Superliga 2024/2025
Re: Superliga 2024/2025
https://bold.dk/fodbold/klubber/broendb ... -underskud
I det mindste har de pisgule endnu mere rod i økonomien end vi har. Brøndby og AaB har vel tilsammen tabt omkring en milliard over de seneste 10 år.
I det mindste har de pisgule endnu mere rod i økonomien end vi har. Brøndby og AaB har vel tilsammen tabt omkring en milliard over de seneste 10 år.
Den store forskel her er så bare at deres ejere er klar til at tage flere år med enorme underskud for at investere sig til toppen. Det er en helt anden strategi de kører.Alexis skrev: ↑4. okt 2024, 11:07https://bold.dk/fodbold/klubber/broendb ... -underskud
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ligner en rigtig god runde for AaB. Selvfølgelig ærgerligt at vi ikke selv fik 3 point i fredags, men det ligner nederlag til Sønderjyske og Lyngby. Kan vi så håbe på et Viborg nederlag mod AGF, så ender vi på en 8. plads efter 11 runder. Mon ikke det er et par pladser højere end AaB har budgetteret med?
Gives der ikke TV penge efter 11 runde ( det blev der i forrige superligasæson ) Hvis Viborg taber bliver de bag AaB i stillingen. Det kan jo være nogle hundrede tusinde i bonus fra Mediedækningen.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Så skal Mikkel Redder og VAR da lige vågne op og fange, når Renato Jr eks stempler en hæl ind på skinnebenet af en AGF’er før han spiller bolden videre til Viborg-føring.
Jeg fatter ikke det VAR-lort…
Edit: Mikkel Redder dømmer som om han har fået leveret 200 kg. kaffe hjemme i carporten før kampen, uden regning, moms og bilag.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Er det ikke den dommer linie der er lagt med Jiminez episoden i Herning. I ens eget angreb må man godt sparke en modstander ned, i sin kamp for afslutning på modstanders målFunky skrev: ↑6. okt 2024, 16:31Så skal Mikkel Redder og VAR da lige vågne op og fange, når Renato Jr eks stempler en hæl ind på skinnebenet af en AGF’er før han spiller bolden videre til Viborg-føring.
Jeg fatter ikke det VAR-lort…
Edit: Mikkel Redder dømmer som om han har fået leveret 200 kg. kaffe hjemme i carporten før kampen, uden regning, moms og bilag.
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Svært at forstå at det her AGF hold kunne rykke os rundt. De er godt nok faldet i niveau. Herligt, selvom vi naturligvis godt kunne have brugt deres hjælp i dag.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
haghdk
- Allstar

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Ikke en perfekt runde, men vel teknisk en gratis runde.FlemmingG skrev: ↑6. okt 2024, 14:53Ligner en rigtig god runde for AaB. Selvfølgelig ærgerligt at vi ikke selv fik 3 point i fredags, men det ligner nederlag til Sønderjyske og Lyngby. Kan vi så håbe på et Viborg nederlag mod AGF, så ender vi på en 8. plads efter 11 runder. Mon ikke det er et par pladser højere end AaB har budgetteret med?
Hvis bare AaB havde spillet uafgjort mod Randers, ville det have blevet til en 7 plads efter denne runde foran Randers og Viborg 
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Både Randers og GF' er faldet noget i niveau over de seneste par runder. Tabet af Gift Links har været hårdere for GF' end jeg troede det ville være.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Hvor er jeg glad for at vi fik Vincent Müller og ikke kunne få Trott(tror ikke vi ville have ham, men han blev foreslået).
Trott får De Boer til at ligne en stjernemålmand.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Betalte FCK ikke næsten 20 millioner for ham?1885Cricket skrev: ↑6. okt 2024, 20:14Hvor er jeg glad for at vi fik Vincent Müller og ikke kunne få Trott(tror ikke vi ville have ham, men han blev foreslået).
Men ja. Både ham og Pentz har været mærkbart ringere end sidste sæson, og lavet mange fejl jeg ikke lagde mærke til sidste sæson.
Det er i øvrigt lidt sjovt med FCK. Neestrup har leveret nogle af de bedste resultater i FCKs historie, og været cheftræner under en god række kæmpe successer fra akademiet som Jelert, Kristiansen, Oskarsson og Haraldsson. Spillere der tilsammen vel har indbragt henved en halv milliard kroner, og bevist at det ikke er gensidigt ekskluderende at vinde mesterskaber og spille europa, samtidig med du udvikler spillere. Nu virker de til at være mere nervøse for at lade akademispillerne overtage pladserne, og i stedet har de købt dyre profiler i det meste af verdenen, og er pt. i gang med en af de ringeste sæsonstarter jeg kan huske i evigheder (der er sikkert en sæson eller to der har været værre de sidste 10 år), på både spil og resultater.
Tror ikke Neestrup holder så til vinterpausen, men tror det vil være det forkerte valg af FCK at skille sig af med ham.
Tror ikke Neestrup holder så til vinterpausen, men tror det vil være det forkerte valg af FCK at skille sig af med ham.
For mig at se FCK vel lige så meget plaget af en uhyrligt ringe trupsammensætning.jonas386 skrev: ↑6. okt 2024, 20:53Det er i øvrigt lidt sjovt med FCK. Neestrup har leveret nogle af de bedste resultater i FCKs historie, og været cheftræner under en god række kæmpe successer fra akademiet som Jelert, Kristiansen, Oskarsson og Haraldsson. Spillere der tilsammen vel har indbragt henved en halv milliard kroner, og bevist at det ikke er gensidigt ekskluderende at vinde mesterskaber og spille europa, samtidig med du udvikler spillere. Nu virker de til at være mere nervøse for at lade akademispillerne overtage pladserne, og i stedet har de købt dyre profiler i det meste af verdenen, og er pt. i gang med en af de ringeste sæsonstarter jeg kan huske i evigheder (der er sikkert en sæson eller to der har været værre de sidste 10 år), på både spil og resultater.
- Mange penge bundet i ældre spillere der ikke performer/er skadede (F.eks. Cornelius og Boilesen).
- De ejer nærmest ikke en rigtig 6'er (Nej Rasmus Falk er ikke rigtig 6'er). Lerager og Delaney er også mere 8'er. Derudover har de et hav af kanter/10'ere som der ikke rigtigt er plads til. Jeg nævner Jordan Larsson, Mo Elyounussi, Achouri, Mattson, Claesson, Gabriel, Froholt og Bardaghji. Deres eneste 6'er er vel William Clem og selv Københavnerpressen gider ikke hype ham længere. De skal jo nok blive 2-3 stykker, men det bliver på en meget lidt overbevisende måde baseret på indivduelle præstationer. Et hold med så mange ens spillere blandt de bedste er bare svært at få til at fungere. Det minder mig på sin vis om dengang BIF svinene havde en profiler række af 10'ere og kanter der ikke fungerede sammen (Krohn-Dehli, Farnerud, Jan Kristiansen, Mikkel Thygesen mfl. på det samme hold)
- Derudover er deres forsvar vel efterhånden lidt en sammenbragt flok af spillere der er unproven for FCK niveau. Sikkert fordi man var for smalle og skulle repareree en helt masse på samme tid.
Sjældent transfervinduer giver 100% payout med en i lighed med alle andre klubber kan selv en meget rig fucke meget op med flere dårlige vinduer over tid.
RAUS RAUS SSE!
SSE players Adedeji, Jasson, Müller and de Boer not wanted!
SSE players Adedeji, Jasson, Müller and de Boer not wanted!
-
haghdk
- Allstar

Ja, den havde jeg ikke set komme. Forstår slet ikke timingen, medmindre det er fordi de mistænker DBU at være interesserede.haghdk skrev: ↑18. okt 2024, 09:40Der ligner det at han gør
https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-koeb ... b-neestrup
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
SE ser ud til at tage 3 point på os i dag, skidt skidt. 
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
haghdk
- Allstar

Spændende hvad den her ender med:
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... e-pyroshow
PyroSHOW synes jeg er at presse den. PyroIdioti er nok mere passende
Det der er ALT hvad der er galt når idioter får fat i pyro. Jeg har intet imod en flok romerlys der tændes når spillerne går på banen en mørk aften på et fyldt stadion, det ser fedt ud og giver noget tænding. Men raketter der skydes ind over banen er jo bare dumt..haghdk skrev: ↑21. okt 2024, 23:40Spændende hvad den her ender med:
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Jeg forstår ikke FCK fans på twitter der mener at det er Neestrups skyld at holdet underpræsterer. De har skiftet halvdelen af truppen ud, hvordan kan man forvente at det bare kører derefter? Jeg er heller ikke helt vildt imponeret af deres trupsammensætning, og ham Sune Smith der er sportsdirektør virker som en tegning, jeg mener klart han har givet dem ringere forudsætninger for at nå de målsætninger der er i klubben. I lyset af alt det og en masse kritik, så når vi kigger på tabellen er FCK tilbage på toppen her hen imod slutningen af efteråret. Det synes jeg er forholdsvis godt klaret af især træneren. Jeg forstår godt man forlænger, kan ikke se hvad en fyring skulle fixe, så er det bare endnu ringere forudsætninger.jonas386 skrev: ↑18. okt 2024, 16:26Ja, den havde jeg ikke set komme. Forstår slet ikke timingen, medmindre det er fordi de mistænker DBU at være interesserede.haghdk skrev: ↑18. okt 2024, 09:40Der ligner det at han gør
https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-koeb ... b-neestrup