Hvad kan man bruge appen til?Lyfe skrev: ↑26. jan 2025, 13:35Lidt besværligt er den største underdrivelse længe! Men ja fint når man først er kommet igennem det... Kan dog nemt forestille mig at nogen giver op undervejs.Alpa Chino skrev: ↑26. jan 2025, 11:36Mega fedt med en AaB app.
Det var lidt besværligt at oprette en bruger, men ellers ser den smart ud.
AaB Reklamer og Merchandise
- KongGulerod
- Landshold

Re: AaB Reklamer og Merchandise
https://aabsport.dk/nyheder/2025/januar ... e-AaB-app/KongGulerod skrev: ↑26. jan 2025, 15:51Hvad kan man bruge appen til?Lyfe skrev: ↑26. jan 2025, 13:35Lidt besværligt er den største underdrivelse længe! Men ja fint når man først er kommet igennem det... Kan dog nemt forestille mig at nogen giver op undervejs.Alpa Chino skrev: ↑26. jan 2025, 11:36Mega fedt med en AaB app.
Det virker rimelig amatøragtigt at den hedder "AaB" på min telefon... med lille b (selv debatsiden autocorrected)Alpa Chino skrev: ↑26. jan 2025, 11:36Mega fedt med en AaB app.
// gwailo
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
NEJ NEJ NEJ! Det ser jeg først nu!gwailo skrev: ↑27. jan 2025, 07:23Det virker rimelig amatøragtigt at den hedder "AaB" på min telefon... med lille b (selv debatsiden autocorrected)Alpa Chino skrev: ↑26. jan 2025, 11:36Mega fedt med en AaB app.
Så lige man igen prøver med endnu en tøjserie. Denne gang med Street Ammo.
Det er en af de merchandise satsninger jeg ikke forstår. Synes aldrig man ser nogen i tøj fra de der kollektioner, men hvad er jer andres indtryk?
Det er en af de merchandise satsninger jeg ikke forstår. Synes aldrig man ser nogen i tøj fra de der kollektioner, men hvad er jer andres indtryk?
RAUS RAUS SSE!
- KongGulerod
- Landshold

Jeg synes at det her virker mere gennemført end hvad man tidligere har set. Hvorvidt det bliver en succes eller ej skal jeg ikke gøre mig klog på.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er nok, fordi det i et eller andet omfang er og altid har været lidt bøvet eller forbeholdt børn at rende rundt i kluns med et fodboldlogo på, uagtet at det er pakket ind i "streetwear", medmindre man er på vej på stadion.
Ædruelighedens stemme
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Hvis man dog bare turde gå med den cremefarvede hvid og den mørkerøde farve på spillertrøjerne, så ville man godt nok opgradere fedheden af en AaB-trøje helt enormt.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Min bror var en overgang involveret i Aalboriginal, og jeg prøvede virkelig at overbevise ham om, at der ville være god fidus i at satse på fodboldfans - som jeg også ok ofte har set i tøjet. Desværre var de andre involverede mere til skatermiljøet, og var bange for at fodboldfans ville ødelægge brandet..
Streetammo var måske meget fedt i start-00'erne, men det er mit indtryk de er faldet noget af på den, og at moden er løbet fra dem.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg er ikke selv målgruppen for streetammo så også derfor jeg ikke bare vil fælde dom fordi det ikke er en tøjtype/et brand der appellerer til mig, men tænkte også at det næsten blev sådan kliche 00'er street/hiphop i udtrykket.jonas386 skrev: ↑28. feb 2025, 12:30Min bror var en overgang involveret i Aalboriginal, og jeg prøvede virkelig at overbevise ham om, at der ville være god fidus i at satse på fodboldfans - som jeg også ok ofte har set i tøjet. Desværre var de andre involverede mere til skatermiljøet, og var bange for at fodboldfans ville ødelægge brandet..
Streetammo var måske meget fedt i start-00'erne, men det er mit indtryk de er faldet noget af på den, og at moden er løbet fra dem.
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Fortvivl ikke, Jako: https://seniorshop.dk/cardigan-med-lynl ... hajo.htmlJakobsen skrev: ↑28. feb 2025, 14:39Jeg er ikke selv målgruppen for streetammo så også derfor jeg ikke bare vil fælde dom fordi det ikke er en tøjtype/et brand der appellerer til mig, men tænkte også at det næsten blev sådan kliche 00'er street/hiphop i udtrykket.jonas386 skrev: ↑28. feb 2025, 12:30Min bror var en overgang involveret i Aalboriginal, og jeg prøvede virkelig at overbevise ham om, at der ville være god fidus i at satse på fodboldfans - som jeg også ok ofte har set i tøjet. Desværre var de andre involverede mere til skatermiljøet, og var bange for at fodboldfans ville ødelægge brandet..
Ædruelighedens stemme
Det er vel noget merch der skal skille sig ret markant ud fra det normale og som er tiltænkt en helt anden målgruppe... Men er problemet ikke at størstedelen af denne målgruppe vil finde officielt merch lidt "uncool"? Har umiddelbart svært ved at se det storsælge må jeg sige.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Tror du har ret i, at det bliver mindre cool, når det er officielt merch. Men man kunne starte med at udvælge en samarbejdspartner, der har gang i noget sejt. Er længe siden, jeg har tænkt Streetammo i den kategori.Hanga skrev: ↑28. feb 2025, 17:21Det er vel noget merch der skal skille sig ret markant ud fra det normale og som er tiltænkt en helt anden målgruppe... Men er problemet ikke at størstedelen af denne målgruppe vil finde officielt merch lidt "uncool"? Har umiddelbart svært ved at se det storsælge må jeg sige.
Men der er altså masser af fodbold-inspireret tøj i omløb hos dem, der skal forestille at være seje. Mærker som Pellador, House of Errors, Calme Club og mange andre laver nærmest ikke andet. Hvis der nogensinde skulle være et tidspunkt, hvor fodboldtøj er “cool”, skulle det da være nu.
Men jeg synes desværre ikke, den her kollektion er særligt flot.
-
RufusTheDog
- 2. div

Jeg har jo kun arbejdet sammen med Peter O’Toole (Adidas, Nike) af flere omgange, Casual Connoisseur og Berlin’s egen Quote, men jeg vil alligevel driste mig til at sige at det cremehvide sæt ser ganske OK ud, og tænker nok dele af kollektionen skal melde udsolgt.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
-
RufusTheDog
- 2. div

Folket har stemt med tegnebogen, og det ligner umiddelbart en succes for Streetammo og AaB.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
- KongGulerod
- Landshold

Jeg gik ind for at kigge i går og det ser ud til at det meste er udsolgt. Well done, AaB, Streetammo og andre involverede.Hanga skrev: ↑28. feb 2025, 17:21Det er vel noget merch der skal skille sig ret markant ud fra det normale og som er tiltænkt en helt anden målgruppe... Men er problemet ikke at størstedelen af denne målgruppe vil finde officielt merch lidt "uncool"? Har umiddelbart svært ved at se det storsælge må jeg sige.
Godt at høre at jeg tog fejlKongGulerod skrev: ↑16. mar 2025, 10:38Jeg gik ind for at kigge i går og det ser ud til at det meste er udsolgt. Well done, AaB, Streetammo og andre involverede.Hanga skrev: ↑28. feb 2025, 17:21Det er vel noget merch der skal skille sig ret markant ud fra det normale og som er tiltænkt en helt anden målgruppe... Men er problemet ikke at størstedelen af denne målgruppe vil finde officielt merch lidt "uncool"? Har umiddelbart svært ved at se det storsælge må jeg sige.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
KongGulerod skrev: ↑16. mar 2025, 10:38Jeg gik ind for at kigge i går og det ser ud til at det meste er udsolgt. Well done, AaB, Streetammo og andre involverede.Hanga skrev: ↑28. feb 2025, 17:21Det er vel noget merch der skal skille sig ret markant ud fra det normale og som er tiltænkt en helt anden målgruppe... Men er problemet ikke at størstedelen af denne målgruppe vil finde officielt merch lidt "uncool"? Har umiddelbart svært ved at se det storsælge må jeg sige.
Kan man stadig købe 24/25 trøjen efter 25/26 trøje er lanceret? Hvordan har det været de andre år?
Tænker jeg skal have en trøje denne sommer - det er et optimalt tidspunkt at købe på uanset hvordan det går!
Tænker jeg skal have en trøje denne sommer - det er et optimalt tidspunkt at købe på uanset hvordan det går!
Ja, mener de plejer at lave et restsalg med væsentlige rabatter i løbet af sommeren, hvis jeg husker rigtigt.