Helt enig. Jeg synes han var rystende ringe i AaB og jeg har skældt ham æder og ære fra mange gange, men han har godt nok fået gang i karrieren i Bodø og der venter vel et flot salg til sommer?R Rosenberg skrev: ↑6. mar 2025, 22:28Jeg fatter det ikke. Der er mange ting, jeg ikke fatter i universet, men dette er alligevel noget af det, jeg fatter mindst.
AaB´ere i andre klubber / udlandet
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
-
R Rosenberg
- Allstar

Han var helt ustyrlig ringe. Altså, vi snakker kassen med Pohl, Iredale og Safranko. Jeg ved ikke, om det er myseost eller hvad fanden, det er.Hybris skrev: ↑7. mar 2025, 00:40Helt enig. Jeg synes han var rystende ringe i AaB og jeg har skældt ham æder og ære fra mange gange, men han har godt nok fået gang i karrieren i Bodø og der venter vel et flot salg til sommer?R Rosenberg skrev: ↑6. mar 2025, 22:28Jeg fatter det ikke. Der er mange ting, jeg ikke fatter i universet, men dette er alligevel noget af det, jeg fatter mindst.
Ædruelighedens stemme
Jeg synes godt man kunne se at han kunne noget som rakte til mere end 1.div mens han spillede i Hobro, men i hans tid i AaB synes jeg han virkede overmatchet på næsten alle parametre, pånær det fysiske, så han er mig sgu lidt en gåde. Iredale derimod….det tog kun fem minutter at se at hans teknik ikk var til Superliga, og det skræmmer mig lidt at vedkommende der scoutede ham, ikke kunne se det.R Rosenberg skrev: ↑7. mar 2025, 06:03Han var helt ustyrlig ringe. Altså, vi snakker kassen med Pohl, Iredale og Safranko. Jeg ved ikke, om det er myseost eller hvad fanden, det er.Hybris skrev: ↑7. mar 2025, 00:40Helt enig. Jeg synes han var rystende ringe i AaB og jeg har skældt ham æder og ære fra mange gange, men han har godt nok fået gang i karrieren i Bodø og der venter vel et flot salg til sommer?R Rosenberg skrev: ↑6. mar 2025, 22:28Jeg fatter det ikke. Der er mange ting, jeg ikke fatter i universet, men dette er alligevel noget af det, jeg fatter mindst.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Jeg er ret enig. Det var ikke godt i AaB, men ingen grund til at smide have kategori med Pohl og Iredale, og hvad der ellers har været af elendigheder. Jeg synes godt, at man kunne se, at han kunne noget, da han var i AaB, men at han skulle få dén form for succes jeg langt fra forestillet mig.Martino1 skrev: ↑7. mar 2025, 13:00Jeg synes godt man kunne se at han kunne noget som rakte til mere end 1.div mens han spillede i Hobro, men i hans tid i AaB synes jeg han virkede overmatchet på næsten alle parametre, pånær det fysiske, så han er mig sgu lidt en gåde. Iredale derimod….det tog kun fem minutter at se at hans teknik ikk var til Superliga, og det skræmmer mig lidt at vedkommende der scoutede ham, ikke kunne se det.R Rosenberg skrev: ↑7. mar 2025, 06:03Han var helt ustyrlig ringe. Altså, vi snakker kassen med Pohl, Iredale og Safranko. Jeg ved ikke, om det er myseost eller hvad fanden, det er.Hybris skrev: ↑7. mar 2025, 00:40Helt enig. Jeg synes han var rystende ringe i AaB og jeg har skældt ham æder og ære fra mange gange, men han har godt nok fået gang i karrieren i Bodø og der venter vel et flot salg til sommer?R Rosenberg skrev: ↑6. mar 2025, 22:28Jeg fatter det ikke. Der er mange ting, jeg ikke fatter i universet, men dette er alligevel noget af det, jeg fatter mindst.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Jeg sætter popcorn over, og glæder mig til de klip, der viser at Kapper the Rapper viste noget som helst hos os.Gnu skrev:Jeg er ret enig. Det var ikke godt i AaB, men ingen grund til at smide have kategori med Pohl og Iredale, og hvad der ellers har været af elendigheder. Jeg synes godt, at man kunne se, at han kunne noget, da han var i AaB, men at han skulle få dén form for succes jeg langt fra forestillet mig.Martino1 skrev: ↑7. mar 2025, 13:00Jeg synes godt man kunne se at han kunne noget som rakte til mere end 1.div mens han spillede i Hobro, men i hans tid i AaB synes jeg han virkede overmatchet på næsten alle parametre, pånær det fysiske, så han er mig sgu lidt en gåde. Iredale derimod….det tog kun fem minutter at se at hans teknik ikk var til Superliga, og det skræmmer mig lidt at vedkommende der scoutede ham, ikke kunne se det.R Rosenberg skrev: ↑7. mar 2025, 06:03Han var helt ustyrlig ringe. Altså, vi snakker kassen med Pohl, Iredale og Safranko. Jeg ved ikke, om det er myseost eller hvad fanden, det er.Hybris skrev: ↑7. mar 2025, 00:40Helt enig. Jeg synes han var rystende ringe i AaB og jeg har skældt ham æder og ære fra mange gange, men han har godt nok fået gang i karrieren i Bodø og der venter vel et flot salg til sommer?R Rosenberg skrev: ↑6. mar 2025, 22:28Jeg fatter det ikke. Der er mange ting, jeg ikke fatter i universet, men dette er alligevel noget af det, jeg fatter mindst.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Hey, kan du så ikke også lige lave et sammendrag, der viser det modsatte? Så kan vi andre linke til det i fremtiden, når snakken falder på ham fra Randers.1885Cricket skrev: ↑7. mar 2025, 14:43Jeg sætter popcorn over, og glæder mig til de klip, der viser at Kapper the Rapper viste noget som helst hos os.Gnu skrev:Jeg er ret enig. Det var ikke godt i AaB, men ingen grund til at smide have kategori med Pohl og Iredale, og hvad der ellers har været af elendigheder. Jeg synes godt, at man kunne se, at han kunne noget, da han var i AaB, men at han skulle få dén form for succes jeg langt fra forestillet mig.Martino1 skrev: ↑7. mar 2025, 13:00Jeg synes godt man kunne se at han kunne noget som rakte til mere end 1.div mens han spillede i Hobro, men i hans tid i AaB synes jeg han virkede overmatchet på næsten alle parametre, pånær det fysiske, så han er mig sgu lidt en gåde. Iredale derimod….det tog kun fem minutter at se at hans teknik ikk var til Superliga, og det skræmmer mig lidt at vedkommende der scoutede ham, ikke kunne se det.R Rosenberg skrev: ↑7. mar 2025, 06:03Han var helt ustyrlig ringe. Altså, vi snakker kassen med Pohl, Iredale og Safranko. Jeg ved ikke, om det er myseost eller hvad fanden, det er.Hybris skrev: ↑7. mar 2025, 00:40Helt enig. Jeg synes han var rystende ringe i AaB og jeg har skældt ham æder og ære fra mange gange, men han har godt nok fået gang i karrieren i Bodø og der venter vel et flot salg til sommer?R Rosenberg skrev: ↑6. mar 2025, 22:28
Jeg fatter det ikke. Der er mange ting, jeg ikke fatter i universet, men dette er alligevel noget af det, jeg fatter mindst.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Pizza Prip er fri på markedet til sommer. Han ramte en god målstime, men spillemæssigt var jeg aldrig imponeret. Svigtede stort med en underlig attitude i nedrykningssæsonen.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skandin ... -det-meste
RAUS RAUS SSE!
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Hvorfor komme med det øgenavn? Får du det bedre med dig selv?Jakobsen skrev: ↑8. mar 2025, 09:44Pizza Prip er fri på markedet til sommer. Han ramte en god målstime, men spillemæssigt var jeg aldrig imponeret. Svigtede stort med en underlig attitude i nedrykningssæsonen.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
R Rosenberg
- Allstar

Fordi han var tyk og lad. Som ofte gør sig gældende for storspisere af tvivlsom pizza. Jako har en sandsynliggjort pointe.Kasper skrev: ↑8. mar 2025, 11:06Hvorfor komme med det øgenavn? Får du det bedre med dig selv?Jakobsen skrev: ↑8. mar 2025, 09:44Pizza Prip er fri på markedet til sommer. Han ramte en god målstime, men spillemæssigt var jeg aldrig imponeret. Svigtede stort med en underlig attitude i nedrykningssæsonen.
Ædruelighedens stemme
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
I er latterlige.R Rosenberg skrev: ↑8. mar 2025, 11:43Fordi han var tyk og lad. Som ofte gør sig gældende for storspisere af tvivlsom pizza. Jako har en sandsynliggjort pointe.Kasper skrev: ↑8. mar 2025, 11:06Hvorfor komme med det øgenavn? Får du det bedre med dig selv?Jakobsen skrev: ↑8. mar 2025, 09:44Pizza Prip er fri på markedet til sommer. Han ramte en god målstime, men spillemæssigt var jeg aldrig imponeret. Svigtede stort med en underlig attitude i nedrykningssæsonen.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Jeg var tæt på at lave samme indlæg. Jeg fatter simpelthen ikke princippet i navne som Sinke Andre, Pizza Prip osv.Kasper skrev: ↑8. mar 2025, 11:45I er latterlige.R Rosenberg skrev: ↑8. mar 2025, 11:43Fordi han var tyk og lad. Som ofte gør sig gældende for storspisere af tvivlsom pizza. Jako har en sandsynliggjort pointe.Kasper skrev: ↑8. mar 2025, 11:06Hvorfor komme med det øgenavn? Får du det bedre med dig selv?Jakobsen skrev: ↑8. mar 2025, 09:44Pizza Prip er fri på markedet til sommer. Han ramte en god målstime, men spillemæssigt var jeg aldrig imponeret. Svigtede stort med en underlig attitude i nedrykningssæsonen.
Uendeligt lavt niveau.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg er enig. Men faktuelt var, at han var for tyk og for lad, og den slags spillere er naturligvis det sidste, vi ønsker i den nuværende situation og med det nuværende setup.Kasper skrev: ↑8. mar 2025, 11:45I er latterlige.R Rosenberg skrev: ↑8. mar 2025, 11:43Fordi han var tyk og lad. Som ofte gør sig gældende for storspisere af tvivlsom pizza. Jako har en sandsynliggjort pointe.Kasper skrev: ↑8. mar 2025, 11:06Hvorfor komme med det øgenavn? Får du det bedre med dig selv?Jakobsen skrev: ↑8. mar 2025, 09:44Pizza Prip er fri på markedet til sommer. Han ramte en god målstime, men spillemæssigt var jeg aldrig imponeret. Svigtede stort med en underlig attitude i nedrykningssæsonen.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg er til dels enig. Jeg er selv faldet i den tidligere. Dog synes jeg, at der er nuancer i øgenavne i forhold til, om det handler om deres udseende eller deres spil på banen.Kunji skrev: ↑8. mar 2025, 11:53Jeg var tæt på at lave samme indlæg. Jeg fatter simpelthen ikke princippet i navne som Sinke Andre, Pizza Prip osv.Kasper skrev: ↑8. mar 2025, 11:45I er latterlige.R Rosenberg skrev: ↑8. mar 2025, 11:43Fordi han var tyk og lad. Som ofte gør sig gældende for storspisere af tvivlsom pizza. Jako har en sandsynliggjort pointe.Kasper skrev: ↑8. mar 2025, 11:06Hvorfor komme med det øgenavn? Får du det bedre med dig selv?Jakobsen skrev: ↑8. mar 2025, 09:44Pizza Prip er fri på markedet til sommer. Han ramte en god målstime, men spillemæssigt var jeg aldrig imponeret. Svigtede stort med en underlig attitude i nedrykningssæsonen.
Uendeligt lavt niveau.
Ædruelighedens stemme
-
Baatnakken
- 1. div

- Favoritspiller: Prica
Kasper Høgh gjorde sig igen fantastisk på den store scene og scorede i Athen da Bodø glimt avancerede i Europa League mod olympiakos
Magnus på vej til Östers i Sverige. Her vil han danne makkerskab med Daniel Ask 
-
R Rosenberg
- Allstar

Du har også altid været en kæmpe ja-hat!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er sandt! Det var det første, jeg lærte, da jeg uddannede mig til køutsj.
Ædruelighedens stemme
Den var over kanten ja, men en spiller der kom tungere tilbage fra sommerpausen, flere gange havde en underlig opgivende grinende/lallende attitude i nedrykningssæsonen, lignede en der var utilfreds med ikke at være blevet solgt og mentalt checket ud har jeg intet til overs for.R Rosenberg skrev: ↑8. mar 2025, 12:34Jeg er til dels enig. Jeg er selv faldet i den tidligere. Dog synes jeg, at der er nuancer i øgenavne i forhold til, om det handler om deres udseende eller deres spil på banen.Kunji skrev: ↑8. mar 2025, 11:53Jeg var tæt på at lave samme indlæg. Jeg fatter simpelthen ikke princippet i navne som Sinke Andre, Pizza Prip osv.Kasper skrev: ↑8. mar 2025, 11:45I er latterlige.R Rosenberg skrev: ↑8. mar 2025, 11:43Fordi han var tyk og lad. Som ofte gør sig gældende for storspisere af tvivlsom pizza. Jako har en sandsynliggjort pointe.Kasper skrev: ↑8. mar 2025, 11:06Hvorfor komme med det øgenavn? Får du det bedre med dig selv?Jakobsen skrev: ↑8. mar 2025, 09:44Pizza Prip er fri på markedet til sommer. Han ramte en god målstime, men spillemæssigt var jeg aldrig imponeret. Svigtede stort med en underlig attitude i nedrykningssæsonen.
Uendeligt lavt niveau.
Vores ledelse har lavet clusterfuck på clusterfuck og fucket tingene op ja. Det har uden tvivl også gjort AaB til et mindre fedt sted at arbejde, men for nedrykningssæsonen bebrejder jeg også alle de etablerede spillere, som var helt væk. Det passer mig sgu fint, at Prip, Fossum, Lucas, Thelander mfl. alle er fortid. De kunne godt spille en stor finale, men i kampene, hvor det virkelig gjaldt svigtede de os totalt.
RAUS RAUS SSE!
Prica med rødt kort i sæsonåbneren for IFK.
Nogle ting ændrer sig bare ikke.
Nogle ting ændrer sig bare ikke.