POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6757
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00

Indlæg af Jakobsen » 30. okt 2024, 18:15

jonas386 skrev:
30. okt 2024, 18:14
Det må være på tide at få Ross ig Widell ind for Iredale og John, så vi kan få lukket kampen. Vi er ikke gode her i anden halvleg, og har behov for at få grebet tilbage.
Enig, og gerne 2 x John ud. Hvor herre til hest de er ringe
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
AnyFellow
Superliga
Superliga
Indlæg: 624
Tilmeldt: 29. jul 2005, 12:28
Geografisk sted: Viborg

Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00

Indlæg af AnyFellow » 30. okt 2024, 18:16

Klaus skrev:
30. okt 2024, 18:05
Så lige stemplingen af Muller på Tipsbladet. Putros er jo helt væk, i øvrigt ligesom kommentatorerne. Den giver ikke engang gult :o Manden er jo total gak, man kan diskutere om den er til rød, men idioten gav ikke engang gult....
Idioten gav ikke engang et frispark.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3260
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00

Indlæg af raekkeettre » 30. okt 2024, 18:18

Jakobsen skrev:
30. okt 2024, 18:15
jonas386 skrev:
30. okt 2024, 18:14
Det må være på tide at få Ross ig Widell ind for Iredale og John, så vi kan få lukket kampen. Vi er ikke gode her i anden halvleg, og har behov for at få grebet tilbage.
Enig, og gerne 2 x John ud. Hvor herre til hest de er ringe
Hvad dælen sker der - hvordan kan vi gå fra at være 6 niveauer over Esbjerg de første 25-30 min - og så gå SÅ meget ned!!!

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3260
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00

Indlæg af raekkeettre » 30. okt 2024, 18:19

Jakobsen skrev:
30. okt 2024, 18:15
jonas386 skrev:
30. okt 2024, 18:14
Det må være på tide at få Ross ig Widell ind for Iredale og John, så vi kan få lukket kampen. Vi er ikke gode her i anden halvleg, og har behov for at få grebet tilbage.
Enig, og gerne 2 x John ud. Hvor herre til hest de er ringe
JAMEN - vores offensive er jo SYG ringe!!!! Højre wing John, er jo nærmere serie 2 end AaB. pisser alt væk!

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4116
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00

Indlæg af baresi » 30. okt 2024, 18:21

Jakobsen skrev:
30. okt 2024, 18:15
jonas386 skrev:
30. okt 2024, 18:14
Det må være på tide at få Ross ig Widell ind for Iredale og John, så vi kan få lukket kampen. Vi er ikke gode her i anden halvleg, og har behov for at få grebet tilbage.
Enig, og gerne 2 x John ud. Hvor herre til hest de er ringe
Det er sindssygt så dårlige de er.
Der er intet i dem
vores midt med davidsen og jimenez blir også totalt overspillet - Davidsen boldbehandling er off.
Men stop nu med det projekt Iredale i superligaen
Kelvin John er jo allerede sat af i suppen.

Men hvordan kan de stå SÅ dårligt her i 2. Halvleg.
Vi har intet

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12535
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00

Indlæg af jonas386 » 30. okt 2024, 18:25

Næppe nogen god vurdering Putros får efter kampen. Det skulle være 2-0
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

PonySlaystation
Superliga
Superliga
Indlæg: 578
Tilmeldt: 31. aug 2021, 00:02

Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00

Indlæg af PonySlaystation » 30. okt 2024, 18:25

Putros er da en ludersøn

Brugeravatar
KME
Superliga
Superliga
Indlæg: 548
Tilmeldt: 16. jul 2013, 09:25
Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
Geografisk sted: 8722
Kontakt:

Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00

Indlæg af KME » 30. okt 2024, 18:26

Har lige opdaget at jeg kan se "Viaplay Sport News" på mit Allente-abonnement. Fantastik... :-) :aabfan:
AaB fan since 1991 :aabfan:

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2708
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00

Indlæg af Kokkefar » 30. okt 2024, 18:26

jonas386 skrev:
30. okt 2024, 18:25
Næppe nogen god vurdering Putros får efter kampen. Det skulle være 2-0
Altså hvad fejler den mand? Vil så gerne være i centrum.

Brugeravatar
KongGulerod
Landshold
Landshold
Indlæg: 856
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00

Indlæg af KongGulerod » 30. okt 2024, 18:26

Man må sige at Sandi Putros er meget stabil i sine præstationer. Stabilt ringe.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 5043
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00

Indlæg af le Cid » 30. okt 2024, 18:27

John og John ser virkelig ringe ud! Men husk lige på, hvor ringe Dennis Marshall og ham den (anden) langsomme hollandske midterforsvarer (hvad var det han hed?) startede! Jeg er skeptisk angående nogle af vores nyeste spillere, men det er vel lige tidligt nok at afskrive helt :)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 5043
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00

Indlæg af le Cid » 30. okt 2024, 18:28

... Putros har jeg dog opgivet!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 2334
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00

Indlæg af RicoBR02 » 30. okt 2024, 18:28

KME skrev:
30. okt 2024, 18:26
Har lige opdaget at jeg kan se "Viaplay Sport News" på mit Allente-abonnement. Fantastik... :-) :aabfan:
Har du tilkøbt sportspakker eller er den bare med som prøvekanal?

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2389
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00

Indlæg af alithebeast » 30. okt 2024, 18:29

I dag er beviset på, at VAR trods alt er bedre end Putros uden VAR.
Hader København!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12535
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00

Indlæg af jonas386 » 30. okt 2024, 18:29

le Cid skrev:
30. okt 2024, 18:27
John og John ser virkelig ringe ud! Men husk lige på, hvor ringe Dennis Marshall og ham den (anden) langsomme hollandske midterforsvarer (hvad var det han hed?) startede! Jeg er skeptisk angående nogle af vores nyeste spillere, men det er vel lige tidligt nok at afskrive helt :)
Steve Olfers?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3260
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00

Indlæg af raekkeettre » 30. okt 2024, 18:29

le Cid skrev:
30. okt 2024, 18:27
John og John ser virkelig ringe ud! Men husk lige på, hvor ringe Dennis Marshall og ham den (anden) langsomme hollandske midterforsvarer (hvad var det han hed?) startede! Jeg er skeptisk angående nogle af vores nyeste spillere, men det er vel lige tidligt nok at afskrive helt :)
Olfers ;) Men var han ikke bare ringe hele tiden ;)

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12535
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00

Indlæg af jonas386 » 30. okt 2024, 18:30

Det bliver godt nok ikke ved med at gå godt. Esbjerg er heldigvis uskarpe, men vi har godt nok også store problemer med at holde dem fra fadet. Ventesiden er især presset, og måske vi skal have Caballo ind for Marc Nielsen
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
KME
Superliga
Superliga
Indlæg: 548
Tilmeldt: 16. jul 2013, 09:25
Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
Geografisk sted: 8722
Kontakt:

Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00

Indlæg af KME » 30. okt 2024, 18:30

RicoBR02 skrev:
30. okt 2024, 18:28
KME skrev:
30. okt 2024, 18:26
Har lige opdaget at jeg kan se "Viaplay Sport News" på mit Allente-abonnement. Fantastik... :-) :aabfan:
Har du tilkøbt sportspakker eller er den bare med som prøvekanal?
Abonnementet er købt via Fastspeed-bredbånd og er vist med ekstra sportspakke.... :aabfan:
AaB fan since 1991 :aabfan:

PonySlaystation
Superliga
Superliga
Indlæg: 578
Tilmeldt: 31. aug 2021, 00:02

Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00

Indlæg af PonySlaystation » 30. okt 2024, 18:32

Den kunne Putros da heldigvis ikke tage fra os

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3260
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00

Indlæg af raekkeettre » 30. okt 2024, 18:33

Jeg har sagt det før - men den mand bliver 30 millioner værd. Vildt at SSE22 har været så vilde med at få ham ind i AaB, DE må kunne lidt de tyskere ;)

Besvar