AaB - Randers Søndag d. 20/10-24 kl. 14
Re: AaB - Randers Søndag d. 20/10-24 kl. 14
Der er til gengæld straffe.
Hold nu op en kamp. Vi har spillet fin, men hold nu op nogle tåbelige aktioner omkring de to straffespark.
Og så mangler vi virkelig noget skarphed.
Men ved gud, hvor hader jeg VAR.
Hold nu op en kamp. Vi har spillet fin, men hold nu op nogle tåbelige aktioner omkring de to straffespark.
Og så mangler vi virkelig noget skarphed.
Men ved gud, hvor hader jeg VAR.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Det er simpelthen ikke godt nok!
Hvor jeg bare hader Randers. Ikke kun pga i dag, men jeg har altid set dem som den værste klub i dansk fodbold. Selv værre end BIF.
Røveri ved højlys dag.. Det er den mest bitre fornemmelse jeg har siddet med hele sæsonen..
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Vi spiller sgu godt idag. Desværre er vi ikke skarpe, og så ender det ud i held det hele. Idag var Randers de heldige
Sådan går det, når man ikke er bedre i felterne.
Enig vi har spillet pisse godt - men mangler det sidste i felterne.
I spillet ude på banen klart bedre end Randers.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
R Rosenberg
- Allstar

VAR er lort med lort på, og Putros er et gigantisk røvhul af en helt urealistisk kaliber. Der er jo ikke straffe på ét eneste af de tre, og det ødelægger jo fodbold helt åndssvagt at køre den linje.
Men hvad er meget værre end både Putros og VAR, er, at vi trods kæmpe spilovertag og meget store chancer ikke får kuglen i rusen. Det er dét, der skal bekymre og kan koste i den sidste ende - for vi skulle jo, VAR og Putros eller ej, have vundet denne kamp sikkert.
Og det er satme skuffende, at vi ikke har mere at skyde med her, for man sidder gang på gang og ser et ganske velspillede hold, som er helt grotesk ringe til at score mål.
Fuck Putros, VAR, Randers og AaB. Assholes alle sammen.
Men hvad er meget værre end både Putros og VAR, er, at vi trods kæmpe spilovertag og meget store chancer ikke får kuglen i rusen. Det er dét, der skal bekymre og kan koste i den sidste ende - for vi skulle jo, VAR og Putros eller ej, have vundet denne kamp sikkert.
Og det er satme skuffende, at vi ikke har mere at skyde med her, for man sidder gang på gang og ser et ganske velspillede hold, som er helt grotesk ringe til at score mål.
Ædruelighedens stemme
Det er 3 ægte VAR straffespark. 3 situationer der ikke ville have været en stor ballede om før VAR kom til. Ingen af de 3 straffespark er de her helt åbenlyse fejlkendelser man gerne ville komme til livs med indførslen af VAR. Men alle 3 kan teoretisk dømmes efter reglerne, især den sidste synes jeg isoleret set er korrekt dømt, selvom det pisser mig af at Randers spilleren spiller så ufatteligt meget på den.
Ægerligt at den her kamp ender med 0 point - fuldstændig som i udekampen mod dem synes jeg vi har spillet til mere.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Sidder med samme følelse. Vi er, i min optik, overordnet bedre end Randers. Men at forære to straffespark, tynde eller ej, og tilsvarende manglende skarphed rammer os sgu hårdt i dag.
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
Jeg synes så ikke, Randers har været bedre i felterne, egentlig. Men enig ellers, havde AaB bragt sig foran som man burde, så havde det med stor sikkerhed været 3 point.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Vi har spillet godt, dominerer på banen, uden at skabe store chancer, og så vinder Randers på to ikke-chancer.
Underlig følelse. Træls kamp.
Underlig følelse. Træls kamp.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
AaBWanKenobi
- 2. div

Jøsses da…. Det er simpelthen alle former for dødboldssituationer, vi er totalt ufarlige på.
Vi har kun os selv at skyde skylden på, at vi ikke mindst kommer fra den her kamp med 1 point.
Vi har kun os selv at skyde skylden på, at vi ikke mindst kommer fra den her kamp med 1 point.
Langt henad vej en fin kamp, men…
Jimenez har altså et alt for lavt bundniveau. Lige nu må Bomholt, Davidsen, Widell og Jasson være et stykke foran ham på holdkortet.
Vi mangler også løsninger foran, når MJ ikke rammer dagen. Gode momenter fra både Ross og Adedeji, men oftest er de langtfra at være målfarlige. Iredale har stadig til gode at vise reel kvalitet deroppe, selvom jeg tidligere har sat pris på hans presspil.
Der må være en dødboldtræner, der snart skal invitere på ekstra træning.
Jimenez har altså et alt for lavt bundniveau. Lige nu må Bomholt, Davidsen, Widell og Jasson være et stykke foran ham på holdkortet.
Vi mangler også løsninger foran, når MJ ikke rammer dagen. Gode momenter fra både Ross og Adedeji, men oftest er de langtfra at være målfarlige. Iredale har stadig til gode at vise reel kvalitet deroppe, selvom jeg tidligere har sat pris på hans presspil.
Der må være en dødboldtræner, der snart skal invitere på ekstra træning.
Synes nu det sidste straffe var okay, men jeg fucking hader også VAR og det er uanset hvordan kampen var endt.R Rosenberg skrev: ↑20. okt 2024, 16:01VAR er lort med lort på, og Putros er et gigantisk røvhul af en helt urealistisk kaliber. Der er jo ikke straffe på ét eneste af de tre, og det ødelægger jo fodbold helt åndssvagt at køre den linje.
Alle 3 første indskiftninger var i øvrigt ringe bytte for dem, der blev taget ud. Dér havde Van Damm virkelig ikke nogen heldig hånd. De havde alle 3 alt for svært ved at følge tempoet, Jimenez oversatser, og Iredale virker nærmest forvirret over, hvad han skal.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
VAR er det største angreb på fodboldglæden nogensinde. Værst er det straffespark vi får. Det skal aldrig dømmes. Det ødelægger fodbolden. I hvert fald som tilskuer.
Håbløs indsats af Iredale og Jimenez… jeg har svært ved at se det gode i de indkøb
Bomholt med god kamp, men for helvede han skal sparke den første ind
Også de dødbolde, om det er frispark, hjørnespark eller straffespark så er vi godt nok elendige
Bomholt med god kamp, men for helvede han skal sparke den første ind
Også de dødbolde, om det er frispark, hjørnespark eller straffespark så er vi godt nok elendige
- KongGulerod
- Landshold

Hård skæbne. Den er godt nok bitter.
Hvis man skal se positivt på det, så spiller vi rigtig godt, hvilket nok skal kaste point af sig, hvis vi fortsætter sådan.
Hvis man skal se positivt på det, så spiller vi rigtig godt, hvilket nok skal kaste point af sig, hvis vi fortsætter sådan.
100% enig. Det er simpelthen til at brække sig over. Retfærdighed min bare…