Dér var Putros helt væk - hvis gult til Jimenez, hvor var det så der på Adedeji?!?!
AaB - Randers Søndag d. 20/10-24 kl. 14
Re: AaB - Randers Søndag d. 20/10-24 kl. 14
Et indlæg, hvor de kæmper om bolden og Jiminez stempler Randersspilleren - for mig var det et soleklart straffe.1885Cricket skrev: ↑20. okt 2024, 15:28Hvis det straffe er ok i forhold til fodboldloven, så er den lov til at lukke op og skide i.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg kan ikke se, at nogen kan vinde noget ved at det skulle være tilladt.
Da jeg så slow første gang var jeg ikke i tvivl om at det ville blive en som VAR ville kigge på, uanset hvem der sad derude. DEt er bare sådan en type forseelse der aldrig ville være blevet klaget over før VAR, men som efter VARs indtog er noget der ofte bliver dømt. Jeg er absolut heller ikke fan af Putros, synes han er elendig, og Redder har alle dage været bange for at dømme AaBs vej, men jeg tror også at andre dommere kunne have dømt den der. Jimenez giver dem chancen desværre.
Ærgerlig udvikling på kampen som jeg synes vi har mest ære af. Men vi har ikke taget vores chancer. Nå, der er muligheder endnu. Kom så AaB !!!
Ærgerlig udvikling på kampen som jeg synes vi har mest ære af. Men vi har ikke taget vores chancer. Nå, der er muligheder endnu. Kom så AaB !!!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Stempling på pudlen giver heller ikke kort!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Der er ikke VAR på gule kort. Putros så ingen af hændelserne, så derfor er der kun gult på den, hvor VAR kan skride ind.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Et kvarter tilbage - nu må vi godt satse lidt op at prøve at ændre dynamikken. Ind med Jasson, måske Diagne?
Det her nederlag overgår i bitterhed klar både agf og bif nederlagene. Vi har været klart bedre end Randers.
Stempler deres angriber ikke helt bevidst ned på Pudel
Stempler deres angriber ikke helt bevidst ned på Pudel
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Vi er efter min mening klart bedre end Randers. Men de er farligere, vi mangler en 9’er med mål i støvlerne.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Det er i hvert, for mit vedkommende, en gråzone.
Begge prøver at ramme bolden, begge mistimer og den ene planter så sin fod først og den anden rammer så den fod.
Det er jo en naturlig bevægelse og umulig at undgå. Jeg ser det på samme måde som hånd på bolden. En kan være i unaturlig position og en i naturlig.
Og nu havde vi en situation med Adedeji, der lige fik en "krammer" i kanten af felter. Der blev ikke straffe, da kontakten ikke var hård nok. I samme kategori kan dette straffe også kategoriseres.
For mig et skoleeksempel på, hvordan VAR’s selektive “retfærdighed” overhovedet ikke giver mere retfærdighed. Dommeren så ingen forseelse, ligesom i hundredvis af situationer i kampen, hvor VAR ikke er i kraft, men som man kunne få enhver dommer til at dømme anderledes hvis han fik lov at se 10 slows af dem. Komplet latterligt.AnyFellow skrev: ↑20. okt 2024, 15:35Et indlæg, hvor de kæmper om bolden og Jiminez stempler Randersspilleren - for mig var det et soleklart straffe.1885Cricket skrev: ↑20. okt 2024, 15:28Hvis det straffe er ok i forhold til fodboldloven, så er den lov til at lukke op og skide i.
Jeg kan ikke se at reglerne skal ændres, så det bliver tilladt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Vi er ik skarpe foran mål..man skal kende sin besøgelsestid. Gør vi ikke i dag.1885Cricket skrev: ↑20. okt 2024, 15:39Vi er efter min mening klart bedre end Randers. Men de er farligere, vi mangler en 9’er med mål i støvlerne.
RAnders har da ikke været farligere. Vi har haft de fleste muligheder.1885Cricket skrev: ↑20. okt 2024, 15:39Vi er efter min mening klart bedre end Randers. Men de er farligere, vi mangler en 9’er med mål i støvlerne.
Vi har dummet os/været uheldige med det straffespark - det og vores manglende effektivitet er forskellen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Helt sindssygt så ringe Mathias Jørgensen har været idag. Med afstand den dårligste AaBer.
AaB - BIF 13/4 2014
Skal man skifte Iredale ud igen?
Hold da fast..iredale er godt nok ikke særlig god til at tage beslutninger
Enig lige i dag har det ikke været godt nok fra Jørgensen. Han er dog stadig med afstand den spiller jeg helst ser får vores næste chance.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
AaBWanKenobi
- 2. div

Åh, hold nu op med de konspirationsteorier om dommerne! Det er lige så enerverende at høre på, som kommentarerne om diverse kommentatorer.
Der har været VAR i årevis nu, og hvis vi altid synes, at dommene går AaB imod, er det måske fordi, vores spillere er for fodbolddumme og for ofte sætter sig i positioner, hvor det bliver et issue.
Det er jo ikke kun pga. held, at FCK og Bayern München har haft en tendens til at lave mange mål meget sent i deres kampe i årevis.
Der har været VAR i årevis nu, og hvis vi altid synes, at dommene går AaB imod, er det måske fordi, vores spillere er for fodbolddumme og for ofte sætter sig i positioner, hvor det bliver et issue.
Det er jo ikke kun pga. held, at FCK og Bayern München har haft en tendens til at lave mange mål meget sent i deres kampe i årevis.
Hold nu kæft nu kører det VAR shitshow igen. Ej stop nu.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Der skal vi da heller ikke have straffe!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Der er så heller aldrig straffe.