AaB - FCN, Superliga r. 18 (16., februar 2025)
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Re: AaB - FCN, Superliga r. 18 (16., februar 2025)
Det var dog latterligt.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Det er simpelthen under al kritik. Nogle gange er dansk fodbold simpelthen så amatøragtigt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Vend om! Vend om!Hanga skrev: ↑16. feb 2025, 10:16Er det seriøst? For jeg sætter mig ud i bilen om 30 min. for at køre de to timer til Aalborg...NIN skrev: ↑16. feb 2025, 09:01Balancerer på kanten af en aflysning. Følg TV2 Vejr for ekstraordinær breaking news634 skrev: ↑16. feb 2025, 08:49https://www.youtube.com/watch?v=-X90GjQXsGY
Hva så Aalborg, er der meget sne i Nordens Paris ? skal banen ryddes for nyfalden sne, eller er alt bare klar ?
Edit: Nah, du joker vist bare![]()
- Vi skal som dommere vurdere om banen er til fare for spillerne, og i hvert fald en tredjedel af banen er frosthård. Den her beslutning er relativ nem. Den (banen, red.) er til fare for spillerne, og det vil på ingen måde være forsvarligt at sætte kampen i gang, siger Morten Krogh til TV 2 Sport.
Hvorfor har der ikke stået varmekanoner på banen siden imorges??
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Simpelthen så pinligt og amatøragtigt.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Morten Krogh vil vel gerne tidligt hjem, og gider ikke vente en time eller to.
Hvis det var så nem en beslutning, hvorfor så vente til en time før kampstart?
Hvis det var så nem en beslutning, hvorfor så vente til en time før kampstart?
- Varmen i banen har været tændt på fuld tryk i de seneste to uger, men den hårde nattefrost med 11 minusgrader har ramt grønsværen på Aalborg Portland Park så kraftigt, at dommer Morten Krogh efter en dialog med AaB og FC Nordsjælland vurderer, at det ikke er forsvarligt at afvikle dagens kamp, der skulle have været fløjtet i gang kl. 14.00.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... fcn-aflyst
Det virker spøjst, at det kan ske, når man samtidig påstår, jf. bold, at man har haft varme i banen i to uger.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Det er selvfølgelig særlig ærgerligt for de hundredvis af fans, der har taget den lange tur fra Farum.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Jeg aner intet om frostbaner eller lign, eller hvordan varme i banen fungerer.. Men, jeg kan ikke huske at en AaB kamp nogensinde er blevet udskudt pga. frost i banen, og der har endda været kampe i værre temperature..
Ja, og at det tilsyneladende kun er den del af banen der ligger i skygge. Det er vel bl.a. fordi vores stadion vender anderledes end de fleste andre, men hvad er det lige varmen gør, hvis det alligevel kun er de steder der ligger i solen der ikke er frosne?
@Salle17
Ja, husker da flere kampe i heftigt snevejr, eller hvor banen har været en stor mudderpøl. At dommerne helst ikke gider udføre deres arbejde er en ting, men det er jo en generel tendens, at der efterhånden skal mindre og mindre til før kampene aflyses.
Kan ikke være første gang, vi har stået med en frostbane, der skulle gøres klar inden kamp. På trods af hård nattefrost virker det lidt mærkeligt, at banen er i så dårlig en tilstand.
Men forstår heller ikke, at man ikke taler om muligheden for at spille kampen senere i dag. Det må være i alles interesse at få kampen afviklet i dag.
Men forstår heller ikke, at man ikke taler om muligheden for at spille kampen senere i dag. Det må være i alles interesse at få kampen afviklet i dag.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Det er jo bare ikke det samme. Pludselig ekstra kulde kan man ikke regulere plænevarme imod
- FlæskeFrank
Satme amatøragtigt at lidt nattefrost kan aflyse en kamp, det er jo ikke DSB det her, kunne man ikke være lidt forudsigende, og få lagt noget hen over banen eller lave andre foranstaltninger?
Og hvorfor skal dommeren vente til en time før start med at konkludere noget som åbenbart var utrolig nemt at afgøre.
Pinligt overfor fans der er ved at gøre klar til fællesmarch
Og hvorfor skal dommeren vente til en time før start med at konkludere noget som åbenbart var utrolig nemt at afgøre.
Pinligt overfor fans der er ved at gøre klar til fællesmarch
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Det er træls for alle dem der er på vej på stadion at man venter så længe. Kan vi ikke finde en klub vi kan spille træningskamp med på en anden bane i dag eller i morgen, så vi ikke mangler kampform næste weekend. Eller spiller vi kampen i midtugen? Den hårde frost fortsætter jo sikkert
-
calciomania
- 2. div

- Geografisk sted: Aalborg
Jeg var lige på vej ud ad døren, da jeg læste nyheden. Så i det mindste sparede jeg mig for transporten derover. Og jeg havde heller ikke købt billet på forhånd, men ville have købt den i lugen derovre. Men jeg synes det er lidt underligt, at man aflyser kun en time før kampstart, når man i flere dage har vidst, at der ville komme nattefrost før kampen. Det har vejrudsigten jo sagt i flere dage.
Så vidt jeg kan forstå, har man dog forsøgt at varme banen op, men nattefrosten med ned til 11 graders frost har åbenbart været så hård, at man ikke formåede at gøre banen tilstrækkeligt varm. Jeg synes dog selv, at man måske burde have været forudseende og have aflyst for flere dage siden, da vejrmeldingerne netop spåede sne og hård nattefrost. Jeg tænkte allerede torsdag-fredag, at det nok var lidt 50-50 om kampen overhovedet blev gennemført søndag. Det var også derfor, jeg ikke havde købt billet på forhånd - men afventet situationen.
Men synd for de fans, der var i gang med deres march. De har ligesom spildt nogle timer på dét til ingen verdens nytte. Og endnu mere surt for FCN og deres fans, der har taget den lange rejse mod nord.
Jeg tænker dog også, at det er svært at finde ud af, hvornår en kamp bør aflyses eller ej. Jeg ser meget inkonsekvens her. Andre gange er kampe jo blevet gennemført med frost og sne på banen. Så man burde måske have nogle klarere retningslinjer for det her.
Så vidt jeg kan forstå, har man dog forsøgt at varme banen op, men nattefrosten med ned til 11 graders frost har åbenbart været så hård, at man ikke formåede at gøre banen tilstrækkeligt varm. Jeg synes dog selv, at man måske burde have været forudseende og have aflyst for flere dage siden, da vejrmeldingerne netop spåede sne og hård nattefrost. Jeg tænkte allerede torsdag-fredag, at det nok var lidt 50-50 om kampen overhovedet blev gennemført søndag. Det var også derfor, jeg ikke havde købt billet på forhånd - men afventet situationen.
Men synd for de fans, der var i gang med deres march. De har ligesom spildt nogle timer på dét til ingen verdens nytte. Og endnu mere surt for FCN og deres fans, der har taget den lange rejse mod nord.
Jeg tænker dog også, at det er svært at finde ud af, hvornår en kamp bør aflyses eller ej. Jeg ser meget inkonsekvens her. Andre gange er kampe jo blevet gennemført med frost og sne på banen. Så man burde måske have nogle klarere retningslinjer for det her.
Ifølge reglerne skal kampen enten spilles i morgen eller tirsdag, men der skal også være 48 timer mellem den aflyste kamp og den nye kamp. De får svært ved at få det presset ind, da kampen skal spiles indenfor en måned, og begge klubber har fem andre kampe i samme periode. Der er intet vindue ift pokalkampe før slut-April, og landsholdspause lige efter runde 22.Gentleman Finn skrev: ↑16. feb 2025, 13:12Det er træls for alle dem der er på vej på stadion at man venter så længe. Kan vi ikke finde en klub vi kan spille træningskamp med på en anden bane i dag eller i morgen, så vi ikke mangler kampform næste weekend. Eller spiller vi kampen i midtugen? Den hårde frost fortsætter jo sikkert
Det bliver nok en onsdagskamp, og det skal nok komme på et super ubelejligt tidspunkt.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Ja, stakkels fans der får lov at drikke øl og varme op endnu en gang..
Hader København!
Too late holder på Constance Vej...Patmand skrev: ↑16. feb 2025, 12:59Vend om! Vend om!Hanga skrev: ↑16. feb 2025, 10:16Er det seriøst? For jeg sætter mig ud i bilen om 30 min. for at køre de to timer til Aalborg...NIN skrev: ↑16. feb 2025, 09:01Balancerer på kanten af en aflysning. Følg TV2 Vejr for ekstraordinær breaking news634 skrev: ↑16. feb 2025, 08:49https://www.youtube.com/watch?v=-X90GjQXsGY
Hva så Aalborg, er der meget sne i Nordens Paris ? skal banen ryddes for nyfalden sne, eller er alt bare klar ?
Edit: Nah, du joker vist bare![]()
Kunne de virkelig først konstantere det nu? Nå, godt der er lidt familie at besøge i stedet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14