Jeg kunne godt tænke mig at se Jasson på højrekanten i stedet for Adedeji snart som du også foreslog i pausen. Savner noget mere ærgerrighed i hans spil.
AaB - Randers Søndag d. 20/10-24 kl. 14
Re: AaB - Randers Søndag d. 20/10-24 kl. 14
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
jeg synes, Adedeji står og kigger lidt for meget bold. Jeg ville nok tage ham ud, ind med Helenius, og rokér derefter.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Mikkel Redder!!!!!!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nu får de sgu straffe 
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Jimenez laver så mange ukoncentrede ting.
Et rigtigt VAR-straffe, men den er jo god nok. Tåbeligt at give dem den chance!
Et rigtigt VAR-straffe, men den er jo god nok. Tåbeligt at give dem den chance!
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hate the VAR don't hate the dommer.
De der usynlige hændelser der kommer ud af det blå for både spillere og publikum er trælse, og ude af harmoni med spillet.
Gave også været træls hvis vi havde fået straffe i første.
De der usynlige hændelser der kommer ud af det blå for både spillere og publikum er trælse, og ude af harmoni med spillet.
Gave også været træls hvis vi havde fået straffe i første.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Fuldstændig enig med Jimenez. Det er selvfølgelig også lidt uheldigt at han kommer til at stemple men han det er ikke tilfældigt at han ofte ender med at være for aggressiv.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Yep. Tak, Mikkel Redder, tak VAR. Fodboldens højeste retfærdighed er igen trådt i kraft, takket være selektiv video og en inkarneret AaB-hader.
Jesus Kristus hvor jeg hader det VAR-lort. Det dræber fandme al glæde.
Hader fodbold. Bolden er jo langt væk uden Jimenez indblanden.. Det gule kort er vel fair nok, men den kampafgørende målchance synes jeg godt nok er hård.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Altid det jeg har set Mikkel Redder er den største nar der findes
Shit men det lå ligesom i luften at det måtte ske.
Vores bedste kamp indtil videre og en god læring om at udnytte chancerne.
Vores bedste kamp indtil videre og en god læring om at udnytte chancerne.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Hvis det straffe er ok i forhold til fodboldloven, så er den lov til at lukke op og skide i.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Han finder altid et eller andet han kan grave frem og bruge imod AaB... ALTIDtommas jensen skrev: ↑20. okt 2024, 15:27Altid det jeg har set Mikkel Redder er den største nar der findes
Det er bittert for jeg sidder med fornemmelsen af, at vi er mindst et lige så godt hold som Randers.
Det kommer dog tilbage til, at vi er for ufarlige generelt. Vi ser gode ude 90% af vejen, men de sidste 10% er ikke skarpe nok.
Og så er det der satme uheldigt.....
Det kommer dog tilbage til, at vi er for ufarlige generelt. Vi ser gode ude 90% af vejen, men de sidste 10% er ikke skarpe nok.
Og så er det der satme uheldigt.....
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Hvor er det dog latterligt at en ellers virkelig spændende og intens fodboldkamp skal afgøres på sådan en måde.
Nå. Vi må jo bare komme igen som vi trods alt har gjort fint indtil nu.
Tæt på allerede. Vi er godt nok ikke heldige lige nu.
Nå. Vi må jo bare komme igen som vi trods alt har gjort fint indtil nu.
Tæt på allerede. Vi er godt nok ikke heldige lige nu.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Kæmpegult. Nu skal dommeren satme lige i gang.
men Putros/Redder komboen skulle jo gå galt.
Meget tyndt straffespark Randers fik. Han bliver trådt over foden, men det er jo den største tilfældighed nogensinde.
I øvrigt må John Iredale være vanvittig god til træning, siden han skal spille, for han har ikke en eneste gang vist noget som helst i en kamp for AaB endnu.
I øvrigt må John Iredale være vanvittig god til træning, siden han skal spille, for han har ikke en eneste gang vist noget som helst i en kamp for AaB endnu.