Jeg tænkte det samme, dette ser er set før!KongGulerod skrev: ↑23. sep 2024, 20:25Man vidste bare det ville ske. Vores restforsvar er katastrofalt på hjørnespark. Det er set alt for mange gange efterhånden.
FCK - AaB, Superligaen, 9. runde - 23.09.24
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Re: FCK - AaB, Superligaen, 9. runde - 23.09.24
Vanvittig placering af De Boer. Men han havde næppe reddet den alligevel.
Nåja. Bittert, men det lå ligesom “lidt” i kortene.
Nåja. Bittert, men det lå ligesom “lidt” i kortene.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Var det ikke Jasson? Jiminez blev vist sat.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Hvem var den bagerste spiller, der satsede fuldstændig håbløst på deres kontra, der resulterede i målet?
Nej det er ikke paradoksalt at det sker efter et AaB hjørnespark Thomas Kristensen..
Det er helt klassisk AaB i denne sæson.. Vi skal lade være med at tage mere end 3 mand med op på hjørnespark..
Og et meget skidt sats af vores bagerste opbakningsmand..
Han må jo aldrig satse så meget, og dermed gøre at vi kommer i undertal..
Det er helt klassisk AaB i denne sæson.. Vi skal lade være med at tage mere end 3 mand med op på hjørnespark..
Og et meget skidt sats af vores bagerste opbakningsmand..
Han må jo aldrig satse så meget, og dermed gøre at vi kommer i undertal..
Ærgerligt at der ikke lige er nogen, som følger efter Matsson, når nu Jasson laver så flot et tilbageløb. Ærgerligt ærgerligt. Kæmpe defensiv indsats der er blevet leveret indtil nu, ellers.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jo, du har ret.
Det var Jimenez, men det er nok lige friskt nok at sige, at det var dét, der resulterede i målet. Matsson skulle have været fulgt også.Dennis Nielsen skrev: ↑23. sep 2024, 20:27Hvem var den bagerste spiller, der satsede fuldstændig håbløst på deres kontra, der resulterede i målet?
De ville dog have været 3 mod 3...Funky skrev: ↑23. sep 2024, 20:29Det var Jimenez, men det er nok lige friskt nok at sige, at det var dét, der resulterede i målet. Matsson skulle have været fulgt også.Dennis Nielsen skrev: ↑23. sep 2024, 20:27Hvem var den bagerste spiller, der satsede fuldstændig håbløst på deres kontra, der resulterede i målet?
Men okay, så havde han nok tåbeligt forladt sin position halvvejs nede på vores halvdel, hvorefter Matsson havde fået en friløber med en let stikning..
Det er lidt skræmmende at vi slet ikke kan holde på bolden
Vi spiller næsten febrilsk når vi modtager den. Der er ingen ro.
Ved vi er unge uerfarne og alt det der
Men alle de kampe vi nu har tabt - det er drenge mod mænd
Vi er ikke med i kampene …
Forskellen er for stor og det må vi så leve med men der er sgu lang vej
Vi spiller næsten febrilsk når vi modtager den. Der er ingen ro.
Ved vi er unge uerfarne og alt det der
Men alle de kampe vi nu har tabt - det er drenge mod mænd
Vi er ikke med i kampene …
Forskellen er for stor og det må vi så leve med men der er sgu lang vej
Det er sgu for let, De Boer. Selvom han har haft flere fine redninger.
-
Alpa Chino
- Superliga

Jeg bliver aldrig tryg ved ham, to kampe i træk han bliver fanget for langt ude af målet.
De Boer SKAL vel stå, hvor han står, for at kunne gå frem og fange dybe stikninger? Eller er forventningen, at han bare skal stå klinet inde på stregen?
Selvom han egentlig har gjort det fint det meste af kampen, så laver han altid lige 2-3 hjerneblødninger i en kamp. Håber sgu Müller er klar igen snart.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Gå nu bare tilbage til at forsvare kampen AaB. Den er tabt så nu handler det om at undgå ciffer ydmygelsen vi alle ventede.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14