Han er fejlplaceret! Og han er en ringe målmand.
FCK - AaB, Superligaen, 9. runde - 23.09.24
Re: FCK - AaB, Superligaen, 9. runde - 23.09.24
Der kan faktisk godt scores et mål mod AaB uden det er nogens skyld. Det der er jo bare klasse lavet af nordmanden.
De Boer har haft tre rigtige fine indgreb, seks-syv TV-redninger, opspilsfejl og fejlplaceringer. Müller behøver ikke se sig over skulderen.
Det er selvfølgelig samtidig et virkelig flot mål.
Nå. Nu skal de simpelthen lige holde sammen på tingene. Det her kan lynhurtigt blive til 4 og 5 mål.
Det er selvfølgelig samtidig et virkelig flot mål.
Nå. Nu skal de simpelthen lige holde sammen på tingene. Det her kan lynhurtigt blive til 4 og 5 mål.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Virker ikke som en helt nøgtern vurdering, må jeg sige.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Brun er en decideret idiot at høre på. Vi spillede faktisk gode kampe i både Farum og Herning, så NEJ der er ikke nødvendigvis kæmpe forskel. Men i dag har vi været pivringe og spillet så tilpas meget pindsvine fodbold, at vi ikke fortjener bedre. Største mangler er en venstre back og en defensiv midt...
- KME
- Superliga

- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
Det har godt nok set sløjt ud offensivt - vi har haft svært ved at sætte to afleveringer sammen. 
AaB fan since 1991 
Det er ærgerligt, at De Boer svinger så meget i niveau fra det ene øjeblik til det andet. Han laver rigtig mange gode ting, men er vanvittigt ustabil og virker ukoncentreret nogle gange.
Det er 2 trælse mål, FCK får, hvor de fanger os langt fremme på banen og vender spillet. Vi har ellers forsvaret os fantastisk i de situationer, hvor vi har haft spillerne tilbage på deres oprindelige positioner.
Det er 2 trælse mål, FCK får, hvor de fanger os langt fremme på banen og vender spillet. Vi har ellers forsvaret os fantastisk i de situationer, hvor vi har haft spillerne tilbage på deres oprindelige positioner.
Hvorfor fanden skal de Boer klovne rundt med den Bold vi ligner idioter
Vejle havde flere afslutninger sidst de var i Parken. Jeg synes kampen er som vi måtte vente, men det er lang tid siden jeg har set en oprykker være så ringe i Parken.Klaus skrev: ↑23. sep 2024, 20:38Brun er en decideret idiot at høre på. Vi spillede faktisk gode kampe i både Farum og Herning, så NEJ der er ikke nødvendigvis kæmpe forskel. Men i dag har vi været pivringe og spillet så tilpas meget pindsvine fodbold, at vi ikke fortjener bedre. Største mangler er en venstre back og en defensiv midt...
Nu går du lige ind og søger på mit navn herinde og så finder du hver eneste gang jeg har været efter gaarde eller bælum eller fremhævet iao. Jeg har aldrig haft en holdning til dem, så drop dit lort. De Boer er grunden til at vi ikke taber 6-0 idag, men han er på ingen måde bedre end posavec hvis du spørger mig.. Det virker nærmere til at du har bestemt dig for at være uenig med flest muligt..1885Cricket skrev: ↑23. sep 2024, 17:41Heller ikke jeg. I er en flok, der gør alt for at nedgøre De Boer og fremhæve Posavec som den bedste målmand i lang tid. Det på trods af, at tre trænere bænkede ham.RicoBR02 skrev:Jeg er slet ikke i tvivl!!AaB-Jones skrev: ↑23. sep 2024, 16:02Har vi fået Mikkel B. Ottesen med ombord herinde også? Det lyder unægteligt som samme jargon og agenda...1885Cricket skrev: ↑23. sep 2024, 15:13Ok lad os være seriøse. Hvis fortidens bedrifter tæller, hvorfor spillede Thelander så ikke. Lad os nu være seriøse, han er klasser over Diakite.R Rosenberg skrev:Ja, det er nok derfor, at han har 82 kampe for Hajduk samt 53 kampe for Palermo (heraf 30 i serie A) bag sig.1885Cricket skrev: ↑23. sep 2024, 14:27
De Boer har præcis lige så meget klasse over sig, som Posavec viste, så må folk vurdere om det er superliga.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lad os nu være seriøse.
I mener samtidig at alt hvad Bælum og Gaarde foretog sig var skidt, og IAO kun gjorde nået godt.
Det Broderskab ønsker jeg bestemt ikke at dele.
En CM på VB og en CB på DM. Den er altså helt gal med bredden på det her hold.
Ja, det er skuffelsen. Defensivt synes jeg egentlig ikke, vi kan klage over indsatsen.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Diagne kommer ind og puler
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Uha hvem husker ik de mange nedsablinger vi fik under Kent Nielsen med flere større profiler på det her AaB hold.
Det er sq egentlig godkendt i dag, med det hold her.
Det er sq egentlig godkendt i dag, med det hold her.
Hold kæft Bjarne virker som en anelse dårligere udgave af Ask.
Min 88 årige svigermor virker mere atletisk
Min 88 årige svigermor virker mere atletisk
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Defensivt synes jeg, det har været mere end godkendt, det eneste rigtige problem med den defensive indsats er så at sige, at der har været for meget af den
Og det skyldes ikke KUN FCK's genpres og forbedrede spil i løbet af kampen, vi har også været lidt for dårlige på bolden. Helenius har haft vanskelige vilkår, men har heller ikke været en klippe af kvalitet i sit spil, må man sige.
haha ja han er da helt slukket. Hva fanden henter vi sån en omgang lort for- til hvilken nytte. han ligner en der sidder fast hver aften på fontænen. han er da helt OFF
ej det her er fandme en ringe bold mæssig indsats af alle. Bolden bliver totalt pisset væk konstant.
Vores afleveringer op mod angriberne har ikke været gode nok. Men MJ skal altså holde op med at slå ud med armene hver gang, den ikke ligger lige til hans inderside. Hjælper ikke noget. Synes stadig han skal søge at være tættere på boldholderen.