal aldrig være tilfredse med at tabe men jeg kan godt følge dem der frygter en snitter og er klar til at acceptere et hæderligt nederlag. Men ja, der er da muligheder. Vi skal dog præstere væsentligt bedre end vi har gjort på det seneste.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg frygter så sandelig også en 5-6 måls røvfuld, men hvis vi får nogenlunde styr på vores forsvar og kanter så kan vi måske krige en uafgjort hjemHanga skrev: ↑16. sep 2024, 10:44Vi plejer jo at være verdensmestre i at sætte hold der i krise igang... Så ud fra den logik taber vi både i Parken og i VejleRicoBR02 skrev: ↑16. sep 2024, 10:32Jeg tror bare at frustrationerne begynder at melde sig, deres fan forum er jo værre end herinde og alle kræver neestrup fyret..Frygah skrev: ↑16. sep 2024, 09:42Sjovt, jeg synes det er et skidt tidspunkt at møde dem påRicoBR02 skrev: ↑16. sep 2024, 09:40Fck er bare ikke specielt skræmmende lige nu og jeg tror det er et perfekt tidspunkt vi skal møde dem på.. Vi vinder forhåbentlig over Fredericia på torsdag så der er tanket selvtillid og så kan vi godt gå hen og hive et enkelt point i parken, der er uden et fyldt sektion 12..![]()
De virkede bedre i dele af kampen mod FCM end de har gjort hele sæsonen, så min frygt er at de begynder at være mere sammenspillet, og dermed bliver stærkere end de har været tidligere i sæsonen.![]()
![]()
Selvfølgelig bør det være en fordel at møde et hold FCK hold der er ikke er godt kørende, men spørgsmålet er om ikke kvalitetsforskellen bliver tydelig alligevel. Vi skal aldrig være tilfredse med at tabe men jeg kan godt følge dem der frygter en snitter og er klar til at acceptere et hæderligt nederlag. Men ja, der er da muligheder. Vi skal dog præstere væsentligt bedre end vi har gjort på det seneste.
Hvis vi skal se bort fra det obligatoriske had og barnlige øge navne - så håber jeg fandme Menno har en fodboldfilosofi der ligger op af det BIF spiller.
Jeg sad og så noget af deres kamp mod Sdr jysk i går - de spiller noget af det mest seværdige fodbold jeg har set i superligaen i mange år. De kam det hele tålmodigt Barca spil, hurigt spil i længderetningen og samtidigt krige hvis nødvendigt.
Jeg godt at der er kæmpe forskel i vores budgetter men filosofien bag spillet håber jeg at vi får se os præstere.
Jeg sad og så noget af deres kamp mod Sdr jysk i går - de spiller noget af det mest seværdige fodbold jeg har set i superligaen i mange år. De kam det hele tålmodigt Barca spil, hurigt spil i længderetningen og samtidigt krige hvis nødvendigt.
Jeg godt at der er kæmpe forskel i vores budgetter men filosofien bag spillet håber jeg at vi får se os præstere.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.