AGF - AaB, 23. feb 2025, Superliga rd. 19

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
1885Cricket
1. div
1. div
Indlæg: 312
Tilmeldt: 14. jul 2024, 19:41
Favoritspiller: Jan Pedersen

Re: AGF - AaB, 23. feb 2025, Superliga rd. 19

Indlæg af 1885Cricket » 24. feb 2025, 15:35

Nordjysk Stolthed skrev:
Alpa Chino skrev:
24. feb 2025, 08:07
Nordjysk Stolthed skrev:
24. feb 2025, 01:29
Der går sgu lidt for meget runde i at være efter Diakhité i min bog. Han redder flere situationer i særligt anden halvleg. Bestemt ikke en stærk præstation, men han var langt bedre end Kramer.
Hvad nytter det at redde flere situationer når man selv er skyld i 2 mål, og konstant smider afleveringer i fødderne på modstanderne.

Det var en af de værste præstationer for en AaB spiller, jeg har set i meget lang tid.

Jeg ser aldrig Diakhité være skyld i to. Uheldigt og klodset selvmål, det var ikke godt nok, men de andre er aldrig på ham? Det er sgu for nemt bare at smide ham under bussen for at lave selvmål, han var sgu den eneste der gad forsvare i går. Skidt selvmål, men sammenlignet med fejlene fra Jimenez og Kramer på de andre mål er det sgu intet.
Godt ske at han kun er involveret i selvmål, men han er aldrig i position, og skaber så megen usikkerhed hos alle andre på holdet, at han absolut må og bør have spillet sin sidste kamp hos os.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Peroni21
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 77
Tilmeldt: 24. feb 2016, 16:55
Favoritspiller: Spalvis

Re: AGF - AaB, 23. feb 2025, Superliga rd. 19

Indlæg af Peroni21 » 24. feb 2025, 16:24

1885Cricket skrev:
24. feb 2025, 15:35
Nordjysk Stolthed skrev:
Alpa Chino skrev:
24. feb 2025, 08:07
Nordjysk Stolthed skrev:
24. feb 2025, 01:29
Der går sgu lidt for meget runde i at være efter Diakhité i min bog. Han redder flere situationer i særligt anden halvleg. Bestemt ikke en stærk præstation, men han var langt bedre end Kramer.
Hvad nytter det at redde flere situationer når man selv er skyld i 2 mål, og konstant smider afleveringer i fødderne på modstanderne.

Det var en af de værste præstationer for en AaB spiller, jeg har set i meget lang tid.

Jeg ser aldrig Diakhité være skyld i to. Uheldigt og klodset selvmål, det var ikke godt nok, men de andre er aldrig på ham? Det er sgu for nemt bare at smide ham under bussen for at lave selvmål, han var sgu den eneste der gad forsvare i går. Skidt selvmål, men sammenlignet med fejlene fra Jimenez og Kramer på de andre mål er det sgu intet.
Godt ske at han kun er involveret i selvmål, men han er aldrig i position, og skaber så megen usikkerhed hos alle andre på holdet, at han absolut må og bør have spillet sin sidste kamp hos os.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sjovt man kan se så forskelligt på det. Jeg sad faktisk med den tanke af Diakhite sammen med Isak var vores to bedste spillere på dagen. Ikke godt, men bedst af de dårlige. Så synes din kritik er noget hård her.

Men som sagt. Man ser fodbold forskelligt og selvmålet var selvfølgelig ikke godt nok.

DellOrto
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 89
Tilmeldt: 19. feb 2021, 22:01
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: AGF - AaB, 23. feb 2025, Superliga rd. 19

Indlæg af DellOrto » 24. feb 2025, 16:24

Hvis man er masochistisk anlagt, kan man netop nu se genudsendelse af gårsdagens kamp på tv2 Sport X
Jeg var i Århus, men havde et elendigt udsyn, så jeg fangede ikke helt hvor ringe vi spillede.
Det er en prøvelse, at være forelsket i dig

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AGF - AaB, 23. feb 2025, Superliga rd. 19

Indlæg af Funky » 24. feb 2025, 17:19

Peroni21 skrev:
24. feb 2025, 16:24
1885Cricket skrev:
24. feb 2025, 15:35
Nordjysk Stolthed skrev:
Alpa Chino skrev:
24. feb 2025, 08:07
Nordjysk Stolthed skrev:
24. feb 2025, 01:29
Der går sgu lidt for meget runde i at være efter Diakhité i min bog. Han redder flere situationer i særligt anden halvleg. Bestemt ikke en stærk præstation, men han var langt bedre end Kramer.
Hvad nytter det at redde flere situationer når man selv er skyld i 2 mål, og konstant smider afleveringer i fødderne på modstanderne.

Det var en af de værste præstationer for en AaB spiller, jeg har set i meget lang tid.

Jeg ser aldrig Diakhité være skyld i to. Uheldigt og klodset selvmål, det var ikke godt nok, men de andre er aldrig på ham? Det er sgu for nemt bare at smide ham under bussen for at lave selvmål, han var sgu den eneste der gad forsvare i går. Skidt selvmål, men sammenlignet med fejlene fra Jimenez og Kramer på de andre mål er det sgu intet.
Godt ske at han kun er involveret i selvmål, men han er aldrig i position, og skaber så megen usikkerhed hos alle andre på holdet, at han absolut må og bør have spillet sin sidste kamp hos os.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sjovt man kan se så forskelligt på det. Jeg sad faktisk med den tanke af Diakhite sammen med Isak var vores to bedste spillere på dagen. Ikke godt, men bedst af de dårlige. Så synes din kritik er noget hård her.

Men som sagt. Man ser fodbold forskelligt og selvmålet var selvfølgelig ikke godt nok.
Ydesens observation i Nordjyske er også, at han konstant bryder forsvarskæden og spreder usikkerhed. Jeg kan slet ikke se, hvad han byder ind med, som Pudel-Kramer samarbejdet ikke gjorde bedre.

Og spørgsmål til Ydesen: Fortællingen er (også i dagens Ripodsten), at årsagen til Diakhités genkomst er, at Pudel har været elendig i optakten. Når jeg tænker tilbage til træningslejren, hvor det var lidt overraskende, at Diakhité havde taget pladsen fra Pudel til kampen mod Bodø, så lød forklaringen i Ripodsten, at der var fordi Diakhité "skulle have chancen" i en træningskamp. Det fik han så, og Pudel fik den efterfølgende kamp mod et ukrainsk hold med et væsentligt svagere hold omkring sig. Er det virkelig på den papirstynde baggrund, Pudels indsats i optakten har været 'elendig'?

Jeg gentager gerne: En kæmpe - KÆMPE - fejl af trænerteamet at skubbe Pudel ud. Vi havde lige fået opbygget en defensiv base, man kunne stole lidt på. Det ændrer man på, og målene vælter ind i træningskampene. Og nu mod AGF, som sagtens kunne have scoret mere end 4 mål.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AGF - AaB, 23. feb 2025, Superliga rd. 19

Indlæg af Hanga » 24. feb 2025, 17:21

Funky skrev:
24. feb 2025, 17:19
Peroni21 skrev:
24. feb 2025, 16:24
1885Cricket skrev:
24. feb 2025, 15:35
Nordjysk Stolthed skrev:
Alpa Chino skrev:
24. feb 2025, 08:07
Nordjysk Stolthed skrev:
24. feb 2025, 01:29
Der går sgu lidt for meget runde i at være efter Diakhité i min bog. Han redder flere situationer i særligt anden halvleg. Bestemt ikke en stærk præstation, men han var langt bedre end Kramer.
Hvad nytter det at redde flere situationer når man selv er skyld i 2 mål, og konstant smider afleveringer i fødderne på modstanderne.

Det var en af de værste præstationer for en AaB spiller, jeg har set i meget lang tid.

Jeg ser aldrig Diakhité være skyld i to. Uheldigt og klodset selvmål, det var ikke godt nok, men de andre er aldrig på ham? Det er sgu for nemt bare at smide ham under bussen for at lave selvmål, han var sgu den eneste der gad forsvare i går. Skidt selvmål, men sammenlignet med fejlene fra Jimenez og Kramer på de andre mål er det sgu intet.
Godt ske at han kun er involveret i selvmål, men han er aldrig i position, og skaber så megen usikkerhed hos alle andre på holdet, at han absolut må og bør have spillet sin sidste kamp hos os.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sjovt man kan se så forskelligt på det. Jeg sad faktisk med den tanke af Diakhite sammen med Isak var vores to bedste spillere på dagen. Ikke godt, men bedst af de dårlige. Så synes din kritik er noget hård her.

Men som sagt. Man ser fodbold forskelligt og selvmålet var selvfølgelig ikke godt nok.
Ydesens observation i Nordjyske er også, at han konstant bryder forsvarskæden og spreder usikkerhed. Jeg kan slet ikke se, hvad han byder ind med, som Pudel-Kramer samarbejdet ikke gjorde bedre.

Og spørgsmål til Ydesen: Fortællingen er (også i dagens Ripodsten), at årsagen til Diakhités genkomst er, at Pudel har været elendig i optakten. Når jeg tænker tilbage til træningslejren, hvor det var lidt overraskende, at Diakhité havde taget pladsen fra Pudel til kampen mod Bodø, så lød forklaringen i Ripodsten, at der var fordi Diakhité "skulle have chancen" i en træningskamp. Det fik han så, og Pudel fik den efterfølgende kamp mod et ukrainsk hold med et væsentligt svagere hold omkring sig. Er det virkelig på den papirstynde baggrund, Pudels indsats i optakten har været 'elendig'?

Jeg gentager gerne: En kæmpe - KÆMPE - fejl af trænerteamet at skubbe Pudel ud. Vi havde lige fået opbygget en defensiv base, man kunne stole lidt på. Det ændrer man på, og målene vælter ind i træningskampene. Og nu mod AGF, som sagtens kunne have scoret mere end 4 mål.
Diakhite var kilde til konstant usikkerhed og lavede det ene dårlige indgreb efter det andet. Jeg synes også han så endnu mere langsom ud i går end tidligere. At hans fart blev fremhævet som en kerneårsag til at vi skrev med ham viser sig umiddelbart som ret dårlig scouting her, for hurtig er han altså bare ikke.

Enig i at Pudel må være tilbage i startopstillingen på onsdag.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: AGF - AaB, 23. feb 2025, Superliga rd. 19

Indlæg af Patmand » 24. feb 2025, 17:45

Funky skrev:
24. feb 2025, 17:19
Peroni21 skrev:
24. feb 2025, 16:24
1885Cricket skrev:
24. feb 2025, 15:35
Nordjysk Stolthed skrev:
Alpa Chino skrev:
24. feb 2025, 08:07
Nordjysk Stolthed skrev:
24. feb 2025, 01:29
Der går sgu lidt for meget runde i at være efter Diakhité i min bog. Han redder flere situationer i særligt anden halvleg. Bestemt ikke en stærk præstation, men han var langt bedre end Kramer.
Hvad nytter det at redde flere situationer når man selv er skyld i 2 mål, og konstant smider afleveringer i fødderne på modstanderne.

Det var en af de værste præstationer for en AaB spiller, jeg har set i meget lang tid.

Jeg ser aldrig Diakhité være skyld i to. Uheldigt og klodset selvmål, det var ikke godt nok, men de andre er aldrig på ham? Det er sgu for nemt bare at smide ham under bussen for at lave selvmål, han var sgu den eneste der gad forsvare i går. Skidt selvmål, men sammenlignet med fejlene fra Jimenez og Kramer på de andre mål er det sgu intet.
Godt ske at han kun er involveret i selvmål, men han er aldrig i position, og skaber så megen usikkerhed hos alle andre på holdet, at han absolut må og bør have spillet sin sidste kamp hos os.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sjovt man kan se så forskelligt på det. Jeg sad faktisk med den tanke af Diakhite sammen med Isak var vores to bedste spillere på dagen. Ikke godt, men bedst af de dårlige. Så synes din kritik er noget hård her.

Men som sagt. Man ser fodbold forskelligt og selvmålet var selvfølgelig ikke godt nok.
Ydesens observation i Nordjyske er også, at han konstant bryder forsvarskæden og spreder usikkerhed. Jeg kan slet ikke se, hvad han byder ind med, som Pudel-Kramer samarbejdet ikke gjorde bedre.

Og spørgsmål til Ydesen: Fortællingen er (også i dagens Ripodsten), at årsagen til Diakhités genkomst er, at Pudel har været elendig i optakten. Når jeg tænker tilbage til træningslejren, hvor det var lidt overraskende, at Diakhité havde taget pladsen fra Pudel til kampen mod Bodø, så lød forklaringen i Ripodsten, at der var fordi Diakhité "skulle have chancen" i en træningskamp. Det fik han så, og Pudel fik den efterfølgende kamp mod et ukrainsk hold med et væsentligt svagere hold omkring sig. Er det virkelig på den papirstynde baggrund, Pudels indsats i optakten har været 'elendig'?

Jeg gentager gerne: En kæmpe - KÆMPE - fejl af trænerteamet at skubbe Pudel ud. Vi havde lige fået opbygget en defensiv base, man kunne stole lidt på. Det ændrer man på, og målene vælter ind i træningskampene. Og nu mod AGF, som sagtens kunne have scoret mere end 4 mål.
Trænerteamet i AaB arbejder med spillerne hver eneste dag, skal vi ikke gå ud fra, at de er i stand til at bedømme hvem der er forrest i køen?

Nordjysk Stolthed
Miniput
Miniput
Indlæg: 3
Tilmeldt: 23. feb 2025, 08:59
Favoritspiller: Jeppe Curth

Re: AGF - AaB, 23. feb 2025, Superliga rd. 19

Indlæg af Nordjysk Stolthed » 24. feb 2025, 19:28

Peroni21 skrev:
24. feb 2025, 16:24
1885Cricket skrev:
24. feb 2025, 15:35
Nordjysk Stolthed skrev:
Alpa Chino skrev:
24. feb 2025, 08:07
Nordjysk Stolthed skrev:
24. feb 2025, 01:29
Der går sgu lidt for meget runde i at være efter Diakhité i min bog. Han redder flere situationer i særligt anden halvleg. Bestemt ikke en stærk præstation, men han var langt bedre end Kramer.
Hvad nytter det at redde flere situationer når man selv er skyld i 2 mål, og konstant smider afleveringer i fødderne på modstanderne.

Det var en af de værste præstationer for en AaB spiller, jeg har set i meget lang tid.

Jeg ser aldrig Diakhité være skyld i to. Uheldigt og klodset selvmål, det var ikke godt nok, men de andre er aldrig på ham? Det er sgu for nemt bare at smide ham under bussen for at lave selvmål, han var sgu den eneste der gad forsvare i går. Skidt selvmål, men sammenlignet med fejlene fra Jimenez og Kramer på de andre mål er det sgu intet.
Godt ske at han kun er involveret i selvmål, men han er aldrig i position, og skaber så megen usikkerhed hos alle andre på holdet, at han absolut må og bør have spillet sin sidste kamp hos os.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sjovt man kan se så forskelligt på det. Jeg sad faktisk med den tanke af Diakhite sammen med Isak var vores to bedste spillere på dagen. Ikke godt, men bedst af de dårlige. Så synes din kritik er noget hård her.

Men som sagt. Man ser fodbold forskelligt og selvmålet var selvfølgelig ikke godt nok.
Helt enig, eneste defensive spiller der lignede han ville spille

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AGF - AaB, 23. feb 2025, Superliga rd. 19

Indlæg af R Rosenberg » 24. feb 2025, 19:31

Nordjysk Stolthed skrev:
24. feb 2025, 19:28
Peroni21 skrev:
24. feb 2025, 16:24
1885Cricket skrev:
24. feb 2025, 15:35
Nordjysk Stolthed skrev:
Alpa Chino skrev:
24. feb 2025, 08:07
Nordjysk Stolthed skrev:
24. feb 2025, 01:29
Der går sgu lidt for meget runde i at være efter Diakhité i min bog. Han redder flere situationer i særligt anden halvleg. Bestemt ikke en stærk præstation, men han var langt bedre end Kramer.
Hvad nytter det at redde flere situationer når man selv er skyld i 2 mål, og konstant smider afleveringer i fødderne på modstanderne.

Det var en af de værste præstationer for en AaB spiller, jeg har set i meget lang tid.

Jeg ser aldrig Diakhité være skyld i to. Uheldigt og klodset selvmål, det var ikke godt nok, men de andre er aldrig på ham? Det er sgu for nemt bare at smide ham under bussen for at lave selvmål, han var sgu den eneste der gad forsvare i går. Skidt selvmål, men sammenlignet med fejlene fra Jimenez og Kramer på de andre mål er det sgu intet.
Godt ske at han kun er involveret i selvmål, men han er aldrig i position, og skaber så megen usikkerhed hos alle andre på holdet, at han absolut må og bør have spillet sin sidste kamp hos os.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sjovt man kan se så forskelligt på det. Jeg sad faktisk med den tanke af Diakhite sammen med Isak var vores to bedste spillere på dagen. Ikke godt, men bedst af de dårlige. Så synes din kritik er noget hård her.

Men som sagt. Man ser fodbold forskelligt og selvmålet var selvfølgelig ikke godt nok.
Helt enig, eneste defensive spiller der lignede han ville spille
Det er jo bare ikke et voldsomt relevant parameter i professionel fodbold. Det har vi jo set en del gange efterhånden.
Ædruelighedens stemme

Laumag
2. div
2. div
Indlæg: 149
Tilmeldt: 13. jan 2025, 08:34
Favoritspiller: Ib simonsen

Re: AGF - AaB, 23. feb 2025, Superliga rd. 19

Indlæg af Laumag » 24. feb 2025, 19:45

Diakathe var voldsom dårlig i går - men det er jeg ikke så bekymret for, det må være en dårlig dag for han spillet meget bedre i andre kampe. Så et eller andet sted har han niveauet.
Det samme gælder de andre Kramer Davidsen og Jimenez der alle var katastrofale defensivt ….og offensivt.

Marc Nielsen derimod - hold da mund.
Min påstand er at ryger ud igen til sommer - der var mangler i alt og noget som jeg simpelthen ikke tror kan læres på det her niveau.
Alt lige som i alt var galt, tekniske niveau, placering, fysisk you name it.
Han minder så meget om Ask på den back.
Godt han kun er tredje valg på den back så lad os se to andre i spil hurtigt.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AGF - AaB, 23. feb 2025, Superliga rd. 19

Indlæg af Funky » 24. feb 2025, 20:11

Patmand skrev:
24. feb 2025, 17:45
Funky skrev:
24. feb 2025, 17:19
Peroni21 skrev:
24. feb 2025, 16:24
1885Cricket skrev:
24. feb 2025, 15:35
Nordjysk Stolthed skrev:
Alpa Chino skrev:
24. feb 2025, 08:07


Hvad nytter det at redde flere situationer når man selv er skyld i 2 mål, og konstant smider afleveringer i fødderne på modstanderne.

Det var en af de værste præstationer for en AaB spiller, jeg har set i meget lang tid.

Jeg ser aldrig Diakhité være skyld i to. Uheldigt og klodset selvmål, det var ikke godt nok, men de andre er aldrig på ham? Det er sgu for nemt bare at smide ham under bussen for at lave selvmål, han var sgu den eneste der gad forsvare i går. Skidt selvmål, men sammenlignet med fejlene fra Jimenez og Kramer på de andre mål er det sgu intet.
Godt ske at han kun er involveret i selvmål, men han er aldrig i position, og skaber så megen usikkerhed hos alle andre på holdet, at han absolut må og bør have spillet sin sidste kamp hos os.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sjovt man kan se så forskelligt på det. Jeg sad faktisk med den tanke af Diakhite sammen med Isak var vores to bedste spillere på dagen. Ikke godt, men bedst af de dårlige. Så synes din kritik er noget hård her.

Men som sagt. Man ser fodbold forskelligt og selvmålet var selvfølgelig ikke godt nok.
Ydesens observation i Nordjyske er også, at han konstant bryder forsvarskæden og spreder usikkerhed. Jeg kan slet ikke se, hvad han byder ind med, som Pudel-Kramer samarbejdet ikke gjorde bedre.

Og spørgsmål til Ydesen: Fortællingen er (også i dagens Ripodsten), at årsagen til Diakhités genkomst er, at Pudel har været elendig i optakten. Når jeg tænker tilbage til træningslejren, hvor det var lidt overraskende, at Diakhité havde taget pladsen fra Pudel til kampen mod Bodø, så lød forklaringen i Ripodsten, at der var fordi Diakhité "skulle have chancen" i en træningskamp. Det fik han så, og Pudel fik den efterfølgende kamp mod et ukrainsk hold med et væsentligt svagere hold omkring sig. Er det virkelig på den papirstynde baggrund, Pudels indsats i optakten har været 'elendig'?

Jeg gentager gerne: En kæmpe - KÆMPE - fejl af trænerteamet at skubbe Pudel ud. Vi havde lige fået opbygget en defensiv base, man kunne stole lidt på. Det ændrer man på, og målene vælter ind i træningskampene. Og nu mod AGF, som sagtens kunne have scoret mere end 4 mål.
Trænerteamet i AaB arbejder med spillerne hver eneste dag, skal vi ikke gå ud fra, at de er i stand til at bedømme hvem der er forrest i køen?
Og dog har vi et debatforum til bla. at diskutere, om nu træneren har helt fat i den lange ende i det ene eller andet spørgsmål.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AGF - AaB, 23. feb 2025, Superliga rd. 19

Indlæg af R Rosenberg » 24. feb 2025, 21:22

Laumag skrev:
24. feb 2025, 19:45
Diakathe var voldsom dårlig i går - men det er jeg ikke så bekymret for, det må være en dårlig dag for han spillet meget bedre i andre kampe. Så et eller andet sted har han niveauet.
Det samme gælder de andre Kramer Davidsen og Jimenez der alle var katastrofale defensivt ….og offensivt.

Marc Nielsen derimod - hold da mund.
Min påstand er at ryger ud igen til sommer - der var mangler i alt og noget som jeg simpelthen ikke tror kan læres på det her niveau.
Alt lige som i alt var galt, tekniske niveau, placering, fysisk you name it.
Han minder så meget om Ask på den back.
Godt han kun er tredje valg på den back så lad os se to andre i spil hurtigt.
Synes du også, at Jimenez har spillet meget bedre i andre kampe?
Selv har jeg ikke på noget tidspunkt været imponeret - nok snarere det modsatte.
Ædruelighedens stemme

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4118
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: AGF - AaB, 23. feb 2025, Superliga rd. 19

Indlæg af baresi » 25. feb 2025, 06:50

R Rosenberg skrev:
24. feb 2025, 21:22
Laumag skrev:
24. feb 2025, 19:45
Diakathe var voldsom dårlig i går - men det er jeg ikke så bekymret for, det må være en dårlig dag for han spillet meget bedre i andre kampe. Så et eller andet sted har han niveauet.
Det samme gælder de andre Kramer Davidsen og Jimenez der alle var katastrofale defensivt ….og offensivt.

Marc Nielsen derimod - hold da mund.
Min påstand er at ryger ud igen til sommer - der var mangler i alt og noget som jeg simpelthen ikke tror kan læres på det her niveau.
Alt lige som i alt var galt, tekniske niveau, placering, fysisk you name it.
Han minder så meget om Ask på den back.
Godt han kun er tredje valg på den back så lad os se to andre i spil hurtigt.
Synes du også, at Jimenez har spillet meget bedre i andre kampe?
Selv har jeg ikke på noget tidspunkt været imponeret - nok snarere det modsatte.
Problemet med at ligge og kæmpe om nedrykning har vi ikke adresseret i vinduet.
Vi mangler en leder på 6eren - erfaring og en der ikke løber rundt som en hovedløs kylling (her tænker jeg på Davidsen) han er fejlplaceret - stresser rundt og mister bolde i et væk.
Vi har ingen balance
Jimenez er for langsom i tanke og handling og er da slet ikke 8er og ikke god nok som 6er. Hernes er nok ikke ham der skal redde os - en gut på 19 der ikke spiller.
Vi mangler balance på 6eren - og det skulle man have hentet
Og så skal diakhete af nu - ik flere chancer - han er farlig og skaber uro. Marc Nielsen, niveauet er der ikke.
Ross - kommer ikke med noget.
Vi kan blive ved - og det i sig selv er skidt.
Få pudel eller ham den unge svensker ind i midten og så må Arnorsson ind som på back

Men indsatsen den var sgu tåkrummende og giver sgu uro for overlevelse
Vi blir mere presset end godt er tror jeg

DenSataniskeHest
Allstar
Allstar
Indlæg: 1216
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: AGF - AaB, 23. feb 2025, Superliga rd. 19

Indlæg af DenSataniskeHest » 25. feb 2025, 10:19

Det er ufattelig at man stadig ikke har fået den erstatningen på midtbanen som man har manglet siden Oscar stoppede.. Det har fanme kostet mange point hen over årene

Brugeravatar
Dr.Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 18. jul 2005, 15:22
Favoritspiller: Andersen og Thomsen

Re: AGF - AaB, 23. feb 2025, Superliga rd. 19

Indlæg af Dr.Jones » 25. feb 2025, 11:45

Jeg kommer til at råbe ad tv’et, hvis Nielsen, Diakite og særligt Jiminez starter i morgen.

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold
Indlæg: 875
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: AGF - AaB, 23. feb 2025, Superliga rd. 19

Indlæg af bonanza » 25. feb 2025, 14:26

En ting er HELT sikkert.

Vi smider ikke spillere på porten på baggrund af en enkelt kamp.

Diakhite ser dårlig ud, men Jimenez og Davidsen er hele kampen 2 skridt efter i alle dueller, og smider alt for mange bolde væk på egen halvdel der presser vores forsvar. Marc Nielsens høje position gør at der åbnes et kæmpe rum bag ham. Der skal justeres hvis vi skal spille sådan en kamp igen, for vi var virkelig overmatched fysisk og på fart. AGF udstiller vores svage sider maksimalt, og håber ikke selvtilliden har lidt et for stort knæk frem mod kampen mod FCN, hvor vi har en langt bedre chance for at få point.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1251
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: AGF - AaB, 23. feb 2025, Superliga rd. 19

Indlæg af Sønderhof » 25. feb 2025, 14:28

Dr.Jones skrev:
25. feb 2025, 11:45
Jeg kommer til at råbe ad tv’et, hvis Nielsen, Diakite og særligt Jiminez starter i morgen.
Min største bekymring/skepsis ift SSE22, er at jeg tvivler på deres scouting og netværk når det kommer til at finde dygtige nok spillere til at løfte holdet.

Lige netop de tre spillere er hentet som “performance players”. Mod AGF lignede de danmarksseriespillere.
Jimenez meningsløse glidende tackling der er direkte skyld i 2-0 målet, og Marc Nielsen der ligner en der spiller back for første gang i karrieren. Det er nærmet utilgiveligt.

Diakithes forsvarsstil er mildest talt problematisk. Hans ageren på banen er det modsatte af hvad en forsvarsgeneral skal gøre. Han spiller på ren instinkt. Løber langt ud af position for at tage dueller og er uafklaret i sin boldomgang. Den slags har med og modspillere luret, og det forplanter sig som usikkerhed i hele holdet. Og nej det opvejer hans no-bullshit attitude ikke for.

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold
Indlæg: 875
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: AGF - AaB, 23. feb 2025, Superliga rd. 19

Indlæg af bonanza » 25. feb 2025, 14:30

Gnu skrev:
23. feb 2025, 19:28
bonanza skrev:
21. feb 2025, 13:58
Det fede ved de næste kampe er at AaB kun kan overraske.

Jeg tror særligt et hold som AGF, hvor man har højere og højere tanker om sig selv, kan stå for fald mod AaB og de ting der er sket med AaB siden sidst vi spillede imod netop AGF.

Vi skal gå ind til det hele i foråret med tro på tingene. Det er selvfølgelig lidt en forudsætning at Jørgensen er klar til 90 hvis vi skal ramme et endnu uset top niveau.
Du havde ret i, at AaB overraskede. Desværre var det negativt. Det var faktisk endnu ringere end sidst AGF gav AaB en røvfuld.
Jeg synes ikke det var ringere. Vi knækker dog på fuldstændig samme måde som sidste vi mødte dem, og det var jeg lidt skuffet over, et nederlag kommer ikke bag på mig, men jeg har forventet at vi kunne sammensætte mere end vi gjorde og stå bedre imod end vi gjorde, da vi har haft tiden til forskel for sidste vi mødte dem. Det er hvad det er, og vi skal bare videre med tro på tingene.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3185
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: AGF - AaB, 23. feb 2025, Superliga rd. 19

Indlæg af troelsh » 25. feb 2025, 14:42

bonanza skrev:
25. feb 2025, 14:30
Gnu skrev:
23. feb 2025, 19:28
bonanza skrev:
21. feb 2025, 13:58
Det fede ved de næste kampe er at AaB kun kan overraske.

Jeg tror særligt et hold som AGF, hvor man har højere og højere tanker om sig selv, kan stå for fald mod AaB og de ting der er sket med AaB siden sidst vi spillede imod netop AGF.

Vi skal gå ind til det hele i foråret med tro på tingene. Det er selvfølgelig lidt en forudsætning at Jørgensen er klar til 90 hvis vi skal ramme et endnu uset top niveau.
Du havde ret i, at AaB overraskede. Desværre var det negativt. Det var faktisk endnu ringere end sidst AGF gav AaB en røvfuld.
Jeg synes ikke det var ringere. Vi knækker dog på fuldstændig samme måde som sidste vi mødte dem, og det var jeg lidt skuffet over, et nederlag kommer ikke bag på mig, men jeg har forventet at vi kunne sammensætte mere end vi gjorde og stå bedre imod end vi gjorde, da vi har haft tiden til forskel for sidste vi mødte dem. Det er hvad det er, og vi skal bare videre med tro på tingene.
Nej det var vi heller ikke, vi mødte et bedre hold ligesom vi gjorde sidste gang.
Jeg havde håbet på vi kunne give lidt mere modstand, men der er stadig lang vej.

Specielt vores defensiv er slet ikke god nok, jeg er lidt bekymret over vi ikke har hentet en Otoa erstatning når Pudel åbenbart har været så ringe i opstarten.

Vi har et voldsomt startprogram, og vi skal ikke gå i panik hvis vi ender med at tabe de 4 første kampe.

Jeg tror dog vi har bedre chancer mod fcn, vi er bestemt underdogs, men jeg føler vi står bedre til dem end eksempelvis AGF der har en betondefensiv.

Raptorr
Allstar
Allstar
Indlæg: 1324
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: AGF - AaB, 23. feb 2025, Superliga rd. 19

Indlæg af Raptorr » 25. feb 2025, 18:09

Dr.Jones skrev:
25. feb 2025, 11:45
Jeg kommer til at råbe ad tv’et, hvis Nielsen, Diakite og særligt Jiminez starter i morgen.
Og det med rette. Hvis dit tv bringer de nævnte spillere på skærmen, så er det selv ude om de skældud det får.

Besvar