Bo Zinck præsenteres i AaB
-
pelleerobreren
- Miniput

Bo Zinck præsenteres i AaB
Om få dage præsenteres Bo Zinck som ny cheftræner for U15 i AaB 
- KongGulerod
- Landshold

Re: Bo Zinck præsenteres i AaB
Stærk signing! Han var vel i spil som cheftræner for U19 for få år tilbage?pelleerobreren skrev: ↑2. jan 2025, 23:26Om få dage præsenteres Bo Zinck som ny cheftræner for U15 i AaB![]()
Hans dreng Mikkel spiller vel på det U15 hold?KongGulerod skrev: ↑3. jan 2025, 08:27Stærk signing! Han var vel i spil som cheftræner for U19 for få år tilbage?pelleerobreren skrev: ↑2. jan 2025, 23:26Om få dage præsenteres Bo Zinck som ny cheftræner for U15 i AaB![]()
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
det vil være stærkt....
Ja, han var faktisk valgt til jobbet, men dummede sig så til en julefrokost i Thisted, så AaB måtte trække sig.KongGulerod skrev: ↑3. jan 2025, 08:27Stærk signing! Han var vel i spil som cheftræner for U19 for få år tilbage?pelleerobreren skrev: ↑2. jan 2025, 23:26Om få dage præsenteres Bo Zinck som ny cheftræner for U15 i AaB![]()
Efterfølgende kom han kort til klubben som scout og assistent for et ungdomshold.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Er Bo Zinck ikke et ret stort navn at have som u15 træner? Men fedt. Ungdomsarbejdet er i en positiv udvikling for tiden.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
så blev den officiel.. stærkt...
Stærkt.
Spændende hvor længe han så bliver på posten, man må sige han er skiftet meget rundt.
Spændende hvor længe han så bliver på posten, man må sige han er skiftet meget rundt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
R Rosenberg
- Allstar

Nå, Jako, hvad fa'en siger vi til den? Zinck har jo for ikke så mange år siden delt håndmadder ud til en julefrokost.
Ædruelighedens stemme
Har vi alle ikke det?R Rosenberg skrev: ↑3. jan 2025, 13:40Nå, Jako, hvad fa'en siger vi til den? Zinck har jo for ikke så mange år siden delt håndmadder ud til en julefrokost.
Du ramte mig heldigvis ikkeRicoBR02 skrev: ↑3. jan 2025, 13:43Har vi alle ikke det?R Rosenberg skrev: ↑3. jan 2025, 13:40Nå, Jako, hvad fa'en siger vi til den? Zinck har jo for ikke så mange år siden delt håndmadder ud til en julefrokost.
Legaliser pyro!
-
R Rosenberg
- Allstar

Det kan ikke hidse mig op. Det siger ikke noget som hans duelighed som træner i dagligdagen.R Rosenberg skrev: ↑3. jan 2025, 13:40Nå, Jako, hvad fa'en siger vi til den? Zinck har jo for ikke så mange år siden delt håndmadder ud til en julefrokost.
Det jeg stiltfærdigt anfætgede omkring Wichmann er, at systematisk uetisk adfærd er et problem ifht. at have en ledende stilling i AaB.
Det er sådan set om det er Per Søndergaard der bruger AaB til afhænde hans egne firmaers ejendomme selvom han aldrig blev dømt for det eller en en træner der har spillet på egne kampe i et omfang, hvor det er systematisk.
RAUS RAUS SSE!
Rimelig enig. Der er også forskel på, om man i en brandert har langet en anden person en lussing, eller om man på job som spiller i AaB har knaldet en holdkammerat ned (garneret med uheldig historie om spillegæld).Jakobsen skrev: ↑3. jan 2025, 21:03Det kan ikke hidse mig op. Det siger ikke noget som hans duelighed som træner i dagligdagen.R Rosenberg skrev: ↑3. jan 2025, 13:40Nå, Jako, hvad fa'en siger vi til den? Zinck har jo for ikke så mange år siden delt håndmadder ud til en julefrokost.
Det jeg stiltfærdigt anfætgede omkring Wichmann er, at systematisk uetisk adfærd er et problem ifht. at have en ledende stilling i AaB.
Det er sådan set om det er Per Søndergaard der bruger AaB til afhænde hans egne firmaers ejendomme selvom han aldrig blev dømt for det eller en en træner der har spillet på egne kampe i et omfang, hvor det er systematisk.
Zinck har vist manglende dømmekraft i en 10 hestes brandert - det er uheldigt, men jeg er tilbøjelig til at ville give ham lidt længere snor end diverse andre banditter
... og så virker han i øvrigt voldsomt overkvalificeret til en rolle som U15-træner i en sub-bundklub i Superligaen.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Uden at have nogen indsigt i det, kunne jeg også forestille mig at han har u-15 rollen indtil en stilling højere oppe bliver ledig.le Cid skrev: ↑3. jan 2025, 21:31Rimelig enig. Der er også forskel på, om man i en brandert har langet en anden person en lussing, eller om man på job som spiller i AaB har knaldet en holdkammerat ned (garneret med uheldig historie om spillegæld).Jakobsen skrev: ↑3. jan 2025, 21:03Det kan ikke hidse mig op. Det siger ikke noget som hans duelighed som træner i dagligdagen.R Rosenberg skrev: ↑3. jan 2025, 13:40Nå, Jako, hvad fa'en siger vi til den? Zinck har jo for ikke så mange år siden delt håndmadder ud til en julefrokost.
Zinck har vist manglende dømmekraft i en 10 hestes brandert - det er uheldigt, men jeg er tilbøjelig til at ville give ham lidt længere snor end diverse andre banditter
... og så virker han i øvrigt voldsomt overkvalificeret til en rolle som U15-træner i en sub-bundklub i Superligaen.
------------------------------------------------