Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Rigtigt positivt, at man lukker angriberpladsen tidligt. Jeg er ikke blown away af Seydels stats og ville heller ikke være det hos en svensker med tilsvarende. Omvendt er det uden tvivl en markant bedre spiller end Iredale og jeg kan godt lide, at det er tidligt på plads så han kan få det meste af opstarten med holdet. Min eneste anke er uden tvivl fysisk forfatning og skadeshistorik, men det første må vi formode er Ok siden man serkiver med ham.
Meget enig med Jonas i, at det er positivt hvis vi får en mand der med fysik også kan skabe plads til de andre.
Meget enig med Jonas i, at det er positivt hvis vi får en mand der med fysik også kan skabe plads til de andre.
RAUS RAUS SSE!
Fedt med en rigtig boksangriber og opspilsstation, det har vi manglet.
Spændende hvad vi henter til 6'er positionen, var vi ikke tæt på en sydkoreaner på den position sidste transfervindue?
Med Otoa's afgang og Kramers snarlige farvel, kunne jeg også se god mening i at hente en centralforsvarsspiller.
Spændende hvad vi henter til 6'er positionen, var vi ikke tæt på en sydkoreaner på den position sidste transfervindue?
Med Otoa's afgang og Kramers snarlige farvel, kunne jeg også se god mening i at hente en centralforsvarsspiller.
Det var vist en japaner, som skiftede til Championship i stedet. Se Jakobsens indlæg fra 2. september 2024.troelsh skrev: ↑15. jan 2025, 12:14Fedt med en rigtig boksangriber og opspilsstation, det har vi manglet.
viewtopic.php?f=28&t=17347&p=692159&hilit=japan#p692159
Arh ja det er rigtigt - takSauer skrev: ↑15. jan 2025, 12:21Det var vist en japaner, som skiftede til Championship i stedet. Se Jakobsens indlæg fra 2. september 2024.troelsh skrev: ↑15. jan 2025, 12:14Fedt med en rigtig boksangriber og opspilsstation, det har vi manglet.
Der var også en japansk avis der meldte at en anden japaner, som spillede i den japanske liga var tæt på AaB i sommer. Har ikke lige tid til at grave det frem nu.troelsh skrev: ↑15. jan 2025, 12:24Arh ja det er rigtigt - takSauer skrev: ↑15. jan 2025, 12:21Det var vist en japaner, som skiftede til Championship i stedet. Se Jakobsens indlæg fra 2. september 2024.troelsh skrev: ↑15. jan 2025, 12:14Fedt med en rigtig boksangriber og opspilsstation, det har vi manglet.
RAUS RAUS SSE!
Velkommen til Seydel.
Lidt overrasket over, at man er gået efter en stor angriber, som jeg formoder, lever på sin fysik. Også selvom jeg tror, det kan være fint for os som hold. Synes vi har haft store problemer med at fastholde bolden (både på midtbanen og i angrebet) i mange kampe. Håber, Seydel kan hjælpe med at løse det.
Altid en anledning til panderynker, når en spiller har været uden klub i en længere periode. Men omvendt opmuntrende, at AaB har fulgt ham længe, og at han har erfaring fra et højere niveau end de fleste andre i truppen.
Lidt overrasket over, at man er gået efter en stor angriber, som jeg formoder, lever på sin fysik. Også selvom jeg tror, det kan være fint for os som hold. Synes vi har haft store problemer med at fastholde bolden (både på midtbanen og i angrebet) i mange kampe. Håber, Seydel kan hjælpe med at løse det.
Altid en anledning til panderynker, når en spiller har været uden klub i en længere periode. Men omvendt opmuntrende, at AaB har fulgt ham længe, og at han har erfaring fra et højere niveau end de fleste andre i truppen.
-
Alpa Chino
- Superliga

Dejligt at være i god tid på transferfronten, så vi ikke står på Deadline day og i panik henter Aleksandar Trajkovski.
Trajkovski havde ellers et af de flotteste CV'er, jeg kan huske at have set i AaB. Men der var sgu ikke meget at komme efter med ham.Alpa Chino skrev: ↑15. jan 2025, 12:52Dejligt at være i god tid på transferfronten, så vi ikke står på Deadline day og i panik henter Aleksandar Trajkovski.
Det var jo lige så meget måden så hu hej at leje i sidste øjeblik. Det var i hvert fald ikke en spiller der var sulten på at være i AaB og det burde man have afklaret. Ret let ting at afklare for en dygtig leder.Sauer skrev: ↑15. jan 2025, 13:07Trajkovski havde ellers et af de flotteste CV'er, jeg kan huske at have set i AaB. Men der var sgu ikke meget at komme efter med ham.Alpa Chino skrev: ↑15. jan 2025, 12:52Dejligt at være i god tid på transferfronten, så vi ikke står på Deadline day og i panik henter Aleksandar Trajkovski.
RAUS RAUS SSE!
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Kan ikke mindes at vi har hentet en mand der har været uden kontrakt så længe.
Har vi det?
Har vi det?
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
en kontrakt på 18 måneder signalerer vel, at han er kommet til AaB for at spille sig så varm, at han kan få et fedt transferfrit skifte relativt hurtigt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Eller at vi ikke tør binde os lang tid på en spiller med en stor skadeshistorik.
Begge dele kan jo gøre sig gældende.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
tror jeg mere på + ingen grund til at give en lang kontrakt hvor vi er bundet økonomisk hvis man er lidt i tvivl. Det giver super god mening. Og har han performet om et halvt år, så finder man da sikkert ud af en forlængelse.
Super fin aftalt - godt salg af Otoa - nu mangler vi en 6er
Mistrati er nu officielt tilgængelig - sandsynligvis gratis.
Kunne dog også godt ligne en rigtig OB-signing, også nu hvor Bonde er langtidsskadet..
https://bold.dk/fodbold/klubber/ifk-nor ... i-planerne
Kunne dog også godt ligne en rigtig OB-signing, også nu hvor Bonde er langtidsskadet..
Dygtig spiller, men vi har jo rigeligt med 8ere til midtbanen.andrii skrev: ↑15. jan 2025, 15:16Mistrati er nu nu officielt tilgængelig - sandsynligvis gratis.
Kunne dog også godt ligne en rigtig OB-signing, også nu hvor Bonde er langtidsskadet..![]()
Ydesen nævner i ripodsten at det ikke nødvendigvis er en 6’er vi går efter men lige så meget en 8’er hvis det er den rigtige spiller ..bedstefar skrev: ↑15. jan 2025, 15:33Dygtig spiller, men vi har jo rigeligt med 8ere til midtbanen.andrii skrev: ↑15. jan 2025, 15:16Mistrati er nu nu officielt tilgængelig - sandsynligvis gratis.
Kunne dog også godt ligne en rigtig OB-signing, også nu hvor Bonde er langtidsskadet..![]()
Så vito der var en super spiller i Randers ville da pynte på vores midtbane hvis det var Randers udgaven
AaB - nu, i morgen & altid! 
Også min tanke. Widell, Bomholt, Aarøen-Hansen, Jasson og Valdemar Møller. Omvendt meldte Ydesen at man mere jagter en midtbane end en 6’er. Derudover aner vi ikke hvordan Mistrati har udviklet sig i Sverige og Rumænien.bedstefar skrev: ↑15. jan 2025, 15:33Dygtig spiller, men vi har jo rigeligt med 8ere til midtbanen.andrii skrev: ↑15. jan 2025, 15:16Mistrati er nu nu officielt tilgængelig - sandsynligvis gratis.
RAUS RAUS SSE!
Absolut, og det er helt fint. Jeg gætter bare på, at det betyder, at vi om 12-18 måneder skal finde nye løsninger, for hvis han bliver en succes vil han vel kunne søge videre, og hvis ikke, så vil AaB vel næppe forlænge.
Så mon ikke AaB allerede har en plan for, hvad man vil på den position på den lidt længere bane…
Edit: Man kan jo spørge, om det er ham eller AaB, som har ønsket en kort kontrakt. Jeg gætter på det første.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Kender ikke meget til Mistrati eller Norrköpings niveau. Men jeg kan godt lide idéen om at tilføre noget erfaring til vores midtbane - uanset om det er som 8'er, 6'er, 7'er eller alle de andre tal.jayC skrev: ↑15. jan 2025, 15:44Ydesen nævner i ripodsten at det ikke nødvendigvis er en 6’er vi går efter men lige så meget en 8’er hvis det er den rigtige spiller ..bedstefar skrev: ↑15. jan 2025, 15:33Dygtig spiller, men vi har jo rigeligt med 8ere til midtbanen.andrii skrev: ↑15. jan 2025, 15:16Mistrati er nu nu officielt tilgængelig - sandsynligvis gratis.
Så vito der var en super spiller i Randers ville da pynte på vores midtbane hvis det var Randers udgaven
-
R Rosenberg
- Allstar

Hvis man kan hale Mistrati ind, er det da en no-brainer.
Han vil jo per automatik hæve niveauet i truppen.
Han vil jo per automatik hæve niveauet i truppen.
Ædruelighedens stemme