Jeg ville have svoret, at jeg har set dem spille superliga!
AaB - FCK
Re: AaB - FCK
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Det er jo ikke fordi, FCK moser på i et ekstremt tempo lige nu.Hanga skrev: ↑2. mar 2025, 18:24Ærgerligt at vi ikke har fået omsat de gode perioder til scoring. Vi holder næppe denne intensitet hele kampen så vi skal have slået kapital af de gode perioder.Funky skrev: ↑2. mar 2025, 18:21Jeg synes, vi er startet godt! Har sværmet lidt om FCK’s felt, skabt en stor chance, og Davidsen - Hernes tager indtil videre fint fra på midten.jonas386 skrev: ↑2. mar 2025, 18:15Mente heller ikke det var en dårlig afslutning, men ville gerne have haft et mål.Funky skrev: ↑2. mar 2025, 18:09Det var vel en okay afslutning, sad præcist nok, MJ havde tydeligvis besluttet sig på forhånd, men målmanden kom godt ud. Rigtig fint spil!
Vi ligner heldigvis ikke et hold uden selvtillid. Vi sidder helt anderledes på dem end vi gjorde med GF', hvor vi konsekvent halsede bagefter i alle situationer og vel nærmest ikke have noget der mindede om kontrollerende spilsekvenser.
Pudel med god clearing på et farligt FCK-indlæg.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg er sgu ret vild med Hernes. Cool i alle situationer. Kan vi ikke tilknytte ham fast?
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Med Seydel på 100% og klar fra start ville vi have flere muligheder i denne kamp. Ross kan meget, men den type opspilstation er han jo ikke.
Bomholt stod og sov lidt på Aarøens fine forarbejde. Ærgerligt.
Bomholt stod og sov lidt på Aarøens fine forarbejde. Ærgerligt.
Nok ikke i ekstremt tempo nej, men de moser på og det er længe siden vi har haft spil på deres banehalvdel. Vores gode start er ebbet ud.Funky skrev: ↑2. mar 2025, 18:31Det er jo ikke fordi, FCK moser på i et ekstremt tempo lige nu.Hanga skrev: ↑2. mar 2025, 18:24Ærgerligt at vi ikke har fået omsat de gode perioder til scoring. Vi holder næppe denne intensitet hele kampen så vi skal have slået kapital af de gode perioder.Funky skrev: ↑2. mar 2025, 18:21Jeg synes, vi er startet godt! Har sværmet lidt om FCK’s felt, skabt en stor chance, og Davidsen - Hernes tager indtil videre fint fra på midten.jonas386 skrev: ↑2. mar 2025, 18:15Mente heller ikke det var en dårlig afslutning, men ville gerne have haft et mål.
Vi ligner heldigvis ikke et hold uden selvtillid. Vi sidder helt anderledes på dem end vi gjorde med GF', hvor vi konsekvent halsede bagefter i alle situationer og vel nærmest ikke have noget der mindede om kontrollerende spilsekvenser.
Pudel med god clearing på et farligt FCK-indlæg.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Vi skal lige holde mere i bolden, når vi har fået den forbi første pres.
Vi begynder at se flere fejl i opspillet og vi får ik holdt i bolden.
Igen man smider bolden ud over sidelinjen..kom nu lige med kvalitet på den sidste 1/3.
Igen man smider bolden ud over sidelinjen..kom nu lige med kvalitet på den sidste 1/3.
Ross kan så mange ting, men han mangler virkelig slutprodukt.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Jeg synes nu, vi har spillet en noget nær optimal halvleg. Halvlegens største chance so far tilfaldt MJ.
Virkelig fiks lille dribling af Ross helt nede på baglinjen!
Lækker detalje af Ross. Desværre efterfulgt af skidt indlæg. Ligesom mod FCN kommer vi i flere gode situationer men får det ikke spillet færdigt. Nøj jeg savner en dygtig og snu angriber i boksen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ah come on, det er sgu for usagligt Rosenberg.
Hold kæft hvor er det skønt at vi har fået en spiller som Isak der kan skabe en chance ud af ingenting. Det får vi brug for i nedrykningsspillet. Hernes er god og det ville da være en drømmesigning til sommer.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Det er vel i virkeligheden fortællingen om de fleste af vores spillere.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Enig. Men nok næppe realistisk.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Jeg synes faktisk Ross har været rigtig god i 1. Halveg.Brodernumsi skrev: ↑2. mar 2025, 18:51Det er vel i virkeligheden fortællingen om de fleste af vores spillere.
Generelt en rigtig flot 1. Halveg hvor vi står imod med alt hvad rammer og tøj kan bære, lad os håbe vi kan holde dem fra fadet i 2. Halveg også, men det bliver nok svært.
Synes det var en fin halvleg. Man kan selvfølgelig godt se FCK er det bedre hold, men vi spiller altså godt sammen i flere sekvenser og er gode til at få dem presset midt på banen, men har lidt udfordringer når de kommer over siderne. Hernes og Davidsen er et fint makkerpar. Med Widell og Seydel for Ross og Bomholt kunne det godt blive nogle fine kampe i nedrykningsspillet
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Vi rundede godt af de sidste 5 min, men der var lige 10-15 min hvor der kom lidt nogle træls fejl.
Ross mangler virkelig lige slutprodukt. Han kunne ligge den skråt tilbage til frit hug på mål. Men meget god dribling. Dagens detalje indtil nu
-
R Rosenberg
- Allstar

Det synes du, de er? Davidsen har et par fine tacklinger, men han er jo kronisk uvenner med bolden. Især, når tempoet er højere end NBL.
Ross er jo bare det samme og det samme. Forsøger med alt muligt, men det bliver jo aldrig farligt eller får spillet de andre gode.
Hermes, derimod, ham er der gryn i med og uden bold. Isak er også en lækker spiller. Ville fandme være en drøm at kunne tilknytte dem begge eller bare den ene, når nu strategien hedder at satse ungt.
Ædruelighedens stemme
Jeg ville da elske vi kunne tilknytte både Isak og Hernes men tvivler på det er muligt.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2025, 19:02Det synes du, de er? Davidsen har et par fine tacklinger, men han er jo kronisk uvenner med bolden. Især, når tempoet er højere end NBL.
Ross er jo bare det samme og det samme. Forsøger med alt muligt, men det bliver jo aldrig farligt eller får spillet de andre gode.
Hermes, derimod, ham er der gryn i med og uden bold. Isak er også en lækker spiller. Ville fandme være en drøm at kunne tilknytte dem begge eller bare den ene, når nu strategien hedder at satse ungt.
Ross og Davidsen er ikke top superliga pt, men jeg synes dog de har niveau til mere end NBL. Davidsen skal blive bedre på bolden, helt sikkert.