Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Mediano kommer i en udsendelse omkring, at FCN var interesseret i Aarøen før han skiftede til United, og de har lige haft Aarøens lillebror til prøvetræning, men han er stadig for ung.
Gad vide om Aarøens lejemål i AaB også handler om at der er en spændende lillebror, som man måske kan komme ind på via storebror.
Gad vide om Aarøens lejemål i AaB også handler om at der er en spændende lillebror, som man måske kan komme ind på via storebror.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Jeg tror ikke det har været en specifik tanke fra AaB. Lillebror kan først skifte til en udenlandsk klub i 2026, men i det bredere perspektiv taler det jo ind i målet om at gøre AaB til en attraktiv klub for nordiske talenter, hvor man kan se, at man får chancen og kan bruge AaB som et skridt på vejen til en større adresse i europa. Jeg tror mere man håber på at kunne tiltrække talenter som Isak, da han skiftede fra Man Utd til Bremen, hvor spilleren kan se ideen i at tage et step ned med spilletid og personlig succes for at kunne tage et step op igen.Kunji skrev: ↑14. feb 2025, 09:30Mediano kommer i en udsendelse omkring, at FCN var interesseret i Aarøen før han skiftede til United, og de har lige haft Aarøens lillebror til prøvetræning, men han er stadig for ung.
-
Vinduesskarm
- Miniput

- Favoritspiller: Melker Widel
Hej Baresi. Hvordan går det med de talenter du har sagt AaB har kig på til ungdoms holdene. Har du noget nyt omkring dette ? Hilsen René AaB Fan .
Hvad er der egentlig sket med Gabriel Quartey?
Synes ikke jeg har læst noget som helst efter vi skrev med ham.
Træner han med U19 og hvem spiller han kamp for, hvis han er klar ?
Synes ikke jeg har læst noget som helst efter vi skrev med ham.
Træner han med U19 og hvem spiller han kamp for, hvis han er klar ?
Hej og undskyld forstyrrelsen - Men er der nogen der ved hvad status er på Anders Noshe?
Er han i spil til 1. holdet, eller er den karriere ovre pga. skader? Godt nok trist for så ung en gut, der var udråbt til det helt helt store?
Er han i spil til 1. holdet, eller er den karriere ovre pga. skader? Godt nok trist for så ung en gut, der var udråbt til det helt helt store?
pt skadet igen desværre men er rykket fast ned p U19 holdet for at forsøge at kickstarte karrieren igen og få noget kontinuitet i udviklingen. Hvis skaderne kan fjernes så har han da potentiale efter min mening, han var nok bare ikke klar så tidligt.
Mon ikke det projekt efterhånden er ødelagt af skader. Han er blevet 19 år og havde for et par år tilbage stadig et godt stykke vej. Klare spidskompetencer, men langt fra at være seniorklar. Jeg kunne forestille mig, at skaderne nok desværre har bremset udviklingen for længe til det kan blive rigtig godt. Håber selvfølgelig, at nogle med mere indsigt i u19 kan afkræfte den mistanke.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Hans kontrakt har været gældende i én måned - siden han fyldte 18 år - så ro på.
Mon ikke han er tiltænkt en rolle på u19 i første omgang, ligesom det var meldingen i december.
Det bliver spændende at følge ham.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Kan blev desuden skadet lige inden træningslejeren. Han skulle nok ikke have været med alligevel, men Ydesen fortalte under Seattlekampen, at han var skadet.Erasmus Montanus skrev: ↑19. feb 2025, 11:31Hans kontrakt har været gældende i én måned - siden han fyldte 18 år - så ro på.
Mon ikke han er tiltænkt en rolle på u19 i første omgang, ligesom det var meldingen i december.
Ikke noget "ro på"Erasmus Montanus skrev: ↑19. feb 2025, 11:31Hans kontrakt har været gældende i én måned - siden han fyldte 18 år - så ro på.
Det var bare et spørgsmål omkring, hvor han er og hvor han træner med
-
R Rosenberg
- Allstar

19? Jeg troede efterhånden, han var i slut-20'erne.Kokkefar skrev: ↑19. feb 2025, 11:25Mon ikke det projekt efterhånden er ødelagt af skader. Han er blevet 19 år og havde for et par år tilbage stadig et godt stykke vej. Klare spidskompetencer, men langt fra at være seniorklar. Jeg kunne forestille mig, at skaderne nok desværre har bremset udviklingen for længe til det kan blive rigtig godt. Håber selvfølgelig, at nogle med mere indsigt i u19 kan afkræfte den mistanke.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

AaB kunne passende tage en snak med Horsens om at overtage Delac til sommer. Han har en fin mentalitet og ville kunne være en god læremester for de unge, håbefulde keepere. Og vi ville have to keepere, hvor man ikke ville få et kedeligt mavepostyr, hvis den ene bliver skadet.
De Boer er jo helt exceptionelt elendig. Dog super med fødderne!
Ædruelighedens stemme
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Skulle heller ikke menes på en træls måde.Gaarde6 skrev: ↑19. feb 2025, 11:54Ikke noget "ro på"Erasmus Montanus skrev: ↑19. feb 2025, 11:31Hans kontrakt har været gældende i én måned - siden han fyldte 18 år - så ro på.
Det var bare et spørgsmål omkring, hvor han er og hvor han træner med![]()
Tænkte det samme sidste uge, hvor jeg fandt ud af, at han først lige er kommet på kontrakt.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Ellers tak. Vi skal ikke have en dyr reserve, uden videresalgspotentiale og som ikke gør sig i at spille bolden ud.R Rosenberg skrev: ↑19. feb 2025, 21:46AaB kunne passende tage en snak med Horsens om at overtage Delac til sommer. Han har en fin mentalitet og ville kunne være en god læremester for de unge, håbefulde keepere. Og vi ville have to keepere, hvor man ikke ville få et kedeligt mavepostyr, hvis den ene bliver skadet.
Delac har været absurd god mod AaB, men er derudover en ret gennemsnitlig målmand.Sønderhof skrev: ↑20. feb 2025, 12:55Ellers tak. Vi skal ikke have en dyr reserve, uden videresalgspotentiale og som ikke gør sig i at spille bolden ud.R Rosenberg skrev: ↑19. feb 2025, 21:46AaB kunne passende tage en snak med Horsens om at overtage Delac til sommer. Han har en fin mentalitet og ville kunne være en god læremester for de unge, håbefulde keepere. Og vi ville have to keepere, hvor man ikke ville få et kedeligt mavepostyr, hvis den ene bliver skadet.
Jeg kan ikke se han er så markant bedre end Müller at vi skal signe ham.
RAUS RAUS SSE!
Jeg tror ikke, at han er bedre end Müller, tværtom. Han er nok bedre end De Boer (som dog kan have udviklet sit spil), men jeg tror slet ikke, at vi er i markedet for en reservemålmand.Jakobsen skrev: ↑20. feb 2025, 12:57Delac har været absurd god mod AaB, men er derudover en ret gennemsnitlig målmand.Sønderhof skrev: ↑20. feb 2025, 12:55Ellers tak. Vi skal ikke have en dyr reserve, uden videresalgspotentiale og som ikke gør sig i at spille bolden ud.R Rosenberg skrev: ↑19. feb 2025, 21:46AaB kunne passende tage en snak med Horsens om at overtage Delac til sommer. Han har en fin mentalitet og ville kunne være en god læremester for de unge, håbefulde keepere. Og vi ville have to keepere, hvor man ikke ville få et kedeligt mavepostyr, hvis den ene bliver skadet.
Heller ikke det. De Boer er her vel kun for ikke at forcere at Grønkjær evt. skal spille.Raptorr skrev: ↑20. feb 2025, 13:22Jeg tror ikke, at han er bedre end Müller, tværtom. Han er nok bedre end De Boer (som dog kan have udviklet sit spil), men jeg tror slet ikke, at vi er i markedet for en reservemålmand.Jakobsen skrev: ↑20. feb 2025, 12:57Delac har været absurd god mod AaB, men er derudover en ret gennemsnitlig målmand.Sønderhof skrev: ↑20. feb 2025, 12:55Ellers tak. Vi skal ikke have en dyr reserve, uden videresalgspotentiale og som ikke gør sig i at spille bolden ud.R Rosenberg skrev: ↑19. feb 2025, 21:46AaB kunne passende tage en snak med Horsens om at overtage Delac til sommer. Han har en fin mentalitet og ville kunne være en god læremester for de unge, håbefulde keepere. Og vi ville have to keepere, hvor man ikke ville få et kedeligt mavepostyr, hvis den ene bliver skadet.
RAUS RAUS SSE!
-
Lyngehoevdingen
- 1. div

- Favoritspiller: Milan Timko
De Boer styrke må være en lav løn. Vi har ingen penge og kan derfor ikke prioritere alle positioner. Og så beder vi til, at vi ikke får brug for den her. Fattige mennesker kan heller ikke forsikre alt, de ejer.Jakobsen skrev: ↑20. feb 2025, 13:23Heller ikke det. De Boer er her vel kun for ikke at forcere at Grønkjær evt. skal spille.Raptorr skrev: ↑20. feb 2025, 13:22Jeg tror ikke, at han er bedre end Müller, tværtom. Han er nok bedre end De Boer (som dog kan have udviklet sit spil), men jeg tror slet ikke, at vi er i markedet for en reservemålmand.Jakobsen skrev: ↑20. feb 2025, 12:57Delac har været absurd god mod AaB, men er derudover en ret gennemsnitlig målmand.Sønderhof skrev: ↑20. feb 2025, 12:55Ellers tak. Vi skal ikke have en dyr reserve, uden videresalgspotentiale og som ikke gør sig i at spille bolden ud.R Rosenberg skrev: ↑19. feb 2025, 21:46AaB kunne passende tage en snak med Horsens om at overtage Delac til sommer. Han har en fin mentalitet og ville kunne være en god læremester for de unge, håbefulde keepere. Og vi ville have to keepere, hvor man ikke ville få et kedeligt mavepostyr, hvis den ene bliver skadet.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.
Det var Fossums brændte straffespark, der rykkede os ned.
Det var Fossums brændte straffespark, der rykkede os ned.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Det er forsvarligt at tro på, at 2 senior keeperer og et talent på 17 er nok til at dække evt. skader og karantæner i forårets halv-sæson. De Boer er en helt fin reserve i øvrigt.Lyngehoevdingen skrev: ↑21. feb 2025, 10:34De Boer styrke må være en lav løn. Vi har ingen penge og kan derfor ikke prioritere alle positioner. Og så beder vi til, at vi ikke får brug for den her. Fattige mennesker kan heller ikke forsikre alt, de ejer.Jakobsen skrev: ↑20. feb 2025, 13:23Heller ikke det. De Boer er her vel kun for ikke at forcere at Grønkjær evt. skal spille.Raptorr skrev: ↑20. feb 2025, 13:22Jeg tror ikke, at han er bedre end Müller, tværtom. Han er nok bedre end De Boer (som dog kan have udviklet sit spil), men jeg tror slet ikke, at vi er i markedet for en reservemålmand.Jakobsen skrev: ↑20. feb 2025, 12:57Delac har været absurd god mod AaB, men er derudover en ret gennemsnitlig målmand.Sønderhof skrev: ↑20. feb 2025, 12:55Ellers tak. Vi skal ikke have en dyr reserve, uden videresalgspotentiale og som ikke gør sig i at spille bolden ud.R Rosenberg skrev: ↑19. feb 2025, 21:46AaB kunne passende tage en snak med Horsens om at overtage Delac til sommer. Han har en fin mentalitet og ville kunne være en god læremester for de unge, håbefulde keepere. Og vi ville have to keepere, hvor man ikke ville få et kedeligt mavepostyr, hvis den ene bliver skadet.
-
R Rosenberg
- Allstar

Sommervindue:
HVIS vi undgår nedrykning, er det imperativ, at vi får en voksen, erfaren, ledende 6'er, der både kan holde i bolden og fordele den (fremad). Og som gerne også kan være en leder, én der går forrest, og som ikke er bleg for at dele en sviner ud, når andre koger rundt. En Ståle 2.0 ville være passende.
Vi mister Widell og Isak, så her må Bommeren og evt. endnu en ny tage over.
Derudover skal vi have en lignende type i forsvaret. Jeg kunne godt se en sådan danne makkerpar med den nye svensker, som jeg tror (håber), der er gryn i. Pudel kan fint være tredjevalg, mens man må forsøge at afskibe Diakhité.
Jeg aner ikke, om Seydel er fugl eller fisk, men en 9'er med noget farlighed bør også være i kikkerten.
Ud: Widell, Jimenez, Diakhité, Marc Nielsen. Davidsen ville måske have godt af en sæson på lidt lavere niveau.
HVIS vi undgår nedrykning, er det imperativ, at vi får en voksen, erfaren, ledende 6'er, der både kan holde i bolden og fordele den (fremad). Og som gerne også kan være en leder, én der går forrest, og som ikke er bleg for at dele en sviner ud, når andre koger rundt. En Ståle 2.0 ville være passende.
Vi mister Widell og Isak, så her må Bommeren og evt. endnu en ny tage over.
Derudover skal vi have en lignende type i forsvaret. Jeg kunne godt se en sådan danne makkerpar med den nye svensker, som jeg tror (håber), der er gryn i. Pudel kan fint være tredjevalg, mens man må forsøge at afskibe Diakhité.
Jeg aner ikke, om Seydel er fugl eller fisk, men en 9'er med noget farlighed bør også være i kikkerten.
Ud: Widell, Jimenez, Diakhité, Marc Nielsen. Davidsen ville måske have godt af en sæson på lidt lavere niveau.
Ædruelighedens stemme