Okay, hvis du læser det som at tale Ross op....1885Cricket skrev: ↑3. nov 2024, 18:49Er du Ross’ spilleragent. Du prøver at tale ham op!!jonas386 skrev:Ross er en fin fodboldspiller sådan overall. Jeg mener helt oprigtigt at vi burde sende ham billigt til Norge med en fed videresalgsklausul. Superligaprofil bliver han næppe desværre. I hvert fald ikke i AaB.
Selv Iredale har sat flere fødder rigtig end ham(1 rigtig fod).
Sent from my iPhone using Tapatalk
AaB - Vejle Søndag d. 3/11 kl. 18
Re: AaB - Vejle Søndag d. 3/11 kl. 18
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg kan garantere dig, at det også er en trist oplevelse hjemme foran skærmen. De spiller fornærmende ringe.
Altså hvad er der med AaB og straffespark? Synes godt nok vores udnyttelsesprocent har været latterlig lav i mange sæsoner.
Sløjt sløj præstation og et lortemål vi indkasserer. Ud ned Iredale og Ross de lykkes med intet.
Sløjt sløj præstation og et lortemål vi indkasserer. Ud ned Iredale og Ross de lykkes med intet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Fin fodboldspiller overall. NEEEEEJFunky skrev:Okay, hvis du læser det som at tale Ross op....1885Cricket skrev: ↑3. nov 2024, 18:49Er du Ross’ spilleragent. Du prøver at tale ham op!!jonas386 skrev:Ross er en fin fodboldspiller sådan overall. Jeg mener helt oprigtigt at vi burde sende ham billigt til Norge med en fed videresalgsklausul. Superligaprofil bliver han næppe desværre. I hvert fald ikke i AaB.
Selv Iredale har sat flere fødder rigtig end ham(1 rigtig fod).

Vi begynder altså at lide under, at Widell og Ross leverer for lidt i offensiven. Ross overrasker mig desværre ikke, men Widell, det er lidt af en bét for os. At 2x Jørgensen så også denne kamp har været forelskede i at spille bolden fladt ind på forsiden af Vejles forsvarskæde, det hjælper ikke ligefrem.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Vi skal stoppe den her 4-2-3-1
Vores 2 centrale fungerer ikke
Tanken om widell som 10er er fin
Men vi er slet ikke dynamiske nok og vi skaber INTET…
Og det der med at spille direkte - vertikalt ..
vi spiller ud i siderne og så slutter det der
Shift side med Ross og Jørgensen og adedeji ind for iredale
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Vi må se om Menno får ændret noget i pausen. Jeg tager et point hvis det er muligt, og så må vi tage over og slå Lyngby i stedet.
Ja, det er vildt at Widell er gået fra det vi så i 1. division og det vi ser nu. Han har intet slutprodukt overhovedet.Funky skrev: ↑3. nov 2024, 18:55Vi begynder altså at lide under, at Widell og Ross leverer for lidt i offensiven. Ross overrasker mig desværre ikke, men Widell, det er lidt af en bét for os. At 2x Jørgensen så også denne kamp har været forelskede i at spille bolden fladt ind på forsiden af Vejles forsvarskæde, det hjælper ikke ligefrem.
Når vi står så højt er vi død og pine nødt til at få afsluttet angrebene, frem for at forære kontraer på er sølvfad med de flade indlæg.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Nej widel får vi ikke mange penge for.. Han er for uskarp og langsom.. Det bliver virkelig udstillet her i superligaen.. DesværreAnyFellow skrev: ↑3. nov 2024, 19:05Ja, det er vildt at Widell er gået fra det vi så i 1. division og det vi ser nu. Han har intet slutprodukt overhovedet.Funky skrev: ↑3. nov 2024, 18:55Vi begynder altså at lide under, at Widell og Ross leverer for lidt i offensiven. Ross overrasker mig desværre ikke, men Widell, det er lidt af en bét for os. At 2x Jørgensen så også denne kamp har været forelskede i at spille bolden fladt ind på forsiden af Vejles forsvarskæde, det hjælper ikke ligefrem.
Når vi står så højt er vi død og pine nødt til at få afsluttet angrebene, frem for at forære kontraer på er sølvfad med de flade indlæg.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Dejligt at se Ross hives ud hurtigt..
Ross taget ud. Godt set Menno
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Håber ikke ross kigger herind, for frustrationerne har kogt lidt over herinde. han har lavet et par gode assister, men nogle afslutningskonge bliver han nok aldrig. Han skal assistere i stedet.
Stop nu med det opstillingspis, som du konstant cykler frem og tilbage i. Jeg vil ikke afvise, at det kan betyde noget, men i AaBs situation, så er det afgørende at spillerne holder kvalitet. Det er vel først og fremmest det som tingene handler om.baresi skrev: ↑3. nov 2024, 18:59Vi skal stoppe den her 4-2-3-1
- KongGulerod
- Landshold

Så prøver vi igen…
Edit: Yes! Kom så!
Edit: Yes! Kom så!
45 minutter for sent. Ikke så godt set af Menno. Men nu har vi da straffe igen. Jeg tror, jeg går ud i skuret og gemmer mig.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Fanme også længe at vente på at må sparke
HvasåBrodernumsi skrev: ↑3. nov 2024, 18:47Åbenbart ikke. Han er anfører, han kan bare bede Ross om at gå væk.
Vores kaptajn!
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Hvaså?AK48hamas skrev: ↑3. nov 2024, 19:12HvasåBrodernumsi skrev: ↑3. nov 2024, 18:47Åbenbart ikke. Han er anfører, han kan bare bede Ross om at gå væk.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.