Helt enig.. De har virkelig fejl vurderet superligaen og hvor mange penge det vil koste..R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2024, 14:24Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes, AaB er blevet ringere og ringere henover sæsonen.
Og for satan, hvor har SSE22 hentet mange spillere, der jo reelt ikke har niveau til mere end bunden af 1. division.
AaB - Viborg FF 24/11 kl.14
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Re: AaB - Viborg FF 24/11 kl.14
Få truppen til at have det godt, få dem til at arbejde og kæmpe for hinanden. På bolden har han intet spilkoncept vist overhovedet. Aner ikke hvad vores plan er når vi har boldenDenSataniskeHest skrev: ↑24. nov 2024, 14:23Hvad er det Menno kan som træner? Jeg har virkelig svært ved af se det...
Hvis man skal vær elidt munter, så er linjen meget god, hvis det går ud på at tage fejl i stort set alle aktioner..
Kramers gule kort dog spot on, så den linje holder selvfølgelig heller ikke..
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Bruus, M Jørgensen og tildels Müller er vel eneste undtagelser.DenSataniskeHest skrev:Helt enig.. De har virkelig fejl vurderet superligaen og hvor mange penge det vil koste..R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2024, 14:24Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes, AaB er blevet ringere og ringere henover sæsonen.
Og for satan, hvor har SSE22 hentet mange spillere, der jo reelt ikke har niveau til mere end bunden af 1. division.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvad i alverden laver Jimenez der?
Tror han at han er offside?
De kender fortsat ikke deres besøgstid i disse kampe, hvor de er presset ned..
Tror han at han er offside?
De kender fortsat ikke deres besøgstid i disse kampe, hvor de er presset ned..
Man kan også mene, at de ikke har undervurderet superligaen, men har købt for de penge de havde at købe for, og det var den kvalitet af spillere vi kunne få.DenSataniskeHest skrev: ↑24. nov 2024, 14:26Helt enig.. De har virkelig fejl vurderet superligaen og hvor mange penge det vil koste..R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2024, 14:24Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes, AaB er blevet ringere og ringere henover sæsonen.
Vi forsøger ellers det samme i de fleste angreb. Lang bold i dybden til Kasper Jørgensen, og indlæg i området omkring feltet. Jeg synes ikke det fungerer særlig godt, især fordi Kasper Jørgensen laver virkelig mange dårlige indlæg, men tror også vi kunne få mere ud af, at have mere tålmodighed og prøve at spille os igennem centralt eller bare over venstresiden.Alexis skrev: ↑24. nov 2024, 14:27Få truppen til at have det godt, få dem til at arbejde og kæmpe for hinanden. På bolden har han intet spilkoncept vist overhovedet. Aner ikke hvad vores plan er når vi har boldenDenSataniskeHest skrev: ↑24. nov 2024, 14:23Hvad er det Menno kan som træner? Jeg har virkelig svært ved af se det...
Ærgerligt Jimenez ikke lige var med på den fra Iredale.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
AaBWanKenobi
- 2. div

Enig! Da 6-sekunders-reglen for målmænd og at spillere ikke må obstruere hurtig igangsætning af spillet ved fx at sparke bolden væk, blev der tit dømt for det. Det sker aldrig mere!jonas386 skrev: ↑24. nov 2024, 14:18Må indrømme, at jeg ikke forstår, hvorfor dommere generelt er så nærige med kortene, i situationer hvor bolden bliver skudt væk. Det samme ved de små berøringer lige efter fløjt, som forpurrer muligheden for hurtig igangsætning.Hanga skrev: ↑24. nov 2024, 14:15Det er dommertrioen satme også1885Cricket skrev: ↑24. nov 2024, 14:13Kramer er satme startet skidt.
Sent from my iPhone using Tapatalk![]()
I håndbold bliver spillerne uden tøven straffet for det, og derfor fungerer reglen her.
Widell, Pudel ser også ud til at være fin billig vare..1885Cricket skrev: ↑24. nov 2024, 14:28Bruus, M Jørgensen og tildels Müller er vel eneste undtagelser.DenSataniskeHest skrev:Helt enig.. De har virkelig fejl vurderet superligaen og hvor mange penge det vil koste..R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2024, 14:24Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes, AaB er blevet ringere og ringere henover sæsonen.
Måske skal folk også bare slappe lidt af med sort-seer brillerne..
Hvad havde folk regnet med, som kunne hentes for pebernødder?
Og nu skal Menno også kritiseres for manglende taktik..
Altså kære venner.. For et halvt år siden, da man afsluttede 1 DIV, der lignede vi en klar nedrykningsfavorit.
Nu er vi fortsat i stor fare, men ikke favorit..
Hvad er det folk regner med, at man kan skabe på kort tid?
Jeg ved ikke om vi er blevet dårligere, men vi er blevet mere forsigtige ovenpå snitterne mod Brøndby og AGF. Offensive spillerne skal i højere grad selv gøre sig farligeR Rosenberg skrev: ↑24. nov 2024, 14:24Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes, AaB er blevet ringere og ringere henover sæsonen.
Jeg kan godt savne lidt af den kompromisløse tilgang vi havde i starten for i de gode perioder i kampene var vi ret gode. Men omvendt forstår jeg også godt hvorfor man har trukket håndbremsen lidt. Jeg synes egentlig vi er godt med i de fleste kampe. Det der virkelig ærger mig er de point vi har smidt i de seneste kampe, hvor vi blev passive og bange for at vinde. De point havde gjort en kæmpe forskel for os.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
FÅ NU BARE JIMENEZ UD AF DET HOLD!!! Han løber ved siden af HVER gang… Håbløs spiller!
Har hørt den med at de undervurder superligaen 50 gange efterhånden. Hvad fanden er det for en tanke. Det er jo ikke fordi de har hentet spillere og sagt de nu går efter top eller medaljer. De har hentet spillere ind til at overleve i superligaen på et meget smalt budget. Og den plan lykkedes pt. Det ligner derimod at de er rigtig realistiske omkring ligaens niveau og hvad der kræves.1885Cricket skrev: ↑24. nov 2024, 14:28Bruus, M Jørgensen og tildels Müller er vel eneste undtagelser.DenSataniskeHest skrev:Helt enig.. De har virkelig fejl vurderet superligaen og hvor mange penge det vil koste..R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2024, 14:24Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes, AaB er blevet ringere og ringere henover sæsonen.
Lige nu bruger vi 15 millioner mere end Vejle, Lyngby og Sønderjyske. Man skulle mene det er nok. Og det ligner det er nok
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Så kunne man have nøjes med halvdelen og få bedre kvalitet ind. Og fylde resten med talenter... Sse22 har ikke evnerne eller pengeneAnyFellow skrev: ↑24. nov 2024, 14:30Man kan også mene, at de ikke har undervurderet superligaen, men har købt for de penge de havde at købe for, og det var den kvalitet af spillere vi kunne få.DenSataniskeHest skrev: ↑24. nov 2024, 14:26Helt enig.. De har virkelig fejl vurderet superligaen og hvor mange penge det vil koste..R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2024, 14:24Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes, AaB er blevet ringere og ringere henover sæsonen.
-
AaBWanKenobi
- 2. div

Enten er spillet blevet ringere, eller også er vores system læst af modstanderne, og når systemoverraskelsen er væk, har vi kun (middelmådige) spillere tilbage til at skabe spillet og hente resultaterne.AnyFellow skrev: ↑24. nov 2024, 14:30Man kan også mene, at de ikke har undervurderet superligaen, men har købt for de penge de havde at købe for, og det var den kvalitet af spillere vi kunne få.DenSataniskeHest skrev: ↑24. nov 2024, 14:26Helt enig.. De har virkelig fejl vurderet superligaen og hvor mange penge det vil koste..R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2024, 14:24Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes, AaB er blevet ringere og ringere henover sæsonen.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

De klubber vi konkuere med kan da sammensætte mere fuldendte trupper for mindre pengeAlexis skrev: ↑24. nov 2024, 14:35Har hørt den med at de undervurder superligaen 50 gange efterhånden. Hvad fanden er det for en tanke. Det er jo ikke fordi de har hentet spillere og sagt de nu går efter top eller medaljer. De har hentet spillere ind til at overleve i superligaen på et meget smalt budget. Og den plan lykkedes pt. Det ligner derimod at de er rigtig realistiske omkring ligaens niveau og hvad der kræves.1885Cricket skrev: ↑24. nov 2024, 14:28Bruus, M Jørgensen og tildels Müller er vel eneste undtagelser.DenSataniskeHest skrev:Helt enig.. De har virkelig fejl vurderet superligaen og hvor mange penge det vil koste..R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2024, 14:24Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes, AaB er blevet ringere og ringere henover sæsonen.
Lige nu bruger vi 15 millioner mere end Vejle, Lyngby og Sønderjyske. Man skulle mene det er nok. Og det ligner det er nok
Fylde resten med talenter..DenSataniskeHest skrev: ↑24. nov 2024, 14:36Så kunne man have nøjes med halvdelen og få bedre kvalitet ind. Og fylde resten med talenter... Sse22 har ikke evnerne eller pengeneAnyFellow skrev: ↑24. nov 2024, 14:30Man kan også mene, at de ikke har undervurderet superligaen, men har købt for de penge de havde at købe for, og det var den kvalitet af spillere vi kunne få.DenSataniskeHest skrev: ↑24. nov 2024, 14:26Helt enig.. De har virkelig fejl vurderet superligaen og hvor mange penge det vil koste..R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2024, 14:24Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes, AaB er blevet ringere og ringere henover sæsonen.
Altså det er sgu lidt komisk at læse folk kalde andre naive, og så selv efterfølgende skrive sådan noget der..
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
O Ross er nærmest usynlig.
De er også 3-4 år længere fremme i deres udvikling end vi er.DenSataniskeHest skrev: ↑24. nov 2024, 14:36De klubber vi konkuere med kan da sammensætte mere fuldendte trupper for mindre pengeAlexis skrev: ↑24. nov 2024, 14:35Har hørt den med at de undervurder superligaen 50 gange efterhånden. Hvad fanden er det for en tanke. Det er jo ikke fordi de har hentet spillere og sagt de nu går efter top eller medaljer. De har hentet spillere ind til at overleve i superligaen på et meget smalt budget. Og den plan lykkedes pt. Det ligner derimod at de er rigtig realistiske omkring ligaens niveau og hvad der kræves.1885Cricket skrev: ↑24. nov 2024, 14:28Bruus, M Jørgensen og tildels Müller er vel eneste undtagelser.DenSataniskeHest skrev:Helt enig.. De har virkelig fejl vurderet superligaen og hvor mange penge det vil koste..R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2024, 14:24Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes, AaB er blevet ringere og ringere henover sæsonen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
-
R Rosenberg
- Allstar

Der er rimeligt spot on samme analyse, jeg sidder med.AaBWanKenobi skrev: ↑24. nov 2024, 14:36Enten er spillet blevet ringere, eller også er vores system læst af modstanderne, og når systemoverraskelsen er væk, har vi kun (middelmådige) spillere tilbage til at skabe spillet og hente resultaterne.AnyFellow skrev: ↑24. nov 2024, 14:30Man kan også mene, at de ikke har undervurderet superligaen, men har købt for de penge de havde at købe for, og det var den kvalitet af spillere vi kunne få.DenSataniskeHest skrev: ↑24. nov 2024, 14:26Helt enig.. De har virkelig fejl vurderet superligaen og hvor mange penge det vil koste..R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2024, 14:24Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes, AaB er blevet ringere og ringere henover sæsonen.
Ædruelighedens stemme
Thelander, Kramer og Helenius siger hej..DenSataniskeHest skrev: ↑24. nov 2024, 14:36De klubber vi konkuere med kan da sammensætte mere fuldendte trupper for mindre pengeAlexis skrev: ↑24. nov 2024, 14:35Har hørt den med at de undervurder superligaen 50 gange efterhånden. Hvad fanden er det for en tanke. Det er jo ikke fordi de har hentet spillere og sagt de nu går efter top eller medaljer. De har hentet spillere ind til at overleve i superligaen på et meget smalt budget. Og den plan lykkedes pt. Det ligner derimod at de er rigtig realistiske omkring ligaens niveau og hvad der kræves.1885Cricket skrev: ↑24. nov 2024, 14:28Bruus, M Jørgensen og tildels Müller er vel eneste undtagelser.DenSataniskeHest skrev:Helt enig.. De har virkelig fejl vurderet superligaen og hvor mange penge det vil koste..R Rosenberg skrev: ↑24. nov 2024, 14:24Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes, AaB er blevet ringere og ringere henover sæsonen.
Altså oprydningen er jo stadigvæk i gang ang trup vs økonomi