Sikkert fordi det er ret tydeligt at en 6'er og en ordentlig angriber er højest på ønskelisten. At man så pludselig henter en offensiv midtbane kunne tyde på at der kommer et salg.bonanza skrev: ↑11. dec 2024, 10:57Jeg fatter ingenting af at folk tror at den her signing betyder at Melker bliver solgt. Vi skal modtage et ordentligt bud før det overhovedet kommer på tale at sælge en viceanfører, og vi har manglet kvalitet på midtbanen i 6 måneder. Den nye gut er en kreativ midtbanespiller og det giver god mening i lyset af at Widell har spillet længere tilbage på banen her i efteråret, og i øvrigt har gjort det godt der.
Bud som Bourhane og Radosevic er dybt urealistiske. Det er jo transfer ønsker af Jannik Pohl’ske standarder.
Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Ingen trøje nr og ingen oplysninger om købsoption.... Ellers spændende transfer som ingen af os vel kender noget som helst til.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Det er muligt at RAdosevic ikke er god nok, (jeg kan faktisk ikke vurdere ham, for har ikke set ham voldsomt meget) Men jeg ved at man var ude efter ham i sidste vindue og igen i dette vindue.bonanza skrev: ↑11. dec 2024, 10:57Jeg fatter ingenting af at folk tror at den her signing betyder at Melker bliver solgt. Vi skal modtage et ordentligt bud før det overhovedet kommer på tale at sælge en viceanfører, og vi har manglet kvalitet på midtbanen i 6 måneder. Den nye gut er en kreativ midtbanespiller og det giver god mening i lyset af at Widell har spillet længere tilbage på banen her i efteråret, og i øvrigt har gjort det godt der.
Bud som Bourhane og Radosevic er dybt urealistiske. Det er jo transfer ønsker af Jannik Pohl’ske standarder.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
James Gow har tidligere udtalt at man ikke begrænser sig til at kigge på forstærkninger til den centrale midtbane, ved kunne at lede efter defensive midtbanespillere. Widell og Davidsen, har gjort det godt i de roller i efteråret. Hvis vi spiller med 2 balancespillere og en offensiv, så er det vel en kærkommen forstærkning der ikke nødvendigvis betyder at et salg kommer til at ske.RendOs skrev: ↑11. dec 2024, 11:02Sikkert fordi det er ret tydeligt at en 6'er og en ordentlig angriber er højest på ønskelisten. At man så pludselig henter en offensiv midtbane kunne tyde på at der kommer et salg.bonanza skrev: ↑11. dec 2024, 10:57Jeg fatter ingenting af at folk tror at den her signing betyder at Melker bliver solgt. Vi skal modtage et ordentligt bud før det overhovedet kommer på tale at sælge en viceanfører, og vi har manglet kvalitet på midtbanen i 6 måneder. Den nye gut er en kreativ midtbanespiller og det giver god mening i lyset af at Widell har spillet længere tilbage på banen her i efteråret, og i øvrigt har gjort det godt der.
Fair nok, det havde jeg lige misset. Helt enig i at det så ville give meget mening med en midlertidig forstærkningbonanza skrev: ↑11. dec 2024, 11:44James Gow har tidligere udtalt at man ikke begrænser sig til at kigge på forstærkninger til den centrale midtbane, ved kunne at lede efter defensive midtbanespillere. Widell og Davidsen, har gjort det godt i de roller i efteråret. Hvis vi spiller med 2 balancespillere og en offensiv, så er det vel en kærkommen forstærkning der ikke nødvendigvis betyder at et salg kommer til at ske.RendOs skrev: ↑11. dec 2024, 11:02Sikkert fordi det er ret tydeligt at en 6'er og en ordentlig angriber er højest på ønskelisten. At man så pludselig henter en offensiv midtbane kunne tyde på at der kommer et salg.bonanza skrev: ↑11. dec 2024, 10:57Jeg fatter ingenting af at folk tror at den her signing betyder at Melker bliver solgt. Vi skal modtage et ordentligt bud før det overhovedet kommer på tale at sælge en viceanfører, og vi har manglet kvalitet på midtbanen i 6 måneder. Den nye gut er en kreativ midtbanespiller og det giver god mening i lyset af at Widell har spillet længere tilbage på banen her i efteråret, og i øvrigt har gjort det godt der.
Kan se at James Gow udtaler til tipsbladet at det er en spiller de kender særdeles godt og har fulgt siden united tiden. Han afviser ikke en permanent kontrakt..
Jeg tænker ikke en permanent kontrakt kommer på tale, baseret på hans alder, klub og kontraktsituation sammenholdt med AaB’s økonomi.
Men jeg ser det som en spiller der kan afhjælpe vores nuværende udfordringer og gardere os i tilfælde af at Widell sælges.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Alpa Chino
- Superliga

Det må være Mathias Haugaasen som har anbefalet ham. Han har trænet ham på de norske U-landsholdhold og har fulgt ham siden.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Isak ser super spændende ud
han har noget potentiale vi kan udklække, håber han tager en vigtig rolle på vores midtbane og bliver et par år.
Mit. Widell så skal vi have ordentlige bud før han ryger, så helst vi forlængede med 2 år, man kan evt give ham ham et par klausuler der gør det attraktivt for ham. Udover jeg synes han har gjort det godt på midtbanen. Men forlænger vi ikke, så er der et år tilbage til sommer, og det er nok der jeg helst vil sælge og hvor det er flest klubber der tilbyder sig til ham. Skal vi sælge til vinter skal vi have flere penge.
Mit. Widell så skal vi have ordentlige bud før han ryger, så helst vi forlængede med 2 år, man kan evt give ham ham et par klausuler der gør det attraktivt for ham. Udover jeg synes han har gjort det godt på midtbanen. Men forlænger vi ikke, så er der et år tilbage til sommer, og det er nok der jeg helst vil sælge og hvor det er flest klubber der tilbyder sig til ham. Skal vi sælge til vinter skal vi have flere penge.
Her er hvad Tipsbladet siger om muligheden for en permanent kontrakt:
"Lige nu er Hansen-Aarøen kun på leje, men om AaB har planer om at købe ham, er et stort spørgsmålstegn.
– Det er alt for tidligt at sige. Det kan skifte fra vindue til vindue. Forhåbentlig kan han føle sig hjemme her og præstere, og så er alle glade. Jeg vil ikke lukke nogen døre, men vi forventer, at han skal præstere. Det er bedst at starte der, afslutter Gow med til Tipsbladet."
Det lyder ikke som om, en forlængelse er en umulighed. Derudover lyder det absolut som om, han er hentet for at være i start-11. Han må sgu være go'.
"Lige nu er Hansen-Aarøen kun på leje, men om AaB har planer om at købe ham, er et stort spørgsmålstegn.
– Det er alt for tidligt at sige. Det kan skifte fra vindue til vindue. Forhåbentlig kan han føle sig hjemme her og præstere, og så er alle glade. Jeg vil ikke lukke nogen døre, men vi forventer, at han skal præstere. Det er bedst at starte der, afslutter Gow med til Tipsbladet."
Det lyder ikke som om, en forlængelse er en umulighed. Derudover lyder det absolut som om, han er hentet for at være i start-11. Han må sgu være go'.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ud fra det jeg har set på sociale medier, så virker det som en populær herre vi har fået ind med et stort potentiale. Mange glæder sig over at han skal have fast spilletid, så det bliver spændende at se ham komme i gang.
- Bong
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: 9000
Umiddelbart ryger Widell først til sommer. Størst sandsynlighed for en transfer ud er selvfølgelig Daniel Ask - og Kasper Davidsen.
Ingen købsoption på Isak Hansen-Aarøen ifølge Simon Ydesen på X.
Ingen købsoption på Isak Hansen-Aarøen ifølge Simon Ydesen på X.
A slightly more sophisticated hooligan...
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Ydesen har nævnt det med Davidsen i ripodsten. Bomholt må også slå ud rundt omkring, han er kun 18 år.
De Boer, Caballo og Kramer har udløb til sommer.
Kasper Jørgensen næste vinter.
Kan der ske noget omkring dem?
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
RendOs skrev: ↑11. dec 2024, 11:02Sikkert fordi det er ret tydeligt at en 6'er og en ordentlig angriber er højest på ønskelisten. At man så pludselig henter en offensiv midtbane kunne tyde på at der kommer et salg.bonanza skrev: ↑11. dec 2024, 10:57Jeg fatter ingenting af at folk tror at den her signing betyder at Melker bliver solgt. Vi skal modtage et ordentligt bud før det overhovedet kommer på tale at sælge en viceanfører, og vi har manglet kvalitet på midtbanen i 6 måneder. Den nye gut er en kreativ midtbanespiller og det giver god mening i lyset af at Widell har spillet længere tilbage på banen her i efteråret, og i øvrigt har gjort det godt der.
Davidsen, det virker godt nok lidt tidligt. Ask til gengæld, den er jo mere eller mindre garanteret.
Ingen købsoption, det var måske også for meget at håbe på. Gad vide hvad aftalen med hans klub så indeholder.
De Boer kunne man vel lade løbe kontrakten ud - han er en fin reserve. Caballo vil man helt sikkert (igen) forsøge at sende videre. Kramer og Jørgensen må man meget gerne forlænge med.
Enig i De Boer og Caballo, men både Kramer og K. Jørgensen løber formentlig rundt med nogle kontrakter, der er alt for høje ifht. det loft tyskerne har indført. Jeg tror desværre ikke, de får deres kontrakter fornyet (i så fald skal de gå ned i løn).Funky skrev: ↑11. dec 2024, 22:26De Boer kunne man vel lade løbe kontrakten ud - han er en fin reserve. Caballo vil man helt sikkert (igen) forsøge at sende videre. Kramer og Jørgensen må man meget gerne forlænge med.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Synes ikke man bør forlænge med nogen af dem og håber på at der kan realiseres lidt transferindtægter og/eller sparede lønkroner.Funky skrev: ↑11. dec 2024, 22:26De Boer kunne man vel lade løbe kontrakten ud - han er en fin reserve. Caballo vil man helt sikkert (igen) forsøge at sende videre. Kramer og Jørgensen må man meget gerne forlænge med.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Håber vi kan beholde Davidsen noget længere, jeg tror han kan blive rigtig rigtig god, hvis han bliver ved med at få spilletid