Træningskampe vinter 2025
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Re: Træningskampe vinter 2025
Jeg så lige videoen fra kampen og der er flere gode angreb med gode kombinationer, hvis det kan forsætte er jeg ikke så nervøs for foråret.
Hvor kan man se videoen?
- fandt den…
- fandt den…
-
DonSilicone
- 1. div

- Geografisk sted: Aalborg
https://aabsport.dk/nyheder/2025/januar ... -testkamp/Dr.Jones skrev:Hvor kan man se videoen?
-
R Rosenberg
- Allstar

Er 6-0 (ja, jeg ved, at de fik et tvivlsomt straffe) egentlig ikke helt ok mod nummer 4 i 1. division, hvis vi ser det af i lyset for bare et år siden?
Jeg ved, det er preseason, deres første test og alt det der, men alligevel.
Ædruelighedens stemme
Som du skriver skal man passe på med at ligge for meget i testkampene men det er da bestemt positivt at vi nu i to kampe har spillet ret fornuftigt og senest mod Horsens her skabt målchancer til væsentligt mere end de 6 mål.R Rosenberg skrev: ↑25. jan 2025, 11:37Er 6-0 (ja, jeg ved, at de fik et tvivlsomt straffe) egentlig ikke helt ok mod nummer 4 i 1. division, hvis vi ser det af i lyset for bare et år siden?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ja en ting er resultatet, men jeg hæfter mig mest ved de mange positiver elementer i spillet, hvilket der faktisk også var mod Viborg i hvert fald i 1. Halveg.Hanga skrev: ↑25. jan 2025, 11:52Som du skriver skal man passe på med at ligge for meget i testkampene men det er da bestemt positivt at vi nu i to kampe har spillet ret fornuftigt og senest mod Horsens her skabt målchancer til væsentligt mere end de 6 mål.R Rosenberg skrev: ↑25. jan 2025, 11:37Er 6-0 (ja, jeg ved, at de fik et tvivlsomt straffe) egentlig ikke helt ok mod nummer 4 i 1. division, hvis vi ser det af i lyset for bare et år siden?
Ja tror trekløveren med Mathias Jørgensen, Widel og Isak Hansen kan blive rigtig giftig, når de bliver endnu mere sammenspillet.
Jeg ved godt man skal passe på med at have for store forventninger til de helt unge, men Valdemar Møller håber jeg kommer til at få en del indhop i forårssæsonen, han ser spændende ud.
Det er godt at høre.troelsh skrev: ↑25. jan 2025, 12:59Ja en ting er resultatet, men jeg hæfter mig mest ved de mange positiver elementer i spillet, hvilket der faktisk også var mod Viborg i hvert fald i 1. Halveg.Hanga skrev: ↑25. jan 2025, 11:52Som du skriver skal man passe på med at ligge for meget i testkampene men det er da bestemt positivt at vi nu i to kampe har spillet ret fornuftigt og senest mod Horsens her skabt målchancer til væsentligt mere end de 6 mål.R Rosenberg skrev: ↑25. jan 2025, 11:37Er 6-0 (ja, jeg ved, at de fik et tvivlsomt straffe) egentlig ikke helt ok mod nummer 4 i 1. division, hvis vi ser det af i lyset for bare et år siden?
Ja tror trekløveren med Mathias Jørgensen, Widel og Isak Hansen kan blive rigtig giftig, når de bliver endnu mere sammenspillet.
Jeg ved godt man skal passe på med at have for store forventninger til de helt unge, men Valdemar Møller håber jeg kommer til at få en del indhop i forårssæsonen, han ser spændende ud.
Opløftende at se highlights fra kampen i går, selvom Horsens måske ikke er den mest frygtindgydende modstander. Ser ud til, vi havde chancerne til at score yderligere 3-4 mål. Og Isak Hansen ser ud til at kunne lægge nogle gode afleveringer fremad i banen. Spændende.
https://aabsport.dk/nyheder/2025/januar ... rsens-6-1/DonSilicone skrev: ↑25. jan 2025, 11:03https://aabsport.dk/nyheder/2025/januar ... -testkamp/Dr.Jones skrev:Hvor kan man se videoen?
Tror du er kommet til at scrolle ned, så den skifter URL'en - I øvrigt en lam feature, som jeg aldrig har forstået vi er gået med på hjemmesiden. Tror ikke jeg har set det andre steder.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Har lige selv fået set højdepunkterne, og der er godt nok mange gode ting. Vi skaber mange ret store chancer, og kunne vel have scoret 3-4 gange mere. Ross får et mål annulleret helt fra start, og har en anden situation der tager undersiden af overliggeren, som dog også var offside. Ross, Isak og Kelvin John er alle tre med i flere gode situationer, og især Isak ser virkelig skarp ud. Ham tror jeg vi bliver rigtigt glade for.
Jeg tæller også flere fine afleveringer fra Kasper Davidsen og en lyshåret midterforsvar i 2. kamp (Måske Bjarne Pudel? jeg kunne ikke se det) som laver to knivskarpe dybdeafleveringer som bliver til store chancer. Vi skaber en del chancer med 2-3 hurtige afleveringer, og det sidste mål fra Bomholt viser hvor nemt man kan rive en defensiv fra hinanden når bold og løb sidder som de skal.
Vi har en hård start, og vi kan sagtens lægge ud med at tabe de første fire kampe, men jeg synes der er noget opportunisme i spillet som jeg virkelig har savnet. Håber vi kan tage det med i superligaen.
Jeg tæller også flere fine afleveringer fra Kasper Davidsen og en lyshåret midterforsvar i 2. kamp (Måske Bjarne Pudel? jeg kunne ikke se det) som laver to knivskarpe dybdeafleveringer som bliver til store chancer. Vi skaber en del chancer med 2-3 hurtige afleveringer, og det sidste mål fra Bomholt viser hvor nemt man kan rive en defensiv fra hinanden når bold og løb sidder som de skal.
Vi har en hård start, og vi kan sagtens lægge ud med at tabe de første fire kampe, men jeg synes der er noget opportunisme i spillet som jeg virkelig har savnet. Håber vi kan tage det med i superligaen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Du refererer rigtignok til der Pudel.jonas386 skrev: ↑25. jan 2025, 18:39Har lige selv fået set højdepunkterne, og der er godt nok mange gode ting. Vi skaber mange ret store chancer, og kunne vel have scoret 3-4 gange mere. Ross får et mål annulleret helt fra start, og har en anden situation der tager undersiden af overliggeren, som dog også var offside. Ross, Isak og Kelvin John er alle tre med i flere gode situationer, og især Isak ser virkelig skarp ud. Ham tror jeg vi bliver rigtigt glade for.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Man kunne godt forestille sig, at vi fortsætter med at få det svært mod de bedste hold (og dermed også ser ind i en tung start på forårssæsonen - men at vi modsat ser stærke ud mod på papiret dårligere hold, som vi jo kommer til at møde 10 gange, når ligaen skiller. Jeg tror, vi kommer til at undgå nedrykning relativt sikkert.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Horsens har slået Randers 4-3 i dag. Så ser vores sejr pludselig ret flot ud.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Der spilles imorgen 3 halvlege... Spændende om vi bare ryster posen eller starter i ideal opstillingen
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Jeg er spændt på at se midtbanen i den del, hvor vi forhåbentlig spiller med a-kæden. Regner med Widell stadig er i Wales og, at enten Bommeren eller Travis starter sammen med Davidsen og Isak.
RAUS RAUS SSE!
Håber det bliver Bommeren, han er virkelig inde i en spændende udvikling. Den måde han satte 3-4 mand inden han spillede Møller fri til mål og hans lob 1-1 med keeperen til sidst.. wow!
Enig. Var aktioner på et helt vildt niveau - modstand upåagtet.Kokkefar skrev: ↑31. jan 2025, 08:23Håber det bliver Bommeren, han er virkelig inde i en spændende udvikling. Den måde han satte 3-4 mand inden han spillede Møller fri til mål og hans lob 1-1 med keeperen til sidst.. wow!
Ligner næsten stærkeste
1 Vincent Müller
4 Lars Kramer
5 Marc Nielsen
10 Oliver Ross
11 Mathias Jørgensen
13 Bjarne Pudel
17 Andres Jasson
20 Kasper Jørgensen
21 Mads Bomholt
23 Isak Hansen-Aarøen
26 Travis Hernes
1 Vincent Müller
4 Lars Kramer
5 Marc Nielsen
10 Oliver Ross
11 Mathias Jørgensen
13 Bjarne Pudel
17 Andres Jasson
20 Kasper Jørgensen
21 Mads Bomholt
23 Isak Hansen-Aarøen
26 Travis Hernes
Set fem minutter af kampen og er allerede overbevist om at Isak Hansen er et klasse lejemål.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Gud har skabt ham til at spille fodbold. Alt ser så naturligt ud for ham.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Er Widell med til dagens opgør?