Det er sgu mærkelig med Brøndby. Den præstation de leverede på Aalborg stadion var vild og ikke noget jeg har set fra dem siden Laudrup.Funky skrev: ↑29. nov 2024, 18:12Og så er Viborg bedre og mere stabilt spillende end BIF i denne sæson. Dét sammen med en dårlig kamp fra os, hvor vi også mangler Widells arbejdsindsats, og så blev det en kedelig oplevelse, hvor man så i det mindste kunne læne sig op ad et ganske fornuftigt forsvar med Kramer og Pudel som fundament.Kasper skrev: ↑29. nov 2024, 18:08Jeg er enig i at det ikke var godt mod Viborg.R Rosenberg skrev: ↑29. nov 2024, 17:510,28 xG. 0 hjørnespark mod deres 11. 2 skud på mål. Og vi snakker mod fucking Viborg. På hjemmebane.
Point mod bif, selv i krise, på deres hjemmebane med vores nye sammenrend af et discounthold vil være intet mindre end en sensation på niveau med EM92. Dog skal det anføres, at miraklernes tid ikke er forbi!
Men du mangler det vigtigste. 1 point. Det er hvad der tæller, når sæsonen er slut.
BØF - AaB d. 29/11 kl 19
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Re: BØF - AaB d. 29/11 kl 19
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Nej, det var en kombi af, at de havde en af den slags kampe, hvor alt lige klikker for dem, og så gav vi dem også for meget plads alle de forkerte steder på banen, forsøgte et pres som var 5% for dårligt afstemt. Men det var voldsomt at se på, ja. Dog erindrer jeg, at vi faktisk selv havde et par reelle målchancer i den kamp, modsat den efterfølgende mod AGF (og den seneste mod Viborg).Kasper skrev: ↑29. nov 2024, 18:14Det er sgu mærkelig med Brøndby. Den præstation de leverede på Aalborg stadion var vild og ikke noget jeg har set fra dem siden Laudrup.Funky skrev: ↑29. nov 2024, 18:12Og så er Viborg bedre og mere stabilt spillende end BIF i denne sæson. Dét sammen med en dårlig kamp fra os, hvor vi også mangler Widells arbejdsindsats, og så blev det en kedelig oplevelse, hvor man så i det mindste kunne læne sig op ad et ganske fornuftigt forsvar med Kramer og Pudel som fundament.Kasper skrev: ↑29. nov 2024, 18:08Jeg er enig i at det ikke var godt mod Viborg.R Rosenberg skrev: ↑29. nov 2024, 17:510,28 xG. 0 hjørnespark mod deres 11. 2 skud på mål. Og vi snakker mod fucking Viborg. På hjemmebane.
Point mod bif, selv i krise, på deres hjemmebane med vores nye sammenrend af et discounthold vil være intet mindre end en sensation på niveau med EM92. Dog skal det anføres, at miraklernes tid ikke er forbi!
Men du mangler det vigtigste. 1 point. Det er hvad der tæller, når sæsonen er slut.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Nå, men jeg ser noget optakt til en fodboldkamp hvor Brömböh åbenbart skal spille. Jeg har så ikke lige fanget, hvem det er, de skal spille mod. Det kunne 3+ godt lige have skrevet et eller andet sted!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
De afsætter vel lige 10 minutter til den slags før kampstart. Reklamer for alverdens shitty betting-firmaer inkluderet.
Kan se, de startede optakten kl. 17. Indtil videre har jeg nået at se ca. en halv time, uden AaB er nævnt en eneste gang. Nogen som så med fra start?
Tak for at give mig håb - nu glæder jeg mig nærmest til en røvfuld betting-reklamer!
Lortet burde forbydes. No joke.
Nu nævnte de AaB!!! De skal tale med Menno og Bruus om hvordan det er, at møde deres tidligere klub!!!!
Har AaB været omtalt i løbet af den første time?
Brömböh eller betting? Eller all of the above?Funky skrev: ↑29. nov 2024, 18:24Lortet burde forbydes. No joke.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Nå ja, det havde jeg glemt. Otoa havde en stor.Funky skrev: ↑29. nov 2024, 18:17Nej, det var en kombi af, at de havde en af den slags kampe, hvor alt lige klikker for dem, og så gav vi dem også for meget plads alle de forkerte steder på banen, forsøgte et pres som var 5% for dårligt afstemt. Men det var voldsomt at se på, ja. Dog erindrer jeg, at vi faktisk selv havde et par reelle målchancer i den kamp, modsat den efterfølgende mod AGF (og den seneste mod Viborg).Kasper skrev: ↑29. nov 2024, 18:14Det er sgu mærkelig med Brøndby. Den præstation de leverede på Aalborg stadion var vild og ikke noget jeg har set fra dem siden Laudrup.Funky skrev: ↑29. nov 2024, 18:12Og så er Viborg bedre og mere stabilt spillende end BIF i denne sæson. Dét sammen med en dårlig kamp fra os, hvor vi også mangler Widells arbejdsindsats, og så blev det en kedelig oplevelse, hvor man så i det mindste kunne læne sig op ad et ganske fornuftigt forsvar med Kramer og Pudel som fundament.Kasper skrev: ↑29. nov 2024, 18:08Jeg er enig i at det ikke var godt mod Viborg.R Rosenberg skrev: ↑29. nov 2024, 17:510,28 xG. 0 hjørnespark mod deres 11. 2 skud på mål. Og vi snakker mod fucking Viborg. På hjemmebane.
Og meget enig i at de fik alt for meget plads. Daniel Wass stod nærmest umarkeret gennem 90.
Forhåbentlig ser vi et AaB hold idag med langt større kløgt og kynisme.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
DenGamleMand
- 1. div

Bedømt ud fra optakten så møder Brøndby vist Brøndby i aften.
SSE22 RAUS!
Lad det regne med tennisbolde.
Lad det regne med tennisbolde.
Jeg kan bekræfte, at det er korrekt. De taler dog om 10-20 bettingreklamers tid med et par tidligere ansatte i biksen på Incestegnen: Menno og Bruus.DenGamleMand skrev: ↑29. nov 2024, 18:27Bedømt ud fra optakten så møder Brøndby vist Brøndby i aften.
-
R Rosenberg
- Allstar

Deraf sidste sætning.Kasper skrev: ↑29. nov 2024, 18:08Jeg er enig i at det ikke var godt mod Viborg.R Rosenberg skrev: ↑29. nov 2024, 17:510,28 xG. 0 hjørnespark mod deres 11. 2 skud på mål. Og vi snakker mod fucking Viborg. På hjemmebane.
Ædruelighedens stemme
Rooolig nu. Bare fordi jeg for en gangs skyld tror vi får en røvfuld efter 4 kampe uden en sejr/uden at tabe behøves jo ikke betyde at jeg mangler rygrad og kugler.
Vil håbe jeg tager fejl men vi har vundet en kamp på ude bane i år og brøndby har været gode hjemme så ja tror det bliver rigtig svært idag. men håber drengene viser jeg tager fejl. Ligesom jeg har gjort i de sidste mange kampe hvor jeg har oddset på AaB sejr :-)
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Nu er man jo startet med deres fans, så jeg ser gerne hammeren ramme betting-helvedet med fuld kraft.le Cid skrev: ↑29. nov 2024, 18:25Brömböh eller betting? Eller all of the above?Funky skrev: ↑29. nov 2024, 18:24Lortet burde forbydes. No joke.![]()
Dejlig aggressiv start fra Widell
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Det ligner mere 4-0 end 0-0 med den her start.
De er godt nok kommet aggressivt ud. Forhåbentlig dør det lidt ud.
Fin start af Müller.
De er godt nok kommet aggressivt ud. Forhåbentlig dør det lidt ud.
Fin start af Müller.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Ja. Vi må håbe vi kan stå imod de første 10, og håbe BIF skruer lidt ned, selvom de vel kun får blod på tanden, når de oplever at være så overlegne på bolden
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Fin bolderobring som ryger ud til John, som ligger til venstre i angrebet, men hans indlæg bliver for langt til at ramme nogen.
BIF kommer igennem i vores højreside, og det ser ud til, at vi har svært ved at følge tempoet når bolden går via Wass. Han havde også en fest sidst, så ham skal vi altså gerne sætte os mere på.
BIF kommer igennem i vores højreside, og det ser ud til, at vi har svært ved at følge tempoet når bolden går via Wass. Han havde også en fest sidst, så ham skal vi altså gerne sætte os mere på.