Træningskampe vinter 2025
-
PonySlaystation
- Superliga

Re: Træningskampe vinter 2025
Kramer med kæmpe straffespark
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Spillet tynde.. Vi mister bolden uden for modstanderens felt, der sendes en lang diagonal til Jens Peter Haugen, der trækker ind i banen forbi 2 mand og afslutter fladt i lange hjørne.
Kramer med en classic skovl 1000 år forsent, kæmpe straffe til Bodø.
-
PonySlaystation
- Superliga

Kan man ikke kalde det at blive spillet tynde i en omstilling?
- bonanza
- Landshold

Kasper Høgh 3-2 på straffe.
beef på sidelinjen, man kan høre en sur kvigeklapper skrige. Står i vejen på indkast osv, godt med lidt konkurrence følelse.
beef på sidelinjen, man kan høre en sur kvigeklapper skrige. Står i vejen på indkast osv, godt med lidt konkurrence følelse.
- bonanza
- Landshold

Det synes jeg ikke. AaB ender i den dårlig position efter boldtabet dybt på modstanderens halvdel, men det er en individuel aktion de scorer på. Han tager den lange diagonal ned upresset, trækker ind i banen og sætter en mand, sætter endnu en på en skudfinte og scorer så fladt i det lange hjørne. "Spillet tynde" er noget andet, i min verden.PonySlaystation skrev: ↑6. feb 2025, 17:16Kan man ikke kalde det at blive spillet tynde i en omstilling?
Nu har jeg også både læst at vi er spillet ud af banen og spillet tynde. Men det er altså ikke den kamp jeg ser..bonanza skrev: ↑6. feb 2025, 17:17Det synes jeg ikke. AaB ender i den dårlig position, men det er en individuel aktion de scorer på. Han tager den ned upresset, trækker ind i banen og sætter en mand, sætter endnu en på en skudfinte og scorer så fladt i det lange hjørne. "Spillet tynde" er noget andet, i min verden.PonySlaystation skrev: ↑6. feb 2025, 17:16Kan man ikke kalde det at blive spillet tynde i en omstilling?
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Ham Kasper Høgh ser spændende ud. Bare vi kunne få ham

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
- bonanza
- Landshold

Status på halvleg.
Effektiv offensiv halvleg af AaB mod en god modstander. Står fint imod press. Der er lidt gavebod hos begge hold, men fortjent AaB fører med en pind, vi har været effektive, udemærkede i pasningsspillet, gode i pressset og vi har stået imod press defensivt. De mål vi lukker ind er en individuel aktion fra Jens-Petter Haugen og et super kluntet straffe af Kramer, den slags har vi set før.
Effektiv offensiv halvleg af AaB mod en god modstander. Står fint imod press. Der er lidt gavebod hos begge hold, men fortjent AaB fører med en pind, vi har været effektive, udemærkede i pasningsspillet, gode i pressset og vi har stået imod press defensivt. De mål vi lukker ind er en individuel aktion fra Jens-Petter Haugen og et super kluntet straffe af Kramer, den slags har vi set før.
-
PonySlaystation
- Superliga

Fair nok. Det kan sagtens være jeg var for kritisk de første 20 min, men jeg synes dæleme godt nok vi var pressede der.RicoBR02 skrev: ↑6. feb 2025, 17:19Nu har jeg også både læst at vi er spillet ud af banen og spillet tynde. Men det er altså ikke den kamp jeg ser..bonanza skrev: ↑6. feb 2025, 17:17Det synes jeg ikke. AaB ender i den dårlig position, men det er en individuel aktion de scorer på. Han tager den ned upresset, trækker ind i banen og sætter en mand, sætter endnu en på en skudfinte og scorer så fladt i det lange hjørne. "Spillet tynde" er noget andet, i min verden.PonySlaystation skrev: ↑6. feb 2025, 17:16Kan man ikke kalde det at blive spillet tynde i en omstilling?
Og som jeg så det fangede den diagonal bold AaB i ubalance, men jeg er ikke uenig i bonanzas beskrivelse.
- bonanza
- Landshold

Det er vel ret tæt på det kampbillede vi kommer til at se når vi skal møde FCM, FCN, FCK, AGF osv når superligaen starter igen. Hold der ligger et vildt tryk, som vi skal stå i mod og have modsvar til i form af bedre omstillinger, bedre og hurtigere opspil og mere effektivitet end i efteråret.PonySlaystation skrev: ↑6. feb 2025, 17:24Fair nok. Det kan sagtens være jeg var for kritisk de første 20 min, men jeg synes dæleme godt nok vi var pressede der.RicoBR02 skrev: ↑6. feb 2025, 17:19Nu har jeg også både læst at vi er spillet ud af banen og spillet tynde. Men det er altså ikke den kamp jeg ser..bonanza skrev: ↑6. feb 2025, 17:17Det synes jeg ikke. AaB ender i den dårlig position, men det er en individuel aktion de scorer på. Han tager den ned upresset, trækker ind i banen og sætter en mand, sætter endnu en på en skudfinte og scorer så fladt i det lange hjørne. "Spillet tynde" er noget andet, i min verden.PonySlaystation skrev: ↑6. feb 2025, 17:16Kan man ikke kalde det at blive spillet tynde i en omstilling?
Og som jeg så det fangede den diagonal bold AaB i ubalance, men jeg er ikke uenig i bonanzas beskrivelse.
Af et hold der spiller i Europa er de godt nok ikke glade for det fallerede danske fodboldeksperter ville kalde en “international linje”.
John med flot assist til MJ. 4-3
5-3. Melker vinder bolden høj, finde MJ der spiller Ross helt fri.
- bonanza
- Landshold

Erobring Widell i modstanderens boks, MJ med godt overblik til Ross der scorer til 5-3.
Der er mange fine ting med vores pres.
Der er mange fine ting med vores pres.
Virkelig godt taget ned, og endnu engang kommer afleveringen fra John på det helt rigtige tidspunkt, hvor han i efteråret nok havde taget et træk eller to mere inden han var blevet lukket ned. Jeg er meget spændt på om han tager det med ind i sæsonen, i så fald har vi da fået styr på højrekanten.
EDIT: Og så 5-3. Der er godt nok nogle ting offensivt der bare har siddet lige i skabet i de afgørende situationer. Vi skaber igen mange muligheder.
Bodø ligner ikke et hold der skal spille europa league play-off om en uge..
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- bonanza
- Landshold

Vil mene der er fint styr på højrekanten i og med at MJ spiller den.jonas386 skrev: ↑6. feb 2025, 17:57Virkelig godt taget ned, og endnu engang kommer afleveringen fra John på det helt rigtige tidspunkt, hvor han i efteråret nok havde taget et træk eller to mere inden han var blevet lukket ned. Jeg er meget spændt på om han tager det med ind i sæsonen, i så fald har vi da fået styr på højrekanten.
EDIT: Og så 5-3. Der er godt nok nogle ting offensivt der bare har siddet lige i skabet i de afgørende situationer. Vi skaber igen mange muligheder.
-
R Rosenberg
- Allstar

Han har jo spillet lidt i begge sider i denne sæson, men lad mig da bare rette det til den modsatte kant af Jørgensen - forudsat John ikke er tiltænkt en plads som 9'er.bonanza skrev: ↑6. feb 2025, 18:00Vil mene der er fint styr på højrekanten i og med at MJ spiller den.jonas386 skrev: ↑6. feb 2025, 17:57Virkelig godt taget ned, og endnu engang kommer afleveringen fra John på det helt rigtige tidspunkt, hvor han i efteråret nok havde taget et træk eller to mere inden han var blevet lukket ned. Jeg er meget spændt på om han tager det med ind i sæsonen, i så fald har vi da fået styr på højrekanten.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Det nager mig lidt, at John er så stort et talent, at vi nok mister ham til sommer. Jojo, transferrekorden luner måske for nogen, men der er så træls at se vores spillere sige ja til de klubber i toppen af de store ligaer >:(((
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- bonanza
- Landshold

Det ser ud som om han er tiltænkt som en joker på 9'eren og det har set godt ud i den her friendly mod Bodø/glimt. Den modsatte kant af Jørgensen, er den som Oliver Ross spiller. Det tænker jeg ikke at man vil ændre på.jonas386 skrev: ↑6. feb 2025, 18:05Han har jo spillet lidt i begge sider i denne sæson, men lad mig da bare rette det til den modsatte kant af Jørgensen - forudsat John ikke er tiltænkt en plads som 9'er.bonanza skrev: ↑6. feb 2025, 18:00Vil mene der er fint styr på højrekanten i og med at MJ spiller den.jonas386 skrev: ↑6. feb 2025, 17:57Virkelig godt taget ned, og endnu engang kommer afleveringen fra John på det helt rigtige tidspunkt, hvor han i efteråret nok havde taget et træk eller to mere inden han var blevet lukket ned. Jeg er meget spændt på om han tager det med ind i sæsonen, i så fald har vi da fået styr på højrekanten.