Det elegante var at skynde sig at falde.
AaB - FCK
Re: AaB - FCK
Man er i tvivl om Tøfting selv har spillet fodbold, hvis han ikke mener, at man falder, når man løber stærkt, forsøger at stoppe op, og så får en hånd i ryggen..
Så behøves der altså ikke være meget kraft, før man falder..
Nå, Johnny come lately kommentar:
Selvfølgelig for ringe af Jørgensen ved friløberen..
Hvis man skal undskylde ham lidt, så er det tydeligt fra den ene vinkel, at bolden rammer en knold, lige før han sparker til den..
Men for fanden da.. Det er sådan en der bare skal ind mod FCK, fordi vi ved godt hvad der sker indenfor det sidste kvarter..
Selvfølgelig for ringe af Jørgensen ved friløberen..
Hvis man skal undskylde ham lidt, så er det tydeligt fra den ene vinkel, at bolden rammer en knold, lige før han sparker til den..
Men for fanden da.. Det er sådan en der bare skal ind mod FCK, fordi vi ved godt hvad der sker indenfor det sidste kvarter..
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Ja, jeg sviner ikke. Undrer mig blot over hans lade tilgang til at presse.Martino1 skrev:Det ville også undre, hvis du ikke lige fik svinet Ross som i alle andre kamptråde…1885Cricket skrev: ↑2. mar 2025, 19:29Ross i pres, ligner præcis det alle herinde klandrede Helenius for. Lad og ugidelig.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Helenius som 9’er var ligeså lad, men i skadesfri tilstand, ville jer til hver en tid vælge ham.
Og seriøst, Ross har snart 100 kampe uden udvikling, havde han heddet Magnus Christensen ville debatsiden ønske ham væk, men i dag er det som om at der er noget mytisk over navnet Ross.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Hver gang Ross laver den mindste fejl, kommer der et indlæg fra dig, men når han gør noget godt, er der ikke et pip. Det er dybt useriøs debatstil.1885Cricket skrev: ↑2. mar 2025, 19:38Ja, jeg sviner ikke. Undrer mig blot over hans lade tilgang til at presse.Martino1 skrev:Det ville også undre, hvis du ikke lige fik svinet Ross som i alle andre kamptråde…1885Cricket skrev: ↑2. mar 2025, 19:29Ross i pres, ligner præcis det alle herinde klandrede Helenius for. Lad og ugidelig.
Helenius som 9’er var ligeså lad, men i skadesfri tilstand, ville jer til hver en tid vælge ham.
Og seriøst, Ross har snart 100 kampe uden udvikling, havde han heddet Magnus Christensen ville debatsiden ønske ham væk, men i dag er det som om at der er noget mytisk over navnet Ross.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Uanset om vi taber så har spillerne igen vist fight og mandsmod.
Vi skulle føre mindst 1-0 og nu skal den fightes hjem !!
Kom så
Vi skulle føre mindst 1-0 og nu skal den fightes hjem !!
Kom så
Det ligner at det bliver et langt kvarter hjem. Vi ser desværre alt for ofte at vi enten løber tør for kræfter eller bliver nervøse, og bliver alt for nemt presset tilbage til sidst. Det har kostet os adskillige point allerede. Hold nu ud AaB!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
AaB - FCK
Der var den igen. Useriøst at mene at Ross ikke burde være på holdet.Brodernumsi skrev:Hver gang Ross laver den mindste fejl, kommer der et indlæg fra dig, men når han gør noget godt, er der ikke et pip. Det er dybt useriøs debatstil.1885Cricket skrev: ↑2. mar 2025, 19:38Ja, jeg sviner ikke. Undrer mig blot over hans lade tilgang til at presse.Martino1 skrev:Det ville også undre, hvis du ikke lige fik svinet Ross som i alle andre kamptråde…1885Cricket skrev: ↑2. mar 2025, 19:29Ross i pres, ligner præcis det alle herinde klandrede Helenius for. Lad og ugidelig.
Davidsen og Noel viser noget AaB hjerte og kæmper røven ud af bukserne mod topholdet. Det ville jeg ønske jeg kunne se fra Ross også, noget hjerte, noget vilje, så kunne jeg se gennem fingrene med ineffektivitet.
- Brodernumsi
- Allstar

Det var så ikke det jeg skrev.1885Cricket skrev: ↑2. mar 2025, 19:44Der var den igen. Useriøst at mene at Ross ikke burde være på holdet.Brodernumsi skrev:Hver gang Ross laver den mindste fejl, kommer der et indlæg fra dig, men når han gør noget godt, er der ikke et pip. Det er dybt useriøs debatstil.1885Cricket skrev: ↑2. mar 2025, 19:38Ja, jeg sviner ikke. Undrer mig blot over hans lade tilgang til at presse.Martino1 skrev:Det ville også undre, hvis du ikke lige fik svinet Ross som i alle andre kamptråde…1885Cricket skrev: ↑2. mar 2025, 19:29Ross i pres, ligner præcis det alle herinde klandrede Helenius for. Lad og ugidelig.
Davidsen og Atli viser noget AaB hjerte og kæmper røven ud af bukserne mod topholdet. Det ville jeg ønske jeg kunne se fra Ross også, noget hjerte, noget vilje, så kunne jeg se gennem fingrene med ineffektivitet.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Og nu sidder i simpelhen og diskutere Ross, som har lavet dagens detalje og serveret en kanon bold til Jørgensen. Derudover har han ikke lavet nogle store fejl i dag.Brodernumsi skrev: ↑2. mar 2025, 19:46Det var så ikke det jeg skrev.1885Cricket skrev: ↑2. mar 2025, 19:44Der var den igen. Useriøst at mene at Ross ikke burde være på holdet.Brodernumsi skrev:Hver gang Ross laver den mindste fejl, kommer der et indlæg fra dig, men når han gør noget godt, er der ikke et pip. Det er dybt useriøs debatstil.1885Cricket skrev: ↑2. mar 2025, 19:38Ja, jeg sviner ikke. Undrer mig blot over hans lade tilgang til at presse.Martino1 skrev:Det ville også undre, hvis du ikke lige fik svinet Ross som i alle andre kamptråde…1885Cricket skrev: ↑2. mar 2025, 19:29Ross i pres, ligner præcis det alle herinde klandrede Helenius for. Lad og ugidelig.
Davidsen og Atli viser noget AaB hjerte og kæmper røven ud af bukserne mod topholdet. Det ville jeg ønske jeg kunne se fra Ross også, noget hjerte, noget vilje, så kunne jeg se gennem fingrene med ineffektivitet.
AaB fighter og spiller en rigtig god kamp mod landets bedste og så sidder man og skal være negativ.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Fedt med point.
Ross er god og burde altid starte inde - men andre viser også en masse AaB-hjerte.
Ross er god og burde altid starte inde - men andre viser også en masse AaB-hjerte.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
Alpa Chino
- Superliga

Kæft det er godt kæmpet
1 point mod FCK, hvor SønderjyskE og Vejle taber. Den er købt!
1 point her er fint.
God præstation, men vi kender godt nok ikke vores besøgstid. På en god dag scorer Jørgensen 2. I dag blev det 0.
Samtidig er vi ved at smide det væk til sidst. Jeg havde taget 1 inden, skuffet over 1 undervejs og alligevel er 1 fint til sidst.
God præstation, men vi kender godt nok ikke vores besøgstid. På en god dag scorer Jørgensen 2. I dag blev det 0.
Samtidig er vi ved at smide det væk til sidst. Jeg havde taget 1 inden, skuffet over 1 undervejs og alligevel er 1 fint til sidst.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Brodernumsi
- Allstar

Fedt. Meget uventet point.
Kan så være bitter over, vi ikke fik 3, vi havde chancerne til det.
Kan så være bitter over, vi ikke fik 3, vi havde chancerne til det.
Fedt point! Ikke ufortjent.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Meget præcist
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
-
Martin Bak
- Landshold

- Geografisk sted: Vejgaard
Mandfolkepræstation!!
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Se nu derQuetzal skrev: ↑2. mar 2025, 12:06Godt forsøgt Hanga...nå tilbage til virkeligheden... det bliver tungt igen igenHanga skrev: ↑2. mar 2025, 11:15Med 0 point i 10 kampe mod top 6 er det naturligvis svært at være super optimistisk - men hvis vi skal forsøge at finde det frem, så leverede vi faktisk langt hen af vejen en fin præstation i Parken, og var ikke langt fra at få point med hjem der. FCK er startet foråret godt er måske et lidt bedre sted nu, men de kan også stadig svinge i niveau. Hvis de rammer en dårlig dag og vi rammer en god, så har vi en chance.
Helt åbenlyst skal vi undgå de samme personlige fejl som vi har leveret i de første 2 kampe. Og så skal vi blive markant skarpere når vi kommer op omkring deres felt. Vi kom i mange gode situationer mod FCN men fik alt for sjældent spillet det farligt. John var komplet usynlig og vi fandt ham aldrig i feltet og Ross og Jørgensen havde ikke en god dag.
Situationen lige nu er at vi har mange spillere at vælge mellem på midtbanen mens offensiven virker meget tynd. Hvis Seydel var klar ville jeg naturligvis spille med ham, men det lader jo til at han maksimalt kan spille 15-20 min pt. Jeg er enig i at det pt. virker mere oplagt for os at spille i en 4-2-3-1 med de spillere vi har til rådighed, men det ændrer vores spilkoncept noget. Vigtigst af alt skal vi have John væk fra den 9'er, så ser jeg hellere Ross derinde og så måske overveje Widell eller Jasson på kanten, nu hvor Adedeji virker helt droppet.![]()
Første point mod top 6 - på forhånd havde vi takket ja uden at tøve. Som kampen gik og med den kæmpe chance til Mathias så er det ærgerligt at det ikke blev til 3, men omvendt kunne det også meget nemt være gået galt her til sidst. Stærk fight og god defensiv præstation af holdet.
MOM: Pudel eller Hernes.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14