Ja, det er nok derfor, at han har 82 kampe for Hajduk samt 53 kampe for Palermo (heraf 30 i serie A) bag sig.1885Cricket skrev: ↑23. sep 2024, 14:27De Boer har præcis lige så meget klasse over sig, som Posavec viste, så må folk vurdere om det er superliga.jonas386 skrev:Jo mere han modbeviser min skepsis, jo bedre. Jeg forventer dog også at det bliver en markant anderledes kamp i dag, så han skal virkelig stå sit livs kamp før vi får noget med.Funky skrev: ↑23. sep 2024, 13:37Nej, der er da en grund til, at Müller er hentet ind til at være 1.valg, det siger sig selv. De Boer havde bare også nogle udmærkede indgreb imod Fredericia.jonas386 skrev: ↑23. sep 2024, 13:12Det er ikke så meget Fredericiakampen der bekymrer mig. Men mere at FCK har flere spillere med en skarp afslutningsteknik, og jeg er ikke så tryg ved de Boer ud fra det han har vist i de par kampe han trods alt har fået.Funky skrev: ↑23. sep 2024, 12:48Ja.
Og så var de Boers "fejl" mod Fredericia vel heller ikke større end at vi må formode, at når han står helt derude, så er det fordi, det er det, træneren vil have. Ellers var der nok blevet råbt og skreget af ham. At han så glider i det øjeblik, han skal til at løbe tilbage, ærgerligt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lad os nu være seriøse.